Peking Garden

Frans Strouxstraat 32 6039 GK Stramproy Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Peking Garden

Wilfred S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Ik kom hier dagelijks langs als ik naar mijn werk ga, echter was er nog nooit gestopt. Eerlijk gezegd vind ik de buitenzijde van het pand ook niet echt uitnodigend om te stoppen... Een week geleden toch maar een binnengelopen om samen met mijn vrouw in het restaurant wat te gaan eten. Het interieur van de zaak is wat gedateerd maar alles is schoon. We werden netjes ontvangen en naar een tafel gebracht. Na een minuut of 15 kwam ons eten. Ik moet zeggen dit verraste ons positief. Het eten werd netjes gepresenteerd op mooie borden. De smaken waren goed em vers. Mijn vrouw had een visgerecht en ik een vleesgerecht. Portie's waren voor ons doen royaal te noemen. Na zeer lekker te hebben gegeten zijn wij met het restant van de maaltijd netjes ingepakt maar huis gegaan en hebben wijzen dag later nogmaals van een lekkere maaltijd kunnen genieten. Kortom peking garden is zeker een aanrader!
Jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Hoewel de 1e keer bij dit restaurant goed was bevallen, is het afwachten hoe het de volgende keer zal zijn. Dat viel wederom niet tegen en opnieuw werden we aangenaam verrast door de zeer vriendelijke ontvangst en de aardige dame herkende is nog van de vorige keer, terwijl het toch redelijk druk is in het restaurant en je niet iedereen kan onthouden lijkt me.
Dit keer gekozen voor een Wan Tan soep die, hoe kan het ook, heerlijk vers was gemaakt en verrukkelijk smaakte. Het combinatie-Tipan-gerecht van ossehaas en kip was overvloedig en goed van smaak. Nu weten we het zeker dat dit restaurant voor ons een blijver is en op de vaste lijst komt.
Xyunyunnn .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wij zijn vandaag met de familie uiteten geweest bij Peking garden. Bij binnenkomst nam een mooie Aziatische vrouw onze jassen aan en werden we geleid naar onze tafel. Wij kregen daarna een schaaltje kroepoek en ons drinken werd gevraagd. Wij gingen daarna voor het buffet. Er was veel keuze en na een paar rondes gingen we ook nog voor het fruit buffet. Het was een geslaagde avond !
Jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Op aanraden van vrienden er vandaag voor het eerst gaan eten. Zeer vriendelijke ontvangst en uitgebreide uitleg over verschillende gerechten. Heerlijke tomatensoep voor mijn partner en ik werd verrast door de lekkere smaak van de mini loempias. Als hoofdgerecht hadden we zeer malse ossehaas en knapperige pekingeend met mihoen. De bediening was zeer vriendelijk en opmerkzaam. We kwamen niets te kort. Hier komen we zeker terug.