Peking Garden

Meer informatie over restaurant Peking Garden

Voordelig
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ongelooflijk vieze loempia's gekregen met idem dito smerige pindasaus . Alles zo in de prullenbak. Grote desillusie want vroeger smulde ik van het eten van deze Chinees.
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Erg lekker!! Aardig personeel, als je wat vaker komt komen ze een gezellig praatje met je maken. De sushi smaakt erg goed. Misschien iets minder keus dan de grotere sushirestaurants maar des te lekkerder.
Reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Bij dit restaurant kun je zowel gewoon Chinees eten als all-you-can-eat Chinees/Japans.
Eigenlijk zou je dan ook 2 recensies moeten kunnen schrijven.
Het Chinese eten is heel smaakvol. Goed gekruid en super lekker.
Het all-you-can-eat Chinees/Japanse eten is ook perfect. Alleen zijn de porties veel te groot. Mag best wat kleiner, wil je dan meer, dan kun je een gerecht ook gewoon voor een tweede keer bestellen.
Personeel is correct en vriendelijk. Je voelt je zeker welkom en ze doen er dan ook alles aan om het naar je zin te maken. Zeker een aanrader.
Marjo H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Na gisteren en minder goede ervaring in een sushi restaurant te hebben gehad, gingen wij vanavond naar Peking Garden. Bij binnenkomst was het behoorlijk vol en daardoor waren wij eigenlijk al bang dat het eten lang op zich zou laten wachten. Toch hadden wij het lef om aan tafel plaats te nemen. Wij werden te woord gestaan door een ontzettend vriendelijk jongen en binnen 10 minuten hadden wij de eerste heerlijke gerechten al op tafel. Ook de andere gangen volgden telkens snel en ieder personeelslid was even vriendelijk.
Het eten was heerlijk en voor ons zeker reden om nog eens terug te gaan!
Daaf S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We halen geregeld bij dit restaurant af, en we eten er zo af en toe aan tafel, zoals nu. Altijd goed. Ook dit keer. We kozen voor rijsttafel Peking Garden: voorgerecht (miniloempia's, pangsit, garnalen), haaivinnensoep en hoofdgerecht (kip, ossenhaas, varkensvlees), met daarbij voor de een witte rijst en voor de ander nassi. Ook al was elke tafel in het restaurant bezet, we kregen voldoende aandacht van het personeel (niet opdringerig: wilt u nog iets drinken?) en de tijd tussen de drie gangen was niet te kort en zeker niet te lang.
Zoals gezegd, het smaakte ons goed en de presentatie van de schotels was, zoals we gewend zijn, niet overdadig. De grootte van de porties was voor ons naar wens, misschien iets te groot, want een dessert zat er, behalve de koffie, dit keer niet in. Het was een diner naar wens.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
All you can eat gegeten. 5 hapjes per persoon per ronde en je mag 5 x bestellen in 2 1/2 uur tijd. Sommige hapjes vonden we lekker, andere minder, maar dat is ieders persoonlijke smaak. We hadden tonijn sushi als een van de gerechtjes. Er lagen er 3 op een schaaltje. Zowel mijn man als ik aten er een en geen van beiden vonden wij het lekker. De derde bleef dus liggen. Het schaaltje werd niet weggehaald en we konden geen nieuwe ronde bestellen voor we het opgegeten hadden. Mijn man offerde zich op en at het hapje tegen zijn zin. Ik hou niet van het verspillen van voedsel, maar dit vonden wij belachelijk.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
We zijn met vier volwassenen naar Peking garden geweest twee van ons had foe yong hai
babi pangang en ku lo yok. Dat zag er prima uit. Ik had mihoen Singapore dat was een bord met een berg mihoen en enkele stukjes rundvlees en kip en een paar kleine garnalen.De groente was er niet in te vinden. Het was een bom van vet en thuis had ik weer honger. De vierde had fijne bami met garnalen ook daar zat geen groente in. Kortom thuis is het lekkerder en voedzamer.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Helaas een aantal weken geleden hier een zeer slechte ervaring gehad. Wij gingen hier eten met een vrij groot gezelschap en hadden de Chinese rijsttafel besteld. Nadat wij na anderhalf uur wachten gevraagd wanneer we het eten kregen - mensen die voor all you can eat kozen kregen allemaal veel sneller hun eten - kregen wij nogal kortaf te horen dat we 'nu aan de beurt waren'. Na een tijdje kregen wij 2 schotels met wat gerechten (foe yong hai, babi pangang etc.), maar geen rijst/nasi/bami oid erbij. Op de rest van de gerechten en de nasi moesten wij nog een tijd wachten. Het eten zelf was lekker en de bediening was verder op zich netjes en goed, maar wel erg jammer dat we zo erg lang moesten wachten en dat er hier ook helemaal geen excuses voor werd aangeboden terwijl wij toch wel duidelijk aan gaven dat we dit eigenlijk niet vonden kunnen.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
De meeste recensies over dit restaurant gaan over de sushi all you can eat. Blijkbaar is dat ok en een goede keuze van de bezoekers, want onze ervaring met de chinese kant van de kaart was ronduit slecht, en de prijzen veel te hoog, zeker gezien de kwaliteit van het eten. Van de Cantonese rijsttafel (rijsttafel is toch Indonesisch ?) was de zogenaamde peking duck niet meer dan een paar stukjes harde korst, en wat ossehaas genoemd werd, hebben we maar gelaten voor wat het was. Een mixed vleesgerecht, waarvan het bedienend personeel niet kon uitleggen wat voor vlees er in zat (wij ook niet trouwens). Daarnaast gefrituurde garnalen zoals je die wel eens bij de borrel krijgt in een gemiddelde sportkantine. Advies: bijscholing voor kok en de ingredienten van betere kwaliteit en vers koken/bakken.
Melvin D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Al een aantal keren hier gegeten. Wat mij betreft het beste sushirestaurant waar ik heb gegeten. Eten is altijd vers en smaakvol. Personeel is vriendelijk (soms wat stil), verder een gezellige ambiance. De diversiteit aan gerechten is ruim voldoende. Een aanrader.
Margee .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Ik was hier nog nooit geweest en het zit naast/aan een uitgestorven winkelcentrum maar dat mag de pret niet drukken. Het eten we hadden gekozen voor de all you can eat sushi was uitstekend.
Zalm / witvis gebakken banaan of de diverse sushi's die we hadden gekozen waren erg lekker.
Porties waren groot dan wij gewend waren bij andere all you can eat.
Aardige service en nette inrichting. We gaan hier vaker komen. Aanrader als je chinees wilt eten in Krimpen.
Goofy1234 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Wij komen hier vaak. Het eten is iedere keer opnieuw heerlijk en vers bereid, wij gaan altijd voor de 5 gangen a 5 sushi (ook keuze uit andere dingen dan alleen maar sushi!). In het begin was de bediening wat onwennig, maar als ze je kennen ontdooien ze een beetje en zijn erg vriendelijk.
Jacq-lex .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Leuk concept met genoeg keuze. 5 gangen van 5 hapjes per persoon. Niet alleen sushi liefhebbers komen aan bod. Een aanrader.
Reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Al diverse keren daar gegeten. Zowel het Chinees als de sushi zijn zeer aan te bevelen. De sushi porties zijn zeer groot, zeker in vergelijking met andere zaken, maar wel ontzettend lekker. Blijft een plezier om daar te eten.
Cornelia K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Met drie personen hier sushi gegeten. Zoals altijd erg lekker. Alles wordt vers bereidt en ook als het druk is, probeert het personeel alles goed te laten verlopen. Dit is en blijft onze favoriete Chinese restaurant! Met een bijzondere dank aan Lex
Eila .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Al een paar keer hier sushi gegeten met zijn tweetjes maar ook met meerdere mensen (van 4 tot 16 personen) het was elke keer weer een feest! heerlijke hapjes, ruime keuze, ontspannen sfeer, vriendelijke bediening, ook de niet sushi-liefhebbers die kozen voor chinees eten of de kinderen (patat!) vonden het heerlijk, we komen heel graag terug. Dat het restaurant heel vaak vol zit, zegt wel genoeg, echt een aanrader, ook nog gemakkelijk en gratis parkeren. Wij hoeven niet naar Rotterdam voor heerlijke sushi (hebben we pas gedaan, jammer..Peking garden was betere keus geweest)
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Peking garden is een Chinees restaurant bij ons in de stad, vroeger een een gewone Chinees maar sinds vier jaar ook overgestapt naar een combinatie van traditioneel Chinees en sushirestaurant. Een gouden greep , alles goed bereid en zeer smaakvol. Service hoog in vaandel , je voelt jezelf op je gemak . Ook met onze groep van 15 mensen geen enkel probleem en al het eten tegelijk en goed warm op tafel . We kwamen er al regelmatig en zijn zeker van plan om hier regelmatig de kwaliteit te blijven proeven .
Marnix W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Een all-you-can eat restaurant met een Chinese keuken die ook sushi gerechten maakt. Alles is smaakvol bereidt en vers. De bediening varieert van vriendelijk tot ongeïnteresseerd. Wellicht is dat inherent aan de restaurantformule want men hoeft niets meer te 'verkopen' maar alleen borden in te zetten en uit te halen. Omdat het restaurant in een dorp zit zegt de aanwezigheid van veel gasten heel veel. De kwaliteit is gewoon goed te noemen en de sushi zijn op zich prima, zeker voor een Chinees. Zeker een zaak om naar terug te gaan.
Calorieetjes .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Op Valentijnsdag met 2 personen hier sushi gegeten en wat een drama. Tijdens eerste ronde kregen we al niet alle sushi uitgeserveerd en tijdens een x aantal keer navragen geen verbetering met ook nog chagerijnig personeel die of net deden of ze het niet begrepen of er lak aan hadden en tafels om ons heen hadden precies hetzelfde probleem. Voor ons eens maar nooit meer
Yvon67 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Vorige week vrijdag hier gegeten
De sfeer is prima en de bediening ook, alleen hadden we beter voor de sushi kunnen gaan ipv de halve nasi en chinese rijsttafel. Daar ikzelf een maagverkleining heb gehad en niet veel eten kan, ( niet meer dan een eetlepel bami en een lepeltje van een bijgerecht.hadden we met vier personen een rijstafel voor drie personen, dit ook omdat de ervaring leert dat je vaak veel te veel krijgt. Het eten smaakte iedereen erg goed, daar was niets mis mee, maar er was een klein schaaltje rijst formaat soepkom, zo'n zelfde schaaltje bami en een verdeelschaal met afgepaste gerechten erop...misschien had een ieder beter een eigen keus qua gerecht kunnen maken, dan had ik dat ene lepeltje ook wel ergens vanaf kunnen halen en hadden ze meer gehad. Nu zat behalve ik niemamd vol, de kwaliteit van het eten is erg goed, maar de kwaliteit prijsverhouding vond ik dus erg duur we waren een ruime 125 euro kwijt met drie man zes cola en een glaasje water