Peking City

Markt 17 4551 BK Sas van Gent Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Peking City

Proevertje1944 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
In de kippesoep had wel wat meer kip mogen bevatten, het had wel de smaak ervan, maar dat kan net zo goed uit een potje gekomen zijn. De mihoen Singapore was smakelijk en de hoeveelheid was voldoende. Helaas laat de vriendelijkheid van de bediening te wensen over, de antwoorden beperkten zich tot een ja of een nee, dat moet wel verbeteren. Als je van een modern strak interieur houdt zit je hier prima, wel een grote ruimte waardoor je je bij een matige bezetting enigszins verloren voelt. Ben je in de buurt en heb je zin in een Chinese maaltijd dan ben je aan het goede adres, maar rij er niet voor om.
Preuvert .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Groot strak..., modern restaurant, met vriendelijke bediening (afhaal), maar eten viel tegen, babi pangang en pangsit met bleke smakeloze saus, het vlees was redelijk, maar voor mij geen herhaling.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Supergoede chinees en enorm vriendelijk, ook voor de kinderen. Ze kregen mijn zoontje zover om een loempiaatje te proeven en hij vond het nog lekker ook! Vooral de tippan was erg lekker. Alles lekker vers en knapperig, zelfs mijn man die niet echt van chinees houdt, was erg te spreken over dit restaurant. Als we weer eens in de buurt zijn, gaan we er zeker nog eens terug.