Pekelahof

Meer informatie over restaurant Pekelahof

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 20:30

Damaris S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
geweldig hartelijke ontvangst en spontane, gezellige, sympathieke bediening! Goede stoelen, leuk ingericht, muziek netjes op de achtergrond, leuke sfeer.... Eten was echt top, goede porties, alles leuk opgemaakt, de smaken klopten gewoon allemaal. Prijs-kwaliteitsverhouding erg goed!
Th S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Afgelopen zondag hebben wij gegeten met de familie in Pekelahof. Was al weer wat jaren geleden dat ik daar was geweest.
We hebben genoten van het eten met leuke/gastvrije bediening. Werd zeer attent gereageerd op mijn jarige ouwe heer. ( ons dank daar voor)
Ik kom er zeker wel een keer weer. En...verrassende lekkere rode wijn gedronken.
Graag tot ziens.

Marjanp .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Soms zou je wat specifieker willen kunnen zijn in de beoordeling, bv. of het eten bijzonder/ speciaal was, hoe de presentatie is, hoe de smaak en temperatuur zijn en iets over de hoeveelheid.

We zijn hier met 2 personen wezen eten, partner kende het van vergaderingen en bedrijfsuitjes. Het eten ging met enige hobbels en bobbels: zo was het voorgerecht van eerste keus (mosterdsoep) helaas niet vegetarisch, maar het alternatief was prima: de een had een vegetarische salade, de ander een champignonsoep.
Voorkeur voor het hoofdgerecht was de gevulde crêpes, maar die waren op, het alternatief voldeed prima: de een had een pasta-fantasie en de ander gevulde paprika met rijst en gebakken groente/champignons. Niet spectaculair maar de porties waren voldoende , en een uitstekende aanvulling daarbij nog met frieten en 3 schaaltjes groenten en salade: gevarieerd, goed op temperatuur en ruim voldoende - helemaal top!
De bediening was vriendelijk maar leek weinig ervaren en een tikkie schuchter maar ach, iedereen moet ergens beginnen (en hoe flink waren we zelf op die jonge leeftijd...) Dus we hebben e.e.a. met mildheid gadegeslagen.
Het decor - de stenen vloer is praktisch maar draagt weinig bij aan de sfeer.
Verwacht geen haute-cuisine maar het is echt een prima plek voor een goede maaltijd!
Vanbeek0342 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Niet aan te bevelen! Spare ribs is meer vet dan vlees! En de schnitzel is niet gaar. De bediening komt niet naar en toe of je drinken wil. Geen Aanrader!!