Pejo

Keern 203 1689 PA Zwaag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pejo

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Pejo

Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Péjo is een druk en gezellig restaurant. Het is een prima plek voor gezinnen. Er is veel keuze in gerechten. De ingrediënten zijn altijd vers. De grillgerechten zijn soms aan de zoute kant.
Alle werknemers van Péjo zijn supervriendelijk. Je hoeft nooit lang te wachten op drankjes.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Heel veel goeds over gehoord en nu toch ook een keer zelf er gegeten. Bij een groot Wok restaurant denk je snel aan vet en drukte. Het was redelijk druk en het eten was goed. Er is heel veel keus en dat maakt dat je toch behoorlijk vol en rollend het restaurant verlaat. Hier en daar mag de inrichting wel weer een beetje opgefleurd worden. Personeel is vriendelijk maar onpersoonlijk, het is een beetje groot en druk. De koks doen hun best en je kunt wokken, grillen en bbqen (door de kok). Fijn koud buffet en lekkere toetjes. Ik ben er nu twee keer geweest en ik denk dat ik het nu wel weer gezien heb.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Op maandagavond onverwachts naar Péjo geweest. Het was op de maandag zelfs aardig druk en gezellig. De buffetten waren weer voortreffelijk, super vers alles en prachtig uitgestald . We hebben verse oesters en zeewier gegeten en heerlijke vis, alle soorten lagen er weer prachtig fris bij. Genoeg aangevuld en alles even lekker. De bediening is top, alleen de airco was wat minder, maar toen we daar iets van zeiden, zette de bazin hem meteen uit. En ze kwam later even controleren of het zo beter was. Wij zijn hier al vele keren geweest en het is altijd weer beter qua variatie in de buffetten. En altijd super vers en meer dan lekker. Wij komen zeker weer terug!
Nathalieveen .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Lekker eten en vriendelijk personeel, alleen voor onze dochter van vier die alleen patatjes, limonade en ijs had gegeten vond ik het erg duur.
En jammer dat de toiletten zo onhygienisch zijn. Hoe zou de keuken eruit zien vraag ik me dan af..en jammer dat er niet werd vermeld dat als je een koker omdraaid dat ze dan langskomen om bestelling op te nemen..
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Bij binnenkomst waren wij overdonderd door de enorme drukte. Gelukkig hadden wij van te voren gereserveerd, anders vrees ik dat het verkrijgen van een tafel een probleem zou zijn geworden. Dit restaurant werkt volgens het all you can eat principe. Er is enorm veel keuze uit verschillende gerechten en op verzoek wordt alles ter plekke gewokt. Ook het dessertbuffet is zeer uitgebreid, vooral de hoeveelheid ijssoorten! Alles wat wij uitkozen smaakte uitstekend. Enige minpunten vonden wij dat de accommodatie vanwege de enorme drukte en omvang nog het meeste wegheeft van een sfeerloze (vr)eetschuur, en dat vanwege de buffetvorm, steeds iedereen van tafel liep. Niet echt een plek om gezellig uit eten te gaan dus.
T J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Deze Wok wordt steeds leuker en lekkerder.
Vriendelijk personeel en lekker en veel eten voor een redelijke prijs.
Management staat altijd voor je klaar.
Wij waren zo ongeveer de eerste klanten van dit restaurant en blijven hier terug komen.

Een echte aanrader met voor elk wat wils.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
We hebben bij Pejo's wok echt zitten smullen.
Een enorme keuze aan heerlijke gerechten en alles wordt vers en snel bereidt, ondanks de drukte.
Het vriendelijke personeel is ook top!
Absolute aanrader!
MasterchefLangedijk V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Op vaderdag gegeten in het wokrestaurant Pejo in Zwaag op uitnodiging van schoonfamilie. Om half 6 was het er al zo druk dat we onze auto niet meer kwijt konden. Uiteindelijk aan de weg gezet. Het is een groot restaurant en het was volledig vol. Dit betekent dat het wokconcept nog steeds populair is. Het is vergeleken met de vorige keer dat wij hier waren wel iets moderner ingericht. Het was erg druk vooral bij de koks die aan het wokken waren. Hoe zij het eten bereiden is alleen een reden om een keer hier te gaan eten. Indrukwekkend hoe snel en vaardig zij zijn. Vleeskeuze is ossenhaas, kipfilet en varkenshaas en dat was erg lekker met mihoen. Viskeuze is beperkt tot pangafilet en garnalen voor wokken en scholfilet en panga voor de grill. Sushi is niet te vergelijken met wat je krijgt bij de Japanner en verder was het fruit niet rijp. Het is over het algemeen zeker geen slecht eten maar het is ook niet verfijnd. Het blijft een buffet concept met wachtrijen en komt over als een vreetschuur. Positief is de wokervaring en voor de kinderen is het zelf eten halen een feest. Zeker de aardbeien en de chocoladefontijn waren favoriet. Bediening was beperkt, alleen drankjes, maar we moesten een keer vragen waar onze bestelling bleef. We zullen hier zelf niet zo snel weer gaan eten.
AlexP .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Beste omschrijving is een grote vreetschuur. Eten is goed maar buffet de wok is goed. Kan soms massaal waardoor je lang moet wachten op je bord wok. Voor de rest prima restaurant.
kisara .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Samen met de kinderen onverwachts uiteten. Wok is daarbij prima! Kids kunnen pakken wat ze willen!
Het assortiment bij Pejo is zeer groot. Voor ieder wat wils.
Zowel wij als de kinderen hebben genoten.
Prima bediening, eten uitstekend, decor is nieuwe gedeelte is mooi en fris, het oude gedeelte is donker, daar zou wel iets aan veranderd kunnen worden.
Al met al prima restaurant waar wij nog wel vaker een bezoek aan zullen brengen.
Joyce86 K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2012
Heerlijk eten ! en vriendelijk personeel, alleen in het weekend moet je aardig je verstand op nul zetten en geen haast hebben. het is en blijft toch wel een beetje een vreetschuur. maargoed voor dat geld klaag ik niet en het eten is prima !
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Erg uitgebreid assortiment voor weinig geld. Ik ben bij veel wokrestaurants geweest, maar Pejo is de beste tot nu toe. Service is heel basic. Komen eigenlijk alleen de vuile bordjes ophalen en de drankjes opnemen. Wel een vlotte bediening! Decor is simpel, maar netjes. Groot restaurant! Nadeel hier van is dat het erg druk kan zijn bij het wok- en teppanyaki gedeelte, waardoor je soms 10 minuten moet wachten voordat je aan de beurt bent. Leuk om met een grote groep te gaan eten.