Pegasus

Erg voordelig
Erg rustig
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Aardige bediening maar al het eten komt van Mora of van Knorr, niets is zelf bereid alleen zelf op een bord gelegd. Teveel geld voor de kwaliteit.
Daniel K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Vanavond voor de zoveelste keer lekker gegeten hier.
Bediening is erg vriendelijk en vlot.
Porties zijn perfect en goed van smaak.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
heerlijk gegeten hier. perfecte service en ideale locatie. super vriendelijk personeel. komen hier zeker nog een keer terug.
Aastrigroen1959 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Alles wat we gegeten hebben was prima in orde. Magic bites is een aanrader voor mensen die van alles willen proberen. De sfeer was prima. Het personeel vriendelijk en correct .
Kortom gezellig en ook nog een leuke zaak. Zeker voor herhaling vatbaar.
Fs12345 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We hebben erg lekker gegeten. Er was keuze uit veel kleine gerechtjes.
De bediening was erg vriendelijk. Ook hoefde we niet lang te wachten op ons eten, door was erg fijn!
We komen zeker nog een keer terug!
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Lekker gegeten en gezellige ongedwongen sfeer!!
Bediening was erg vriendelijk kortom ga hier zeker nog een keer terug!!
Ts1991 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Erg lekker gegeten bij dit restaurant.
Het weer was goed en konden dan ook heerlijk op het terras zitten.
Porties waren prima qua grote en de smaak was ook goed.
Bediening was zeer vriendelijk en alles zag er leuk uit!
Hier gaan wij zeker nog terug komen!!
Bs1970 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Zeer slechte ervaring tw
Alle sauzen bereid mbv pakjes
Vlees taai mn biefstuk
Vispotje leek meer op pap dan iets wat met vis te maken moet hebben
Alle gerechten opgewarmd. Niet vers bereid
Lasagne was keiharde bladerdeeg met ietsje vulling
Toetje vd chef gewoon advocaat met slagroom...lekker maar niet in lijn verwachting
Bediening niet gastvrij, ook niet reageren op slechte biefstuk. (1 serveerster vriendelijker dan de andere)
Jammer gemiste kans. Was heel stil mss daarom minder???
Kortom...kook zelf beter voor dit geld
Lhn .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Gezellig ingericht restaurant. De menukaart bevat >50 gerechtjes. Per ronde 2 gerechtjes per persoon.
Vraag vooral wat " de specialiteit van de kok" is, vooral het voorgerecht hiervan was heerlijk.
Vriendelijk personeel. Gastvrouw komt bij iedere tafel een praatje maken
Ajvginkel .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Een ontzettend gezellig restaurant, vriendelijk en behulpzaam personeel! Heerlijk eten, veel keuze aan gerechten... Kortom: Wij komen hier graag een absolute aanrader!!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Hebben er met een flinke groep gegeten. Eten was matig. Biefstuk taai,lasagna erg zout. Stoofpotje drilvet eraan en nog aantal punten .De soep was wel lekker. Er zat een haar in het eten,lippenstift op glazen. Al met al niet heel bijzonder. Het serveren in diepe bordjes niet altijd handig met snijden.Best wel prijzig al met al. Bediening vriendelijk en lokatie super.
Gvmeulen .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Pegasus. Al vaker geweest dus concept is ons bekend. Sfeervol restaurant met erg vriendelijk personeel. Keuze veel kleine gerechtjes. Ook heerlijke toetjes, Erg lekker om alle smaakjes te kunnen proberen. Komen zeker terug!!!
Nelly D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
Het eten waar het uiteindelijk om draait is slecht te noemen. Het leek er op dat sommige gerechten al van te voren zijn klaargemaakt en dat ze opgewarmd worden in de magnetron. Sommige gerechten waren niet warm. De soep van de chef een pompoensoep was een warme brij en had niet eens de kleur van pompoen laat staan de smaak.
Wij komen hier niet meer het was voor het eerst en het laatst
Titia73 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Op zaterdag 14 november gezellig een avondje naar Pegasus geweest in Ridderkerk. Het restaurant ligt een beetje afgelegen aan een haventje achter de dijk.

Buiten kreeg ik een vakantiegevoel, of je naar een restaurant op een camping gaat. Binnen is het verrassend ingericht. Een beetje over de top, sprookjesachtig, met gekke lampen en beelden, het deed me aan de Efteling denken. Er groeien paddenstoelen uit de muur (gelukkig geen echte), de lampen worden vastgehouden door nephanden en overal zie je sprookjes figuren. Een tovenaar, een kikker, noem maar op. De bruine balken en grote haard zijn van plastic (tenminste, zo klonken ze toen we erop klopten), grappig.

Het personeel was super attent. En snel. Het ontbreekt je aan niks. Er kwam snel brood op tafel, gevolgd door een schaal sausjes. De drankjes werden vlot geserveerd. En omdat wij voor het eerst waren de formule uitgelegd. We mochten uit ruim 50 gerechten steeds een keuze maken, dit invullen op een formuliertje en dat rechtop in de standaard op tafel zetten. Je had het er nog niet in gezet, of het was al meegenomen door de bediening.

De gerechtjes waren wisselend van hoeveelheid en kwaliteit, maar gemiddeld genomen kun je er goed eten. Er is ook uitgebreide keuze, al viel ons op dat er in verhouding weinig echt vegetarische gerechtjes waren. Sommige porties waren kleiner dan we verwachtten (je kreeg maar 1 kipvleugeltje als je kipvleugels bestelde en gebakken knoflookchampignons bestond uit 1 champignon) en andere weer groter dan gedacht (ik koos bij onze laatste ronde hoofdgerechten de lasagne met spinazie, maar dat kreeg ik niet helemaal op). Erg lekker waren bijvoorbeeld de rode mulfilet met kreeftensaus en verse zeekraal en de papadum met romige vegetarische curry. De biefstuk was helaas te gaar, maar de pittige lamscurry weer prima. De frietjes waren wat slapjes, de risotto was gewone gekruide rijst en de ratatouille grove stukken groente.

Al met al een plek waar je bourgondisch kunt tafelen, in informele sferen, in een omgeving waar je je ogen de kost kunt geven. En gezien de prijs (25 euro per persoon, exclusief drankjes) is het eigenlijk ook niet zo erg dat het ene gerechtje wat meer in de smaak viel dan het andere. Er is echt voor elk wat wils. Als je iets wat minder vindt, bestel je het gewoon niet meer. En wat je wel lekker vindt, neem je gewoon nog een keer. (Aan het tafeltje achter ons zat een stelletje dat de carpaccio blijkbaar heerlijk vond, want dat was daar niet aan te slepen tot ons vermaak.)
Vanbennekom .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Net heerlijk gegeten bij Pagasus. Al vaker geweest (samen of met grote groep), dus concept is ons bekend. Sfeervol restaurant met erg vriendelijk personeel. Keuze uit meer dan 50 kleine gerechtjes. Aanraders zijn, garnalenkroketjes/meloen met ham/gebakken mosselen/gebakken knoflook champignons/stoofpotje/. Ook heerlijke toetjes, sorbet/bonbons/appeltjes in pisang ambo, verrukkelijk! Helaas niet alles kunnen proeven. Erg lekker om alle smaakjes te kunnen proberen. Komen zeker terug!!!! groeten Paul & Anita
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Magic Bites...het nieuwe concept all you can eat bij Pegasus.
Er is een keuze aan rond de 55 kleine gerechtjes...verdeeld in voor/hoofd en na.
Per keer mag je twee gerechtjes uitkiezen per persoon en noteren op papier. Je hebt 2,5 uur de tijd om zo veel mogelijk te proberen van de kaart.
De voorgerechtjes waren best lekker....de hoofdgerechten matig/redelijk en de toetjes gewoon lekker.
Er is keuze zat, maar het zou qua smaak en structuur beter kunnen.
De spareribs waren lauw en vrij stug op het bot nog....de lamscurry flauw in waterige saus. ..de gebakken zalm net iets te gaar.
Interieur is een mix van van alles. ..de stoelen zaten niet lekker, waren duidelijk aan vervanging toe.
Het personeel was wat ongeïnteresseerd. ...en een ober met een vies polsverband om.
De gerechtjes kwamen wel redelijk op tijd op tafel.
Een leuk concept...het eten is niet slecht, maar verdiend wat meer aandacht.
Vincenttt .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Interessant concept, aangezien er veel verschillende gerechten gegeten kan worden. Het eten zelf was allemaal naar goeie kwaliteit, net als de bediening. Leuk aan de haven en een sfeervolle omgeving, kom hier zeker voor een herhaling. Zeker het proberen waard!
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Een gezellig restaurant al het eten was uitstekend.
De bediening was heel goed en snel terwijl wij toch met een kleine 30 man binnen kwamen.
Wij kunnen dit restaurant aan iedereen aanbevelen.
Gaan er beslist nog vaker naar toe.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Ik heb hier met 6 vrienden gegeten en we hadden het all you can eat concept !
Heb nog nooit ergens zo slecht gegeten , het smaakte niet vers en ik had het idee dat het veel alleen opgewarmd was.

De bediening deed z'n best en waren vriendelijk , maar dat was het dan ook wel.
Uiteindelijk hebben wij 36 euro pp betaald .....best veel als je niet tevreden bent.
Ik kom in ieder geval niet meer !
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Keurige winkel, prettige bediening. Wie verwacht met een all you can eat concept Michelin sterren te vinden moet weg blijven. Prijs kwaliteit verhouding is perfect, leuke gerechten op de kaart en alles smaakt super. Aan aanrader dus....