Pegasus

Wolphaertsbocht 138 3083 Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pegasus

Master_fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Niet al te groot restaurant met leuke simpele inrichting en muurschildering van Grieks stadje. Vriendelijke bediening. Eten is heerlijk en goed gekruid. Vooral lekker om niet een hoofdgerecht te nemen maar mezes (verschillende kleine warme en koude gerechten). Ze hebben er lekkere huiswijntjes en de Griekse Yoghurt met honing en walnoten als dessert is echt een aanrader.
Lenie56 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Verrassend lekker gegeten. Bijna de enige klanten maar alle gerechten aan tafel waren prima. Mix van vis was goed bereid en ook de Kleine gerechten waren heerlijk. Bediening vriendelijk maar niet zoals je bij de Griek gewend ben, een ouzo van de zaak o.i.d.
Heinenoord11 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Het was een kwart vol, desondanks 1uur moeten wachten op het voorgerecht, waarvan men er 1 vergeten was en ons in eerste instantie de schuld gaven omdat wij die niet zouden hebben besteld. Wij kregen de indruk dat de 2 koks meer met de bezorg bestellingen bezig waren dan met onze gerechten.
vervolgens kwamen de hoofdgerechten die allemaal lauw waren. In onze reactie hierop kregen we te horen dat de borden echt wel warm waren, tja
Mijndert S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Een geweldige aanrader voor iedereen die een goed stukje vlees kan waarderen.
De suvlaki Pegasus is meer dan voortreffelijk evenals de vis schotel van 5 soorten vis.
Kaneelijs met baklava en een goede cappuccino aan het eind maakt het af.
De bediening is zeer vriendelijk en het keukenpersoneel onder aanvoering van de kok is meer dan goed voorbereid voor het bereiden van een maaltijd naar uw keuze.
Mario010 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Een verrassing in rotterdam zuid .
Gister op zondag avond was het gezellig druk , de bediening was vakkundig en beleeft .
Lekker 3 gangen ,Royale portie's ,waarbij vooral het dessert bakklava met kaneelijs echt een aanrader is .
Prijs is zeer redelijk het eten heerlijk.
Marjalevering .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Supervriendelijke bediening. Heerlijke gerechten, die ook nog eens ruim voldoende waren. De Souflaki's en gyros kan ik iedereen aanbevelen. En ook de overheerlijke tzatiki! Als nagerecht de zalige yogurt met honing en walnoten, maakten het Griekse eten helemaal compleet. Echt een aanrader!
Mke69 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Geweldige bediening, eten was bijzonder goed.
Bekris Meze (gegrilde ossenhaas in pikante saus) was gewoon perfect.
Locatie is niet geweldig, weinig parkeergelegenheid.
Rotter D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Lekker eten voor een leuke prijs!

Personeel is erg vriendelijk en nemen de tijd voor je.
De Griekse "tapas" zijn een aanrader. Goed op smaak en de porties zijn flink!
Enige jammere van Pegasus is de locatie, pal aan de dorpsweg, parkeren kan hier lastig zijn.

Wij vinden het een van de betere Grieken in omg. Rotterdam..
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Gezellig gegeten in dit Griekse restaurant waar je echt het idee krijgt dat ze weten hoe je Grieks eten moet bereiden. De bediening en gastvrouw zijn bijzonder aardig en je wordt snel geholpen. We hebben ook de tapas variant gepakt waarbij je gewoon verrast wordt met allerhande gerechten die in iets 'kleinere' porties worden opgediend. Waar het een echte Griek betaamd zijn de porties uiteraard eigenlijk iets teveel. Het eten smaakte bijzonder goed, alle gerechten waren smakelijk voorbereid. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed en dit is zeker een Grieks restaurant waar we nog een terug gaan keren.
Pokertje .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Echt heerlijk eten. Durf eens gewoon tapas te bestellen en vraag de kok het zelf in te vullen. ( je mag natuurlijk wel je voorkeur opgeven)! Aanrader: bourekakia, sardientjes gegrild, zeebaars, gyros, heerlijke verse salades. Eerlijk en uitstekend eten voor een goede prijs. Restaurant is ruim opgezet, sfeer binnen is uitstekend, buiten is het rotterdam zuid, niet meer, niet minder.
Dit restaurant verdient veel aandacht! Lieve mensen, zalig eten!
Cfranse .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Wij komen hier regelmatig, deze man kan koken. De inktvisringen (kalamaris) zijn om te zuigen, alle vis perfect gebakken.
Hij gebruikt de kruiden zoals het moet.
Voor ons de beste Griek.
Leonie279 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Wij zijn regelmatige klanten bij dit restaurant. Altijd vriendelijke service en grote borden met uitstekend eten.
Prijs/kwaliteit/hoeveelheid verhoudingen zijn top!
Favorieten zijn de keftedakia als voorgerecht en de Kriti Piato of de Mixed Grill als hoofdmaaltijd.
Geerco L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
Toegankelijke griekse keuken met persoonlijke gastvrijheid opgediend. Prijstechnisch boven de middelmoot maar kwalitatief is het het waard.