Peerke Donders

Dinsdag t/m Zondag 10:30 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Francis J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Hier prima gegeten in een nette gezellige ruimte. Ons gezelschap bestond uit 20 personen. goed verzorgd, klassieke kaart, lekkere wijn erbij.. Prima dus
Harrymaijen .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Ook wij hebben de beste keuze gemaakt om bij "Peerke Donders"onze Gouden Bruiloft te vieren.Een goede keuze maken blijft altijd spannend!
Wij waren gestart met goede afspraken.
Een leuk ogende en zeer vriendelijke, kordate en perfecte bediening,was als "een toetje" op ons feest. Het heerlijke luxe gebak bleek een goede entree te zijn geweest.
Een uitmuntend door " Peerke Donders" zijn vrouw, "Hanneke" verzorgde koud en warm buffet, oogde niet alleen als een sieraad, maar was ook van hoogstaand kwaliteit. En wat te denken van het dessert buffet, hmmm! Een aanrader!
Dit alles, verzorgd in een fris en modern uitstralend onderkomen met daarbij een mooie serre en verzorgde tuin, omkleed met live muziek, heeft onze 50 tellende gasten, en ons in het bijzonder, een onvergetelijke avond bezorgd.
Marijkedeb .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Lang wachten op het eten. Saté was aangebrand (2x), kabeljauw 'filet' zaten 12 grote graten in. Bediening zat er duidelijk mee in haar maag, vriendelijk meisje, bood gratis kopje koffie aan. Geen nieuwe saté genomen, had inmiddels wel erg veel honger.
Volgende keer ergens anders eten. Terras is overigens wel leuk in het buitengebied.
Sjefvanhest .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Het eten was uitstekend en goed verzorgd
Het gezelschap had niets dan lof hier over
De bediening100 procent
Heel gezellige aankleding voor onze gouden bruiloft
K-swerts .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Ter gelegenheid van de 80ste verjaardag van mijn moeder hier een geweldig feest gehad: koffie met gebak, aangekleede borrel, en een geweldig koud en warm buffet tegen een hele schappelijke prijs. Het was heerlijk, goed verzorgd, prettig en vriendelijk personeel. Toppie.
Bentley C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Leuke tent om heerlijk te lunchen.
Genoten van de lunch die goed bereidt was.
Leuke en vlotte bediening die je aandachtig en meedenkend helpt.
Niet lang hoeven wachten en erg op smaak.
Voor een goede stevige lunch zeker een aanrader