Peer

• Huisdieren welkom , Terras
Voordelig
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteren met vrienden wezen eten, gereserveerd 4 personen. Ontvangst aller vriendelijkst door de gastvrouw, bomvol restaurant met 2 en 4 persoons eenvoudig gedekte tafeltjes, en een wat donker maar sfeervol interieur. Bij opname van de gerechten excuseerde de gastvrouw zich voor het wachten en legde uit dat alles tegelijk binnen liep. Mooie voorgerechten die even zo goed smaakte voor alle 4, hoofd gerechten (2 pers zalm moot en 1 pers. biefstuk en 1 pers. eendenborst alles geserveerd op bloedhete borden (toppertje) vergezeld van een schaaltje heerlijke gebakken aardappeltjes en een schaaltje met gemengde sla die een mooie dressing had) daarna 4 prima nagerechten die smaakte zoals het er uit zagen" heerlijk". Al met al een heerlijke eerlijke maaltijd met een goede prijs kwaliteit verhouding. Tip voor de bediening "eenheid in tenue" b.v. één dezelfde blouse of polo voor de bediening.
Annalen .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Dit restaurant is heel gemoedelijk en gezellig. Mooi oud pand met houten vloeren. In de zomer kan je lekker buiten lunchen op het terras. Heb er voortreffelijke kabeljauw gegeten met de lunch. Alles mooi opgemaakt met gegrilde tomaatjes en groente.
Dinerkaart is redelijk uitgebreid en je krijgt echt waar voor je geld. Heb er heerlijke salade gegeten zonder vlees met geitenkaas. Iedereen was tevreden uit ons gezelschap. Hebben ook lekkere wijn.
Alles voor vriendelijke prijzen.
Simone1976 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Bij binnenkomst ontvangst bij bar . Tafeltje aan t raam weinig tot geen ruimte omdat de tafeltjes zeer dicht op elkaar staan . Er stond direct stokbrood met wat smeerseltjes klaar. Menukeuze geen spannende keuze maar de saté gekozen prima saus dik en niet zelfgemaakt . Garnituur saai . Sfeer veel oudere mensen en erg dicht op elkaar gepropt ( was blij dat ik buiten stond) dessert en thee ergens anders gedaan . mensen bediening druk met praten achter de bar ( zelf naar toegelopen voor een drankje . Voor mij geen tweede x kreeg hier geen Wauw gevoel !
A-ns P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Klassiek Kerstdiner!
Zalmbonbon met garnalen als voorgerecht
als hoofd gerecht Hertenbiefstukmet wildgoulash,
en nagerecht n geweldig kerstplateau met ijs fruit en nog meer heerlijks!!
zooooooo genoten van alle verschillende smaken....we voelden ons echt verwent in deze "huiskamer"met prima bediening..op en top Kerstbeleving-complimenten voor deze Kok!!
SmikkelGuru .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Erg gezellig en knus restaurant. Je hoeft niet bang te zijn dat je met een torenhoge rekening naar huis gaat. De prijs - kwaliteit verhouding is zeer goed.
Sentijn .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Na een eerste keer toevallig op het terras van Peer terecht te zijn gekomen hebben we nu de sfeer binnen geproefd.
Het eten was weer prima. De salade met warme geitenkaas smaakte verrukkelijk en het garnalentrio was ook mooi opgemaakt en smaakvol.
Als hoofdgerecht de kalfssucade en het grand dessertje na.
De sfeer, bediening, wijn (chardonnay) alles klopt voor de prijs.
Peer zal ons vaker terugzien.
Ralph68 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Met 4 personen hier gegeten.
Mooi ingericht klein restaurant (wij zaten in wat vroeger zeer waarschijnlijk de voorkamer is geweest). De kaarten hangen aan de muur en bood voor ieder in ons gezelschap genoeg keuze.
We hebben gekozen voor het 3 gangen menu en ieder gerecht was gewoon lekker.
Verbeterpunt: tussen het afruimen van het voorgerecht en het opdienen van het hoofdgerecht zat amper een minuut.
Toen de ober informeerde of alles naar wens was geweest hebben we dit aangegeven. De ober - overigens heel vriendelijk en behulpzaam! - wist overduidelijk niet wat hiermee te doen en knikte slechts.
Oh ja, ik had als dessert een kaasplankje en vroeg daarbij een goede port. Nou, de port is inbegrepen bij het kaasplankje echter welke port kon mij niet verteld worden "want ik drink zelf geen alcohol".
Twee verbeterpuntjes die absoluut geen smet op de avond hebben geworpen. We hebben 3 uur heerlijk gegeten in een mooie ambience.
Mochten we nog eens in Gorkum zijn dan komen we hier graag weer eens eten.

Sentijn .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
In de zomer op het terras gegeten. Bediening was amicaal en attent. Peer is een prettige, vlotte gastheer die met plezier menusuggesties geeft. Eten was smaakvol en de porties niet te groot of te klein.
Gewoon een goede prijs- kwaliteitverhouding.
Timila .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Geweldig restaurant leuke sfeer erg leuke bediening,alles is mogelijk met het menu doen nergens moeilijk over.En natuurlijk was het eten lekker met twee menu kaarten kon je een leuk en vooral eigen smaak bepalend menu samen stellen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Complimenten voor de medewerkers van Peer! Vanavond hier met een groep van 15 personen gegeten. De ontvangst en bediening was vriendelijk. Je zit hier gezellig in een knus restaurant. De kaart is niet bijzonder groot maar biedt voor ieder wat wils.
Alle drie de gangen werden alle gerechten tegelijkertijd opgediend, waarbij bij het hoofgerecht ook ieder gerecht nog goed op temperatuur was. Zeker met een kleine keuken als in dit restaurant is dat een kunst!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Het is een mooi en sfeervol ingericht restaurant in een mooi oud pand. Het restaurant heeft ook zeker wel een huiskamersfeer. En de bediening is erg vriendelijk en attent. En ook nog eens met gevoel voor humor.
Er is een driegangenmenu voor 27.50 met heel veel keuze, en de gerechten zijn ook apart te kiezen. Maar als je twee gerechten wil eten kan je net zo goed voor het complete menu gaan, want dat derde gerecht krijg je er dan "gratis" bij. In deze tijd van het jaar kan je vaak wild eten en dat heb ik dan ook gedaan. Vooraf drie koude wilden. Eend, gans en zwijn met bijbehorende saus of jam. En als hoofd had ik hert met paddenstoelen wildsaus. Alles was uitstekend bereid en zo smaakte het ook.
Mijn partner had een voorgerecht van vier soorten garnalen op totaal verschillende manier bereid en als hoofdgerecht de biefstuk met pepersaus. En ook dat was allemaal uitstekend. Het grand dessertje tenslotte was ook helemaal af. Een groot bord met allerlei lekkernijen. Nog een kort praatje met de gastheer na afloop en daarmee is Peer een restaurant geworden waar ik bijna zeker volgende keer als ik in Gorinchem ben, weer wil ga eten.
Yolrin .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Heel wisselend hier.Als het te druk is wordt het niets.
Bv extra frietjes besteld,die je dan onderhand pas bij het dessert krijgt.
Eten smaakt wel,maar is niet bijzonder.Zo kan ik het thuis ook maken.
Bediening is wel vriendelijk maar niet snel en chaotisch.
Hier nu 2x gegeten.Eerste keer was slecht .Tweede keer iets beter.
Ga hier niet zo gauw meer naartoe.
Churrasco .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Restaurant is vrij klein, zit dus dicht op elkaar.
Helaas geen muziekje, dus je kan alles van de andere tafels horen/volgen.
Weinig keus, maar wat we kregen was goed.
Heel attent en prettig personeel.
Gewoon knus en goed voor wat je er voor betaald.
Wilbert V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Knus restaurant op een prima locatie in Gorinchem. Ik ben hier twee keer geweest en bijde keren was het eten niet geweldig... niet slecht, maar minder dan je zou verwachten (erg zout bijvoorbeeld). De bediening is vlot en behulpzaam.