Pearl Corner Chinees Restaurant

• Af te huren , Airconditioning , Catering
6,6
Comar .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Bij Pearl Corner kwamen wij al eerder. Steeds voor de Indische rijsttafel. Maar deze keer hadden we ons toch echt voorgenomen om voor de Pekingeend met pannenkoek te gaan. Weer mislukt...... Eenmaal ter plekke weer gezwicht voor die Indische rijsttafel. En weer, als altijd, zeer genoten. Werkelijk heerlijk. En meer dan voldoende. Bovendien, ook weer als altijd, een zeer vriendelijke bediening. De aankleding van de zaak is helaas wat minder, maar het eten en de bediening maken dat helemaal goed. Een aanrader, waar wij ook in de toekomst weer geregeld zullen terugkomen.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Gisteren hier met een Groupon bon een Indische rijsttafel gegeten. We hebben vaak meegemaakt dat als je met zo'n bon komt dat je niet echt welkom bent. Vaak sta je na 20 tot 30 minuten al weer buiten. Je wordt dan gewoon weggekeken. Zo niet hier. Vriendelijke ontvangst. Eerst rustig wat drinken voor je wordt gevraagd wat je wilt eten. Gezellig praatje en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Maghetietsjemeerzijn .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Gisteren met een vriend gegeten op basis van een Social Deal. Het sterke punt van dit restaurant is de aardige, erg informele bediening. Het eten was erg gemiddeld, alleen de babi pangang was goed. De kip kerry zag er lekker uit, maar de kerriesmaak was erg flauw. Het biertje (3 euro) was prima. We hadden een 3 gangen menu in de Deal. Maar dat bleek niet wat geboden werd. We kregen alleen een hoofdgerecht waarbij we 3 gerechten van de kaart konden kiezen. Nou ja, communicatiestoring denk ik dan maar.
De locatie is hopeloos. In een renovatie wijk voor verder niets te vinden is in een zijstraat van een doodlopende straat. Arme ondernemer, het zal niet meevallen hier de loop in te krijgen.
Celco .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Met 3 personen en 1 grouponbon voor een indonesische rijsttafel hier gegeten. Eten was lekker en bediening was gastvrij en goed. Interieur oogt wat saai en zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken.
Whatsinaname .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Vandaag met een Groupon genoten van een heerlijke Chinese rijsttafel. De bediening was vriendelijk, attent en uiterst vlot. De lekkere tomatensoep stond al gauw op tafel. Vervolgens een grote schotel met saté ajam, babi pangang, koe loe yuk, foe yong hai en tjap tjoy, met apart een flinke schaal nasi goreng. En een lekker tapbiertje erbij (3 euro).
We waren hier op een zondagavond. Het was bijzonder rustig, met slechts één andere tafel bezet. Deze zaak verdient meer gasten.
group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Met een groupon gebruik gemaakt van de chinese rijsttafel. Prima gegeten, alleraardigste bediening. Volgende keer nemen we de indonesische rijsttafel!
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Geen idee dat het daar zat. Via Groupon daar terecht gekomen en zeker niet voor het laatst. Een heerlijke indische rijsttafel met lekker knappend varkensvlees, een tweetal botermalse rundergerechtjes en een pittig kip gerechtje. Er was voor elk een stokje lekkere sate en een tweetal groentegerechten, Sajoer lodeh en gado gado. Ook was er nog gebakken banaan en atjar .Vooraf werd er een lekkere flinke portie kroepoek geserveerd. De bediening is uitermate vriendelijk en geeft echt het gevoel dat je welkom bent.
Jacobien Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
We hadden 2 groupons voor 4 personen en konden zodoende een Indische en een Chinese rijsttafel bestellen. Het entree van het restaurant zag er niet zo fraai uit maar dat was het afhaal halletje, binnen was een gezellige Rumah Makan met ronde en vierkante tafels, niet erg groot maar gezellig. Uiterst aardige gastvrouw die ons uit legde hoe en wat. De beide rijsttafels waren echt top- heerlijke gerechten, super smaakvol. Indische rijstafel was ook echt indisch met echte zwarte sambal. Ook was er meer dan genoeg voor 4 personen. Kan niet anders zeggen heerlijk gegeten! Komen graag nog eens terug!
Njonja .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Hier gisteren gegeten met een groupon.

Aardige vrouw. Ze sprak wel erg slecht nederlands. We konden steeds maar hooguit 20% verstaan. Dus een hoop ja-knikken en niet weten waarom precies.

Eten was lekker, alles vers. De porties waren alleen erg klein, misschien gehalveerd voor Groupon?
Wij (2 vrouwen) zijn niet zulke grote eters en ik ben zelfs een zeer kleine eter maar hier hadden we maar net genoeg aan. Alles ging schoon op, dat is nog nooit gebeurd bij welke chinees dan ook. Als we voor 1 persoon afhalen, eten we daar met zijn tweëen 2 dagen van en houden dan meestal nog over.
Twee mannen hadden hier zeker te weinig aan gehad.

Na het eten en het afhalen van de borden bleef het stil. Wij hadden verwacht dat er gevraagd zou worden of we een dessert wilden maar niets. Na ca.15 minuten dus maar geroepen en gevraagd of we de kaart mochten omdat we graag een dessert wilden. In plaats van de kaart kregen we de rekening. Nogmaals gevraagd om de kaart en geprobeerd uit te leggen wat we wilden en uiteindelijk kregen we de kaart. Dessertkaart bestaat alleen uit ijs. Prijzen zijn weggehaald met plakband. We wilden geen ijs, dus de gewone kaart gevraagd.
Pisang Goreng. Zag er mooi uit. Helaas was de banaan niet gaar of warm. Koude hard banaan van binnen. Jammer.

We zaten in een compleet leeg restaurant. Geen muziekje en het is er niet zo groot dus we hadden het idee dat de mevrouw ons horen kon waar ze maar ging. Dat geeft een vreemd gevoel van gebrek aan privacy. We hebben constant gefluisterd. Je voelt je niet op je gemak.

Mevrouw kwam vaak even aan tafel om een praatje te maken. Helaas onverstaanbaar voor het grootste deel.
Zoals gezegd was het eten lekker maar voor ons niet voor herhaling vatbaar om daar nog eens te gaan eten. Afhalen gaan we zeker wel eens proberen.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Hier gegeten met een grouponbon. Wij hebben gekozen voor de Indische rijsttafel.

Bij binnenkomst zijn wij gastvrij ontvangen. Er werd duidelijk uitgelegd welke gerechten er werden geserveerd.
De geserveerde gerechten waren voldoende en erg lekker. Rundvlees was boterzacht en de groentes knapperig.

De gastvrouw heeft aandacht voor haar gasten en maakt een praatje tussendoor.

Bij dit restaurant kan ook afgehaald/bezorgd worden. Daar merk je niets van als je aan het dineren bent.

De inrichting is eenvoudig, netjes en schoon. Het restaurant grenst aan de ene kant aan een parkeerplaats en de andere kant aan een overdekte galleria. Vanuit het restaurant heb je zicht op de galleria.

Prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

Wij komen hier zeker terug om de andere gerechten te proberen.