Meer informatie over restaurant Peacock´s

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 17:00

L.r. V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het was een woensdagavond maar het was erg druk. Met twee man (vrouw) sterk redde de bediening het net niet. Vandaar een 6 voor bediening omdat we voor alle verzoeken (glas wijn bij eten, dessertkaart, afrekenen) heel actief de aandacht moesten trekken (en het dan nog vrij lang duurde). Maar ze waren wel vriendelijk. Vooraf een heerlijke amuse met een chipje van zoete aardapel met zalmmousse erop. De maaltijd salade met vis was rijk gevuld, erg goed. Ook het kaasplankje was lekker, hetzij weinig interessant. De wc's waren goed schoon (voor mij het teken van een verzorgd restaurant). Ik ga er zeker nog eens eten en dan hoop en verwacht ik het personeel een hoger cijfer te kunnen geven.
Ype K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We hebben nu verschillende keren bij Peacock's gegeten. Gisteren was het eten opeens niet goed en de afloop beslist onplezierig. We hadden couverts gereserveerd voor 18 mensen waarvan er op de valreep iemand afviel door ziekte. Stilzwijgend werden de kosten toch in rekening gebracht, zoals we thuis merkten. Uiteraard hebben we hier over gebeld, zonder resultaat. En zo was er nog wel het een en ander aan te merken.
Beste Gast,
Na goed onderzoek te hebben gedaan waar het mis is gegaan moeten wij de hand in eigen boezem steken, er zijn op die avond dingen niet goed gegaan bij uw tafel en zeker bij het afrekenen. Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad met degene die de rekening heeft betaald en het bedrag gerestitueerd op de betreffende rekening.
Zoals aangegeven in het prettige telefoongesprek vinden wij het uitermate vervelend hoe een en ander is gelopen en wij bieden u ook via deze weg daarom nogmaals onze excuses aan.

Wij nemen uw mening en kritiek uitermate serieus en hopen dat wij het via deze weg toch enigszins goed te hebben kunnen maken.

Nogmaals onze welgemeende excuses.

Restaurant Grand Cafe Peacock's
Debby.wezendonk .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijke high tea via social deal bij peakock gehad .
Goed verzorgd en erg vriendelijk personeel????top voor herhaling vatbaar.
Louis1948 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Aan te bevelen restaurant in Ermelo. Als we op stap zijn en we zijn in de buurt dan gaan we hier altijd even langs voor een goed glas en gewoon lekker eten. De bediening is erg vriendelijk en vergezelt je naar je plek en geeft meestal goede adviezen waarbij het dagmenu niet wordt overgeslagen. De gerechten zijn smaakvol, eenvoudig maar toch erg lekker. Parkeren is hier geen probleem gelukkig. Een aanrader dus!
Jnp B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Het is altijd een feestje om bij Peacocks te mogen eten. Gezellige ongedwongen sfeer voor jong en oud en qua eten voor ieder wat wils. Het eten wordt met zorg opgediend. Deze keer was de Waardse bief subliem. Heerlijk gegeten.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Gisterenavond bij Peacock Ermelo geweldig gegeten, pomodorisoep en gefrituurde champignons daarna vistrio met zeewolf,zalm en zeebaars en kalsribeye. De gerechten goed en smaakvol bereid en prachtig gepresenteerd met heerlijke salade en knapperige frites. Ter afsluiting dame blanche en capucino. Van begin tot einde genoten, ook door de goede en vriendelijke bediening. Dit is een aanrader!!! Wij komen hier zeker terug.
Mike1234 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Mijn ervaringen met dit restaurant is helaas niet zo goed. Ik had een drie gangen menu. voor een geitenkaasje uit de oven, dat was het net niet, wel aardig geprobeerd. Spekjes niet eenduidig gesneden en niet niet goed gegaard ook net te weinig kaas in de vulling, sla was te grof gesneden voor een dergelijk gerecht,ook trof ik een haartje aan wat in het spek zat niet van het personel die had het haar netjes opgestoken het was ongeveer 7 cm lang, ik heb het na afloop nog gemeld uit beleefdheid zodat de andere klanten het niet hoorden.
Hoofdgerecht Sateh van de haas niet echt veel vlees en vreemd gegaard niet rose niet midium maar ook niet well done, zeer weinig bijgerechten.
De Hangop als toetje na was ook vreemd gemaakt creme fraiche en de combi met slagroom uit de spuitbus was niet echt lekker, Fruit was heel weinig.
Restaurant is meer een eetcafe gedateerd. Wat heel belangrijk is en dat ontbreekt echt is een ober gerant die de algehele leiding heeft, voor de controle op het totaal plaatje.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Op een drukke braderie avond hier heerlijk gegeten
Zalige kabeljauw op een ruim opgezet terras, voor een goede prijs.
Zeer attent en toegewijd personeel.
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Wij zijn erg tevreden over Peacock's. Pas geleden heb ik hier weer heerlijk gegeten met een vriendin maar mijn man en ik eten hier ook regelmatig samen en de service en kwaliteit zijn altijd super. De porties zijn goed; niet teveel en niet te weinig. Ik eet hier graag de Waardse biefstuk met rodewijn-honing saus. Voor mij is die van 180 gram ruim voldoende, partner vindt die van 300 gram perfect. Ook eet ik graag de maaltijdsalade geitenkaas. Dit is een voorgerecht maar ze maken die dan als hoofdgerecht als je het vraagt. Heerlijk. Qua toetje is de Parijse soes gevuld met witte chocoademousse mijn favoriet. De wijnen zijn hier lekker, de koffie en speciale theetjes ook. De service is goed; leuke, vakkundige mensen in de bediening en keuken. Het is zowel binnen als buiten gezellig qua sfeer. Een echte aanrader!
TheoTV .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Via Vakantieveiling geboekt. Onze verwachtingen waren niet hooggespannen omdat de ervaringen met Vakantieveiling niet altijd bijzonder zijn. Maar dit restaurant is een positieve uitzondering en een absolute aanrader! Alles was goed. De ontvangst en de bediening zijn top, de klant krijgt de juiste aandacht. Het eten is smaakvol, goed bereid en met verse producten. Speciaal voor vakantieveiling een aparte kaart met voldoende keus en drie gangen. Niet 1 keer kregen wij de indruk dat er bezuinigd werd op kwaliteit en kwantiteit. We hebben een heerlijke avond gehad. Andere gasten - die ook via Vakantieveiling hadden gereserveerd - deelden ons enthousiasme. Als we in de buurt zijn, gaan we hier zeker weer eten.
Maarten1959 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Het enige probleem bij dit restaurant is dat men te bescheiden is! Met 6 personen gegeten. En alles klopt van ontvangst tot afscheid. Attentie naar de tafel gewoon goed, nooit opdringerig. De kaart lijkt simpel maar de kwaliteit bestrijd die veronderstelling. Gebakken levertjes is een gerecht waar je je gemakkelijk aan kan vergalopperen. Of te kort of te lang, hier precies goed! Hoofdgerechten van alle gasten prima en goed van portie, biefstuk is een aanrader. Dan de desserts, als ik dat eerder had geweten had ik alleen desserts gegeten. Het was niet de eerste keer dat we hier hebben gegeten, ik waag er voor het eerst een recensie aan, omdat men de kwaliteit weet vast te houden, en dat is geen gewoonte in restaurant land. Ook niet onbelangrijk, betaalbaar, prijs kwaliteit verhouding goed. Probeer het maar.
Tijdink_m .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Via vakantieveilingen een 3-gangen dinercheque bij Peacock's in Ermelo verzilverd. Gezien een eerdere ervaring met een dergelijke cheque waren onze verwachtingen niet erg hoog gespannen. Niets bleek echter minder waar. Erg leuke spontane ontvangst en fantastische bediening door een leuke jongedame (excuses, ik ben je naam vergeten). Echt super gegeten. Wij schaamden ons haast gezien de slechts € 23,- (excl. veilingkosten) die wij aan vakantieveilingen hadden betaald. Een avond om niet te vergeten. Peacock's kan ons zeker nog een keer opnieuw verwachten.
Welly .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Via vakantieveilingen hier gegeten in een sfeervolle ambiance. Onze erwachtingen waren niet hooggespannen, want Peacock's heet een eetcafe te zijn. Wij vonden de gerechten van het keuzemenu boven verwachting, zowel qua smaak als qua uiterlijk. Wij hadden vooraf een prima salade met geitenkaas en lekkere champignons in een beslagje. Ook de hoofdgerechten varkenshaas en zeebaars smaakten uitstekend. De hangop met fruit toe werd eveneens gewaardeerd. Het toetje van de dag (parfait van hazelnoot) was meer dan verrukkelijk. De koffie met lekkers als afronding was eveneens verrukkelijk. De bediening was gastvrij en attent. Een echte aanrader, dit restaurant.
Ge65 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Na twee keer in Nijkerk bij Peacock's gegeten te hebben nu voor de verandering in Ermelo gegeten en ook deze keer was het allemaal prima. Jas aannemen bij binnenkomst en een pepermuntje bij vertrek zijn misschien heel kleine dingen maar geven een gevoel van welkom zijn en daar gaat het toch om.Vooraf salade geitenkaas en kippenlevertjes .Hoofdgerecht varkenshaas en saté en als toetje trifle. Heerlijk gegeten en de bediening was zeer prettig en attent . Tot de volgende keer als we weer in de buurt zijn .
Avntp .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Met 10 personen wezen eten. Vlotte bediening, lekker eten. Zeker de parade van voorgerechten en nagerechten proberen! Coquilles leken iets te ver, gebakken lever van één van de tafelgenoten leek mij wat te zwarte maar deze vond dat geen probleem. Gezellige avond gehad hier en komen zeker nogmaals terug.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Prettige en attente bediening, prima huiswijn, zowel rood als wit, gezellige ruimte, althans de voorkant, de achterkant vond ik wat minder en wat meer kantine-achtig. De sliptongetjes (drie!) van mijn verloofde waren lekker, alhoewel ze iets meer gekruid hadden gekund, en mijn schnitzel was, ondanks dat ie een beetje erg doorbakken was aan de onderkant, gewoon lekker. Gebakken aardappeltjes hadden echt iets gaarder gemoeten, maar op de een of andere manier werd alles goed gemaakt door het aardige personeel. Misschien toch maar van Amsterdam naar Ermelo verhuizen?
C. R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Voor de tweede keer met de schoonfamilie hier gegeten.
Lekker gegeten, de tomatensoep was erg leuk gedecoreerd evenals het dessert.
Vriendelijke bediening,gezellige inrichting.

Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Afgelopen weekend bij dit restaurant heerlijk gegeten, we hadden geen bon maar het 3 gangen menu zag er goed uit. Heerlijke salade met warme geitenkaas en spekjes en noten, prima combinatie. Toen stukjes varkenshaas in champignon saus, lekkere frietjes en salade. Toetje was een goed eigengemaakte chocolade cake en ijs met bananen parfait en noten en chocolade.
De portie was zeer royaal, ik kon het zelf niet allemaal op.
Een hele goede aanrader en wanneer we in de buurt zijn komen we zeker terug.
Hele vriendelijke en professionele bediening.
Hansdebloemist .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Wat een verrassing! Vandaag met een bon van Vakantieveilingen naar Ermelo. In andere restaurants was dit een grote teleurstelling. Hier werden we zeer vriendelijk behandeld, hadden we ruime keuze uit allerlei gerechten en we voelden ons werkelijk GAST! Hier komen we zeker nog eens terug; dan als gewone gast en niet met een VV bon.
Hihik .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Via vakantieveilingen een etentje voor twee. De gerechten op de kaart die speciaal voor vakantieveilingen was, stonden eenvoudige gerechten. Maar daar is de prijs dan ook naar. Het eten was er goed, niets op aan te merken.