Peacock's Nijkerk

Kolkstraat 10 3861 AK Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Peacock's Nijkerk

Nostalgia met een verrassing

Een nostalgisch gevoel! Binnen is het decor donker, met baksteen en zacht licht en op het terras staat rieten meubilair. Daarbij komt een verrassende kaart, zoals de Thai carpaccio met gember en limoen. De tafels zijn net gedekt en ruimtelijk opgezet -dit maakt het ook heel geschikt om af te huren voor een vergadering, feest of uitgebreid diner. Peacocks @ Home is een maaltijdservice voor ouderen die zelfstandig wonen.

Meer informatie over restaurant Peacock's Nijkerk

• Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Cappaco te dik gesneden kan dunner .en pijnboompitjes miste ik
Verder alles heerlijk
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We werden hartelijk ontvangen, en konden snel van ons apperatief genieten. Daarna volgde ons smakelijke menu.
Marijn B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Super eten, vriendelijke bediening, eten snel op tafel
N.C. de Jong D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Menukaart biedt veel variatie. Porties zijn goed en mooi verzorgd. Plezierige ontvangst en ook tijdens de maaltijd heel attent. Het was een prettige eerste kennismaking.
J. .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Peacock kenden wij al in Ermelo, Nijkerk was nieuwe ervaring. Stijl en menu praktisch hetzelfde. attente bediening. Verhouding prijs-kwaliteit uitstekend.
Aanbevolen!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Prima restaurant met sfeer van bruin café. Mooie kaart met heerlijke, goed uitgebalanceerde gerechten, die ook nog prima van smaak waren. Helaas werden de witte wijnen erg koud geserveerd, zodat geur en smaak niet uit komen. na opwarmen met handen van de glazen kwam de wijn tot ontplooiing. Zeker een bezoek waard.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Lekker gegeten. Stond nu wel erg veel wild op de kaart. Heb toch prima j
Keuze kunnen maken. Gerechten waren ook heerlijk e
Warm en goed bereid.
Adriana B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ik was verrast door de kwaliteit van het eten en de opmaak ervan. Restaurant kwam op mij over als een 'kroeg', maar de bediening was zeer vriendelijk, dacht op een prettige manier mee en de opmaak van de borden was verrassend.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Buitengewoon vriendelijke bediening. Heerlijk genoten van de voorgerechten en het wildmenu. Zeker aan te raden als je in Nijkerk bent!
Joël V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heel erg lekker eten, brede keuze, mooi opgediend, snelle service en erg vriendelijk personeel. En dat allemaal voor een goed prijsje. Kortom: geweldig restaurant!
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten maar de sfeer was verre van optimaal mede door het ontbreken van gasten op het tijdstip van 20.00 uur. De gerechten werden in een rap tempo opgediend en stonden we snel weer buiten. Geen tijdstip om 20.00 uur te reserveren op zaterdagavond om lekker lang te dineren.
zitaboy .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Weer ouderwets lekker gegeten bij Peacock´s in Nijkerk. De voorgerechten waren prima, de hoofdgerechten (Waardse biefstuk en de kalkoen filet) uitstekend evenals de desserts !
Nog steeds een aanrader !
jacqueline N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten. Prima keuze uitlekkere gerechten. Prettige bediening. Gastvrij onthaald. Heel klantgericht. Interieur van eetcafe.
Cor N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij (4 pers.) hebben op 26 okt in Ermelo, en 29 okt in Nijkerk bij Peacocks gegeten. Beiden erg goed.
Heel jammer dat de aanloop tot het maken van deze beide afspraken dramatisch waren. Had te maken met een halsstarrige houding van het bedrijf tav de welbekende AH kaarten. Een maand (!) voor genoemde data in Ermelo geboekt en uiteindeljk maar 1 kaart accepteren ipv 2. Reden te veel AH’ers in the house. Deed veel afbreuk aan de voorpret. Is grotendeels goedgemaakt door het etentje zelf
Danique V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
gezellig ingericht vriendelijk personeel en vooral heerlijk gegeten met lekkere gerechten, de sate van de haas (300 gram) is zeker de moeite waard
zeker voor herhaling vatbaar
Ans L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten met AH actiebon, als we deze niet hadden gehad was het vrij prijzig geworden. Alles zag er verzorgd uit en bediening was vrikendelijk.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima restaurant ondanks dat we met ah kortingsbonnen kwamen met 8 personen prima van de kaart gegeten sfeer was goed eten lekker en we waren er als allerlaatste en werk niet weggekeken .
Lubbersen .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Het personeel is heel vriendelijk en er kan veel.
Kortom zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Fijne bediening, heerlijke gerechten voor een hele nette prijs.
We gaan zeker terug.
Wij zullen onze kennissen aanraden om hier is te gaan eten.