Peacock's Nijkerk

Kolkstraat 10 3861 AK Nijkerk Nederland Kaart

Over restaurant Peacock's Nijkerk

Nostalgia met een verrassing

Een nostalgisch gevoel! Binnen is het decor donker, met baksteen en zacht licht en op het terras staat rieten meubilair. Daarbij komt een verrassende kaart, zoals de Thai carpaccio met gember en limoen. De tafels zijn net gedekt en ruimtelijk opgezet -dit maakt het ook heel geschikt om af te huren voor een vergadering, feest of uitgebreid diner. Peacocks @ Home is een maaltijdservice voor ouderen die zelfstandig wonen.

Meer informatie over restaurant Peacock's Nijkerk

Maandag t/m Woensdag vanaf 16:00
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 16:00

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Eline K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurant-actie. Erg lekker gegeten en we konden alle gerechten van de kaart kiezen. Erg fijn was dat we als "echte" gasten gezien werden, we werden dus gelijk behandeld aan de gasten die niet met de AH restaurant-actie kwamen eten.
iris.mudde .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
J V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een vriendelijke bediening,erg gezellig en een vlotte bediening.
Ondanks dat het er druk was, was de bediening vlot,wij zullen het zeker aanbevelen bij vrienden.
Het is voor herhaling vatbaar.
mhazelaar .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Peacocks doet zowel buiten als binnen erg gezellig aan. Het was best druk, dus e.e.a. duurde wat langer wat voor ons totaal geen probleem was. Er was geen aparte kaart voor de AH actie maar een leuke, afwisselende, best uitgebreide kaart. De gerechten waren mooi opgemaakt op een bord en lekker, met voldoende bijgerechten.
Een aanrader!!
Jjvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben met z'n vieren een heerlijke avond gehad.
We mochten met onze AH-kaarten gewoon van de kaart kiezen.
Peacock heeft een hele leuke kaart met voor ieder wat wils.
En alles wat werd uitgeserveerd zag er prachtig uit en smaakt evenredig.
Even het vermelden waard: de twee mannen hadden de Waardse biefstuk.
Toen die werd gebracht hadden ze allebei een halve portie.
Met hierbij de mededeling dat de andere helft van de portie zo zou worden gebracht.
Dit omdat de kok had geconstateerd dat één van de twee biefstukken veel zenen had en hij die dus niet wilde uitserveren.
Vandaar dat hij de ene door de helft gedaan had om daar twee porties van te maken zodat we allemaal tegelijk konden eten.
En inderdaad werd even later de rest van de biefstuk even later gebracht (met wat extra saus).

We hebben heerlijk gegeten en een hele leuke, fijne, ontspannen avond gehad.
moniquemeijer42 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eten ???? was super lekker ???? maar met de bediening moet je geduld hebben. Niet bepaald snel. 25 minuten na binnenkomst werd er pas gevraagd of we wat te drinken wilden...... Tussen de gangen zat ook enorm veel tijd ☹ . Maar nogmaals, het eten was erg lekker.
Mrsmuis .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De sfeer was gezellig, de bediening attent. We komen zeker nog eens terug in dit restaurant en zullen het ook bij vrienden en bekenden aanbevelen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We komen hier vaker en ook deze keer weer heerlijk gegeten. Personeel is goed en gezellig. Naast de normale kaart ook altijd nog een vis- en vleesspecial en een 3-gangenmenu waarvan de gerechten ook los te bestellen zijn. Wachttijd tussen de gangen door zou wat korter mogen naar onze zin. En misschien de inrichting iets verzachten waardoor het wat minder rumoerig wordt. Pluspunten wegen ruim op tegen de minpunten, maar wel iets om over na te denken voor de restauranteigenaar.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima gezellige locatie en uitstekend eten. Voldoende ruimte tussen de gangen door. Plezierige bediening.
Groep jongeren zorgden voor wat meer geluid, maar zijn zelf ook jjong geweest.
Aan te bevelen restaurant
W.G. M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Voor de tweede keer in 14 dagen hier gegeten met vrienden. Waarom die tweede keer? U raadt het al...... De eerste keer was meteen goed dus dan ga je graag nog eens.
Ook nu weer heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met een prettige bediening en een heerlijk wijntje.
Er zal vast nog wel een derde keer komen.
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Erg smakelijk gegeten. Hoeveelheid was ruim voldoende.
We maakten gebruik van de AHRestaurantactie. Je kon gewoon vanaf de kaart drie gangen samenstellen. Nadeel was wel dat het gratis couvert het goedkoopste menu was in plaats dat je de gemiddelde prijs betaalde. Zodoende was het toch wat aan de prijs, meer dan bij andere restaurants die aan de restaurantactie meedoen.
Wat me opviel was dat de kwaliteit en de prijs van de gerechten eigenlijk meer hoorden bij een wat chiquer restaurant: met de inrichting en de medewerkers is niet aan te merken, maar speciaal is wat anders.
Maar al met al ben ik toch tevreden, want we kwamen voor het eten en dat was perfect.
Harianne J.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Fijn dat je met de AH actie van de hele kaart mag kiezen! Dat is lang niet overal zo... top
Ziva .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten, erg attente en vriendelijke bediening. Veel keuze op kaart, porties zijn ruim voldoende.
Leuk dat je een proeverij als voor en na gerecht kunt bestellen!
Eef G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten,ruime keuze van de kaart. Vlotte bediening,gezellige inrichting. Wij vonden het Top.
Grtjs Brenda en Eef
Sveenennaam .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was super lekker gegeten met de verjaardag van mijn vrouw, werd op een positieve manier aandacht aan gegeven. Heerlijk gegeten met familie en vrienden, het was top..
Jannie G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten, goede bediening, lekker gezellig kunnen tafelen, we hebben een hele leuke avond gehad!!
Sveenennaam .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima locatie en lekker gegeten in een goede sfeer. Snelle en plezierige service. Morgen weer op herhaling met familie en vrienden, we kijken er nu al naar uit.
Lia O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was perfect en de sfeer gezellig
We komen zeker terug. Ondanks dat we gebruik maakten van de AH actie
Konden we alles van de kaart uitzoeken.