Peacock's Nijkerk

Kolkstraat 10 3861 AK Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Peacock's Nijkerk

Nostalgia met een verrassing

Een nostalgisch gevoel! Binnen is het decor donker, met baksteen en zacht licht en op het terras staat rieten meubilair. Daarbij komt een verrassende kaart, zoals de Thai carpaccio met gember en limoen. De tafels zijn net gedekt en ruimtelijk opgezet -dit maakt het ook heel geschikt om af te huren voor een vergadering, feest of uitgebreid diner. Peacocks @ Home is een maaltijdservice voor ouderen die zelfstandig wonen.

Meer informatie over restaurant Peacock's Nijkerk

15 minuten lopen vanaf het treinstation Nijkerk

Maandag t/m zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten met een goede en betrokken bediening. De entourage mag iets gezelliger.
lieda69 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig en leuk restaurant. Leuke vriendelijke bediening. Goede service met allergieën. Met alles werd rekening gehouden. Voor herhaling vatbaar
zitaboy .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met de AH-actie hier voor de tweede keer gegeten. Net als de eerste keer: gezellige inrichting, zeer vriendelijke bediening en erg lekker eten. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Op naar de derde keer......
Veluwe .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We zijn wel vaker bij Peacock's geweest. Het eten smaakt voortreffelijk en de porties zijn ruim voldoende maar niet overdadig zodat je wat moet laten liggen. Prima afgestemd. De AH actie heeft ons terug laten keren. Personeel is correct en vriendelijk, het eten wordt vlot geserveerd.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteravond geweest, we waren iets vroeger dan afgesproken en moesten dus wachten want het restaurant zat helemaal vol. En terecht! Een gezellig restaurant, met heerlijk eten en TOP bediening. We hebben een heerlijke avond gehad. Dank aan alle medewerkers!
Aweetje B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, alles zag er ook mooi uit.
We hadden onverwacht een derde persoon mee en dat was geen probleem ondanks dat het druk was.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zaterdagavond met de familie (10) personen heel gezellig en lekker gegeten, bediening vriendelijk en behulpzaam met het kiezen van de gerechten, een grote keuze uit diverse Hollandse en wild gerechten. Een leuk avond om op terug te kijken.
Ellen V.
Super lekker gegeten
Vrolijke bediening en leuke sfeer... Top
Ik had het verkeerde tijdstip je mijn hoofd maar gelukkig konden we later alsnog eten.. En dat valt niet mee met 8 personen.. super
compagner777 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten, de gerechten waren met oog voor detail opgemaakt, kortom een lust voor het oog. Bijzondervriendelijke gastheer.
Tot de volgende keer!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten is voor de prijs echt heel goed, hertenbiefstuk en een parade van voorgerechten, was heel erg veel en echt goed bereid. inrichting minder, bestek ligt op een tafel zonder kleed. Bediening is gewoon goed.
Lubbersen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten .Er is veel keuze van de kaart met lekkere gerechten. De bediening is vriendelijk en je hoeft niet lang op je eten te wachten.Het was gezellig druk.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
2 januari er ook al geweest. Nu 25 januari weer. Eten is echt perfekt en smakelijk zeker. Bediening ook zeer goed. Sfeer erg leuk. Service ligt hoog. Echt klantvriendelijk. Wij komen er weer en graag.
Sven L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met de AH bon hier gegeten. Vrije menukeuze, goedkoopste gerecht steeds gratis. Helemaal top dat je de volledig vrije keuze heb, genoeg om uit te kiezen! Eten is top, smaakt goed, ruime hoeveelheid en goed bereid. Het duurde allemaal wel eventjes (zeker 2,5 tot 3 uur gezeten voor een 3 gangen menu). Het restaurant zelf is wat gedateerd, veel oudere mensen. Zit ook een zalencentrum aan vast, werd een mooie bingoavond gehouden ;-). Het zorgt voor wat extra rumoer en verkeer in het restaurant. Het was prima maar niet echt een hele gezellige plek... Bediening is aardig, letten op sommige momenten beter op dan op andere momenten. Al met al tevreden met het goede eten maar het restaurant zelf vonden we wat tegenvallen. Voor vier personen € 100,- afgerekend (met 2 AH bonnen), nette en eerlijke prijs!
Js61 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Hallo voor de vijfde keer geweest op de ah kaarten gewoon super goed
Je mag heerlijk van de kaart kiezen en dan word het tweede 3 gangen menu weggestreept
tipija .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
de gerechten worden als kunstwerkjes geserveerd.
alles even smakelijk. bediening zeer oplettend/attent.
uitgebreide menukaart
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier weer met de AH-actie hier gegeten. Je bent helemaal vrij in je keuze, het goedkoopste gerecht is steeds gratis. En net zoals de vorige keer uitstekend. Heerlijk eten, prettige bediening. Gerechten zien er mooi uit en zijn zeer smaakvol. Het is altijd lastig keuze te maken omdat alles er zo lekker uitziet. Er wordt duidelijk aandacht aan besteed. Kortom een aanrader! Ook zonder AH-kaart.
ggvdh .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben hier gegeten via de ah restaurant actie. Je mocht kiezen van de kaart en de specials. Zeer vriendelijke bediening. Kwaliteit was uitstekend. Leuk restaurant !
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Weer gezellig wezen eten, heerlijke 3 gangen menu's van de kaart, vriendelijke bediening, er kan een praatje af, kortom: goed eten voor een redelijke prijs.

Frans en Alie.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Via de AH actie heerlijk gegeten met z'n 3tjes. Je mag van de hele kaart kiezen. Of je nu kiest voor de vis of de vegetarische gerechten, het smaakt allemaal goed. De borden zien er mooi uit en het personeel is zeer correct en vriendelijk. Dit restaurant is oprecht een aanrader en wij komen dan ook zeker terug.
carolienmolenaar .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
heerlijk gegeten! Erg smaakvol
, borden zijn mooi opgemaakt. Turks brood met sausjes vooraf is natuurlijk eenvoudig maar het was erg lekker! De portobello gevuld met hertengehakt en appelstroop was ook een treffer. Hoofdgerecht was de biefstuk, heerlijk zacht en mals. Daarbij een geitenkaassalade wat ook rijklijk gevuld was met goede ingrediënten. Nagerecht de gemberbrood, heerlijke smaakcombinatie en ook de chocoladecake was luchtig en smaakvol. Allebei aanraders!
Bediening was vriendelijk en ontspannen, wel had er wat vaker gevraagd kunnen worden of we nog wat wilde drinken.