Peacock's Nijkerk

Kolkstraat 10 3861 AK Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Peacock's Nijkerk

Nostalgia met een verrassing

Een nostalgisch gevoel! Binnen is het decor donker, met baksteen en zacht licht en op het terras staat rieten meubilair. Daarbij komt een verrassende kaart, zoals de Thai carpaccio met gember en limoen. De tafels zijn net gedekt en ruimtelijk opgezet -dit maakt het ook heel geschikt om af te huren voor een vergadering, feest of uitgebreid diner. Peacocks @ Home is een maaltijdservice voor ouderen die zelfstandig wonen.

Meer informatie over restaurant Peacock's Nijkerk

15 minuten lopen vanaf het treinstation Nijkerk

Maandag t/m zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Peacock's Nijkerk

Anton S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
'Leuke lokatie,
heerlijk eten al was één van mijn gasten niet tevreden, maar de schotel werd meteen teruggenomen en vervangen. Chapeau.
Joyce W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Zeer goed eten, prettige bediening alleen de.drankjes hadden ze iets beter in de gaten mogen houden. Inrichting is niet mijn stijl maar gewoon oké. Al met al een heerlijke avond gezeten en gegeten!
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Leuke ontvangst. Vriendelijke en oplettende bediening. Simpele maar lekkere gerechten.
Leuke ambiance. Een aanrader.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Spontaan geboekt en we hebben even lekker een hapje gegeten. Goed personeel en het was weer een gezellig avondje uit.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
aardige bediening die vragen over de wijn en gerechten goed kunnen beantwoorden!
gezellige sfeer! heerlijk eten! een echte aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. De zaak zat zo goed als vol. Vriendelijke bediening maar een beetje krap gezien heet aantal gasten. Daardoor duurde het wat langer. Maar met goed gezelschap is dat geen probleem ;)
José B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Izaak S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Het eten was lekker, maar de hoofdgerechten waren niet zo bijzonder al voorgaande keren dat we hier aten. De aardappelgarnituur was te droog en de schil te hard...ook het nieuwe (wel wat betere) schaaltje. Ook de zalm (van de duo vis) was een tikje droog gebakken. De rest was lekker mals. Ook het voorgerecht was goed.
Tonny H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Cappaco te dik gesneden kan dunner .en pijnboompitjes miste ik
Verder alles heerlijk
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We werden hartelijk ontvangen, en konden snel van ons apperatief genieten. Daarna volgde ons smakelijke menu.
Marijn B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Super eten, vriendelijke bediening, eten snel op tafel
N.C. de Jong D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Menukaart biedt veel variatie. Porties zijn goed en mooi verzorgd. Plezierige ontvangst en ook tijdens de maaltijd heel attent. Het was een prettige eerste kennismaking.
J. .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Peacock kenden wij al in Ermelo, Nijkerk was nieuwe ervaring. Stijl en menu praktisch hetzelfde. attente bediening. Verhouding prijs-kwaliteit uitstekend.
Aanbevolen!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Prima restaurant met sfeer van bruin café. Mooie kaart met heerlijke, goed uitgebalanceerde gerechten, die ook nog prima van smaak waren. Helaas werden de witte wijnen erg koud geserveerd, zodat geur en smaak niet uit komen. na opwarmen met handen van de glazen kwam de wijn tot ontplooiing. Zeker een bezoek waard.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Lekker gegeten. Stond nu wel erg veel wild op de kaart. Heb toch prima j
Keuze kunnen maken. Gerechten waren ook heerlijk e
Warm en goed bereid.
Adriana B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ik was verrast door de kwaliteit van het eten en de opmaak ervan. Restaurant kwam op mij over als een 'kroeg', maar de bediening was zeer vriendelijk, dacht op een prettige manier mee en de opmaak van de borden was verrassend.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Buitengewoon vriendelijke bediening. Heerlijk genoten van de voorgerechten en het wildmenu. Zeker aan te raden als je in Nijkerk bent!
Joël V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heel erg lekker eten, brede keuze, mooi opgediend, snelle service en erg vriendelijk personeel. En dat allemaal voor een goed prijsje. Kortom: geweldig restaurant!
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten maar de sfeer was verre van optimaal mede door het ontbreken van gasten op het tijdstip van 20.00 uur. De gerechten werden in een rap tempo opgediend en stonden we snel weer buiten. Geen tijdstip om 20.00 uur te reserveren op zaterdagavond om lekker lang te dineren.