Peacock's Nijkerk

Kolkstraat 10 3861 AK Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Peacock's Nijkerk

Nostalgia met een verrassing

Een nostalgisch gevoel! Binnen is het decor donker, met baksteen en zacht licht en op het terras staat rieten meubilair. Daarbij komt een verrassende kaart, zoals de Thai carpaccio met gember en limoen. De tafels zijn net gedekt en ruimtelijk opgezet -dit maakt het ook heel geschikt om af te huren voor een vergadering, feest of uitgebreid diner. Peacocks @ Home is een maaltijdservice voor ouderen die zelfstandig wonen.

Meer informatie over restaurant Peacock's Nijkerk

15 minuten lopen vanaf het treinstation Nijkerk

Maandag t/m zondag vanaf 16:00

Tertia M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten hier echter geërgerd aan de dame van de bediening die niet zichzelf was en te veel betuttelende verkleinwoordjes gebruikte als "lekker heekfiletje" colaatje, spaatje, broodje, dipje en mosseltjes.... grrrrr. Na mijn, overigens verrukkelijke mosselen vroeg ik om iets ter verfrissing van mijn handen. Daarop kwam de dame met de vaatdoek van achter de bar.... de verfrissingsdoekjes waren op. Ik denk dat ze er gewoon niet waren. Heb mijn handen aan de wastafel gewassen.
zitaboy .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Restaurant Peacocks in Nijkerk. Het personeel is ontzettend vriendelijk en zeer attent is. Een echte aanrader !
kees V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
we werden hartelijk ontvangen en de rest van de avond was ook uitstekend.
de bediening was prima.
het was er erg gezellig en lekker druk.
hka .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
W T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
vriendelijk personeel en heerlijk eten.ruime keuze uit menukaart en geen vast menu voor AH-kaart.
Inrichting sfeervol maar brandende kaarsen in de gang naar toilet misschien beter achter glas?
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Bij binnenkomst werden we goed ontvangen. We kregen goede uitleg over het te bestellen eten.
Het eten was prima verzorgd. Alles bij elkaar goed een prima keuze.
H. R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Via de AH actie aan dit restaurant gekomen. We waren met ons zessen en kregen een plek binnen. Helaas was de akoestiek niet goed waardoor wij elkaar heel slecht konden verstaan. De vraag of we buiten konden zitten was geen probleem. Er werden direct twee tafels aan elkaar geschoven en opnieuw opgedekt. Het eten was erg goed en de bediening bijzonder vriendelijk. Dit restaurant was echt een verrassing en we zullen er zeker nog wel eens gaan eten. Echt een aanrader!!!!
A Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Als voorgerecht gekozen voor een carpaccio van tomaten, hadden we nog niet eerder gehad. Smaakte uitstekend.
Hoofdgerecht viel de keuze op entrecote en eendenborst. Beiden waren voortreffelijk.
Nagerecht werd een Dame blanche, omdat we niet zo heet erg gecharmeerd zijn van allerlei toetjes van een melkproduct. Zelf vergeten te melden dat ik de slagroom niet hoef, en dat was ook het enige onderdeel dat slappig in elkaar zakte rond het ijs. Overigens was ijs met de chocola heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras! Een zeer uitgebreide kaart, ook voor mensen met allergieen prima te doen. Echt een aanrader!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het eten was redelijk. Hebben een uur en kwartier op het voorrecht moeten wachten. Er liep te weinig personeel te bedienen. Groente was karig bij het hoofdgerecht, alleen patat en sla. Zal er geen volgende keer gaan eten.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima gegeten - De sperziebonen soep is zeer apart en erg lekker. Ook de duitse biefstuk buiten de kaart
was heerlijk. Goed glas huiswijn en zeer bedreven enthousiaste serveerster. Wat ons betreft een aanrader.
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Sfeervol restaurant, leuke bediening, goed eten, gezellig Terras.
Wij hebben een hele leuke middag/avond gehad , lekker in het Zonnetje .
Dirk Anton V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vlotte aardige enthousiaste bediening, niks is teveel. Goede keuken mooie opmaak van de gerechten goede smaak beleving en goed prijs kwaliteit verhouding...we komen zeker terug !!
marcus V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
de ontvangst was hartelijk
het diner was prima
de bediening uitstekend
voor herhaling vatbaar,wij zullen er zeker ook zonder wenskaart in de toekomst zeker terugkeren
mvmgm .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Prima etentje gehad in Peacock. De serveersters waren erg vriendelijk. De gerechten waren smaakvol en zagen er mooi opgemaakt uit.
Riki E.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het eten bij pekock is zeer goed. Je mag van de hele kaart kiezen, dus We hebben erg genoten.wij gaan zeker nog vaker bij pekock eten.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Uitstekend gegeten via de AH actie. Fijne bediening Voldoende keuze voor allemaal. De proeverij van warme en koude voorgerechten was een prima keuze
bernard V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Tussen de gangen door een te lange wachttijd, derhalve een 8,5 score
W D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten,
Gezellig restaurant, aardige bediening
moesten alleen best wel lang wachten tussen de verschillende gangen.