Peacock's Nijkerk

Kolkstraat 10 3861 AK Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Peacock's Nijkerk

Nostalgia met een verrassing

Een nostalgisch gevoel! Binnen is het decor donker, met baksteen en zacht licht en op het terras staat rieten meubilair. Daarbij komt een verrassende kaart, zoals de Thai carpaccio met gember en limoen. De tafels zijn net gedekt en ruimtelijk opgezet -dit maakt het ook heel geschikt om af te huren voor een vergadering, feest of uitgebreid diner. Peacocks @ Home is een maaltijdservice voor ouderen die zelfstandig wonen.

Meer informatie over restaurant Peacock's Nijkerk

Maandag t/m Woensdag vanaf 16:00
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 16:00

ggvdh .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben hier gegeten via de ah restaurant actie. Je mocht kiezen van de kaart en de specials. Zeer vriendelijke bediening. Kwaliteit was uitstekend. Leuk restaurant !
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Weer gezellig wezen eten, heerlijke 3 gangen menu's van de kaart, vriendelijke bediening, er kan een praatje af, kortom: goed eten voor een redelijke prijs.

Frans en Alie.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Via de AH actie heerlijk gegeten met z'n 3tjes. Je mag van de hele kaart kiezen. Of je nu kiest voor de vis of de vegetarische gerechten, het smaakt allemaal goed. De borden zien er mooi uit en het personeel is zeer correct en vriendelijk. Dit restaurant is oprecht een aanrader en wij komen dan ook zeker terug.
carolienmolenaar .
heerlijk gegeten! Erg smaakvol
, borden zijn mooi opgemaakt. Turks brood met sausjes vooraf is natuurlijk eenvoudig maar het was erg lekker! De portobello gevuld met hertengehakt en appelstroop was ook een treffer. Hoofdgerecht was de biefstuk, heerlijk zacht en mals. Daarbij een geitenkaassalade wat ook rijklijk gevuld was met goede ingrediënten. Nagerecht de gemberbrood, heerlijke smaakcombinatie en ook de chocoladecake was luchtig en smaakvol. Allebei aanraders!
Bediening was vriendelijk en ontspannen, wel had er wat vaker gevraagd kunnen worden of we nog wat wilde drinken.
Trudie H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een gezellige gelegenheid en vriendelijke bediening! Door fileleed en wat andere zaken aan onze kant duurde het proces qua planning iets langer. Hier werd niet moeilijk over gedaan, het werd met humor opgevangen en opgelost. En het eten was goed verzorgd, evenals de presentatie ervan en het was heerlijk. Dit restaurant is zeker een aanrader!
p.rouwhorst2 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goede ontvangst,personeel vriendelijk,het menu was goed wij hadden er genoeg aan.personeel kwam elke keer vragen of het goed was of er iets bij moest komen.we komen zeker nog een keer.
arthurgirmscheid .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zijn hier vrijdag 13-01 wezen eten. Bediening was goed en gerechten waren erg lekker. Jammer dat we achterin in een zaaltje werden gezet, daar was de sfeer minder en erg rustig. Voor was wat meer bedrijvigheid en daar houden wij wel van. Verder was alles prima in orde, zullen zeker wel weer een keer terugkomen.
andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Gewoon van de kaart, dus lekker veel keus.
Porties waren voldoende maar er werd niet gevraagd of het voldoende was.

Wat minpuntjes waren:
ik had bij reservering allergie opgegeven maar daar is helemaal niet naar gevraagd of aandacht aan besteed
na het hoofdgerecht duurde het een half uur voordat er gevraagd werd naar het toetje.

We wilden nog een keer reserveren maar ze zaten al vol deze maand dus de zaken lopen goed.
riaatje45 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We hebben hier gegeten via de ah restaurant actie We hebben heerlijk gegeten en mochten kiezen van de kaart De biefstuk van 300 gr en de saté van 300 gr waren heerlijk ook de uiensoep die We vooraf hadden en de crème brulee waren erg lekker kortom een aanrader
sgh07 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten met de AH Katie. Je mocht van de gewone kaart kiezen.
We kozen als voorgerecht de gefrituurde champignons, die ik wat flauw vond smaken en de gevulde Portobello met gehakt. Als hoofdgerecht de eendenborst, die erg goed was en de kangaroobiefstukjes die niet erg mals was. Frietjes en rauwkost was hier ook bij en apart nog risotto. Nagerecht hadden we gemberbrood met kaneelijs. Al net al een tweede bezoek waard.
Con123 H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten wij zijn hier via de AH restaurant actie gekomen je mocht gewoon van de kaart uitzoeken en komen hier zeker nog een keer terug .
mail80 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een echte aanrader. Heel fijn en vriendelijk personeel. Eten was erg goed.
Als we weer in de buurt zijn zal ik daar graag terug komen. Top gewoon
Jetta N.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Het eten (kangoeroe biefstukjes met lekkere saus en rauwkorst/groente) was heerlijk en voor de maandag (2 januari) ook gezellig druk.
marion V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten na een vriendelijk ontvangst. Wel wat aan de dure kant maar dit was het zeker waard
joopverheijen .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Keuze voor het 3 gangen menu vanuit de gehele kaart. Prima tempo en de prijs kwaliteit verhouding is goed. Het was er gezellig druk maar met voldoende personeel heb je daar geen last van. Volgende keer weer.
P B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor een doordeweekse woensdag was het behoorlijk druk, Aanvankelijk duurde het wat langer voordat we het voorgerecht kregen. Eerst kregen we een lekker hapje als amuse. De verdere avond verliep prima, heerlijk eten en gezellige en correcte bediening. Zeker nog een herhaal bezoekje waard.
rvandenbreemer .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We zijn via de AH actie hier terecht gekomen. Super nette en aardige bediening, leuke inrichting. Maar vooral erg lekker gegeten van mooi opgemaakte borden. Een echte aanrader. Wij komen uit Leusden maar rijden vanaf nu vaker naar Nijkerk om hier te gaan eten. Het was top, bedankt.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vrijdagavond heerlijk gegeten met mijn vrouw, de keuze op de kaart is goed gevarieerd, van biefstuk tot wildgerechten. Een lekker 3 gangen menu van de kaart, geen AH speciaal menu, nee gewoon van de kaart kiezen.
Ondanks de drukte, alle tijd voor de gasten. Gezellig en goed vertoeven bij Peacock Nijkerk.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Op een drukke zaterdag hier met 10 personen gegeten. Ondanks deze drukte kregen we alle gangen zonder al te lange pauzes allemaal tegelijk. Daarbij waren enige aanpassingen aan een paar gerechten ook geen enkel probleem. Verder konden we met de AH actie ook gewoon van de kaart bestellen. Kortom we hebben een ontzettend geslaagde avond gehad en kunnen Peacock zeker aanraden.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk zitten eten, voor een grand café vonden we het redelijk aan de prijs.
Maar wel de moeite waard om nog eens te gaan eten