Peacock's Nijkerk

Kolkstraat 10 3861 AK Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Peacock's Nijkerk

Nostalgia met een verrassing

Een nostalgisch gevoel! Binnen is het decor donker, met baksteen en zacht licht en op het terras staat rieten meubilair. Daarbij komt een verrassende kaart, zoals de Thai carpaccio met gember en limoen. De tafels zijn net gedekt en ruimtelijk opgezet -dit maakt het ook heel geschikt om af te huren voor een vergadering, feest of uitgebreid diner. Peacocks @ Home is een maaltijdservice voor ouderen die zelfstandig wonen.

Meer informatie over restaurant Peacock's Nijkerk

15 minuten lopen vanaf het treinstation Nijkerk

Maandag t/m zondag vanaf 16:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lieneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten. Supervriendelijk personeel.
Genoeg keuze voor ons als vegetariër.
Eten kwam wel een beetje te snel.
Maar dat is beter dan te lang moeten wachten.
Als nagerecht De parade van lekkernijen is een aanrader.
K.J. V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Goede bediening en prima service. Op de vraag of mijn partner een glas kraanwater mocht, werd helemaal niet moeilijk gedaan (en was gratis).
Het enige minpuntje was de aardappelgarnituur (erg droog), maar die was ook niet echt nodig, want bij zowel voor als hoofdgerecht waren de borden goed gevuld. Heerlijk gegeten.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met vrienden bij Peacock's gegeten met AH spaarkaart. In één woord...Super ! Alle vier hebben we het erg naar ons zin gehad, leuke bediening (vooral blond meisje met kort krulhaar☺) Het eten was heerlijk, vooraf kregen we een amuse van het huis...leuk ! Mooi opgemaakte borden, hoeveelheid precies goed. Echt een aanrader !
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Prima restaurant en zorgvuldig opgemaakte borden .
Ook fijn dat je met de AH zegels uit de hele kaart mag kiezen. Leuke avond!
C.H. B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
belachelijk. Deelnemers AH actie worden achterin de zaak gefduwd. Moet je spaarkaart op tafel leggen waar een keuzeemenu kaartje lag. Ik besteed er verder geen tijd aan. De enige opmerking die ik maak is: erg slecht! Ik zal hier nooit en te nimmer meer komen.
Beste meneer/mevrouw Breeman,
Uiteraard vinden wij het vervelend dat uw bezoek aan ons restaurant niet was wat u had verwacht.
Op de punten die u in de recensie noemt reageren wij graag; het is in geen geval zo dat gasten die via de AH Restaurantactie bij ons komen anders worden behandeld dan overige gasten en achterin het restaurant 'geduwd' worden.Wij vragen de deelnemers om de spaarkaart op tafel te leggen zodat deze ingenomen kan worden en wij de handelingen die nodig zijn voor het tweede gratis drie gangendiner kunnen uitvoeren.Ook krijgt u een kaartje op tafel met daarop de 'spelregels' van de actie. Gasten die gebruik maken van de actie hebben tevens vrije keuze van onze gehele menukaart met daarop 34(!) gerechten waar u uit kunt kiezen.
Mocht er op de avond iets mis zijn geweest met uw diner dan hadden wij dit uiteraard graag gehoord zodat we dit konden oplossen, daarom ook de vraag alsnog contact met ons op te nemen via info@peacocksrestaurant.nl
Wij horen graag van u.

Team Peacock's
JS V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We waren met z'n tweeën. Het was mooi weer dus we konden buiten zitten. Zaten er heerlijk rustig, goede bediening en prima eten. Wat ons betreft waren er geen verbeterpunten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Via Ah bon voor het eerst kennis gemaakt met dit restaurant en wij waren aangenaam verrast. Ontvangst en bediening zeer vriendelijk. Kunnen dit restaurant aanbevelen. Ruime keuze aan gerechten. wij hebben heerlijk gegeten.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Bij binnenkomst wordt je jas opgehangen en bij vertrek helpen ze je weer in je jas. Het eten was heerlijk. Goed van smaak, mooi gepresenteerd. Het enige minpuntje was misschien dat de crème brûlée een beetje korrelig was. Ik had om een iets groter tafeltje gevraagd omdat we plek wilden hebben om de cadeaus voor de verjaardag van mijn man uit te pakken en nu hadden we met 6 man een 8 persoonstafel. Zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij hebben hier al vaker gegeten en zoals gebruikelijk: erg leuke ontvangst, heel vriendelijk personeel dat bereid is om een en ander toe lichten en.......heerlijk eten !
Nog steeds een aanrader.
henk D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
peacocks ..dan weet je dat het goed is. prima kwaliteit. en ook voor ons 3 jarige zoontje een leuk menu en surprise
de porties hadden iets groter gemogen
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Donderdag 26 april 2017 weer heerlijk gegeten bij Peacocks in Nijkerk. De bediening is zoals altijd zeer vriendelijk en attent. Een echte aanrader.
Wij komen binnenkort weer !
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten met een goede en betrokken bediening. De entourage mag iets gezelliger.
lieda69 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig en leuk restaurant. Leuke vriendelijke bediening. Goede service met allergieën. Met alles werd rekening gehouden. Voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met de AH-actie hier voor de tweede keer gegeten. Net als de eerste keer: gezellige inrichting, zeer vriendelijke bediening en erg lekker eten. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Op naar de derde keer......
Veluwe .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We zijn wel vaker bij Peacock's geweest. Het eten smaakt voortreffelijk en de porties zijn ruim voldoende maar niet overdadig zodat je wat moet laten liggen. Prima afgestemd. De AH actie heeft ons terug laten keren. Personeel is correct en vriendelijk, het eten wordt vlot geserveerd.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteravond geweest, we waren iets vroeger dan afgesproken en moesten dus wachten want het restaurant zat helemaal vol. En terecht! Een gezellig restaurant, met heerlijk eten en TOP bediening. We hebben een heerlijke avond gehad. Dank aan alle medewerkers!
Aweetje B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, alles zag er ook mooi uit.
We hadden onverwacht een derde persoon mee en dat was geen probleem ondanks dat het druk was.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zaterdagavond met de familie (10) personen heel gezellig en lekker gegeten, bediening vriendelijk en behulpzaam met het kiezen van de gerechten, een grote keuze uit diverse Hollandse en wild gerechten. Een leuk avond om op terug te kijken.
Ellen V.
Super lekker gegeten
Vrolijke bediening en leuke sfeer... Top
Ik had het verkeerde tijdstip je mijn hoofd maar gelukkig konden we later alsnog eten.. En dat valt niet mee met 8 personen.. super
compagner777 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten, de gerechten waren met oog voor detail opgemaakt, kortom een lust voor het oog. Bijzondervriendelijke gastheer.
Tot de volgende keer!