Peacock's Nijkerk

Kolkstraat 10 3861 AK Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Peacock's Nijkerk

Nostalgia met een verrassing

Een nostalgisch gevoel! Binnen is het decor donker, met baksteen en zacht licht en op het terras staat rieten meubilair. Daarbij komt een verrassende kaart, zoals de Thai carpaccio met gember en limoen. De tafels zijn net gedekt en ruimtelijk opgezet -dit maakt het ook heel geschikt om af te huren voor een vergadering, feest of uitgebreid diner. Peacocks @ Home is een maaltijdservice voor ouderen die zelfstandig wonen.

Meer informatie over restaurant Peacock's Nijkerk

15 minuten lopen vanaf het treinstation Nijkerk

Maandag t/m zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Peacock's Nijkerk

Jack V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gweldig lekker gegeten met 4 personen, service goed, eten heerlijk, zeker aanbeveling waard, prijs/kwaliteit zeer goed en zeker voor herhaling vatbaar
appelbloesem .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eten was maar ons idee redelijk zout maar prima voor de AH actie. Werd direct koffie aangeboden na onze feedback maar dat was uiteraard helemaal niet de bedoeling. Blijft ook persoonlijk de behoefte aan zout
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Uitgebreide kaart voor iedereen wat wils. Waren er met de AH actie en konden alles kiezen.
Makkelijke bereikbaar en gezellige uitstraling
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wij hebben hier met elkaar heerlijk gegeten. Zowel voorgerechten, hoofdgerechten en desserts.
Veel aandacht aan besteed.
cmvreeuwijk .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Voorgerecht zalm, was heerlijk, en het hoofdgerecht had ik Eendenborst was heerlijk mals, alleen had ik wat meer groenten verwacht. De bediening was in het begin langzaam. Verder geen opmerkingen.
ag.kleijer .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prettige ontvangst door zeer vriendelijk personeel. Behulpzaam. Nog nooit zo lekkere carpaccio gegeten. Hoofdgerecht zeewolf. Was goed maar de saus was veel te heet . Zelfs de kok vond dat. We kregen een andere saus. Heerlijk toetje.
Het was echt genieten en gaan zeker nog eens daar eten. Aanrader!
Fam. Kleijer.
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Fanatisch . uitstekend en oplettend personeel doordat we vergaten een foto
toestel mee te nemen werd het keurig bij ons gebracht toen we net weg wilden rijden. een aanrader
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben goed gegeten vriendelijk personeel goede ambiance in een woord super.
We gaan zeker nog eens terug. Goede uitleg als je iets anders wilde eten,
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk eten en zeer prettige bediening! Ze deden er alles aan om ons een gezellige leuke avond te bezorgen en het eten was prima!
hiehmallie .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het eten was lekker, behalve de slagroom bij het toetje! Uit een spuitbus, zeer magertjes. De sfeer is goed en de ambiance ook.
Fawzia N.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Met 5 personen gegeten, allemaal iets anders besteld, en alles was even goed. Zeer vriendlijk. Korte wachttijd, iedereen tegelijkertijd zijn gerecht geserveerd. Vond het top!
j. A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Aardige gerechten en kaart. Koude borden en hoofdgerechten. Voorgerechten prima.
Bij het afscheid een lolly is kinderachtig, belachelijk, geef dan niets.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heel fijne accommodatie; goed van eten en vriendelijke medewerkers. Ik zal hun aanbevelen bij vrienden/kennissen want dat zijn ze waart.
S.A.M. E.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Lekker gegeten. Fijne service. Voor een zondag, goed gevulde zaak. Minder vonden wij dat er alleen 1 soort huiswijn was.
diana V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Geweest met AH actie. Absoluut een aanrader, erg goed prijs/kwaliteit niveau en gastvrije bediening! Geen probleem om het hoofdgerecht nog even uit te stellen of een ander tafeltje te kiezen.
geurt.doppenberg .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk hier gegeten op het terras, bediening erg aardig en gerechten groot genoeg. Geen probleem om kraanwater bij de wijn te krijgen. Extra frietjes niet hoeven betalen.

Kortom voor herhaling vatbaar
Hoek8506 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We waren op maandagavond bij Peacock's Nijkerk en het was erg druk. Er liep te weinig personeel rond. Een groep mensen die later dan ons kwamen hadden eerder het eten. Het voorgerecht kwam redelijk snel maar daarna een uur gewacht op het hoofdgerecht. Ik heb dit ook bij de medewerkster aangegeven en zij was het met mij eens. De kwaliteit van het eten was goed. We hebben 2,5 uur gezeten voor een 3 gangen gerecht, dat vonden wij redelijk lang. De vriendelijkheid van het personeel was erg goed.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten, ook voor vegetariers een aanrader! Er is genoeg keus.Wij hebben van de AH zegels gegeten.We konden kiezen van de hele kaart. Het goedkoopste gerecht is gratis.
We komen zeker terug.
beert D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
lekker gegeten .bediening was uitstekend. personeel was erg aardig dit is voor herhaling vatbaar .dus hopelijk zo spoedig mogelijk tot ziens