Peach Garden

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Peach Garden

Ben P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Afhaalmenu van € 22.75 viel erg tegen. Opgewarmd magnetron eten. Kraak noch smaak. Weinig gegeten en de rest meteen weggegooid. Zonde van het geld
Sushi-lady .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Je kan er wel lekker eten, maar als je bv Babi Pangang besteld met nasi zit er best wel weinig nasi bij, en onder de babi pangang veel taugé helaas.
Maar de smaak was goed en lekker krokant.
Normaal hou je bij de chinees wat over maar alles ging op.
De kippensoep vooraf was niets bijzonders.
Personeel is aardig.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We hadden vandaag keuzemenu. Babi pangang. Was smaakloos en nasi was niet best. De rest viel ook tegen.. echt jammer. Ze hadden goede naam. Ga er niet meer heen. Is ook nog een wat duurdere Chinees. Je verwacht daar wat van.
edgar H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Met 4 personen gegeten. Heerlijke Tipangerechten, Indische rijsttafel en Lemon eend. Heerlijk eten en zoals altijd perfecte bediening. Een aanrader!
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Als afhaalklant verwacht je een glimlach bij het personeel. Niet flexibel met kleine wijzigingen in het menuutje, extra betalen. Thuis geproefd. Zout, smaakloos en een overdosis chinese vijfkruiden. Je moet er van houden. Eten retour brengen, chagrijnige snuit, wel geld retour. Voor ons? Nooit meer.
Ronald Vollmuller
Culinair adviseur.
MMichelle .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We zijn hier gaan eten van het buffet dat er in het weekend is.
Het was erg lekker en veel keus.
Wat vreemd is bij binnenkomst staat er kroepoek op tafel wat weg gehaald wordt als je je drankjes krijgt.
Maar bij het buffet zagen we later dat er 3 soorten kroepoek aanwezig was, en erg lekkere.
Er is wat sushi aanwezig, Chinees en Indisch en ook diverse soorten gebakken garnalen en diverse sauzen.
Als dessert ook slagroomsoesjes en ook met chocola omhuld,
Mijn avond kon niet meer stuk.
Het eten smaakt er lekker.
Als je ouder bent krijg je korting, en het is al erg betaalbaar.
We gaan zeker nog eens terug,
Robert1966 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij kennen Peach Garden al sinds 2004 en komen er nog steeds geregeld. In al die jaren heeft Peach Garden niets op de kwaliteit en de service ingeleverd. Vriendelijke ontvangst door mevrouw Yip en haar team. Afgelopen zaterdag vierden wij er wederom de verjaardag van mijn moeder. En weer was het als vanouds! Ook dit maal kozen wij voor het buffet. Alles was even lekker. Zelf bezwijk ik altijd voor de gefrituurde kippenvleugels en mijn vrouw gaat altijd voor de garnalen. Maar ook de kerriepuntjes, de babi pangang spek, de gebraden eend, de gepaneerde vis, de daging roedjak (hoewel wat minder droog dan bij een echt Indisch restaurant) en de babi ketjap blijven een aanrader. En uiteraard een ruime keuze uit desserts. En dat alles voor een prijs die niet van deze tijd is. 16,50 p.p en 14,50 voor 65+. Dit inclusief een kopje koffie na afloop. Ook moet ik hier de cateringservice even noemen: een aantal jaren geleden vierden wij thuis een jubileum en verzorgde Peach Garden de catering. Keurig alles op tijd geleverd, inclusief warm-houdschalen en opscheplepels. Alles zoals vooraf besproken. En na afloop alles weer keurig netjes opgehaald. En weer voor een prijs waarvoor je zelf dit nooit had kunnen doen! En het gemak dat je niet drie dagen in de keuken hoeft te staan. Alle gasten waren na afloop zeer tevreden. Kortom: Peach Garden, ga zo door!
Wij hopen op nog vele gezellige en smaakvolle avonden!
Sidney V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Dit restaurant speciaal bezocht op basis van de iens score. Zware teleurstelling!! We hebben gebruik gemaakt van het buffet wat ze hebben op vrijdag en zaterdag, smakeloos! Zelfs de lychees van het buffet hadden geen smaak. Duidelijk weer een chinees die zich richt op nederlanders door de authentieke chinese smaken te verkwanselen voor niks zeggende standaard gerechten.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Gisteravond bij Peach Garden genoten van het heerlijke buffet. Het was de eerste keer dat wij deze zaak bezochten en werden aangenaam verrast door de gastvrijheid en de accuratesse waarmee men daar de ambiance beheert. Een welgemeende brede glimlach waarbij gastvrijheid ondanks de drukte bleef. Men is overal attent op en weten ze hier hoe ze een restaurant moeten leiden. Het buffet was erg gevarieerd en komen we zeker nog een keer terug om een paar gerechten waar we nu niet aan toe kwamen te proeven. Maar wat we ook namen, alles was van goede kwaliteit en smaakte prima. Een bijkomend voordeel is dat je het voor de prijs niet hoeft te laten. Ondanks de drukke zaterdagavond lieten ook de gasten zich van de goede kant zien, men dringt niet en loopt alles op rolletjes. Mijn complimenten en komen we zeker terug. Hartelijke groeten, familie van Leeuwen.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Ik had laatst trek in ouderwets Chinees-Indisch; comfort food.
Daar er veel van deze buurt-Chinezen de laatste decennia over de kop zijn gegaan, (Kanto-) koks met pensioen zijn gegaan of simpelweg overgenomen zijn door de nieuwe generatie als-het-er-maar-op-lijkt-want-Hollanders-vreten-het-toch-wel Chinezen uit Mainland China, is het moeilijk zoeken naar de smaak-van-vroeger.
Welnu, ik heb het weer gevonden en wel in Peach Garden. Een warm gevoel van nostalgie overviel me toen ik de eerste paar happen nam van het eten wat ik afgehaald had.
De babi pangang saus had precies de juiste balans van gember, knoflook, zoet en zuur. En geen dikke drab, maar liep mooi tussen het malse vlees door dat precies goed gefrituurd was.
De mihoen Singapore was goed gevuld en lekker pittig met volle kerriesmaak. De bp-spek was lekker knapperig gefrituurd. De Foe Yong Hai was eveneens goed gevuld, niet vettig (komt helaas vaak voor) en royaal overgoten met tomatensaus dat net als de babi pangangsaus geen dikke drab was.
Yes, dit is ouderwets buurt-Chinees-Indisch in optima forma.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Goed gegeten met grote groep. De eendflensjes als voorgerecht en de "sechuan style" zalmmoot (groot!) waren zeer smakelijk.
Ook mede eters die forel en tong hadden, waren zeer tevreden.
de bediening was vriendelijk maar wat minder alert. Het decor is netjes, zonder opvallend te zijn, zoals vaak @ chinese restaurants.
Hen_ki .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Toch wel 1 van de betere Chinese zaken die ik ken. Lekker eten in normale porties, ruime keus. Het buffet is erg uitgebreid en erg lekker. Gastvrijheid is top. Ik ga overal eten maar kom hier toch telkens weer terug
hboezelijn .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Wij komen al jaren in dit restaurant. Waarom? Omdat Peach Garden altijd een perfecte en constante kwaliteit levert, ongeacht of het nu druk is of niet. De bediening is uiterst vriendelijk en doet alles om het de gast naar de zin te maken. De prijs/kwaliteitsverhouding is ook prima.
Kortom: Peach Garden is zonder meer aan te bevelen!