Peach Garden

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
Voordelig
MMichelle .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We zijn hier gaan eten van het buffet dat er in het weekend is.
Het was erg lekker en veel keus.
Wat vreemd is bij binnenkomst staat er kroepoek op tafel wat weg gehaald wordt als je je drankjes krijgt.
Maar bij het buffet zagen we later dat er 3 soorten kroepoek aanwezig was, en erg lekkere.
Er is wat sushi aanwezig, Chinees en Indisch en ook diverse soorten gebakken garnalen en diverse sauzen.
Als dessert ook slagroomsoesjes en ook met chocola omhuld,
Mijn avond kon niet meer stuk.
Het eten smaakt er lekker.
Als je ouder bent krijg je korting, en het is al erg betaalbaar.
We gaan zeker nog eens terug,
Robert1966 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij kennen Peach Garden al sinds 2004 en komen er nog steeds geregeld. In al die jaren heeft Peach Garden niets op de kwaliteit en de service ingeleverd. Vriendelijke ontvangst door mevrouw Yip en haar team. Afgelopen zaterdag vierden wij er wederom de verjaardag van mijn moeder. En weer was het als vanouds! Ook dit maal kozen wij voor het buffet. Alles was even lekker. Zelf bezwijk ik altijd voor de gefrituurde kippenvleugels en mijn vrouw gaat altijd voor de garnalen. Maar ook de kerriepuntjes, de babi pangang spek, de gebraden eend, de gepaneerde vis, de daging roedjak (hoewel wat minder droog dan bij een echt Indisch restaurant) en de babi ketjap blijven een aanrader. En uiteraard een ruime keuze uit desserts. En dat alles voor een prijs die niet van deze tijd is. 16,50 p.p en 14,50 voor 65+. Dit inclusief een kopje koffie na afloop. Ook moet ik hier de cateringservice even noemen: een aantal jaren geleden vierden wij thuis een jubileum en verzorgde Peach Garden de catering. Keurig alles op tijd geleverd, inclusief warm-houdschalen en opscheplepels. Alles zoals vooraf besproken. En na afloop alles weer keurig netjes opgehaald. En weer voor een prijs waarvoor je zelf dit nooit had kunnen doen! En het gemak dat je niet drie dagen in de keuken hoeft te staan. Alle gasten waren na afloop zeer tevreden. Kortom: Peach Garden, ga zo door!
Wij hopen op nog vele gezellige en smaakvolle avonden!
Nyufi M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Omdat ik vroeger (jaren geleden) er wel eens lekker heb gegeten, dacht het na lange tijd weer eens te gaan proberen.
Dit kon ik beter niet doen, want van de ooit zo smakelijke eten is niets terecht gekomen. Eten was zeer slecht! Te vet, en zonder smaak. Zelfs een snackbar was beter geweest!
Ik heb 40 euro betaald, maar mocht de op de menukaart vermelde miniloempia's die boven een bedrag van 35 euro gratis zouden zijn, op mijn buik schrijven.
Al met al: dit was mijn laatste bezoek aan Peach Garden en zal alleen mensen waarmee ik in de toekomst geen contact meer wil hiernaartoe verwijzen :)
Jandenhaag .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Op zaterdag 6 december zijn wij bij Peach Garden wezen eten. Vriendelijke ontvangst waarbij onze jassen werden aangenomen en vervolgens werden we begeleidt naar onze tafel. Drankjes werden opgenomen en we keken wat rond. Klassieke inrichting zoals zovele Chinees Indische restaurants van de jaren 90. Maar wel netjes en geordend. Gekozen voor het lopend buffet. Er is redelijk wat keus, voornamelijk gerechten van de afhaalchinees maar ook enkele wat speciale gerechten, en er werd constant bijgevuld. Onze favoriet was de kip met vijf kruiden, ha kauw en zure komkommer. Buikje vol en koffie en thee toe en een rekening van onder de 40 euro. Wij zullen beslist nog een keer terug komen. Weliswaar minder keus als bij wokken en geen all-in prijs. Toch is de zaak aanbevelingswaardig voor een snelle hap en geen lange wachtrijen bij het buffet.
Sidney V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Dit restaurant speciaal bezocht op basis van de iens score. Zware teleurstelling!! We hebben gebruik gemaakt van het buffet wat ze hebben op vrijdag en zaterdag, smakeloos! Zelfs de lychees van het buffet hadden geen smaak. Duidelijk weer een chinees die zich richt op nederlanders door de authentieke chinese smaken te verkwanselen voor niks zeggende standaard gerechten.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Wij zijn hier vanavond heengereden omdat we al jaren geen goed chinees/indisch restaurant in de buurt meer hebben en we geen trek hadden in weer een pizza van de supermarkt... Zeer aan te bevelen, we gaan hier meer heen want het is er heerlijk eten en er is een gastvrije, snelle, adequate en hartelijke bediening. Het restaurant is fris en schoon. Ik had een indische rijsttafel en mijn vrouw een (vegetarische) Mihoen Singapore, klasse!
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Gisteravond bij Peach Garden genoten van het heerlijke buffet. Het was de eerste keer dat wij deze zaak bezochten en werden aangenaam verrast door de gastvrijheid en de accuratesse waarmee men daar de ambiance beheert. Een welgemeende brede glimlach waarbij gastvrijheid ondanks de drukte bleef. Men is overal attent op en weten ze hier hoe ze een restaurant moeten leiden. Het buffet was erg gevarieerd en komen we zeker nog een keer terug om een paar gerechten waar we nu niet aan toe kwamen te proeven. Maar wat we ook namen, alles was van goede kwaliteit en smaakte prima. Een bijkomend voordeel is dat je het voor de prijs niet hoeft te laten. Ondanks de drukke zaterdagavond lieten ook de gasten zich van de goede kant zien, men dringt niet en loopt alles op rolletjes. Mijn complimenten en komen we zeker terug. Hartelijke groeten, familie van Leeuwen.
Meinders .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
wij hebben buffet gehad geweldig alles was vers gemaakt ook de kerriepuntjes de loempia's, het personeel was heel aardig en netjes op dit restaurant valt niets aan te merken hopelijk blijven ze nog jaren zo en voor de prijs 16,50 en senioren 14,50 hoef je het niet te laten.
Dus zo zie je maar goed eten voor een goede prijs en goed personeel deze mensen verdienen een pluim.
Hans en Atie Meinders den haag
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Ik had laatst trek in ouderwets Chinees-Indisch; comfort food.
Daar er veel van deze buurt-Chinezen de laatste decennia over de kop zijn gegaan, (Kanto-) koks met pensioen zijn gegaan of simpelweg overgenomen zijn door de nieuwe generatie als-het-er-maar-op-lijkt-want-Hollanders-vreten-het-toch-wel Chinezen uit Mainland China, is het moeilijk zoeken naar de smaak-van-vroeger.
Welnu, ik heb het weer gevonden en wel in Peach Garden. Een warm gevoel van nostalgie overviel me toen ik de eerste paar happen nam van het eten wat ik afgehaald had.
De babi pangang saus had precies de juiste balans van gember, knoflook, zoet en zuur. En geen dikke drab, maar liep mooi tussen het malse vlees door dat precies goed gefrituurd was.
De mihoen Singapore was goed gevuld en lekker pittig met volle kerriesmaak. De bp-spek was lekker knapperig gefrituurd. De Foe Yong Hai was eveneens goed gevuld, niet vettig (komt helaas vaak voor) en royaal overgoten met tomatensaus dat net als de babi pangangsaus geen dikke drab was.
Yes, dit is ouderwets buurt-Chinees-Indisch in optima forma.
JolienJ .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Naar aanleiding van de recensies een bezoek gebracht aan dit restaurant. Als vooraf hadden we de krabschaar en eendflensjes. Beiden waren heerlijk, mede door het gebruik van de pure ingredienten. Als hoofdgerecht reuze gamba's en een ossenhaas met broccoli in oestersaus. Werkelijk heerlijk. Porties ruim voldoende. Dessertkaart eenvoudig, maar met heel veel keus. Wij hebben het gelaten bij een koffie. Bediening vriendelijk en men maakt graag een praatje met de klant. Tip: opmaak mist soms de eenvoud en verfijning van de moderne keuken. Daarom hebben we het eten bij een 9 gelaten.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Goed gegeten met grote groep. De eendflensjes als voorgerecht en de "sechuan style" zalmmoot (groot!) waren zeer smakelijk.
Ook mede eters die forel en tong hadden, waren zeer tevreden.
de bediening was vriendelijk maar wat minder alert. Het decor is netjes, zonder opvallend te zijn, zoals vaak @ chinese restaurants.
Hen_ki .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Toch wel 1 van de betere Chinese zaken die ik ken. Lekker eten in normale porties, ruime keus. Het buffet is erg uitgebreid en erg lekker. Gastvrijheid is top. Ik ga overal eten maar kom hier toch telkens weer terug
Alex1977 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Als je een ouderwets originele Peking Eend lust, dan moet je die hier komen halen! Nu ik niet meer in de buurt woon, rij ik nog weleens om, en dat wil wel wat zeggen. Heerlijk!
Hboezelijn .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Wij komen al jaren in dit restaurant. Waarom? Omdat Peach Garden altijd een perfecte en constante kwaliteit levert, ongeacht of het nu druk is of niet. De bediening is uiterst vriendelijk en doet alles om het de gast naar de zin te maken. De prijs/kwaliteitsverhouding is ook prima.
Kortom: Peach Garden is zonder meer aan te bevelen!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Wij, en onze familie, komen al tientallen jaren bij dit restaurant, voor verjaardagen, met de vrienden/familie of gewoon omdat het altijd goed eten is. We maken zowel gebruik van de altijd perfecte afhaal maaltijden (maandmenu) en het buffet dat met een bedrag van 16,50 p/p echt heel goed is. Het is inmiddels de zoveelste eigenaar sinds ons eerste bezoek echter de kwaliteit is altijd bewaard gebleven. Onze familie bestaat uit vele liefhebbers van Chinees woonachtig over heel Zuid Holland maar toch komt de familie voor chinees eten graag hier bij elkaar. Bij het buffet is zeer veel keus en het smaakt lekker. Ruime keuze uit voorafjes met o.a. heerlijke soepen en ook een redelijke keuze in simpele lekkere desserts. Voor liefhebbers van Chinees en het willen eten van verschillende dingen tijdens 1 diner een ideaal restaurant.
Kyle L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Wezen eten op een zondag met de familie. Hadden een peking eend menu besteld, waarbij de eend op zes verschillende manieren werd bereid. Soep, eendflensjes, tipan eend, de klassieke eend en nog twee andere variaties. De eend was goed mals, heb het elders wel anders meegemaakt. Ondanks de drukte bij het afhalen was de bediening toch nog redelijk vlot zodat we op tijd naar huis konden gaan om naar het zwemmen te kijken. Al met al goede prijs/kwaliteitsverhouding en vriendelijke service. Volgende keer proberen we een ander menu.

restaurant