Pe-Pe

31-206274915

Meer informatie over restaurant Pe-Pe

Remco V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Eenvoudig restaurant voor een pizza. Het restaurant biedt geen culinaire hoogstandjes maar voor de eenvoudige pizza is het een leuke plek. Beetje tuttig, maar vriendelijke bediening en gezellig ingericht. Lekkere pizza en een eenvoudige doch smakelijke salade voor de broodnodige vitamines. De maaltijd wordt afgesloten met een kopje koffie van de zaak. Heel redelijke prijs. Het is echt geen culinair diner, maar prima voor een gezellig pretentieloos etentje.
Robin .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Gezellig zaak en bediening is goed en vriendelijk. Na verzoek om de rekening wordt er nog een kopje koffie van de zaak aangeboden.
Eten is lekker en goed. Maar zoals door meerdere geschreven verwacht geen culinaire hoogstandjes. Maar als je Italiaans wil eten in een gezellig restaurant zit je hier prima.
PrimaDonus .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Een authentieke pizzeria waar je voor weinig geld een uitstekende pizza eet. De bediening is uiterst hartelijk en attent. Vooraf gratis stokbrood met kruidenboter met een paar olijfjes en krokante pizza's als hoofdgerecht. Dit is geen sjiek avondje uit, maar gewoon een gezellig buurtrestaurant.
Injo .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Zondag voor het eerst deze Italiaan uitgeprobeerd. Bij binnenkomst is de eerste indruk een gedateerd interieur maar wel schoon en netjes. Er werd vrijwel direct lekker warm brood met kruidenboter geserveerd. Na checken van de menukaart bleek dat bijna op alle "Italiaanse" gerechten tomatensaus zat. Toch maar iets proberen kiezen. Als voorgerecht een garnalencocktail gekozen (niet echt Italiaans, maar bij gebrek aan keuze). Een blaadje sla met garnalen en het leek een cocktailsaus uit de fles. Als hoofdgerecht kalfsvlees in witte wijnsaus. Helaas kwam deze er na 1 uur er direct weer uit. Mijn man had gegrilde garnalen. Deze waren overigens wel lekker. Jammer maar helaas een misser. Voor ons niet weer.