Pazzi

7,1
Duur
Pano A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ik had de picante besteld.. mega tegenvaller, net als en Margarita met een beetje spicy smaak. Dan 10 minuten later werden we weg gestuurd omdat er waren mensen aan het wachten voor een tafel. ongelofelijk slecht service dus.
Olivier O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ik heb 2 pizza's besteld om mee te nemen.
De Boscaiola was prima maar de Capricciosa was een drama. Er zat 1 stukje artisjok op en een klein beetje parmaham. Ze hadde 2 stukken vol met champignons, op 2 stukken een beetje parmaham, op 2 stukken olijven en dus 1 artisjokje. Een erg dure pizza voor wat ik er voor kreeg. De service was slecht, niet vriendelijk.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Pizza was gezien de drukte iets later dat geheel begrijpelijk was. Timing was perfect. Pizza Picante veel en veel te zout, niet te doen. Ook de oregano overdadig verdeeld over 1 slice... Jammer.
Rodrigo M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Mischien de beste pizzas van Amsterdam. Ik heb de Prosciuto gegeten en was echt mooi. Lekker slanke pizzas in de steenoven gebakken met eerste ingredienten kwaliteit . Sorry voor mijn nederlands!
Rixt R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De beste pizzas van Amsterdam (met name de capricciosa). Ook de voorgerechten zijn heerlijk! Komen hier maandelijks. Een echte aanrader! Erg goed eten, fijne sfeer, goede service en een gezellige en mooie inrichting!
AudreyPlat .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
We hebben vanavond gegeten bij Pazzi. Het is een gezellige, maar wat kleine gelegenheid. De tafels stonden dicht op elkaar, maar toch heb ik dit niet als heel storend ervaren doordat het op de juiste manier was aangekleed. De pizza was erg lekker, met vrij veel verse producten. Toch jammer dat de tiramisu was uitverkocht. Voor het eten wil ik eigenlijk een 7.5 geven, maar ik rond dit positief af (prijs kwaliteit verhouding). De wijn was niet speciaal. De muziek die gedraaid werd was zeer afwisselend, iets wat ik toch wel als enigszins storend heb ervaren. Al met al: voor een snelle en lekkere pizza is het een prima plek.
Jorgo37 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Het was een lekkere pizza en het was ook nog eens snel bediend. Mooie kleine kaart met hele mooie klassiekers. Hele kleine setting om even heel goed te eten. Toppertje.
Michelek .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Gister heb ik met een vriendin bij Pazzi gegeten en ben er weg gegaan met een zeer negatief gevoel. Na een voorgerecht (de duurste en zelfs duurder gemaakt door toevoegingen) en een pizza te hebben gedeeld, met daarbij veel drankjes te hebben gedronken, wilde we eventueel nog een pizza bestellen en sowieso nog een nagerecht + koffie en waarschijnlijk nog meer drankjes. Voordat we hiertoe konden komen stond de eigenaar, bleek later de manager hoorde we, aan onze tafel met het verzoek verder aan de bar te gaan zitten gezien er nog meer mensen wilde eten! Vol verbazing reageerde ik dat dit belachelijk was, gaven aan nog niet klaar te zijn en de kaart nog te willen zien, maar zelfs toen viel het kwartje niet. Na een nogal heftige discussie, welke stevig werd aangegaan in combinatie met een totaal ongepaste redactie van de eigenaar/ manager (?), maakt het dat wij hier hier weg zijn gegaan met een zeer slecht gevoel en niet meer terug zullen komen. Jammer, want de jongens in de bediening waren wel heel vriendelijk en het eten lekker.. Als dit de insteek is van Pazzi moet je mensen van tevoren informeren over het hap-slik-weg principe. Je kunt mensen die een uit eten gaan niet halverwege de avond verzoeken plaats te maken!
Rootje .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Altijd overheerlijke pizza's, dunne bodem, perfecte combinaties en ingrediënten.
Bediening was helaas continue bezig om haar haar goed te doen (haar hing gewoon los) en vervolgens zonder haar handen te wassen aan het vleeswaren en rucola te zitten, was ook erg langzaam hierdoor de pizza koud geserveerd. Desondanks blijven het de beste pizza's van de stad.
Teufer .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Soms heb je gewoon trek in een pizza.In oud west ,op weg naar de tramhalte zagen we een nieuw mooi verlicht zaakje.We bestelden de pizza Marina(met ansjovis) en de pizza prosciutto(en rucola)Allebei heerlijk niet te zout en lekker dun.De cappucino was ook lekker.Gezellige italiaanse muziek en zeer nette toiletten.Hier gaan we nog eens heen!
Ivan C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Gisteren had ik gebeld om twee pizza's af te halen; eenmaal aangekomen wordt ik chagrijnig aangekeken door het meisje bij de afhaalbalie en het blijkt dat de pizza's nog niet eens klaar waren, ook al zei ze aan de telefoon dat ze na 10 minuten klaar waren. Ze antwoordde met dat de pizza's al klaar waren, maar legde alleen twee pizzadozen klaar. Als ik vervolgens rustig rustig sta te wachten achterin de winkel, wordt ik met een lege doch indringende blik aangestaard van het meisje. Eenmaal thuis bleken de pizza's ook nog verbrand te zijn; ik wil geen valse beschuldigingen doen, maar de hippe Amsterdamse horeca weet je precies op een passief agressieve manier aan te pakken en het te doen laten lijken op een ongeluk.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
We hadden gekozen voor Pazzi, omdat het weer een nieuw, hip ettentje is in de Baarsjes. De bediening was enorm vriendelijk. We hebben samen pizza's gedeeld. Ik vond de Marinara heel lekker, veel ansjovis, lekker zout.
Goede, Toscaanse, rode wijn wordt er geschonken.
En de aankleding is heel mooi. Een feestje!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Heerlijke pizza (waar je niet lang op hoeft te wachten!), vriendelijke bediening en leuke sfeer. Leuk zitten met uitzicht op de open keuken, maar de pizzabodems de lucht in worden gegooid. Echt 'n aanrader!
T J.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Pizza zoals die hoort te zijn uit de steenoven! Pazzi is mijn favoriete plek om pizza te halen! Ik neem altijd de pizza met pikante salami! Het kan zijn dat je even moet wachten op je pizza, maar om de chef bezig te zien met pizza maken en deze in de houtoven te zien schuiven, maakt het wachten waard! Top-tent!
Kikieetgraaglekker .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Tijdje geleden, hier met een vriend een pizza gegeten. Erg lekker was deze zeker. Helaas zag de bediening ons niet zitten en zag niet dat wij ons drinken op hadden... terwijl wij en twee andere de enige waren in dit restaurant. De locatie en interieur vond ik erg mooi!
Tanu .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Goede pizza, zeer slechte service en huiswijn. Is meer een clique resto en helaas niet meer kind vriendelijk. Prima voor afhalen.
Pamela F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
Ik ben Italiaans ...
Zelfs in Italië kun je zo'n lekkere pizza eten!
De plek is klein maar echt gezellig!
Houtoven,,, en je kunt dat merken!
Dat is zeker de lekkerste pizza van Amsterdam en misschien van de hele Nederland.

Vanaf vanavond is het zeker mijn favourite pizzeria geworden!
Camilo S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Ik begrijp niet wat iedereen hier nou zo goed aan vind, om af te halen misschien, maar het restaurant is echt treurig, qua service qua ruimte en qua netheid, je wordt echt op elkaar gepropt, TE dure wijn, en lang wachten om vervolgens de piazza's niet tegelijk geserveerd te krijgen. Een doekje over de tafel voordat we gingen zitten zat ook niet in de planning. Niet mijn favoriete pizzeria iig.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
De pizza is prima. Iets te dun naar mijn smaak. Verder vind ik het wel wat duur. Voor een klein glaasje wijn betaal je €4,50 en keus is er niet. Appelsap €3,50.
Weinig zitplaatsen, het is eten en vertrekken. Dit is niet echt een gelegenheid om gezellig uit eten te gaan.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Wat een lekkere pizza!!! Had al van een aantal mensen enthousiaste reacties gehoord over deze tent en de verwachtingen werden waargemaakt. Samen met mijn tafelgenoot een pizza met pikante salami en een met parmaham gedeeld. Prachtige krokante bodem, niet te veel kaas en tomaat waardoor een pizza vaak te vochtig wordt. Hoewel ik een liefhebber van parmaham ben heeft de salami het toch gewonnen. Er staan grote flessen peperolie op tafel waarmee je je pizza extra pit kan geven. Erbij hebben ze lekkere frisdranken van SanPellegrino, staat toch wel veel beter op tafel dan een doorsnee fanta, en ook nog eens lekkerder.
Bediening is vriendelijk en assertief. Eten en drankjes komen snel op tafel.
Het interieur is basic, maar dat is voor zo'n tent prima. Als je binnenkomt zie je niet direct de zitplaatsen die linksachter zijn en heb je eerst de indruk dat je alleen kan afhalen.