Pazzi

5,4
6,9
Kan beter
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Pazzi

steven E.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Wat een verschrikkelijk restaurant. Onlangs hier wezen eten en eigenlijk nog nooit zo onbeschoft behandeld. Laten we beginnen met het eten. De pizza was lichtelijk verbrand en niet van heel veel topping voorzien. De pasta kwam overeen met iets wat ik zelf thuis ook kan maken. Dit is echter niet het belangrijkst. De service was verschrikkelijk. Halverwege het eten werd ons niet verzocht om naar een andere plek te verhuizen, maar het werd geëist. Je moet je als restaurateur dan toch doodschamen als je niet door hebt dat mensen er voor een diner komen en ook voor de tafel waaraan zij zitten betalen. De reden van deze verhuizing werd naar ons geblaft onder het mom van: ' jullie hebben gegeten dus nu moeten jullie ruimte maken voor anderen.' Ik zou me doodschamen als ik hier in de bediening zou werken.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij bezochten Pazzi op de bonnefooi. Op goed geluk stapten wij binnen, het was behoorlijk druk. Dit stemde ons goed. De manager van de zaak zette ons op een bellijst en verzocht ons ergens anders te wachten. Indien er plek was zou hij ons even bellen en een tafeltje voor ons klaar maken. We zijn jong, vitaal en levenslustig ;) dus besloten we bij het leuke café op de hoek een drankje te doen. We werden gebeld door de manager en namen plaats aan een tafel bij het raam. Alles begon goed, de jongen uit de bediening was erg hartelijk. We hebben voorgerechten en hoofdgerechten besteld bestaande uit pizza, vitello tonato, anti pasti etc. Tevens dronken wij de huiswijn. we bestelden twee flessen.
Je zou zeggen, klinkt als een avond waar niets mis mee is. Sterker nog, het was een heerlijke avond. maar,,
Ik begrijp werkelijk niet waar de manager van Pazzi het enigzins vandaan haalt om 4 tevreden gasten, tijdens een fijn diner, nog voor de laatste gang de tafel heeft bereikt, zonder enige schaamte, verzoekt om aan de bar plaats te nemen. Denk hierbij niet aan een vriendelijk verzoek, in tegendeel. Nadat wij hem duidelijk maakte dat dit verzoek op z'n minst klantonvriendelijk was besloot de manager er nog een schepje bovenop te doen door ons betuttelend duidelijk te maken dat mensen hier alleen een snelle hap dienen te doen ipv voor-hoofd-na.
Ik geef u graag een tip: Gun uzelf een goed restaurant en zoek verder.
Laat u ook niet verleiden door de kaart, waar toch écht voor, hoofd én nagerechten op staan. Voor u het weet staat u weer buiten.
Jelske S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Prima keuken, maar de bediening is ongastvrij en uit de hoogte als het er op aankomt (of wij plaats wilde maken voor de volgende gasten, werd ons op niet zo subtiele wijze 'gevraagd'). Geen fijne nasmaak aan overgehouden daardoor.
Pano A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ik had de picante besteld.. mega tegenvaller, net als en Margarita met een beetje spicy smaak. Dan 10 minuten later werden we weg gestuurd omdat er waren mensen aan het wachten voor een tafel. ongelofelijk slecht service dus.
Olivier O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ik heb 2 pizza's besteld om mee te nemen.
De Boscaiola was prima maar de Capricciosa was een drama. Er zat 1 stukje artisjok op en een klein beetje parmaham. Ze hadde 2 stukken vol met champignons, op 2 stukken een beetje parmaham, op 2 stukken olijven en dus 1 artisjokje. Een erg dure pizza voor wat ik er voor kreeg. De service was slecht, niet vriendelijk.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Pizza was gezien de drukte iets later dat geheel begrijpelijk was. Timing was perfect. Pizza Picante veel en veel te zout, niet te doen. Ook de oregano overdadig verdeeld over 1 slice... Jammer.
Rodrigo M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Mischien de beste pizzas van Amsterdam. Ik heb de Prosciuto gegeten en was echt mooi. Lekker slanke pizzas in de steenoven gebakken met eerste ingredienten kwaliteit . Sorry voor mijn nederlands!
Rixt R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De beste pizzas van Amsterdam (met name de capricciosa). Ook de voorgerechten zijn heerlijk! Komen hier maandelijks. Een echte aanrader! Erg goed eten, fijne sfeer, goede service en een gezellige en mooie inrichting!
AudreyPlat .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
We hebben vanavond gegeten bij Pazzi. Het is een gezellige, maar wat kleine gelegenheid. De tafels stonden dicht op elkaar, maar toch heb ik dit niet als heel storend ervaren doordat het op de juiste manier was aangekleed. De pizza was erg lekker, met vrij veel verse producten. Toch jammer dat de tiramisu was uitverkocht. Voor het eten wil ik eigenlijk een 7.5 geven, maar ik rond dit positief af (prijs kwaliteit verhouding). De wijn was niet speciaal. De muziek die gedraaid werd was zeer afwisselend, iets wat ik toch wel als enigszins storend heb ervaren. Al met al: voor een snelle en lekkere pizza is het een prima plek.
jorgo37 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Het was een lekkere pizza en het was ook nog eens snel bediend. Mooie kleine kaart met hele mooie klassiekers. Hele kleine setting om even heel goed te eten. Toppertje.
Michelek .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Gister heb ik met een vriendin bij Pazzi gegeten en ben er weg gegaan met een zeer negatief gevoel. Na een voorgerecht (de duurste en zelfs duurder gemaakt door toevoegingen) en een pizza te hebben gedeeld, met daarbij veel drankjes te hebben gedronken, wilde we eventueel nog een pizza bestellen en sowieso nog een nagerecht + koffie en waarschijnlijk nog meer drankjes. Voordat we hiertoe konden komen stond de eigenaar, bleek later de manager hoorde we, aan onze tafel met het verzoek verder aan de bar te gaan zitten gezien er nog meer mensen wilde eten! Vol verbazing reageerde ik dat dit belachelijk was, gaven aan nog niet klaar te zijn en de kaart nog te willen zien, maar zelfs toen viel het kwartje niet. Na een nogal heftige discussie, welke stevig werd aangegaan in combinatie met een totaal ongepaste redactie van de eigenaar/ manager (?), maakt het dat wij hier hier weg zijn gegaan met een zeer slecht gevoel en niet meer terug zullen komen. Jammer, want de jongens in de bediening waren wel heel vriendelijk en het eten lekker.. Als dit de insteek is van Pazzi moet je mensen van tevoren informeren over het hap-slik-weg principe. Je kunt mensen die een uit eten gaan niet halverwege de avond verzoeken plaats te maken!
Rootje .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Altijd overheerlijke pizza's, dunne bodem, perfecte combinaties en ingrediënten.
Bediening was helaas continue bezig om haar haar goed te doen (haar hing gewoon los) en vervolgens zonder haar handen te wassen aan het vleeswaren en rucola te zitten, was ook erg langzaam hierdoor de pizza koud geserveerd. Desondanks blijven het de beste pizza's van de stad.
teufer .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Soms heb je gewoon trek in een pizza.In oud west ,op weg naar de tramhalte zagen we een nieuw mooi verlicht zaakje.We bestelden de pizza Marina(met ansjovis) en de pizza prosciutto(en rucola)Allebei heerlijk niet te zout en lekker dun.De cappucino was ook lekker.Gezellige italiaanse muziek en zeer nette toiletten.Hier gaan we nog eens heen!
Ivan C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Gisteren had ik gebeld om twee pizza's af te halen; eenmaal aangekomen wordt ik chagrijnig aangekeken door het meisje bij de afhaalbalie en het blijkt dat de pizza's nog niet eens klaar waren, ook al zei ze aan de telefoon dat ze na 10 minuten klaar waren. Ze antwoordde met dat de pizza's al klaar waren, maar legde alleen twee pizzadozen klaar. Als ik vervolgens rustig rustig sta te wachten achterin de winkel, wordt ik met een lege doch indringende blik aangestaard van het meisje. Eenmaal thuis bleken de pizza's ook nog verbrand te zijn; ik wil geen valse beschuldigingen doen, maar de hippe Amsterdamse horeca weet je precies op een passief agressieve manier aan te pakken en het te doen laten lijken op een ongeluk.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
We hadden gekozen voor Pazzi, omdat het weer een nieuw, hip ettentje is in de Baarsjes. De bediening was enorm vriendelijk. We hebben samen pizza's gedeeld. Ik vond de Marinara heel lekker, veel ansjovis, lekker zout.
Goede, Toscaanse, rode wijn wordt er geschonken.
En de aankleding is heel mooi. Een feestje!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Heerlijke pizza (waar je niet lang op hoeft te wachten!), vriendelijke bediening en leuke sfeer. Leuk zitten met uitzicht op de open keuken, maar de pizzabodems de lucht in worden gegooid. Echt 'n aanrader!
T J.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Pizza zoals die hoort te zijn uit de steenoven! Pazzi is mijn favoriete plek om pizza te halen! Ik neem altijd de pizza met pikante salami! Het kan zijn dat je even moet wachten op je pizza, maar om de chef bezig te zien met pizza maken en deze in de houtoven te zien schuiven, maakt het wachten waard! Top-tent!
kikieetgraaglekker .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Tijdje geleden, hier met een vriend een pizza gegeten. Erg lekker was deze zeker. Helaas zag de bediening ons niet zitten en zag niet dat wij ons drinken op hadden... terwijl wij en twee andere de enige waren in dit restaurant. De locatie en interieur vond ik erg mooi!
Tanu .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Goede pizza, zeer slechte service en huiswijn. Is meer een clique resto en helaas niet meer kind vriendelijk. Prima voor afhalen.
Pamela F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
Ik ben Italiaans ...
Zelfs in Italië kun je zo'n lekkere pizza eten!
De plek is klein maar echt gezellig!
Houtoven,,, en je kunt dat merken!
Dat is zeker de lekkerste pizza van Amsterdam en misschien van de hele Nederland.

Vanaf vanavond is het zeker mijn favourite pizzeria geworden!