Pazzi II

Meer informatie over restaurant Pazzi II

• Af te huren
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vandaag hier spontaan gaan eten en daar zeker geen spijt van gehad. Vaak pizza's gegeten, echter deze waren van grote klasse. Mijn dochter en ik twijfelden tussen de pizza van de dag en de pizza tartufo. Spontaan werd aangeboden ieder twee halve pizza's te bestellen. Flinterdun en perfect van smaak. Vooraf genoten van diverse antipasti, groots in eenvoud en kwaliteit. Besloten met een perfecte koffie en verrukkelijke tiramisu.
Op de kleine wijnkaart stond mijn favoriete Lugano, kortom de avond kon niet meer stuk. Dit laatste mede door de bediening van met name Francesco. Voor pizza's heb ik er een favoriet adres bij.
E D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
hele leuke zaak in een leuke buurt in amsterdam. de barkeeper was een vriendelijke dude en de tiramisa kwamen net als de wijntjes rechtstreeks uit de hemel. aanrader en ik kom hier zeker terug voor de pizza's
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Met z'n tweeën hier gegeten. Als voorgerecht namen we de antipasto misto. Dit was een goed gevarieerde schaal met zalm, prosciutto, mozzarella, tomaat, olijven enz. De smaak was goed. Mijn tafelgenoot nam de pizza Tartufo (o.a. met parmaham, fontinakaas en truffelsaus). Die pizza was goed belegd en viel in de smaak. Mijn pizza tonno daarentegen had o.a. slechts hier en daar enkele plakjes (die eigenlijk op schilfers leken) tonijn, olijven en mozzarella. Beiden vonden we de pizza lekker knapperig. Maar mijn bodem was aan de onderkant behoorlijk aangebrand. Als toetje namen we de huisgemaakt tiramisu (een aanrader) en een punt chocoladetaart. Het eten werd rijkelijk begeleid met een witte huiswijn. Geen topper, maar prima drinkbaar. Het personeel is vriendelijk en attent. De decor met de grote open pizza-oven doet neutraal, maar toch gezellig aan. Al met al is de 8 voor het eten iets aan de hoge kant, maar een 7 vond ik weer te weinig.
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Onverwachts met een groep gegeten. Heerlijke foccacia mee begonnen daarna aantal pizza's om te delen. Zeker met truffel en gorgonzola waren erg goed andere pizza's prima zoals de picante maar niet speciaals.
Bediening is adequaat en goed!
Jo Eet ..
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Een leuke pizzeria voor een snelle hap met de lekkerste pizzabodem tot nog toe! Het beleg is in vergelijk tot alle andere pizzeria's die uit de grond worden gestampt wat saai en verdient wat meer variatie, helemaal voor de reguliere bezoeker. Maar niks mis met saai en gewoon goed eten. De entourage is prachtig, maar niet echt geschikt als je (romantisch) wil dineren omdat je best dicht op elkaar zit en er veel roulatie is op de avond. Lekker pizzaatje en een afzakkertje bij de buren!
Laurensdejong .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Dit is toch zeker wel de lekkerst pizza die je in Amsterdam kan eten! Wij hadden de tartufo en de Quattro formaggi, allebei top daarna een heerlijke tiramisu. De bediening was vandaag erg vriendelijk en alert, de vorige keer was dit iets minder maar dat maakten ze gister helemaal goed! Zeker een aanrader als je van pizza houd!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Beste pizza van de stad, ideale plek als je geen zin hebt om te koken of gewoon zin hebt in goed eten en reuring; het is er altijd druk dus Tonin of iemand anders van de bediening zorgt ervoor dat je een drankje krijgt terwijl je aan de bar wacht op een tafeltje. Wij eten meestal gewoon aan de bar; vind ik gezelliger. Tip; laat je verrassen met de wijn, ze zijn allemaal goed!

Pizza lekker, tiramisu verukkelijk, scroppinootje om het af te maken en je kunt rollend naar huis. Aanwinst voor de buurt!
Stefsnieder .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was prima, echter dat werd volledig teniet gedaan door het schofterige gedag van de eigenaar. Bij binnenkomst mocht mijn dochter al niet aan het tafeltje zitten omdat we nog niet compleet waren en na het eten kregen we niet de tijd om rustig iets te drinken. Hij wilde dat we aan de bar gingen zitten en zei letterlijk dat hij het niet prettig vonden als we bleven zitten om iets te drinken want de tafel moest vrij gemaakt worden voor de volgende. Ronduit schandalig !!
Emiel S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Hier even wat gegeten met mijn vriendin, zoals gewoonlijk is de zaak gezellig druk en vol, maar je wordt meteen goed ontvangen en te woord gestaan. De pizza's zijn zoals bijna nergens in 020: authentiek, eerlijk, betaalbaar, lekker, vers, dun en vooral Italiaans. Hoewel je zou verwachten dat je niet zoveel kan verpesten aan een pizza, zijn er genoeg concurrenten die te dikke, dure en onsmakelijke pizza's serveren door onvriendelijke medewerkers. Pazzi zou een voorbeeld moeten zijn voor de rest!
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
In een woord: Lekker! Deze superpizza's ken ik van het kleine, leuke en authentieke afhaaltentje in de Jordaan. Dit restaurant zet de traditie voort en je kan hier lekker uitgebreid tafelen voor een zeer schappelijke prijs. Je kunt je pizza ook "op maat" laten maken. Uitstekende wijn en daarnaast is water van de tap geen probleem. Prettig decor: de verbouwde Amsterdamse pijpenla is wat krapjes maar wel erg (hipster)gezellig.
Marissa B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Super! Geweldige pizza en leuke Italiaanse bediening! Absoluut mijn favoriete pizza spot! Probeer zeker eens de burrata als voorgerecht!
Louisa2015 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Een prachtige zomeravond, 4 wk geleden, buiten eten bij Pazzi. Genoten van een heerlijke witte wijn van de Trebbiano druif uit de Abruzze. Tijdens het uitserveren van de door ons gekozen pizza's kwam de regen met bakken uit de hemel. Wij werden met hulp van het personeel naar binnen geloodst, waar onze koud en nat geworden pizza's terug gingen naar de keuken. Binnen waren alle tafels bezet, maar het personeel was in staat om voor ons toch een plekje te creëren. Wat een service, nieuwe pizza's, schone glazen en servetten en een warme voortzetting. Vandaag maar weer eens terug. Gastvrij ontvangen, de antipasta héérlijk. Er werd gevraagd of wij van inktvis hielden, aldus kregen wij uitzonderlijke zachte en goed op smaak gebrachte inktvis als extraatje. De pizza van de dag was deze keer met Nduja, aubergine en peperoncini/ tomatensaus. Nduja worst is een pittige smeerbare varkensvleesworst uit Calabrië en heel verrassend dat deze gebruikt werd op een pizza. De Tartufo pizza van mijn tafelgenoot, als vanouds een topper. Relaxte sfeer.
Rots .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Ik kom hier met regelmaat een pizza eten.
De pizza's bij Pazzi zijn de beste in Amsterdam, eventueel een voorgerecht is mogelijk.
De bediening is vriendelijk en snel.
Het is mogelijk om je pizza wensen aan te geven, zoals dat ook in Italië gaat !
Wijn aanbod is heerlijk.
Decor is relaxed soms kan het lawaaierig worden bij top drukte,
er is een terras buiten bij warm weer.
Pizza Pazzi il mio gusto !
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
ik vorige week maandag in pazzi ll gegeten was erg lekker,ik heb eerste keer zo lekkerste pizza gegeten.Decor is mooi!!aardige bediening!!!
Koertjan M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
vrijdag voor het eerst bij pazzi gegeten , mijn broer zij al een paar weken terug ga daar eten
de beste pizza die je kan eten hier in de stad , en eergisten zijn wij gegaan en ik had een pizza met gorgonzola en speck besteld geen enkel probleem staat niet op menu kaart , is mijn favoriet (ben in italie opgegroeit) , de polpa di pomodoro is van mutti ,de beste ,ook voor pasta al pomodoro te maken . en daad werkelijk is dit de beste in de stad , dus dit wordt mijn pizzeria .
Mae S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Vaak langsgelopen, maar telkens vol. Nu hadden we geluk en konden direct plaatsnemen. Ons oordeel is dat het een prima plek om een pizza te eten met zo n heerlijke dunne bodem. Beide de pizza Calabrese besteld. Lekker, hoewel we hadden verwacht dat de pikante salami nog iets pittiger zou zijn. Glaasje huiswijn erbij, was zalig. Bediening lette goed op en was zeer attent. Het is niet een tent waar je uren blijft hangen, maar dat hoefde voor ons ook niet. We komen zeker nog eens terug.
Nadine P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Super lekker gegeten bij Pazzi II, pizza's erg goed, maar vooral ook heerlijke antipasti. En de Scropino's zijn aan te raden. Nu twee keer gegeten met kleine kinderen en mits je een beetje vroeg gaat (18 uur) is dat goed te doen. Rond 19.30 uur wordt het gezellig druk.
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
In een mooi hoekpandje waar eerst een shabby Wasserette zat, is na een lange renovatie nu dit zaakje geopend. Een verrassend ruime keuze in Antipasti en wijnen vooraf, maar je komt hier vooral voor de pizza. Die komen uit een grote houtoven midden in de zaak en dat proef je, onwaarschijnlijk goed. Geen moeilijke combinatie maar sterke klassiekers met mooie ingrediënten. Doordat er ook Pizza's van de dag zijn zal het ook niet snel vervelen, ideaal voor een snelle maaltijd.
Vivianne D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Wauw! Voor het eerst sinds lange tijd was ik weer onder de indruk van een restaurant in Amsterdam. Ik was hier enige tijd geleden met een vriendinnetje op een vrijdagavond. We kwamen binnen lopen en het zat helemaal vol, ook de bar. De gastheer kwam meteen naar ons toe en vertelde ons dat hij hoogstwaarschijnlijk binnen 15 minuten een tafeltje vrij had en of hij ons dan mocht bellen. Telefoonnummer gegeven en na 15 minuten werden we inderdaad gebeld. We werden onwijs vriendelijk ontvangen en het eten was heerlijk. Mijn vriendinnetje die in Italie heeft gewoond zei dat het eten er niet onder deed. Eten ook zeer vriendelijk geprijsd. Aanrader is de dessertwijn! Kom hier zeker weer terug.