Payal

Deventerpad 10 1324 EE Almere Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Keuze uit alle voorgerechten van de kaart exclusief garnalen. Inclusief papperdam, mango chutney en sausen.
  • Hoofdgerechten
    • Keuze uit alle hoofdgerechten exclusief garnalen. Hoofdgerechten worden geserveerd met rijst, aloo matter en salade.
  • Nagerecht
    • Keuze alle nagerechten van de kaart.

Over het restaurant Payal

Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Payal

bereikbaar met bus/trein
  • Kom je met de auto?
    gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof

7,2
krish .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Met 4 man deze restaurant bezocht.
we hadden chicken tandoori en lams curry besteld, was niet gekruid zoals dat in een indiase keuken hoort.het was gewoon te mild en niet op smaak.

De bediening was traag,je moest heel lang op je bestelling wachten,alhoewel het leeg was.
Volgende keer misschien beter.

Saima B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Het eten was prima, vers bereid. Alleen de service was erg slecht. We hebben ruim een uur moeten wachten voor het eten. Alle andere gasten die later dan ons binnenkwamen werder veel sneller geholpen. We waren met 4 gasten, en kregen maar 2 bestekken en servetten. Geen excuses dat het zo lang duurde. Het leek erop alsof het ze niks uitmaakte. Frisdrank kwam uit een grote fles en er zat helemaal geen prik meer in. Ondanks dat ik het eten niet slecht vond, kom ik hier nooit meer terug.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2014
Een prettige afwisseling naast de steeds meer opkomende "all you can eat"-restaurants in Almere. De prijs ligt niet veel hoger maar de kwaliteit is vele malen beter. Ruime keuze en het feit dat je de diverse gerechten niet binnen 10-15 minuten op tafel krijgt is wel een bewijs dat er echt gewerkt wordt met verse gerechten. Men kookt echt voor je en dat proef je ook. Je kunt verschillende gerechten kiezen en deze dan delen met je gezelschap. Bediening is vriendelijk in een moderne en sfeervolle omgeving. Jammer dat er relatief weinig tafels bezet zijn.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Prima restaurant. Hier laatst goed gegeten, de porties zijn voldoende. Restaurant heeft een moderne inrichting maar we waren op een zaterdagavond en er zat verder niemand dus niet echt sfeervol. Bediening kan misschien wat vlotter en vriendelijker.
Masja J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Al jaren kun je heerlijk eten bij Payal. Het eten smaakt zoals het in India smaakt! (Alleen lopen hiet de tranen niet over de wangen na de eerste hap ;-)) Ook als je vegetarisch wilt eten is dit een heel goed restaurant! Als je niet vaak Indiaas eet zijn de thali's aan te bevelen, dat geeft een goed beeld van de verschillende smaken. Kleine aanpassingen in het menu zijn helemaal geen probleem. Een aanrader!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Destijds met een Groupon hier gegeten. Of wel tegen hete curry konden. Uitgebreid werd er gesproken over de aandacht en kwaliteit van het eten en eerlijk gezegd vond ik het niet bijzonder. Door prijs kwaliteit verhouding (middels de Groupon actie) kom ik toch uit op een 7. De bediening vond ik heel veel naar de voordeur lopen, het was mooi weer destijds maar je publiek zit binnen. Bij dit restaurant ben ik overigens wel benieuwd hoe de keuken eruit ziet, vrees dat we dat niet willen zien.
plnclijsters .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Sinds een jaar kom ik met enige regelmaat bij Payal en dat bepaald niet zonder reden. Het eten is altijd erg lekker, vol smaak en vooral niet te vet, de bediening is uitermate vriendelijk en attent en de aankleding van het restaurant zorgt ervoor dat je je even in een andere wereld waant. Dit alles tegen een erg lage prijs. Het enige nadeel is het feit dat dit restaurant niet echt centraal ligt, maar het is zeker de wandeling vanaf de binnenstad waard!