Payal

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Payal

Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Payal

bereikbaar met bus/trein
  • Kom je met de auto?
    gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof

Loes V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
gezellig gegeten met ons gezin van 6. eten was lekker maar niet heel erg bijzonder. veel dezelfde smaken, maar wel vers. had iets meer variatie verwacht en wat uitgesprokener smaken. had zelf chicken kashmiri, dit was met fruit, er was echter geen fruit te bekennen, mango als dessert was uit blik volgen mij, helaas. had makkelijk vers kunnen zijn, naar mijn idee. Omdat ze volop te koop zijn. Mijn tafelgenoten waren echter wel enthousiast. Misschien ben ik te kritisch? De prijs was er echter ook naar, echt niet duur!
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Prima restaurant. Hier laatst goed gegeten, de porties zijn voldoende. Restaurant heeft een moderne inrichting maar we waren op een zaterdagavond en er zat verder niemand dus niet echt sfeervol. Bediening kan misschien wat vlotter en vriendelijker.
Masja J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Al jaren kun je heerlijk eten bij Payal. Het eten smaakt zoals het in India smaakt! (Alleen lopen hiet de tranen niet over de wangen na de eerste hap ;-)) Ook als je vegetarisch wilt eten is dit een heel goed restaurant! Als je niet vaak Indiaas eet zijn de thali's aan te bevelen, dat geeft een goed beeld van de verschillende smaken. Kleine aanpassingen in het menu zijn helemaal geen probleem. Een aanrader!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Destijds met een Groupon hier gegeten. Of wel tegen hete curry konden. Uitgebreid werd er gesproken over de aandacht en kwaliteit van het eten en eerlijk gezegd vond ik het niet bijzonder. Door prijs kwaliteit verhouding (middels de Groupon actie) kom ik toch uit op een 7. De bediening vond ik heel veel naar de voordeur lopen, het was mooi weer destijds maar je publiek zit binnen. Bij dit restaurant ben ik overigens wel benieuwd hoe de keuken eruit ziet, vrees dat we dat niet willen zien.
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Gastvrije ontvangst en prettige sfeer! 2 heerlijke uitgebreide menu's uitgeprobeerd: deluxe voor 2 personen en Jaha... 6 gangen of zo voor 50,- pp. Kleine aanpassing aan menu: geen enkel probleem. Streling voor de tong en lust voor het oog. Indiaas Cobra bier paste goed bij het eten. Zeker voor herhaling vatbaar en ik zag dat ze ook bezorgen!
proeverxxxx .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Onlangs ben ik hier met een groepje van zes personen wezen eten en we habben een top avond gehad. Bij binnenkomst werden we warm verwelkomd. De bediening nam bij het opnemen van onze bestelling ruim de tijd om ons te adviseren. Het advies mocht er zeker zijn, want het eten was echt voortreffelijk. Ook tijdens het eten was de bediening heel oplettend en vriendelijk. Bij binnenkomst was ons al opgevallen dat het restaurant heel leuk is ingericht, maar naarmate de avond vorderde ontdekten wij steeds meer keline details, die het restaurant een warme uitstraling gaven. Het eten was van hoge kwaliteit. Riante porties, vol van smaak. Elk gerecht had zijn eigen smaak waardoor je het verschil tussen de verschillende gerechten goed kon proeven. De bediening deed het heel goed. Een warm welkom, begeleiding naar onze tafel en tijdig de drankjes opnemen. Zeker iets om te herhalen. Een topper..
plnclijsters .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Sinds een jaar kom ik met enige regelmaat bij Payal en dat bepaald niet zonder reden. Het eten is altijd erg lekker, vol smaak en vooral niet te vet, de bediening is uitermate vriendelijk en attent en de aankleding van het restaurant zorgt ervoor dat je je even in een andere wereld waant. Dit alles tegen een erg lage prijs. Het enige nadeel is het feit dat dit restaurant niet echt centraal ligt, maar het is zeker de wandeling vanaf de binnenstad waard!
onderweg .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
heerlijk gegeten, mijn eerste ervaring met indiaas, dat moet ik erbij zeggen. Deze keer via groupon, maar kom zeker nog eens terug.