Payal

Deventerpad 10 1324 EE Almere Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Payal

Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Payal

bereikbaar met bus/trein
  • Kom je met de auto?
    gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
proeverxxxx .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Onlangs ben ik hier met een groepje van zes personen wezen eten en we habben een top avond gehad. Bij binnenkomst werden we warm verwelkomd. De bediening nam bij het opnemen van onze bestelling ruim de tijd om ons te adviseren. Het advies mocht er zeker zijn, want het eten was echt voortreffelijk. Ook tijdens het eten was de bediening heel oplettend en vriendelijk. Bij binnenkomst was ons al opgevallen dat het restaurant heel leuk is ingericht, maar naarmate de avond vorderde ontdekten wij steeds meer keline details, die het restaurant een warme uitstraling gaven. Het eten was van hoge kwaliteit. Riante porties, vol van smaak. Elk gerecht had zijn eigen smaak waardoor je het verschil tussen de verschillende gerechten goed kon proeven. De bediening deed het heel goed. Een warm welkom, begeleiding naar onze tafel en tijdig de drankjes opnemen. Zeker iets om te herhalen. Een topper..
plnclijsters .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Sinds een jaar kom ik met enige regelmaat bij Payal en dat bepaald niet zonder reden. Het eten is altijd erg lekker, vol smaak en vooral niet te vet, de bediening is uitermate vriendelijk en attent en de aankleding van het restaurant zorgt ervoor dat je je even in een andere wereld waant. Dit alles tegen een erg lage prijs. Het enige nadeel is het feit dat dit restaurant niet echt centraal ligt, maar het is zeker de wandeling vanaf de binnenstad waard!
onderweg .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
heerlijk gegeten, mijn eerste ervaring met indiaas, dat moet ik erbij zeggen. Deze keer via groupon, maar kom zeker nog eens terug.