Payal

Deventerpad 10 1324 EE Almere Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Keuze uit alle voorgerechten van de kaart exclusief garnalen. Inclusief papperdam, mango chutney en sausen.
  • Hoofdgerechten
    • Keuze uit alle hoofdgerechten exclusief garnalen. Hoofdgerechten worden geserveerd met rijst, aloo matter en salade.
  • Nagerecht
    • Keuze alle nagerechten van de kaart.

Over het restaurant Payal

Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Payal

bereikbaar met bus/trein
  • Kom je met de auto?
    gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof

astrid_roffelsen H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gezellige bediening en lekkere gerechten waarbij we ook nog een typisch Indiaas gerechtje voor het voorafje kregen wat ook lekker was. We hebben een gezellige avond gehad en zullen waarschijnlijk nog wel eens terugkomen.

Paul en Astrid
Melinda R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prima casual restaurant. Het eten is er goed en erg lekker eten.
Zeer vriendelijke bediening, mijn vrienden en ik vinden het een aanrader om naar toe te gaan.
Aileen H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goed en lekker eten, voor ons de tweede keer dat wij al naar dit restaurant zijn geweest. Wellicht komt er nog een volgende keer.
Gail V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben daar gegeten met de AH restaurant actie. Vraag me af of de porties en de verzorging van het eten daar op wordt aangepast.
Voorgerecht was lekker maar de presentatie was echt drie keer niks. Hoofd gerecht was heerlijk maar de toetje was 3 keer niks. Twee keer en hap nemen en het was op.
Drinken was allemaal lauw
Veroon S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Geweldig gegeten. Bijzonder behulpzame vriendelijke dame bij de keuze van de gerechten. Precies wat we lekker vonden! Ook de nagerechten waren heerlijk.
Marlies gabor bianca Jaya maria wilma V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een zeer hartelijke ontvangst tijd voor een praatje door de gastvrouw en veel uitleg over de gerechten
Norma B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Super vriendelijke serveerster die alles wist over alle gerechten. Omdat wij de Indiaas keuken niet kennen heeeft zij een verzameling van alles gemaakt voor ons zodat wij veel gerechten konden proberen.
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zoals altijd was het weer heerlijk. De curry' smaakten heerlijk en de bediening was prima. Mijn man en ik komen hier al 10 jaar en we gaan echt voor de smaak van het eten. Wanneer je aan komt lopen is de ambiance niet echt wat je verwacht. Binnen is het klein, strak, maar gezellig ingericht. De bediening is echt niet perfect, maar gewoon goed. De wachttijd is prima.
Een aanrader als je GEWOON een lekkere curry wil eten.
Gerald C.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Eten was top! Bediening en dan met name de dame in kwestie was teleurstellen, geen uitstraling en totaal geen warenkennis.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Fantastisch! Een absolute aanrader, we komen zelden in Almere, maar hebben nu alvast een reden terug te keren!
Lieten de zeer vriendelijke gastvrouw voor ons kiezen en ze stelde absoluut niet teleur. Overvloedig volle tafel en dat voor een zeer acceptabel bedrag. Het was helemaal top!
Babs55 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zo juist gegeten. Heerlijk en ontzettend lieve en kundige dame die ons bediende. Goede uitleg over de gerechten. Kom graag eens terug, Top!
C. H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Samen met mijn man hebben wij hier heerlijk gegeten. Bediening was netjes en vriendelijk. Het restaurant ziet er romantisch uit met mooi rustgevende muziek. We zaten bij het raam met een mooi uitzicht bij de haven. Wij hebben genoten! Wij komen zeker nog een keer terug!
Michiel R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Bediening goed, eten mag naar mijn smaak wat gekruider. Muziek en ambiance goed, als je binnenkomt merk je dat er aandacht aan je wordt besteed. Wel bleven we plakken aan de toiletvloer.
Polleke17 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Restaurant is een beetje weggestopt in een wijk net buiten het centrum. Locatie is in potentie heel mooi (aan de haven), maar jammer genoeg leegstand in naastgelegen panden (waren vroeger ook restaurants).
Het restaurant kan schoner, maar kwaliteit van het eten is zeer goed. Bediening is een vriendelijke leuke jonge meid.
We hadden butter chicken en chicken jalfrezi. Allebei goed op smaak (kruidig en pittig). Als voorgerecht een gevarieerde mix van kip met paprika.
Ouafae A.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Duurde wat langer voordat het hoofdgerecht werd geserveerd, maar er bleek een miscommunicatie te zijn geweest. Verder heerlijk gegeten en een leuke dame die ons bediende.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
AH actie gedaan wat achteraf geen actie bleek te zijn. Elke 2e keuze was gratis, maar na het achteraf narekenen bleek dat €5 korting hadden gehad, wat bij de andere restaurants waar ik was geweest veel meer was. Ook had ik het gevoel dat de gerechten kleiner en minder waren (vanwege de AH actie).
gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke hard werkende bediening, het eten was smakelijk, tevens kan je kiezen voor milde of hete gerechten dat is fijn.
Wat wel op viel was dat het wat schonere zou kunnen, plakken aan de vloer zou misschien door de drukte kunnen komen.Maar bestek en glazen zouden beter na gekeken moeten worden en spick en span moeten zijn.
Helaas was dit bij ons niet het geval.
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, voor het eerst in ons leven een Indiaas restaurant aangedaan. Wat een smaak!
Alles heerlijk gekruid en supermals vlees.
Service prima. Makkelijk parkeren in woonwijk erachter.
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
ongecompliceerd, heerlijk orientaals eten, erg vriendelijke bediening, het hoofdgerecht stond per persoon op een ronde schaal met allerlei bakjes erin. Heel grappige manier van serveren.
dorraazib A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bediening was heel goed, vriendelijke personeel maar het eten was niet naar wens. Lamb was hard, gerechten misten smaak. helaas niet herhalingsvatbaar voor ons.