Payal

Deventerpad 10 1324 EE Almere Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Payal

Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Payal

bereikbaar met bus/trein
  • Kom je met de auto?
    gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Janine A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De soepen waren waterig en niet goed van smaak. De curry was goed. Bestek heeft echt de beste tijd gehad. Terras ziet er armoedig uit en maar 2 tafeltjes. Met 2de menu gratis wordt zodanig gesjoemeld dat je toch echt meebetaald aan dat 2de menu. Dus al met al matige uitslag, de bediening was verder vriendelijk.!
a.r.baas .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben lekker gegeten maar zoal is veel restaurants het geval is in deze prijsklasse is het toch vaak lastig om te verassen. Veel gerechten op de kaart maar ook veel overlap in ingredienten. De bediening was ook voor de 2e keer vriendelijk en behulpzaam.

Het servies is toe aan vervanging. Het is oud en oogt daardoor minder fris.

Alles was goed op smaak en de sfeer is lekker Indiaas.
Marjoleinwouden .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Samen met mijn man en een paar vrienden hebben wij gisteren een voortreffelijke avond gehad bij Restaurant Payal. Wij hebben hierbij gebruik gemaakt van de ah actie en dan mag je ook a la carte bestellen.
Wij hebben gekozen voor Butter chicken, Lams bhuma , mix grill, daal makni en een selectie van verschillende brood die worden gemaakt in een kleioven. De garlic nan met koriander die hierbij werd geserveerd is uitmuntend.
Decor is netjes ingericht en de banken zitten comfortabel. Wij komen weer een keer terug. mvg Marjolein.
alwayspositive .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Geweldig gedineerd met mijn vrienden.
Alles was tip top; van bediening tot het menu. Ook de mogelijkheid om het menu pittig en minder pittig te bestellen.
Franseten .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We voelen ons zwaar getild. We hebben gebruik gemaakt van de AH aanbieding waarbij er twee maaltijden worden genuttigd en en één wordt afgerekend. Het was nogal ingewikkeld omdat er a la carte wordt besteld. Maar een maaltijd kost op deze manier €35,- En wij krijgen dus één maaltijd gratis. Wij hebben daarbij twee Cola gedronken en drie ongekoeld (kraan) water. Er kwam ook een onduidelijk verhaal over brood (Naan). (Of we gewoon of knoflookNaan wilden.) Bij het afrekenen stond er op de rekening 5 maal softdrink. De Cola werd geserveerd in een klein glaasje alsmede het water. Het water smaakte naar drinkwater uit de kraan maar er werd beweerd dat het Spa blauw was. Ook moest er apart voor de Naan €3,50 worden afgerekend. Als met al heeft de maaltijd plus de kleine glaasjes drinken €51,- gekost. Voor dit bedrag kan ik in heel veel andere restaurants beter eten. Ik zal dan ook nooit meer teruggaan naar Payal. Waarbij dus opgemerkt dat zonder de AH aanbieding ik € 86,- had moeten afrekenen.
JoostTuinen .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Heerlijk pittige Paneer Madras gegeten, gecombineerd met een milde romig en zoet Navratan Korma. Veel keuze voor vegetariers. Mooie ambiance , lekkere stoelen en een fijne ongedwongen sfeer met super aardige bediening. De papadum vooraf en het heerlijke naanbrood erbij maakten de maaltijd helemaal af.
Amira88 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Eten was heel flauwtjes. Pistache ijs toe was geen smaak aan. Bediening had verkeerd gehoord dat we lam wilden ipv kip en dat 1 gerecht heet moest zijn. Verder dan excuses ging het niet. Ook heel flauw dat je geen vis of garnaal gerechten mag kiezen. Zelfs niet met een kleine bijbetaling. Dus niet voor herhaling vatbaar. Ben blij dat ik Door de AH actie niet de volle pond heb betaald maar het was wel een teleurstelling op je verjaardag.
J R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Payal maakt al ruim twintig jaar heerlijke gerechten in de Tandoori oven en dat kunnen we bij deze bevestigen. Jaren geleden werd ik door mijn broer uitgenodigd om eens samen ergens Indiaas te eten en wel Vindaloo... Nou, dat werd geen succes, de vlammen sloegen me uit, tranen liepen over mijn gezicht en ik heb nog dagen maag- en darmkrampen gehad. Het was de laatste keer dat ik Vindaloo heb gegeten, ik beperk me sindsdien tot de ietwat mildere Lamb Madras en bijna altijd is dat gerecht een prima keuze. Zo ook vanavond, het lamsvlees was heerlijk zacht en lekker pittig gekruid en ook de bijgaande rijst was heerlijk. De garlic naan bevatte tomaat, zo krijg je die niet vaak maar was gewoon lekker.
Voor wat betreft het decor; over smaak valt niet te twisten, in mijn beleving is de inrichting ietwat gedateerd maar wellicht denken anderen daar anders over. Jammer dat het Deventerpad zo stil is geworden, vroeger was dit toch DE uitgaansstraat van Almere maar tegenwoordig staat de helft van de omliggende panden leeg.
Over de bediening kunnen we kort zijn: vlot, vriendelijk en correct.
Tot de volgende keer!
Freddiehuis .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Hier gegeten naar aanleiding van de recensies. Het is een locatie waar je niet zo gauw langs zou lopen.Binnen bleken veel tafels gereserveerd te zijn (goed teken) maar hij had nog wel plek voor 4 personen. Een middelgroot restaurant met een bijzonder vriendelijke eigenaar. De geserveerde gerechten zijn authentiek, van goede kwaliteit en voorzien van de juiste specerijen. De zoete brood vonden we iets te dik/melig maar wel goed van smaak.Na afloop kregen we een kopje chai (thee) van het huis dat heel goed afsluit na het diner. Kortom een hele fijne avond gehad tegen een zeer redelijke prijs. Zeker een adres om weer langs te gaan als er weer een gelegenheid is om uit eten te gaan.
maharani .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Wij hebben telefonisch eten besteld en het viel ons enorm tegen. Geen Indiase smaak. Naar ons idee was er erg veel tomatenpuree gebruikt in onze curry"s. We hebben vaak in andere Indiase restaurants gegeten of besteld maar dit was echt van slechte kwaliteit.
geachte mevrouw Maharani,
bedankt voor u feedback op iens over u slechte ervaring bij het thuis laten bezorgen van onze gerechten. Deze feedback heeft u ook op 3 andere sites met 3 verschillende namen doorgegeven? Wij hebben telefonisch in een gesprek van 30 minuten er alles aan gedaan om u tevreden te stellen.U bent netjes te woord gestaan en u klacht is meteen heel serieus genomen. U heeft meerder malen om korting gevraagd en er is u ook aangeboden om een keer in het restaurant te komen dineren. Toch besluit u meerdere recensies te plaatsen en dat is prima maar u commentaar op ons restaurant blijft slecht u eigen mening en niet meer dan dat. U bent nooit in ons restaurant geweest maar geeft wel een mening over ons eten, service en decor? Wij verzoeken u dan ook om in het vervolg om eerst ergens te gaan eten en dan een recensie te plaatsen want zomaar iets schrijven is onterecht. Wij respecteren u mening maar wij als leiding en personeel vinden dit ver van de realiteit.
met vriendelijke groet,

payal restaurant.

Reactie van proever:

Goedenavond,
Voorzover ik mij bewust ben heb ik maar eenmaal een recentie op 1 website geplaatst. En niet zoals u zegt onder andere namen op andere websites. Ik heb bewust geschreven dat het om een bestelde maaltijd ging. Op de website moest ik echter de andere items ook invullen anders werd mijn reactie niet geplaatst. U heeft gelijk dat wij met elkaar gesproken hebben. In mijn beleving ging u vooral in de verdediging met het feit dat u veel ervaring had en dat u meerdere restaurants had en dit nog nooit gehoord had. U heeft mijn partner en mij inderdaad uitgenodigd in uw restaurant om een drankje te nuttigen. Ik heb niet begrepen dat u mij een maaltijd in uw restaurant hebt aangeboden. Natuurlijk is dit onze mening en hoop ik dat andere gasten genieten van het Indiase eten.
vriendelijke groet

Bouazza .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Viergangen menu genomen met linzensoep, pappadums met chutney saus, mixed grill(lekkere gegrilde vlees) , lamsvlees madras met een rijstpudding en gemberijs als toetje. Alles voor 27€. Zeker proberen waard.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
De bediening was uitstekend en wij werden op onze weken bediend. Goede uitleg wat er gegeten werd en het eten was uitstekend. We zouden er graag nog een keer terug gaan en dan gewoon van de kaart kunnen eten. We weten nu wat het is en het is goed bevallen.
J9 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
We hebben lekker gegeten. Er werd ons goed uitgelegd wat wat was. Super bediening. Mijn vrouw had last van de wierook. Toen ik vroeg of hier wat aan gedaan kon worden werdt het gelijk weg gehaald. Ik kan een ieder aan bevelen hier te gaan eten. Goed restaurant.

Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Wij hebben er erg lekker gegeten en de bediening was goed en vriendelijk.
Ga er zeker nog een keer eten of wat bestellen
carlijn81 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag heb ik via seatme met mijn vriend in dit restaurant gegeten.
De bediening was vlot, we kregen snel de kaart en onze drankjes. Hierbij werd een soort kroepoek geserveerd met sausjes. Na enige tijd kregen we ons eten geserveerd. Voor mijn vriend de lams Kashmiri en voor mij een Shag Paneer mild. We hebben beiden heerlijk gesmuld! Het was wel iets te veel en ik kon het daarom niet allemaal op. Daarna hebben we een lekker bakje koffie gedronken. Al met al niks te klagen. Ook is het restaurant gezellig aangekleed, een warme sfeer.
Jules D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het viel ons een beetje tegen. De ontvangst was vriendelijk, helaas stonk het erg naar de riolering. Wij hadden op de site gekeken welke gerechten zij voor deze aanbieding hebben, de keuze was goed. Maar voor het hoofdgerecht kregen we (ongevraagd) alles geserveerd, het was goed van smaak maar heel erg weinig. De 2 kleine schaaltjes vlees zouden net genoeg zijn voor 1 persoon en niet voor 2 personen. Als dessert kregen we een groot bord met een klein stukje keihard ijs met 3 roosjes slagroom uit een spuitbus. Als dit een luxe diner van 35 euro p.p. is waar we nu als aanbieding 21 euro p.p. voor betalen is het duur betaald voor (te) weinig.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We werden hartelijk ontvangen en kregen een tafel bij het raam , een knus plekje als je met z'n 2en ben . Bij de drankjes , Indiaas bier en een rode wijn, kregen we papadum met 3 sausjes ; munt yoghurt , mangochutney en tamarinde. Als voorgerecht een mixed grill ,lekker gekruid .
Het hoofdgerecht was , kip tikka masala , lamsvlees in een soortgelijke saus in een emmertje , zag er leuk uit , erwtjes met aardappel in een saus , weet even niet meer de benaming, rijst en naanbrood. Het was allemaal even lekker , en de 3 gangenwerden op het juiste moment geserveerd , dus met net niet te lange tussenposes. Ik zou dit restaurant, wat al een tijd in Almere bestaat, zeker aanbevelen als je van Indiaas eten houd.
Apocalypse .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Sinds een aantal weken bestel ik bijna elke week en vrijwel hetzelfde gerecht. Ik krijg er maar niet genoeg van. Ik ben ontzettend tevreden met o.a. de prijs/ kwaliteitverhouding, vriendelijke personeel, de inrichting, het aanbod van gerechten/ hapjes en blauwe parkeerzone achterop. Ik blijf nog zeker heel lang bij Payal bestellen en ga nog andere gerechten/ hapjes uitproberen.
plnclijsters .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Heerlijke valentijnsdag diner gehad in restaurant payal. De bediening had het erg druk met met alle gasten maar bleven vriendelijk en correct. Het restaurant heeft van zich zelf al een romantische sfeer en is dus ideaal om met je partner naar heen te gaan vooral op valentijnsdag. Enige minpunt was dat de telefoon op de achtergrond steeds overging maar kennelijk waren dat ook klanten.
chailot .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wij waren laatst in almere theater en hebben onderweg hier gegeten. Wij hadden thuis al de reviews gelezen dus eerst twijfelde om te gaan maar gelukkig zijn we wel geweest, het is ons prima bevallen: vriendelijke bediening, schone hygienische restaurant, lekkere smaak. Wij hadden eerst een voorgerecht onion baji en samosa, daarna allemaal van losse gerechten met jalfrezi, korma en madreas en als laatste KULVI als nagerecht. Wij kregen goede advies voor rijst en naan door de ober. Sfeervolle restaurant met klassieke indiaanse muziek aan de achtergrond. Prima tent in hart van almere !