Payal

Deventerpad 10 1324 EE Almere Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Over het restaurant Payal

Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Payal

bereikbaar met bus/trein
  • Kom je met de auto?
    gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof

7,2
Gisela B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig restaurant met authentieke indiaase gerechten. Bediening is vriendelijk en geeft je echt het gevoel dat je uit eten bent
J R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hadden twee gerechten: Vegetable Biriyani en Shahi paneer. We blusten het af met een paar King Fishers, Indiaas bier. Het eten was heerlijk en speciaal gevraagd naar allergieën. Hier houden ze rekening mee.

Het restaurant bestaat al een lange tijd en blijft goed qua sfeer en kwaliteit. Bij het afrekenen viel de prijs hoger uit omdat er een foutje was gemaakt. Dit werd direct hersteld en we liepen voldaan weer de toko uit. Aanrader!
ellen63 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Via de restaurant actie AH bij dit restaurant terechtgekomen . Keuze uit de volledige kaart m.u.v. vis. Hele vriendelijk gastvrije ontvangst in het restaurant wat een ontzettend mooie inrichting heeft. Heerlijk gegeten - genoten van diverse gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Corina O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig ingericht, vriendelijke bediening. Je kan a la carte bestellen, geen aangepast Ah menu. Super!! Eten was ook goed.
weijs W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Voor een vegetariër is het een heel geschikt restaurant. Heerlijk gekruid en lekkere smaken. Mijn partner (geen vegetariër) vond het vlees wat minder. Volgens hem te lang van te voren klaargemaakt, daardoor was het te droog. En hij vond er weinig variatie in de smaak inzitten. Vriendelijke bediening, leuk (knus) ingericht. Mango Lassie vond ik heerlijk (mijn partner minder). Bijzaak: waarom zijn de toiletten in zo veel restaurants de sluitpost? Eigenlijk zou ik de tip die ik ooit eens kreeg moeten opvolgen. Eerst van het toilet 'gebruik maken' en daarop gebaseerd beslissen of ik ergens ga eten. Maar waarschijnlijk duurt de zoektocht naar een restaurant dan zo lang.
Duivenvoorde N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Op vrijdag avond al voor de 3e keer bij PayPal geweest. Wij vinden het maar elke keer zo lekker. En je krijgt zeker genoeg te eten.
Ze bieden een vaste prijs voor de driegangen menu (35 e), de tweede menu is dan dus gratis. Je mag van bijna de hele kaart kiezen. Genoeg keuze voor iedereen; milde en hete gerechten, met vlees of vegetarisch. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Een aanrader!
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vreindelijke ontvangst in een gezellig restaurant. Heerlijke papadums,currys toetjes etc. Alles was heerlijk van smaak en zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
ilse K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten!
Het is een klein, knus restaurant maar gelukkig niet volgebouwd met tafeltjes waardoor je rustig kan zitten zonder mee te hoeven luisteren met de gesprekken van andere gasten.
'Milde' gerechten waren ook echt 'mild'. Erg fijn want ik heb bij Indiase restaurants ook anders meegemaakt. Hoewel ik zelf van pittig houd, houdt mijn tafelgenoot absoluut niet van pittig.
De porties zijn voldoende groot. De groentegerechten heerlijk smaakvol en er drijft niet te veel olie in de curry's.
Het personeel is vriendelijk een geeft passend advies.
Kortom: een aanrader!
Veroon S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Het was in een woord geweldig. Wij kenden de indiaanse keuken niet en de dame van de bediening heeft ons (op verzoek) fantastisch en bijzonder vriendelijk geholpen met onze keuze ivm smaak en combinatie van voor- en hoofdgerecht. Een absolute aanrader.
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We komen regelmatig in dit Indiaas restaurant. Het eten is lekker en de bediening is heel behulpzaam in verband met intolerantie. Nu met een ah actie. Veel gerechten proeven tegen een gereduceerd tarief maar ook zonder de actie keren wij weer gauw terug.
Lise S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Prettige sfeer, attente bediening En heel erg leuk ingericht. Absoluut niet oubollig zoals je normaal gewend bent met Indiase restaurants.

We komen zeker een keer terug wanneer we wat te vieren hebben
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ik ben 17 Sep uiteten geweest in Payal met mijn vriendin, Heb een geweldige avond gehad, we hadden een tafel gereserveerd om 19:00 uur en zijn weg gegaan om 23:45. Hartstikke gezellige werknemers en een top sfeer, heerlijk gegeten en een top avond gehad., Ik weet wel zeker dat ik hiermee mijn vriendin gelukkig heb gemaakt en we gaan daar zeker nog een paar keer heen.
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk gegeten, hele relaxte sfeer, en hele vriendelijke bediening! Een aanrader! Menukaart vond ik nogal onoverzichtelijk, maar er zijn er uitgekomen. :-D
zweers.1 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Wij hadden geen ervaring met Indiaas etens, maar dankzij de goede service en de gezellige ambiance hebben we een leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
avans1306 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Met name de butter chicken korma is zeer aan te bevelen!!! De service is goed. Kortom, een goede en smakelijke prijs kwaliteitverhouding.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisterenavond gegeten bij Payal. Het eten was erg lekker en ruim voldoende. Ook de bediening was erg prettig. Wij komen zeker nog eens terug en zouden dit restaurant ook bij onze vrienden/collega's aanraden.
jeroen.danie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
zeer vriendelijke mensen het eten was heerlijk niet te overdreven gekruid.
Het is makkelijk bereikbaar.
Wel duurde het lang voordat je eten krijgt maar dat stoorde niet.
Het is een leuke gezellige restaurant.
qg1983 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Voor een klein portie vonden wij het wel duur, wij hebbben via de actie van ah gegaan. Maar met die drankjes en extra brood en rijst nodig hebt ( standaard kleine portie bij) kom je toch duurder uit.
twjkoomen .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gewoon erg lekker eten, veel variatie op de kaart, leuke en spontane bediening en nette degelijke prijzen ! Zeker een om nog eens terug te komen !
gretamediair .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Er was een 3-gangen keuzemenu: prima!
Het enige negatieve vond ik (als vegetarier die soms beetje vis eet) dat de keuze alleen mogelijk was in VLEES- of VEGAgerechten..
Wilde toch iets met VIS (al was dat klein voorgerechtje) dan moest je dat apart betalen. Viel niet onder de AH-aktie????
Maar het eten is hier heerlijk en wordt vers bereid! Aan te bevelen