Payal

Deventerpad 10 1324 EE Almere Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Payal

Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Payal

bereikbaar met bus/trein
  • Kom je met de auto?
    gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof

twjkoomen .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gewoon erg lekker eten, veel variatie op de kaart, leuke en spontane bediening en nette degelijke prijzen ! Zeker een om nog eens terug te komen !
zackH .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eten was prima. Het kan beter want ik heb ergens anders ietjes lekkerder gegeten. De bediening was goed en de serveerster was vriendelijk. De decor was veel beter dan de oude decor van het restaurant. De decor is modern en past meer in deze tijden.
thomas.roukema .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk eten, zeker een aanrader voor een vervolg. De service is goed en op de kaart voldoende keuze.
We waren zelfs een half uur te laat en dit was geen probleem.
kirsty.verbruggen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gezellig en sfeervol restaurantje, eten goed en lekker. Mixed grill aan te raden als je onbekend bent met dit eten ;) bediening had iets sneller gekund maar erg knap om dit als 1 persoon te hebben kunnen doen met die drukte.!
CatsEye .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Een wat kleiner restaurant aan de rand van het centrum van Almere. Ondanks het feit dat er in dezelfde rij toch veel panden leeg staan, is dit een leuk restaurant met ongeveer 11 - 12 tafeltjes en een huiselijke sfeer. De bediening is erg netjes, geeft je tijd en ruimte om een keuze te maken of gewoon gezellig te zitten. De kaart is erg uitgebreid, je kan enigszins overdonderd worden door de ruime keuze uit gerechten. Zeker wanneer je niet regelmatig Indiaas eet, is het handig om wat hulp te vragen bij de keuze die je kunt maken. Met een extra appetizer wordt het diner gecompleteerd.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was op zich wel goed. Maar het is zeer vervelend als je een uur op je voor gerecht moet wachten wat in ons geval een soep en salade was met kip. Daarna nog eens een uur op het hoofd gerecht moeten wachten zonder te horen waarom het zo lang duurde. Voor ons was het eenmalig
amandahoning .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten, heel erg veel keus. Met de ah spaarkaart was het erg goedkoop, en de kaart kreeg ik weer mee om nogmaals bij Payal te gebruiken. Hier komen we zeker terug.
mariellio .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Echt heerlijk gegeten. Echt authentiek indiaas. Ik dacht ach zal wel, we zullen zien. Maar benne ht verrast. Ik vroeg dingen over de kaart en kreeg goed en leuk advies.
PAJ1991 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De bediening van Payal was erg vriendelijk en erg snel.
Het eten is zeker een aanrader om een keer te proberen.
Toppie!!
vanommentechniek .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in dit restaurant wat je zo voorbij zou lopen. De kok gebruikt rijke smaken door typische Indiase kruiden toe te voegen aan zijn gerechten.
De bediening was heel gastvrij en gezellig. De wachttijd was niet lang.
Ga het eens proberen zouden wij zeggen.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en voelde ons echt gast .
De bediening was vriendelijk en heeft ons goed geholpen met de keuze uit de uitgebreide menukaart.
Wij er zeker nog eens terug.
Babs2208 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Met de AH-actie heerlijk gegeten bij Payal! Begonnen met de mixed starters, vooral de rode Tandoori kip was heerlijk. Daarna het lamsvlees met spinazie en de tafelgenoot de lamb korma. Meer dan voldoende met de bijgerechten erbij. Laten we het dessert niet vergeten: de rijstpudding was goddelijk evenals de kulfi. We komen graag terug!
tk218nl .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Complimenten voor de originele en zweervolle inrichting. Vriendelijke bediening en uitleg over de gerechten.
Ondanks volle bezetting van de tafels, niet lang hoeven wachten op de gerechten.

Een aanrader voor de liefhebber van traditionele Indiase gerechten.
majdaely .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Sfeervol op z'n indiaas zou ik in dit geval zeggen... Maar wel echt geweldig goed eten en super vriendelijke bediening.Het feit dat er ook indiase gasten aanwezig waren geeft ook een positieve indruk.
Janine A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De soepen waren waterig en niet goed van smaak. De curry was goed. Bestek heeft echt de beste tijd gehad. Terras ziet er armoedig uit en maar 2 tafeltjes. Met 2de menu gratis wordt zodanig gesjoemeld dat je toch echt meebetaald aan dat 2de menu. Dus al met al matige uitslag, de bediening was verder vriendelijk.!
a.r.baas .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben lekker gegeten maar zoal is veel restaurants het geval is in deze prijsklasse is het toch vaak lastig om te verassen. Veel gerechten op de kaart maar ook veel overlap in ingredienten. De bediening was ook voor de 2e keer vriendelijk en behulpzaam.

Het servies is toe aan vervanging. Het is oud en oogt daardoor minder fris.

Alles was goed op smaak en de sfeer is lekker Indiaas.
Marjoleinwouden .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Samen met mijn man en een paar vrienden hebben wij gisteren een voortreffelijke avond gehad bij Restaurant Payal. Wij hebben hierbij gebruik gemaakt van de ah actie en dan mag je ook a la carte bestellen.
Wij hebben gekozen voor Butter chicken, Lams bhuma , mix grill, daal makni en een selectie van verschillende brood die worden gemaakt in een kleioven. De garlic nan met koriander die hierbij werd geserveerd is uitmuntend.
Decor is netjes ingericht en de banken zitten comfortabel. Wij komen weer een keer terug. mvg Marjolein.
alwayspositive .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Geweldig gedineerd met mijn vrienden.
Alles was tip top; van bediening tot het menu. Ook de mogelijkheid om het menu pittig en minder pittig te bestellen.
Franseten .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We voelen ons zwaar getild. We hebben gebruik gemaakt van de AH aanbieding waarbij er twee maaltijden worden genuttigd en en één wordt afgerekend. Het was nogal ingewikkeld omdat er a la carte wordt besteld. Maar een maaltijd kost op deze manier €35,- En wij krijgen dus één maaltijd gratis. Wij hebben daarbij twee Cola gedronken en drie ongekoeld (kraan) water. Er kwam ook een onduidelijk verhaal over brood (Naan). (Of we gewoon of knoflookNaan wilden.) Bij het afrekenen stond er op de rekening 5 maal softdrink. De Cola werd geserveerd in een klein glaasje alsmede het water. Het water smaakte naar drinkwater uit de kraan maar er werd beweerd dat het Spa blauw was. Ook moest er apart voor de Naan €3,50 worden afgerekend. Als met al heeft de maaltijd plus de kleine glaasjes drinken €51,- gekost. Voor dit bedrag kan ik in heel veel andere restaurants beter eten. Ik zal dan ook nooit meer teruggaan naar Payal. Waarbij dus opgemerkt dat zonder de AH aanbieding ik € 86,- had moeten afrekenen.
JoostTuinen .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Heerlijk pittige Paneer Madras gegeten, gecombineerd met een milde romig en zoet Navratan Korma. Veel keuze voor vegetariers. Mooie ambiance , lekkere stoelen en een fijne ongedwongen sfeer met super aardige bediening. De papadum vooraf en het heerlijke naanbrood erbij maakten de maaltijd helemaal af.