Payal

Deventerpad 10 1324 EE Almere Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Keuze uit alle voorgerechten van de kaart exclusief garnalen. Inclusief papperdam, mango chutney en sausen.
  • Hoofdgerechten
    • Keuze uit alle hoofdgerechten exclusief garnalen. Hoofdgerechten worden geserveerd met rijst, aloo matter en salade.
  • Nagerecht
    • Keuze alle nagerechten van de kaart.

Over het restaurant Payal

Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Payal

bereikbaar met bus/trein
  • Kom je met de auto?
    gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof

R.A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We bestellen regelmatig bij Payal, vandaag weer eens in het restaurant gegeten. Dst voegt toch wel wat toe.
Was gezellig druk in de zaak, toch binnen een redelijke tijdons eten op tafel.
Heerlijk gegegen, onze favoriet, de lam tikka masala. Prima gekruid en ruim voldoende.
Voorgenomen om toch maar weer vaker in het restaurant te gaan eten.
soufiane E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
eten was uitstekend. echt heerlijk. ik vond het alleen erg warm
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De kwaliteit van het eten was zo goed dat wij die anderhalf uur wachten er voor over hadden.
Een uitbreiding op personeel zou verbetering zijn.
robert N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Over het algemeen: Een zeer prettige ervaring, heerlijk gegeten en fijne sfeer.

Het restaurant heeft een fijne sfeer. De wachttijd was in ons geval wat langer, en ons voorgerecht kwam tegelijkertijd met ons hoofdgerecht. Deze oponthoud en verwarring werd gelijk opgehelderd door de manager, en er was verder ook geen probleem.

Het eten was heerlijk en er was ook meer dan genoeg. Ik heb meerdere mensen met een "doggybag" (het eten dat over bleef nadat zij klaar waren met eten) naar huis zien gaan. De serveerster was zeer vriendelijk en wilde ook graag gerechten uitleggen. Was zeer bekend met het menu en de acties.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Waardeloos. Veel te duur. Naar ons idee uitgekleed menu met AH bon.
Dame blanche viel erg tegen. Geen warme chocoladesaus, maar paar sliertjes chocolade als versiering over het bord en ijs.
Bovendien moesten we erg lang op ons toetje wachten terwijl er maar drie tafels bezet waren.
egbert.vera .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was goed maar bediening niet goed duurde te lang tussen gerechten en ging niet efficient .
en de consumpties te duur bv € 3.50 voor een kopje koffie.
al met al spijt € 9,= fooi gegeven te hebben.
Freya D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten was heel lekker, vriendelijke bediening echter staat het menu dat we bestelde niet op de site, en de menus van de site niet op de menukaart.
Bedankt voor u positieve feedback.
mvg team payal
WouterDijk .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De dame van de bediening had het heel druk en hield alles goed in de gaten. De ambiance mag wat beter in het totaal.
Shaleen K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ik lach me serieus kapot. Ik heb nog nooit, nog nooit z’n slechte service/onvriendelijk personeel mee gemaakt.. Ongelofelijk!! Precies zoals de reacties van het Team Payal op recensies al laat zien.. schandalig. Ik raad dit niemand aan en zal hier nooit meer terug komen! all-you-can-eat moeten ze onmiddellijk mee stoppen: kunnen ze niet aan/niet waar maken (meerder dingen hebben ze niet meer omdat het zogenaamd druk is geweest). Lang wachten, zoals ik in meer recensies lees. Vervolgens willen we betalen met een dinercheque.. Niet mogelijk icm. all-you-can-eat (staat nergens vermeld). SLECHT!!
Lukas K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij moeten lang wachten voor dat was onze eten klaar. Dat was niet moete waart, niks was lekker. Niemand heeft ons gevraagd als wij nog iets te drinken willen.
M V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Fijne bediening en ze geeft goede tips voor de keuze van het diner. Ik snap niet waarom wij niet eerder dit leuke eettentje hebben ontdekt. Zeker de moeite waard en ze verdienen meer bekendheid. Het eten is reuze goed. Alles vers gemaakt. Het restaurant is schoon en stoelen luxe. Wij gaan er zeker vaker naar toe.
Jotje H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
zondag bij payal gegeten met 5 personen waarvan 2 volwassenen. We namen een voor- en hoofgerecht wat in prettig tempo op elkaar volgde. Natuurlijk hebben we elkaars gerechten geproefd, het was allemaal even lekker en smaakvol opgediend en het was dusdanig veel dat een nagerecht er niet meer inzat.
De bediening was erg vriendelijk, en attent, de muziek en verlichting was ook aangenaam. Ze ontdekten dat we een jarige aan tafel hadden en die kreeg tot slot een ijsje met sterretjesfontein van het huis. Kortom het was een feestje op zich om daar te eten en we raden het iedereen aan.
Doenia R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Prima gegeten met een groep van 10 personen. Ondanks dat het geen groot restaurant is, gaf dit geen problemen en het eten kwam vlot en goed door. Groot deel van het gezelschap waren Indiase zakenrelaties en die waren ook zeer te spreken over de kwaliteit van het eten. Wel vonden ze dat het wel iets pittiger kon. Helaas geen tapbier verkrijgbaar maar het Indiase bier uit fles maakte dat meer dan goed. Grootste verassing was de rekening. Slechts 260 Euro voor tien personen. Nu is er weinig alcohol gedronken in de groep maar het blijft een zeer laag bedrag voor 10 personen voor een dergelijke kwaliteit. Kortom als je goed en authentiek Indiaas wilt eten voor een zeer goede prijs dan is dit een goed adres.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten! Uitstekend voor vegetariër ook. Het 'valt ook goed 'zodat je een fijne avond hebt. Heel klein minpuntje: het verrukkelijke ijs is, gezien de hardheid, erg moeilijk te 'tackelen' met alleen een lepeltje op een glad bordje. Wij waren niet de enigen die ermee worstelden... Een mesje of vorkje erbij maakt het helemaal perfect (of het ijs iets zachter, dat kan natuurlijk ook.)
C. H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Meerdere malen hier gegeten en dit keer met een grote groep hier komen eten. Zoals altijd erg lekker eten. Kwaliteit en de kwantiteit erg tevreden over. Mijn collega's hebben het ook erg naar hun zin gehad. Bijzonder vriendelijke bediening. Tot snel weer payal!
Jules D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We voelen ons in de maling genomen, je betaald met de AHrestaurant kaart 35.00 euro, en komt met een niet genoeg gegeten gevoel van tafel, tweede persoon gratis dan wordt er flink bezuinig op de hoeveelheid eten zodat ze er niet te veel op toeleggen. We hadden twee verschillende gerechten een mix van div. vlees en een curry. De mix was voldoende voor 1 persoon geweest en de curry was had niet de hoeveelheid van een volledig gerecht. De smaak was lekker maar minimalisme is daar normaal. Het dessert was ijs met amandelen, pistache en honing, het kleine stukje ijs was keihard,de amandelen waren vijf geschaafde flintertjes amandel, een heel groot bord met heel weinig erop. Er waren ook heel veel kleine vliegjes in de zaak en in het toilet bij het fonteintje hing een briefje dat er in het toilet doekjes lagen om de handen te drogen, de "doekjes" was een stapel witte servetten die aan je handen bleven plakken, vergane glorie, jammer. Hier komen wij nooit meer terug.
Meneer Jules u heeft 2 soepjes als voorgerecht. Deze zijn al 25 jaar hetzelfde in formaat. Ik zou echt niet weten hoe deze in kwantiteit aangepast zouden moeten zijn? De Mix grill portie is al 25 jaar hetzelfde heb nog nooit gehoord dat deze niet voldoende voor 1 persoon zou moeten zijn? De chicken curry geserveerd met groente en rijst is 25 jaar hetzelfde. Kort samengevat wij serveren geen kleinere porties omdat u via ah reserveert. U gevoel hierover is feitelijk niet correct. Als 35 euro voor 2 personen voor een 3 gangen menu boven u budget was had u een ander restaurant moeten uitkiezen. Er is u 3 keer gevraagd of alles naar wens was en u geeft steeds lachend een ja als antwoord. U gaat achteraf heel negatief een recencie schrijven. Dit is zo hypocriet als het maar kan. Kulfi ijs is een van de meest verkochte gerechten u mening daarover is persoonlijk. Wij staan altijd open voor feedback maar klanten als jullie die achteraf heel scheinheilig verkeerde dingen zeggen kunnen we niet veel mee. mvg team payal
YOLANDA H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Toen ik koos vd Gamba's (€ 20) kwam de ober terug om te zeggen dat dit niet mogelijk was. Hij kon 2 diners aanbieden voor € 35. Na veel discussie zijn we akkoord gegaan. Achteraf spijtig. De soepen kosten nog geen € 4 pp de hoofdgerechten waren 12 en 14 € en het ijsje stelde werkelijk niets voor. Dus waar 2de 3-gangen menu gratis???? Jammer ik ga dit niet aanraden bij kennissen en zelf ga ik er ook nooit meer eten. Ik hoop dat jullie dit restaurant volgende keer buiten de keus laten.
Geachte mevrouw,

Er staat duidelijk op ah site aangegeven wat de prijs voor 2 personen voor een 3 gangen menu is. Als u dit boven u budget was had u voor andere restaurant moeten kiezen of op zijn minst beter moeten lezen wat er aangeboden word. De prijs 35 euro is voor 2 personen exclusief garnaalgerechten. U gaat hierover in het restaurant een discussie aan. Ons advies is om uzelf beter te informeren voordat u ergens reserveert. Alles staat heel duidelijk aangegeven op de site. Dat u hierover zeurt is onbegrijpelijk. U geeft in u recensie feitelijk incorrect informatie door.
Jennifer K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De wachttijd duurde echt te lang terwijl het zeker niet druk was; hier misschien aan werken omdat hongerige mensen niet te lang op hun eten willen wachten.. en de prijs is toch wel beetje aan de hoge kant in verhouding met de kwaliteit en de hoeveelheid van het eten. Verder was de service goed en heel vriendelijk, dus dat zeker zo houden.
Boyd Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De sausjes bij de Nan kwamen rechtstreeks van een al verlaten tafel, met alle gebruikssporen erop.
Zelf de madras variant was flauw, zat geen pit in. achteraf bleek dat je had moeten melden hoe pittig je het gerecht wil hebben, ook al bestel je de pittige uitvoering. Dit was niet van te voren vertelt.
2 glaasjes water, duidelijk niet uit een flesje, € 5,-
Hendrik D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eten is redelijk, decor is oud. Service verschrikkelijk, zegt restaurant kaart te accepteren, maar doet dit in werkelijkheid niet. Wil dat je de kaart inlevert en hij stort wel terug, misschien doet ie dat uiteindelijk. Maar duurt zeker een maand of 1,5. Want blijkbaar kun je op vakantie niet even geld overmaken, ook al zeg je 3 keer dat je het meteen gaat doen. In 1 woord, waardeloos.