Payal

Deventerpad 10 1324 EE Almere Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Payal

Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Payal

bereikbaar met bus/trein
  • Kom je met de auto?
    gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk gegeten, hele relaxte sfeer, en hele vriendelijke bediening! Een aanrader! Menukaart vond ik nogal onoverzichtelijk, maar er zijn er uitgekomen. :-D
zweers.1 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Wij hadden geen ervaring met Indiaas etens, maar dankzij de goede service en de gezellige ambiance hebben we een leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
avans1306 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Met name de butter chicken korma is zeer aan te bevelen!!! De service is goed. Kortom, een goede en smakelijke prijs kwaliteitverhouding.
hansveen2307 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisterenavond gegeten bij Payal. Het eten was erg lekker en ruim voldoende. Ook de bediening was erg prettig. Wij komen zeker nog eens terug en zouden dit restaurant ook bij onze vrienden/collega's aanraden.
jeroen.danie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
zeer vriendelijke mensen het eten was heerlijk niet te overdreven gekruid.
Het is makkelijk bereikbaar.
Wel duurde het lang voordat je eten krijgt maar dat stoorde niet.
Het is een leuke gezellige restaurant.
qg1983 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Voor een klein portie vonden wij het wel duur, wij hebbben via de actie van ah gegaan. Maar met die drankjes en extra brood en rijst nodig hebt ( standaard kleine portie bij) kom je toch duurder uit.
twjkoomen .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gewoon erg lekker eten, veel variatie op de kaart, leuke en spontane bediening en nette degelijke prijzen ! Zeker een om nog eens terug te komen !
gretamediair .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Er was een 3-gangen keuzemenu: prima!
Het enige negatieve vond ik (als vegetarier die soms beetje vis eet) dat de keuze alleen mogelijk was in VLEES- of VEGAgerechten..
Wilde toch iets met VIS (al was dat klein voorgerechtje) dan moest je dat apart betalen. Viel niet onder de AH-aktie????
Maar het eten is hier heerlijk en wordt vers bereid! Aan te bevelen
thomas.roukema .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk eten, zeker een aanrader voor een vervolg. De service is goed en op de kaart voldoende keuze.
We waren zelfs een half uur te laat en dit was geen probleem.
zackH .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eten was prima. Het kan beter want ik heb ergens anders ietjes lekkerder gegeten. De bediening was goed en de serveerster was vriendelijk. De decor was veel beter dan de oude decor van het restaurant. De decor is modern en past meer in deze tijden.
CatsEye .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Een wat kleiner restaurant aan de rand van het centrum van Almere. Ondanks het feit dat er in dezelfde rij toch veel panden leeg staan, is dit een leuk restaurant met ongeveer 11 - 12 tafeltjes en een huiselijke sfeer. De bediening is erg netjes, geeft je tijd en ruimte om een keuze te maken of gewoon gezellig te zitten. De kaart is erg uitgebreid, je kan enigszins overdonderd worden door de ruime keuze uit gerechten. Zeker wanneer je niet regelmatig Indiaas eet, is het handig om wat hulp te vragen bij de keuze die je kunt maken. Met een extra appetizer wordt het diner gecompleteerd.
kirsty.verbruggen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gezellig en sfeervol restaurantje, eten goed en lekker. Mixed grill aan te raden als je onbekend bent met dit eten ;) bediening had iets sneller gekund maar erg knap om dit als 1 persoon te hebben kunnen doen met die drukte.!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was op zich wel goed. Maar het is zeer vervelend als je een uur op je voor gerecht moet wachten wat in ons geval een soep en salade was met kip. Daarna nog eens een uur op het hoofd gerecht moeten wachten zonder te horen waarom het zo lang duurde. Voor ons was het eenmalig
amandahoning .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten, heel erg veel keus. Met de ah spaarkaart was het erg goedkoop, en de kaart kreeg ik weer mee om nogmaals bij Payal te gebruiken. Hier komen we zeker terug.
mariellio .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Echt heerlijk gegeten. Echt authentiek indiaas. Ik dacht ach zal wel, we zullen zien. Maar benne ht verrast. Ik vroeg dingen over de kaart en kreeg goed en leuk advies.
PAJ1991 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De bediening van Payal was erg vriendelijk en erg snel.
Het eten is zeker een aanrader om een keer te proberen.
Toppie!!
vanommentechniek .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in dit restaurant wat je zo voorbij zou lopen. De kok gebruikt rijke smaken door typische Indiase kruiden toe te voegen aan zijn gerechten.
De bediening was heel gastvrij en gezellig. De wachttijd was niet lang.
Ga het eens proberen zouden wij zeggen.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en voelde ons echt gast .
De bediening was vriendelijk en heeft ons goed geholpen met de keuze uit de uitgebreide menukaart.
Wij er zeker nog eens terug.
Babs2208 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Met de AH-actie heerlijk gegeten bij Payal! Begonnen met de mixed starters, vooral de rode Tandoori kip was heerlijk. Daarna het lamsvlees met spinazie en de tafelgenoot de lamb korma. Meer dan voldoende met de bijgerechten erbij. Laten we het dessert niet vergeten: de rijstpudding was goddelijk evenals de kulfi. We komen graag terug!
tk218nl .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Complimenten voor de originele en zweervolle inrichting. Vriendelijke bediening en uitleg over de gerechten.
Ondanks volle bezetting van de tafels, niet lang hoeven wachten op de gerechten.

Een aanrader voor de liefhebber van traditionele Indiase gerechten.