Payal

Deventerpad 10 1324 EE Almere Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Payal

Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Payal

bereikbaar met bus/trein
  • Kom je met de auto?
    gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof

Norma B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Super vriendelijke serveerster die alles wist over alle gerechten. Omdat wij de Indiaas keuken niet kennen heeeft zij een verzameling van alles gemaakt voor ons zodat wij veel gerechten konden proberen.
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zoals altijd was het weer heerlijk. De curry' smaakten heerlijk en de bediening was prima. Mijn man en ik komen hier al 10 jaar en we gaan echt voor de smaak van het eten. Wanneer je aan komt lopen is de ambiance niet echt wat je verwacht. Binnen is het klein, strak, maar gezellig ingericht. De bediening is echt niet perfect, maar gewoon goed. De wachttijd is prima.
Een aanrader als je GEWOON een lekkere curry wil eten.
Gerald C.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Eten was top! Bediening en dan met name de dame in kwestie was teleurstellen, geen uitstraling en totaal geen warenkennis.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Fantastisch! Een absolute aanrader, we komen zelden in Almere, maar hebben nu alvast een reden terug te keren!
Lieten de zeer vriendelijke gastvrouw voor ons kiezen en ze stelde absoluut niet teleur. Overvloedig volle tafel en dat voor een zeer acceptabel bedrag. Het was helemaal top!
Babs55 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zo juist gegeten. Heerlijk en ontzettend lieve en kundige dame die ons bediende. Goede uitleg over de gerechten. Kom graag eens terug, Top!
chailot .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Samen met mijn man hebben wij hier heerlijk gegeten. Bediening was netjes en vriendelijk. Het restaurant ziet er romantisch uit met mooi rustgevende muziek. We zaten bij het raam met een mooi uitzicht bij de haven. Wij hebben genoten! Wij komen zeker nog een keer terug!
Michiel R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Bediening goed, eten mag naar mijn smaak wat gekruider. Muziek en ambiance goed, als je binnenkomt merk je dat er aandacht aan je wordt besteed. Wel bleven we plakken aan de toiletvloer.
Polleke17 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Restaurant is een beetje weggestopt in een wijk net buiten het centrum. Locatie is in potentie heel mooi (aan de haven), maar jammer genoeg leegstand in naastgelegen panden (waren vroeger ook restaurants).
Het restaurant kan schoner, maar kwaliteit van het eten is zeer goed. Bediening is een vriendelijke leuke jonge meid.
We hadden butter chicken en chicken jalfrezi. Allebei goed op smaak (kruidig en pittig). Als voorgerecht een gevarieerde mix van kip met paprika.
Ouafae A.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Duurde wat langer voordat het hoofdgerecht werd geserveerd, maar er bleek een miscommunicatie te zijn geweest. Verder heerlijk gegeten en een leuke dame die ons bediende.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
AH actie gedaan wat achteraf geen actie bleek te zijn. Elke 2e keuze was gratis, maar na het achteraf narekenen bleek dat €5 korting hadden gehad, wat bij de andere restaurants waar ik was geweest veel meer was. Ook had ik het gevoel dat de gerechten kleiner en minder waren (vanwege de AH actie).
gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke hard werkende bediening, het eten was smakelijk, tevens kan je kiezen voor milde of hete gerechten dat is fijn.
Wat wel op viel was dat het wat schonere zou kunnen, plakken aan de vloer zou misschien door de drukte kunnen komen.Maar bestek en glazen zouden beter na gekeken moeten worden en spick en span moeten zijn.
Helaas was dit bij ons niet het geval.
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, voor het eerst in ons leven een Indiaas restaurant aangedaan. Wat een smaak!
Alles heerlijk gekruid en supermals vlees.
Service prima. Makkelijk parkeren in woonwijk erachter.
Victor2016 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
ongecompliceerd, heerlijk orientaals eten, erg vriendelijke bediening, het hoofdgerecht stond per persoon op een ronde schaal met allerlei bakjes erin. Heel grappige manier van serveren.
dorraazib .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bediening was heel goed, vriendelijke personeel maar het eten was niet naar wens. Lamb was hard, gerechten misten smaak. helaas niet herhalingsvatbaar voor ons.
irisvdlaar67 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben heel gezellig en lekker gegeten met de actie van AH. We konden gewoon uit de kaart alles kiezen, behalve vis en garnaalgerechten. We waren met z'n tweeen
Het eten was echt heel goed. Mooi mals vlees en heel goed gekruid. Als voorgerecht : kip tandoori en als hoofdgerecht Chicken tikka en lamsvlees in spinazi met kruiden. Allebei erg lekker. Als toetje huisgemaakte kulfi.
Het voorgerecht was 5,50, het duurste hoofdgerecht 16,50 en het toetje 5 euro. Dan kom ik uit op 27 euro. Het tweede 3 gangenmenu is dan gratis. De drankjes komen er dan nog bij.
Echter, ongeacht wat we genomen hadden werd het eten op 35 euro gezet op de bon. Dat vind ik niet correct.
Dat is een verschil van 8 euro.
Ik beveel qua kwaliteit dit restaurant zeker aan. Wij zullen zelf ook terugkomen, maar dan nemen we alleen een hoofdgerecht, want dat is meer dan genoeg.
Daphne W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten is erg lekker. Het is er erg gezellig goeeie bedining, het is ook een aanrader als je er je verjaardag wilt vieren dan krijg je sterrestjes in je toetje.
lzuurmond .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Gaan er zeker vaker eten. Goede service, serveerster geeft goede suggesties en legt goed uit welke gerechten een aanrader zijn. De moeite waard om dit knusse restaurant uit te proberen.
Mariel V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening was top. Wel jammer dat je met je AH kaart niet daadwerkelijk het 2e menu gratis krijgt. Met de losse gerechten bij elkaar opgeteld kom je niet aan de 35 euro. Je bent wel goedkoper uit, maar 2e gratis is het niet. En verder kreeg ik mijn 'Spa Rood' in een glas zonder flesje terwijl de mensen die geen AH korting hadden keurig het Spa Rood flesje bij het glas kregen. Het was net alsof er werd bezuinigd om zo iets van de 'korting' te verminderen.
Al met al, heerlijk eten maar jammer dat je als klant toch beetje voor de gek wordt gehouden met de AH actie.
Rachel J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eten was super! Bediening was erg aardig en goede uitleg! Wij hebben niet lang moeten wachten op ons eten. Ik was hier nog nooit geweest maar ik ga hier zeker terug komen.
Marije U.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, geeft uitleg over gerechten. Indiaas biertje was verrassend lekker. Wij komen nog een keer terug.