Payal

Deventerpad 10 1324 EE Almere Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Keuze uit alle voorgerechten van de kaart exclusief garnalen. Inclusief papperdam, mango chutney en sausen.
  • Hoofdgerechten
    • Keuze uit alle hoofdgerechten exclusief garnalen. Hoofdgerechten worden geserveerd met rijst, aloo matter en salade.
  • Nagerecht
    • Keuze alle nagerechten van de kaart.

Over het restaurant Payal

Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Payal

bereikbaar met bus/trein
  • Kom je met de auto?
    gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof

7,2
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Prima restaurant waar geluisterd wordt naar de wens van de klant. Heerlijk gegeten in combinatie met een prima huiswijn. Komen zeker weer terug!
Truus P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Je wordt er niet weggekeken, je hebt alle tijd om van je maaltijd te genieten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Prima bediening. Goede suggesties!
Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Restaurant heeft een moderne uitstraling, eten is smaakvol en de bediening is vriendelijk.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Ik heb lekker gegeten, maar t eten was niet bijzonder. Ondanks goed gezelschap was t wat saai
jakob L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Eten vanaf de opening goed en beter geworden. Bediening vriendelijk en accuraat. Een gezellig klein restaurant en met alle respect begrijpen wij de klagers niet. Ik vroeg me tijdens het eten af of die op hetzelfde adres hebben gegeten.
Piku P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Not good.
Kris V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Een van de beste indiase restaurants waar ik tot nu toe heb gegeten. Voorgerechten en hoofdgerechten waren heerlijk. Plus ze hebben twee typische nagerechten.
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Lekker gegeten en komen zeker nog een keer terug. Jammer dat het restaurant ligt in een straat met weinig aantrekkelijk andere gelegenheden. Maar het restaurant zelf zou ik zeker aanraden.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker gegeten. Sfeer kan gezelliger. Bediening was goed.
R.A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We bestellen regelmatig bij Payal, vandaag weer eens in het restaurant gegeten. Dst voegt toch wel wat toe.
Was gezellig druk in de zaak, toch binnen een redelijke tijdons eten op tafel.
Heerlijk gegegen, onze favoriet, de lam tikka masala. Prima gekruid en ruim voldoende.
Voorgenomen om toch maar weer vaker in het restaurant te gaan eten.
soufiane E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
eten was uitstekend. echt heerlijk. ik vond het alleen erg warm
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De kwaliteit van het eten was zo goed dat wij die anderhalf uur wachten er voor over hadden.
Een uitbreiding op personeel zou verbetering zijn.
robert N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Over het algemeen: Een zeer prettige ervaring, heerlijk gegeten en fijne sfeer.

Het restaurant heeft een fijne sfeer. De wachttijd was in ons geval wat langer, en ons voorgerecht kwam tegelijkertijd met ons hoofdgerecht. Deze oponthoud en verwarring werd gelijk opgehelderd door de manager, en er was verder ook geen probleem.

Het eten was heerlijk en er was ook meer dan genoeg. Ik heb meerdere mensen met een "doggybag" (het eten dat over bleef nadat zij klaar waren met eten) naar huis zien gaan. De serveerster was zeer vriendelijk en wilde ook graag gerechten uitleggen. Was zeer bekend met het menu en de acties.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Waardeloos. Veel te duur. Naar ons idee uitgekleed menu met AH bon.
Dame blanche viel erg tegen. Geen warme chocoladesaus, maar paar sliertjes chocolade als versiering over het bord en ijs.
Bovendien moesten we erg lang op ons toetje wachten terwijl er maar drie tafels bezet waren.
egbert.vera .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was goed maar bediening niet goed duurde te lang tussen gerechten en ging niet efficient .
en de consumpties te duur bv € 3.50 voor een kopje koffie.
al met al spijt € 9,= fooi gegeven te hebben.
Freya D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten was heel lekker, vriendelijke bediening echter staat het menu dat we bestelde niet op de site, en de menus van de site niet op de menukaart.
Bedankt voor u positieve feedback.
mvg team payal
WouterDijk .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De dame van de bediening had het heel druk en hield alles goed in de gaten. De ambiance mag wat beter in het totaal.
Shaleen K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ik lach me serieus kapot. Ik heb nog nooit, nog nooit z’n slechte service/onvriendelijk personeel mee gemaakt.. Ongelofelijk!! Precies zoals de reacties van het Team Payal op recensies al laat zien.. schandalig. Ik raad dit niemand aan en zal hier nooit meer terug komen! all-you-can-eat moeten ze onmiddellijk mee stoppen: kunnen ze niet aan/niet waar maken (meerder dingen hebben ze niet meer omdat het zogenaamd druk is geweest). Lang wachten, zoals ik in meer recensies lees. Vervolgens willen we betalen met een dinercheque.. Niet mogelijk icm. all-you-can-eat (staat nergens vermeld). SLECHT!!
Lukas K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij moeten lang wachten voor dat was onze eten klaar. Dat was niet moete waart, niks was lekker. Niemand heeft ons gevraagd als wij nog iets te drinken willen.