Payal

Deventerpad 10 1324 EE Almere Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Keuze uit alle voorgerechten van de kaart exclusief garnalen. Inclusief papperdam, mango chutney en sausen.
  • Hoofdgerechten
    • Keuze uit alle hoofdgerechten exclusief garnalen. Hoofdgerechten worden geserveerd met rijst, aloo matter en salade.
  • Nagerecht
    • Keuze alle nagerechten van de kaart.

Over het restaurant Payal

Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Payal

bereikbaar met bus/trein
  • Kom je met de auto?
    gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof

C. H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Super lekker eten en gezellige service. Samen met mijn man hebben wij de mixgrill en de butterchicken genomen op advies van de vriendelijke bediening. Lekkere smaak en specerijen. Het restaurant zat aardig vol en er hing een gezellige sfeer. Wij komen zeker nog eens terug.
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Prima gastvrij ontvangst, goed advies voor keuze gerechten. Goede kwalitiet voor - en hoofdgerecht. Desserijs zat vol kristalijs, jammer.
Denise G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Jammer dat de airco niet werkte, en de 3 ventilatoren die binnen stonden boden weinig verkoeling en maakten wat ratelgeluiden. Locatie is vlakbij centrum met terrasje naast fietspad met uitzicht op water, gelegen tussen een cafe en snackbar. Uitleg vooraf was duidelijk al voelde ik me niet echt welkom (hij was niet onvriendelijk maar een glimlach kon er ook niet vanaf) ondanks dat ik vertelde dat het mijn eerste keer was in een Indiaas restaurant. Ik durfde haast geen vragen te stellen. Maar ik merkte op dat de kip zuur smaakte maar volgens hem kwam dat doordat het zo warm was in de keuken en dat de koelkast steeds open ging en het niet aankon waardoor de yoghurt marinade open brak?!
We zijn er gelukkig niet ziek van geworden maar je krijgt dan toch je twijfels en gaat met een slecht gevoel weg.
Nienke L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het eten was uitstekend.
Echter de bediening liet veel te wensen over. Te weinig personeel. Geen schoon bestek, na het voorgerecht. Tafel niet even opnieuw schoongemaakt. Slordig geheel.
Leny W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Was verschrikkelijk wat we broegen hebben we niet gekregen was te droog te doorbakken en toen ze het lamsvlees omgeruild hadden was het gewoon rauw we waren boos en
hebben het vlees meegenomen maar voor ons wss dit eens maar nooit meer. Zonde dat de kaarten hierdoor weg zijn. Ik hoop wel op een reactie
Met vriendelijke groet Leny

Westhoven
Anjani D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten met mn gezin ivm de hitte.
L.t. L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
lekker eten voor een redelijke prijs. Aan te raden
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
De soep (mulligatawny) viel me een beetje tegen; maa het hoofdgerecht was goed en toetje eveneens.
Ben gewoon tevreden. Iens zet er al een cijfer bij (6.5) maar ik maak er een 7.3 van
Ling F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zeer tevreden over het heerlijk gekruid eten en de scherpte van de vindaloo. Om de mond iets te blussen is de mango lassie een grote aanrader. Hiermee een goed eerste bezoek aan Almere kunnen afsluiten.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
De ontvangst was neutraal, zonder enthousiasme wat onze vrolijke stemming temperde. Er zat een spin op het brood en boter bordje. Een gerust gevoel van hygiene was er daardoor niet. Het eten was heel lekker en goed. De uitleg en hulp bij het kiezen van de gerechten kon beter. De verdere bediening was prima. De tafel afruimen ging niet professioneel, een beetje stapelen en morsen met lepels in bakjes. Hierdoor geen toetje of koffie genomen maar meteen afgerekend. Kortom: heerlijk gegeten, maar voorlopig geen gevoel om nog eens terug te komen.
Erik O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De vriendelijke serveerster maakte zeker wat goed. Het eten is van redelijke kwaliteit. En dat geldt eigenlijk voor de gehele entourage. Meer aandacht voor detail zou hier zeker goed kunnen doen.
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Prima restaurant waar geluisterd wordt naar de wens van de klant. Heerlijk gegeten in combinatie met een prima huiswijn. Komen zeker weer terug!
Truus P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Je wordt er niet weggekeken, je hebt alle tijd om van je maaltijd te genieten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Prima bediening. Goede suggesties!
Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Restaurant heeft een moderne uitstraling, eten is smaakvol en de bediening is vriendelijk.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Ik heb lekker gegeten, maar t eten was niet bijzonder. Ondanks goed gezelschap was t wat saai
jakob L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Eten vanaf de opening goed en beter geworden. Bediening vriendelijk en accuraat. Een gezellig klein restaurant en met alle respect begrijpen wij de klagers niet. Ik vroeg me tijdens het eten af of die op hetzelfde adres hebben gegeten.
Piku P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Not good.
Kris V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Een van de beste indiase restaurants waar ik tot nu toe heb gegeten. Voorgerechten en hoofdgerechten waren heerlijk. Plus ze hebben twee typische nagerechten.
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Lekker gegeten en komen zeker nog een keer terug. Jammer dat het restaurant ligt in een straat met weinig aantrekkelijk andere gelegenheden. Maar het restaurant zelf zou ik zeker aanraden.