Payal

Deventerpad 10 1324 EE Almere Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Keuze uit alle voorgerechten van de kaart exclusief garnalen. Inclusief papperdam, mango chutney en sausen.
  • Hoofdgerechten
    • Keuze uit alle hoofdgerechten exclusief garnalen. Hoofdgerechten worden geserveerd met rijst, aloo matter en salade.
  • Nagerecht
    • Keuze alle nagerechten van de kaart.

Over het restaurant Payal

Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Payal

bereikbaar met bus/trein
  • Kom je met de auto?
    gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof

Jouw recensie over het restaurant Payal

Tom O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Verkeerde gerecht uitgeserveerd Wat overigens ook lekker was..... maar het hoort natuurlijk niet. Twee drankjes gratis dat was netjes. Kulfi was niet echt op smaak zoals ik het ken.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het eten is van redelijk goede kwaliteit. Alleen het ijs kwam keihard bevroren op tafel, terwijl we haast hadden ivm volgende afspraak. Bij de bediening kan je niet echt spreken van gastheerschap. Als je als eerste en enige bezoekers binnen bent verwacht je iets meer dan alleen: heeft u gereserveerd? Wel is waar dat ze niet moeilijk doen over een glaasje water.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Na lange tijd weer eens heerlijk bij Payal gegeten.
Lekker eten en prettige bediening.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Alen B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Prima eten, ruim voldoende en de service was vlot.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Leuk restaurant, lekker eten. Medewerkers leken het erg druk te hebben.
Mildred N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten . Rustige sfeer en duidelijke uitleg van de bediening over de gerechten.
Annemiek R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het eten was heel erg lekker en de service goed! Ik miste wat uitstraling bij het restaurant. Grootste minpunt echter was de kaart, onoverzichterlijk zoveel tekst! Jammer want daardoor besloten enkel een hoofdgerecht te kiezen.
Constance V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lekker gegeten.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ontvangst niet heel hartelijk. Er werd geen bestelling voor drankjes opgenomen.. Heb hier na twintig minuten zelf om gevraagd. Menukaart voldoende uitgebreid en gevarieerd.Eten was smaakvol. Porties voldoende groot..Desert geserveerd op vies bord waar duidelijk nog curry-resten op zaten... Moet niet gebeuren...Entourage wel oké... kwestie van smaak ...
Leen D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Goede uitleg als je komt eten m.b.t. De gerechten en wat je als beste kunt nemen als je niet van scherp eten houd. Ook mag je met de AH actie de hele kaart gebruiken op de garnalen na. Maar dit is geen probleem want ze hebben een groot maaltijd aanbod. Ook wordt alles vers gemaakt, waardoor de gerechten goed van smaak zijn en vers. Een aanrader voor mensen die van licht, pikant tot zeer pikant willen eten.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Met een vriendin hier gegeten met de AH actie, standaard prijs 35 euro samen. Bijna gehele kaart mocht gekozen worden, op garnalen en naanbrood na. Het eten was lekker, niet erg bijzonder, jammer dat we een verkeerd voorgerecht kregen. Omdat de wachttijd erg lang was, hebben we hier niets van gezegd. Bij het hoofdgerecht werd de rijst koud opgediend, omdat we toen al twee uur in het restaurant zaten, hebben we ook hier maar niets over gezegd. Het nagerecht was niet erg bijzonder opgediend. Al met al redelijk goed gegeten in een leuke ambiance, maar wij vonden het geen herhaling waard.
De tafel van Joyce W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten,alles was heerlijk gekruid. De toetjes vonden wij tegenvallen.
Yvonne D.
Eten was heerlijk,duurde wel lang voor het voorafje kwam en toen ging het snel.
Hele vriendelijke bediening.
Alleen vonden we het tafellopertje heel onhandig en ik mijn toetje,het Indiase ijsje,daar moet ook een vorkje bij,niet doorheen te komen met alleen een lepeltje.
Maar al met al een heerlijke maaltijd genoten.
Atie V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben hier gegeten met de AH actie. We mogen alles uit de a la carte kaart kiezen behalve de garnalen en het naanbrood. We waren hier voor het eerst en we hadden het wel prettig gevonden om iets meer uitleg over de gerechten te krijgen. Het was niet druk dus ons inziens was daar wel tijd voor geweest.
Vooraf hadden we samosa met lamsvlees genomen. Erg lekker maar wel behoorlijk pittig. Daarna de mixed grill. Pas later zagen we dat we daarin ook een keuze hadden kunnen maken tussen mild, medium en hot. Het is ons niet gevraagd hoe wij het wilden. Ik denk dat wij de milde variant hebben gekregen want na de samosa was de mixed grill wat aan de flauwe kant. Maar ook dit gerecht was verder prima in orde. Daarna zelfgemaakt ijs uit India, dat heel smakelijk was.
Armin C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Goede uitleg van de kaart door de bediening aangezien er veel te kiezen valt. Eten was uitstekend. Prima Indiaas restaurant met goede parkeergelegenheid.
B.muller13 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Wat wij van de kaart wilden bestellen was er niet meer. En dat gebeurde meerdere keren. Onze vraag was uiteindelijk:"' wat heb je nog wel? Eten viel tegen. Als nagerecht pudding. Dit was melk met een lepel poeder. Na klagen werd er nog een lepel poeder door de melk geroerd. Van pudding was echt geen sprake. Wij komen hier nooit meer!
C. H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Super lekker eten en gezellige service. Samen met mijn man hebben wij de mixgrill en de butterchicken genomen op advies van de vriendelijke bediening. Lekkere smaak en specerijen. Het restaurant zat aardig vol en er hing een gezellige sfeer. Wij komen zeker nog eens terug.