Payal

Deventerpad 10 1324 EE Almere Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Keuze uit alle voorgerechten van de kaart exclusief garnalen. Inclusief papperdam, mango chutney en sausen.
  • Hoofdgerechten
    • Keuze uit alle hoofdgerechten exclusief garnalen. Hoofdgerechten worden geserveerd met rijst, aloo matter en salade.
  • Nagerecht
    • Keuze alle nagerechten van de kaart.

Over het restaurant Payal

Welkom en Namaste bij Payal Indian restaurant in Almere sinds 1994 de specialist van Almere.
Eersteklas Indiase gerechten, bereid door de chefs die de kookkunst jarenlang hebben beoefend.
Al onze gerechten worden met verse producten bereid, zo kunt u heerlijk genieten terwijl u bewust bent van uw gezondheid. Aanpassingen vanwege allergieën of speciale diëten is daarom vanzelfsprekend. Onze menukaart is samengesteld uit een ruime aanbod van diversen halalvlees ,vis en vegetarische gerechten gekozen uit de meest culinaire streken uit India. Gelegen aan het Deventerpad met een mooi uitzicht op het weerwater serveren wij altijd met plezier en een glimlach. U kunt bij ons ook terecht voor afhalen en catering. Wilt u lekker thuis genieten dan gaat u naar de bestel online sectie Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Payal

bereikbaar met bus/trein
  • Kom je met de auto?
    gelegen 1 min loopafstand van bioscoop/theater/mediamarkt
  • : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats op de lenthehof

Jouw recensie over het restaurant Payal

Waqar M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Vandaag wezen eten hier.

Kregen geen starter (papper)
Duurde een half uur voordat wij onze voorgerecht kregen.
Duurde in totaal een uur, voordat wij ons hoofdgerecht kregen.

Voor de prijs vindt ik het prijzig, voor zo'n prijs kan je wel ergens anders eten met meer detail op service en klantenservice.

Bij het bestellen van toetjes, krijg je een menu kaart waarop een actie vermeld staat, dat wordt ook niet van te voren aangeven.

Lekker eten, maar door bovenstaande komen wij niet meer terug.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Heerlijk gegeten
Vriendelijke bediening
Voor herhaling vatbaar
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Hebben heerlijk met 8 personen via het AH kortingsactie gegeten. Diverse gerechten die bij iedereen in de smaak vielen. Kan gewoon uit de zeer uitgebreide kaart kiezen. Top !
Jonathan S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten en er werd goed rekening gehouden met glutenvrij! Gewoon helemaal top.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Hartelijke ontvangst, goede service en heerlijk eten.
Ettje D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Lekker gegeten, echter er wordt geen groente of salade bij een curry- of tandoori gerecht gereserveerd; dat vind ik wel een een gemis. De gerechten smaakten heerlijk, lekker kruidig. De opmaak van het voorgerecht was zeer minimaal. En bij het voorgerecht was de kip niet gaar uit de tandoori-oven gekomen, maar dit probleem is netjes op gelost (inclusief verklaring waarom de kip niet gaar was.
Marjan M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
heerlijk eten en een vriendelijke bediening.
Nellie P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Heerlijk gegeten!
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Zoals 1 van ons drieen terecht opmerkte, gerechten met weinig liefde bereid. Onverschilligheid.
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Prima gegeten, via de smaak even terug in India!
Manusha K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Al vanaf kleins af aan kom ik hier en het eten blijft helemaal goed.
Ik ben net terug uit India waar ik door de liging van de hotels daar moest eten.
Dus ik kan jullie nu vertellen Payal heeft beter Indiaas dan een 4/5 sterren hotel in India.
Dat is toch bijzonder
Frances V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Verrassend lekker gegeten, alleen in ijs zaten erg veel ijskristallen maar hier werd ook gelijk actie op ondernomen.
Maikel T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een mooi ingericht restaurant. Het menu dat wij hadden gekozen bestond uit 5 gangen bestaande uit veel verschillende gerechtjes uit de Indische keuken, en dat bleek toch wel iets te veel eten te zijn, maar was wel lekker. Wij komen zeker nog een keer terug.
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Lekker gegeten in een rustige sfeer
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Verkeerde gerecht uitgeserveerd Wat overigens ook lekker was..... maar het hoort natuurlijk niet. Twee drankjes gratis dat was netjes. Kulfi was niet echt op smaak zoals ik het ken.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Wat een lekkere smaken. En een zeer fijne bediening .. aanrader❗️
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het eten is van redelijk goede kwaliteit. Alleen het ijs kwam keihard bevroren op tafel, terwijl we haast hadden ivm volgende afspraak. Bij de bediening kan je niet echt spreken van gastheerschap. Als je als eerste en enige bezoekers binnen bent verwacht je iets meer dan alleen: heeft u gereserveerd? Wel is waar dat ze niet moeilijk doen over een glaasje water.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Na lange tijd weer eens heerlijk bij Payal gegeten.
Lekker eten en prettige bediening.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Alen B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Prima eten, ruim voldoende en de service was vlot.