Over het restaurant Pavlov

Heerlijke Frans-internationale keuken

Neem de tijd en geniet. Niet alleen van het heerlijke eten, maar ook van de ongedwongen sfeer, het warme interieur en de attente bediening. Je voelt je hier helemaal thuis, de avond kan niet lang genoeg duren.

Meer informatie over restaurant Pavlov

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00
- High Tea 11:00 - 16:00

6,6
7,1

Jouw recensie over het restaurant Pavlov

Mark M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Eten was niet lekker
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Duurde lang tot het eerste gerecht, 3 kwartier, terwijl het rustig was. Lekker gegeten en waar voor je geld met gift for you cadeaubon.
Izabella P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Leuke mensen, mooi terras, wel land wachten.
Lekker echter prijzig
N. K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Afgelopen zondag geluncht, entourage is erg mooi maar verder was het geen genoegen. Erg lang op de bestelling moeten wachten, tosti’s waren koud, onvriendelijke bediening. Ik kreeg de indruk dat ik blij mocht zijn om daar te lunchen. Voor mij was het de laatste keer daar.
Mieneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Een nat glas whiskey voor 9,50 euro!!!!!
Veel te veel spek om de zeewolf.
Bij de garnalen geen citroen en een brei van aardappels, paddestoelen en groente eronder!
Een waterige witte droge wijn en een fles water voor 6 euro
Helaas niet erg constructief van onze kant!
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Onvriendelijke dame in de bediening, blonde vrouw afgelopen zondag. Ze had met meerdere klanten gedoe. Het kwam over alsof ze ons bewust negeerde.
Bestelling opnemen duurde erg lang (ruim 15 minuten en 6 keer bijna roepen voor aandacht), eten kwam na 45 minuten maar is prijs technisch onvoldoende
Salade van 13 euro: beetje sla, gegerilde courgette en champignons en paar tomaatjes. Op het broodje van mijn vriendin was de helft vergeten.
Al met al dus echt een slechte ervaring en raden het dan ook niet aan.
Marie-louise S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
We hebben hier geluncht ter ere van de verjaardag van mijn moeder en zaten heerlijk in de tuin. Lekkere salades en clubsandwitches. Ondanks een tekort aan bediening werden we zeer aardig en correct geholpen
Soenita B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eten valt mee. Ik denk dat voor het zelfde prijs je ergens anders veel beter en lekkerder kan eten.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk terras op mooie locatie, maar verder teleurstellend. Kleine porties, weinig garnituur, niet goed warm en gamba's/coquilles/struisvogelbiefstuk te gaar. Voor de prijs die je hier betaalt is dat teleurstellend, daarbij was de service weinig attent en de wachttijd lang ondanks dat het zeker niet druk was. Voorlopig gaan wij niet meer naar Pavlov.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Op deze prachtige locatie was ons etentje een teleurstelling. De gamba’s waren koud, te gaar en zonder smaak. Er werd geen waterbakje gegeven om je vingers schoon te maken, ook niet op verzoek. De witte wijn was lauw. Het eten zag er niet. De kok moet nodig aangesproken worden op zijn prestatie. De bediening vond onze vragen maar lastig met onze vragen over de wijn en het eten. Voorlopig maar even niet naar Pavlov
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Ik had meer verwacht van dit restaurant. Personeel was vriendelijk, gastvrij en goed op de hoogte van dieetvoorkeuren. Voorgerecht (soep): vers en kleine portie (is prima). Hoofdgerecht: voor een hoofdgerecht was de portie beslist te klein voor de gemiddelde eter. Stoneleeks veel te hard. Nagerecht: overdadig maar wel lekker. Zonder nagerecht krijg je beslist binnen een uur weer trek, bovendien vind ik de prijs niet in verhouding staan tot het geserveerde.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vriendelijke bediening, gewoon goed eten. Drank prijzig maar verder aanrader
ANTONIO V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
een gezellige omgeving en ideale kaart voor een borrel met hap voor het uitgaan naar de film
een goede combinatie
en vriendelijk personeel
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zeer vriendelijk personeel!!
Roelof P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Héérlijk gegeten met een enorm fijne persoonlijke bediening. Echt top
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
leuke, vlotte, bekwame bediening en ontzettend lekker eten. Goede porties en goed advies gekregen toen we te veel wilden bestellen. Heerlijk gegeten!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hadden een cadeaubon voor een lunch t,w.v. € 51. Helaas was de keuze van het speciale gift menu heel beperkt en kregen we een lunch van hooguit € 20,- Voor het glaasje water moesten we nog extra betalen. Geen aanrader wat ons betreft. Joke
Vonne D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Ik had een bon van Momento van 38 euro voor een hightea.

Wat we hiervoor kregen was heel miniem Een paar sandwiches een scoon en wat chocolaadjes.

Was nog geen 10 euro waard. Ronduit slecht.
Richelle K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten was heerlijk! Gezellige, sfeervolle plek en wij werden supervriendelijk en snel bediend.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Onverwacht hier geluncht met een giftforyou bon nadat we vlak daarvoor telefonisch hadden gereserveerd. Gezellige entourage en de man die ons te woord stond was erg vriendelijk en behulpzaam. Prima gegeten (soep, oerbrood met geitenkaas en een tosti). Eind van de middag werd het wat rumoeriger i.v.m. een jazz-bandje wat begon te spelen. Voor herhaling vatbaar!