Over het restaurant Pavlov

Heerlijke Frans-internationale keuken

Neem de tijd en geniet. Niet alleen van het heerlijke eten, maar ook van de ongedwongen sfeer, het warme interieur en de attente bediening. Je voelt je hier helemaal thuis, de avond kan niet lang genoeg duren.

Meer informatie over restaurant Pavlov

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00
- High Tea 11:00 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Pavlov

Roelof P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Héérlijk gegeten met een enorm fijne persoonlijke bediening. Echt top
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
leuke, vlotte, bekwame bediening en ontzettend lekker eten. Goede porties en goed advies gekregen toen we te veel wilden bestellen. Heerlijk gegeten!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hadden een cadeaubon voor een lunch t,w.v. € 51. Helaas was de keuze van het speciale gift menu heel beperkt en kregen we een lunch van hooguit € 20,- Voor het glaasje water moesten we nog extra betalen. Geen aanrader wat ons betreft. Joke
vonnedulong D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Ik had een bon van Momento van 38 euro voor een hightea.

Wat we hiervoor kregen was heel miniem Een paar sandwiches een scoon en wat chocolaadjes.

Was nog geen 10 euro waard. Ronduit slecht.
Richelle K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten was heerlijk! Gezellige, sfeervolle plek en wij werden supervriendelijk en snel bediend.
Ralph G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Onverwacht hier geluncht met een giftforyou bon nadat we vlak daarvoor telefonisch hadden gereserveerd. Gezellige entourage en de man die ons te woord stond was erg vriendelijk en behulpzaam. Prima gegeten (soep, oerbrood met geitenkaas en een tosti). Eind van de middag werd het wat rumoeriger i.v.m. een jazz-bandje wat begon te spelen. Voor herhaling vatbaar!
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Als voorloper voor een concert in de Nieuwe Kerk een prettige en smakelijke voorbereiding in een gezellige omgeving en met klantvriendelijke bediening .
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Er zij. voldoende tafels vol voor de lunch maar er is nog plek voor ons achterin. We worden vriendelijk begroet en de vast opgenomen drankjes komen snel. Goede koffie en Cappuccino. Ik kies voor de huisgemaakte Kreeftensoep en daarbij een tosti de luxe. Mijn tafelgenoot kiest de clubsandwich ‘Pavlov’ maar geeft aan een aantal voedsel allergieën te hebben waar keurig aandacht aan wordt besteed. De kreeftensoep blijkt een kale boullion in een ‘formaat cappuccino’ kopje kom waar slechts één stukje lente ui in drijft. Op het bordje een zielig stukje gedroogde tomaat en een takje groen. Geen stukjes brood of verdere garnituur. De smaak is goed maar het geheel is niet in verhouding tot de prijs. De tosti Pavlov blijkt twee driehoeken langgerekt plat bruin brood met dunne kaas en ham. Het brood is warm maar niet geroosterd. Er zit een handje groen bij als garnituur. Al met al een zeer matige eet ervaring. Mijn tafelgenoot is er enthousiast over de clubsandwich als nuance. Maar voor mij zeker geen aanrader.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Bij aankomst bleek mijn reservering niet doorgekomen in het restaurant. Gelukkig was er nog een tafel beschikbaar. Vreemd!
Casper100 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Afgelopen vrijdag(02/09/2017 met 8 personen gegeten bij Pavlov. Ons gezelschap is met "n kater vertrokken om twee redenen:
- verzoek om kraanwater werd beantwoord door een fles sourcy neer te zetten. Pas na een stevige discussie kwam er voor een ieder een glas water. Kennelijk beleid bij Pavlov. Wel vervelend voor de bediening om zo'n order te hebben. Geen gastvrije start.
- Hoofdgerecht behoorlijk aan de prijs . Echter er zat amper naast de vis of het vlees garnituur bij. Volkomen ondermaats.

Gelukkig verkeerden we in een aangenaam gezelschap. Ons maandelijks etentje hebben wij in ieder geval niet meer bij Pavlov.

Casper van der Woude
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
De bediening was niet erg alert.
Sarah L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wij (de drie vrouwen op de bank buiten) waren verrast door de professionele, betrokken, charmante en bekwame benadering van ober Yasper. Deze manier van werken kan voor anderen als voorbeeld dienen. Zijn innemende glimlach gaven de broodjes nog meer smaak!
Serina B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Super leuke locatie, terras is echt geweldig ook op een minder mooie dag. Helaas was het eten droog en smakeloos. Jammer want ik heb eerder zeker beter gegeten.
Sylvianna .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Erg slecht! Had kreeftensoep besteld maar die was niet te eten.
Broodje geitenkaas met honing besteld en kreeg broodje geitenkaas zonder honing! Toen ik de soep terugstuurde en vroeg naar honing werd er gemaakt amicaal gereageerd. Geen excuus niks. Ik ga hier niet meer naar toe.
Saba F.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij hebben wat hapjes besteld van de borrel menu behalve de tabouleh en brood hebben wij na meer dan een uur niks gekregen. Nog verschillende malen gevraagd om onze bestelling heeft niet geholpen. Wij hebben maar besloten om de drankjes en wat wel gekomen is af te rekenen en ergens anders te gaan eten. Heel suf want wij keken naar uit om gezellig uit te gaan eten en drinken met de familie.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Enthousiaste bediening
misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
leuke zaak op een leuke plek. Het was lekker weer dus we zijn buiten op het terras gaan zitten. Locatie en kwaliteit van de gerechten was prima. Service daarentegen mag nog wel iets verbeterd worden. Zo kwamen we aan op het terras en zonder dat we überhaupt al een plekje hadden gevonden vroeg de serveerster of we al wisten wat we wilden drinken.... als we verder zouden lopen het terras op, dan zou dat zo'n lange wandeling zijn van onze tafel naar haar bar.... (haar letterlijke woorden) Ook gemaakt amicaal gedrag komt niet gemeend/ oprecht over... jammer... verder prima
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten,prima bediening, TOP!!
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
De bloemkoolsoep werd geserveerd in een groot porseleinen bord dat niet was voorverwarmd. Voor we de helft op hadden was de soep koud. Buiten was het 0 graden. Ook bord hoofdgerecht niet voorverwarmd. De bediening goochelt met de '3 gangenmenu-interpretatie'. We bestelden twee 3-gangenmenu's. De dessertkeuze was daarin nogal beperkt, dus zei men: je mag ook uit de la carte-dessertlijst kiezen. Echter, zonder te vermelden dat we dan wel een 2 gangenmenu hadden en een reguliere prijs voor het dessert. Zo kwam het etentje voor twee 9 euro duurder uit dan gedacht. Op zich geen ramp maar wees dan helder over de interpretatie van een 3 gangenmenu. Kortom, service is nog wel een puntje hier.
Josavja V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
gister avond geweest met 6 personen
ten eerste wat de surf and turf koud en door en door gaar terwijl het als raw besteld werd de maaltijdsalade werk pas gebracht toen de rest hun gerecht al op had dus 1 persoon zat alleen te eten. En de salade was alleen was sla met geiten kaas verder niks een droge hap dus. ook had ik een lams bout ook deze was al koud.
Ik zal dit resaurant nooit aan andere vrienden adviseren het ziet er leuk uit maar de gerechten zijn echt slecht