Pavlov

Spui 173 2511 BM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Pavlov

Heerlijke Frans-internationale keuken

Neem de tijd en geniet. Niet alleen van het heerlijke eten, maar ook van de ongedwongen sfeer, het warme interieur en de attente bediening. Je voelt je hier helemaal thuis, de avond kan niet lang genoeg duren.

Meer informatie over restaurant Pavlov

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00
- High Tea 11:00 - 16:00

7,1
misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten,prima bediening, TOP!!
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
De bloemkoolsoep werd geserveerd in een groot porseleinen bord dat niet was voorverwarmd. Voor we de helft op hadden was de soep koud. Buiten was het 0 graden. Ook bord hoofdgerecht niet voorverwarmd. De bediening goochelt met de '3 gangenmenu-interpretatie'. We bestelden twee 3-gangenmenu's. De dessertkeuze was daarin nogal beperkt, dus zei men: je mag ook uit de la carte-dessertlijst kiezen. Echter, zonder te vermelden dat we dan wel een 2 gangenmenu hadden en een reguliere prijs voor het dessert. Zo kwam het etentje voor twee 9 euro duurder uit dan gedacht. Op zich geen ramp maar wees dan helder over de interpretatie van een 3 gangenmenu. Kortom, service is nog wel een puntje hier.
Josavja V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
gister avond geweest met 6 personen
ten eerste wat de surf and turf koud en door en door gaar terwijl het als raw besteld werd de maaltijdsalade werk pas gebracht toen de rest hun gerecht al op had dus 1 persoon zat alleen te eten. En de salade was alleen was sla met geiten kaas verder niks een droge hap dus. ook had ik een lams bout ook deze was al koud.
Ik zal dit resaurant nooit aan andere vrienden adviseren het ziet er leuk uit maar de gerechten zijn echt slecht
Emile M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteravond voor het eerst bij Pavlov wezen eten. We hadden niet gereserveerd maar kregen wel direct een tafeltje voor twee. Vooraf namen we beide 'Stoofpeertje met roquefort, pancetta en stukjes pecannoot. Wat we kregen was een salade met peer en roquefort zonder pancetta en zonder stukjes pecannoot. We vroegen aan de kelner of dit correct was, hierop volgend kregen we een schaaltje met vier stukje pancetta en een schaaltje hele pecannoten. Tip: als je een 'Salade serveert, beschrijf dit dan ook als zodanig op je menu. Het hoofdgerecht was een prima gegaarde entrecote op een bedje van boontjes met champingnons met een nutteloos en niet bijpassend zongedroogd tomaatje op de entrecote. Dan het nagerecht 'Smeltende chocoladesouffle met een bolletje huisgemaakt ijs'. Niks soufflé, het was een in een soufleschaaltje gepresenteerde lava-iets. Huisgemaakt ijs was het ook niet en het aller aller ergste was het toefje slagroom uit een spuitbus. Uit een spuitbus?!!! Volgens mij ben je als professioneel kok alle schaamte voorbij en is er niks meer over van trots op je werk als je een bolletje ijs laat doorgaan voor 'huisgemaakt' en hierbij slagroom uit een spuitbus gebruikt. Dit zou je grootste allergie moeten zijn! samen met twee Affligembiertjes en twee ijsthee mochten we ruim 87 euro aftikken voor dit avontuur. Erg prijzig dus voor iets wat niet alleen tegenviel, want dat kan altijd. Maar simpelweg niet serveren wat je een klant op je menukaart belooft. Wellicht is Pavlov leuk voor een borrel of een kopje thee in de middag maar eten zal ik hier zeker niet meer...
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Maarten Schoon
Het was de eerste keer bij Pavlov. In een gemengd Italiaans-Nederlands gezelschap van 6 personen hebben we in de tuinkamer gezeten: ruim en rustig, met uitzicht op de kerk Mooie gerechten uit een prima keuken. De kaart is gevarieerd en de bediening was uitstekend: meertalig, servicegericht en persoonlijk! De verschillende gerechten waren alle volledig naar wens, gelijktijdig opgediend en goed van smaak. Een goede ervaring en een aanrader voor iedereen. Dank!
AlitadeR .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Lekkere schelppasta met gegrilde courgettes gegeten, wat paddenstoelen en kaas. Prima maaltijd. Mooie locatie, vlak naast de Nieuwe Kerk .
ajeheus .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Uitstekend gegeten bij Pavlov. We hadden niet gereserveerd en het geluk dat we nog een leuke tafel bij het raam kregen. Lekkere smakelijke gerechten, niet teveel, maar wel echt genoeg. We hadden geen ruimte meer voor een nagerecht helaas. De bediening was snel en vriendelijk. We komen graag nog een keer terug.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Lekker gegeten met vriendinnen, we hadden verschillende salades vanwege het warme weer. Rijkelijk gevuld en zeer smakelijk. Er is een uitgebreide doch fantasieloze bierkaart. Bediening was bij aankomst erg onbeleefd, later was dit beter. Eten kwam wel heel netjes op de verzochte tijd. Mooi terras voor bij goed weer.
tvleeskr .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Fraai terras in de tuin van de Nieuwe Kerk. Prettige bediening, al neemt het soms zijn tijd. Informeel. Kaart is voldoende uitgebreid. Kwaliteit is goed, maar niet verfijnd. De porties zijn te groot als je voorgerecht - hoofdgerecht - nagerecht neemt. Witte huiswijn is te vermijden, neem maar een biertje. Al met al naar tevredenheid gegeten. Prijs viel echter wel wat tegen, aan de (te) hoge kant. Niettemin door de ligging toch een aanrader!
Gerwin ..
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vandaag wezen lunchen met collega's bij Pavlov. Ik zeg NIET doen.
We hebben 55 min moeten wachten op een simpele lunch. Uitsmijters en broodjes. Het broodje ovengeroosterde geitenkaas met honing en noten, was niet in de oven geweest en de honing was ook nergens te bekennen. Wel excuses en een kop thee konden we als compensatie krijgen, maar we stonden op tijd en hadden geen gelegenheid om nog te kunnen theedrinken.
Leuke plek om te zitten voor een drankje, maar eten raar ik af
Vynes_ .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prima plek, leuk terras. Vlotte serveerster. Na een lange stadswandeling even op adem komen, dat kan prima bij Pavlov!
Totdat we de rekening kregen; 4,20 voor een Brand Up .... 6,90 voor een klein glas pinot grigio van middelmatige kwalitiet. In een woord belachelijk!
Brand up is een wat exlusiever biertje, nog steeds vrij algemeen. Op de bierkaart stonden geen prijzen, ik begrijp nu waarom; anders bestel je niet! 4,20 is echt volledig buiten proportie. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, en ik kom hier ook niet meer. Dit is gewoon 'diefstal' , totaal niet in verhouding tot het gebodene.
Ik/ we werden vriendelijk geholpen, prima en vlotte meid, niks mis met haar service.
Bij een opmerking over de rare prijzen hoorde ik ' u kunt een mail sturen naar hoofdkantoor', alsof ik dat zou doen.. Natuurlijk aangegeven dat zoiets ten koste gaat van haar fooi.
Neem of een grote berg geld mee, of strijk ergens neer, waar alles meer klopt en eerlijk in elkaars verhouding is.
Ook "kaas worst scenario" besteld voor erbij, de 8,50 is ook te hoog geprijsd voor de hoeveelheid wat geserveerd werd.
Enigzins minder uit verhouding dan tapbiertje en pinot grigio. (ik grapte nog, krijg ik een gouden rietje bij de Brand Up...?)
Ericavandam .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vandaag 17/8 bij pavlov wezen eten met mijn man en mijn zoon.

Wij hebben 2 vegetarische schelp pasta en 1 entrecote besteld.

De entrecote was perfect gegaard alleen zaten er bij de groenten/en bij de pasta hele stuken gekneusde peper in! Volgens mij was de peper molen van de kok kapot of zo want die was niet te eten!

Ik raad aan om een peper molen te kaan gebruiken zodat de peper wat minder grof in je eten komt (en dus ook niet meer tussen de tanden van de klanten!)

Voor de rest was de bediening erg respectvol en zijn wij erg te vrede over ontvangst en bediening.
Hoofddorper .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Willem
Gisteren gegeten bij Pavlov Den Haag gereserveerd om 13.00 uur voor 4 personen met 2 lunchbonnen nadat de drankjes gebracht waren duurde het erg lang voordat we het eten kregen het eten was geen hoogstandje de salade was minimaal de rucolasla was niet aangemaakt met een dressing minimaal gerookte kip en een half tomaatje de broodjes met eisalade de een was royaal belegd de ander voor amper een half broodje met dit alles waren we om 15.00 uur klaar voor ons geen Pavlov meer
Btt22 T.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Afgelopen week bij Pavlov het drie gangen verrassingsmenu gegeten.
Het viel helaas zwaar tegen. We hadden ivm dieet gevraagd om een maaltijd zonder aardappeltjes/patat. Bij het hoofdmenu kregen we toch aardappels geserveerd. Bij een opmerking hierover was het antwoord, "sorry, we hebben niet anders, ik kan eventueel wat extra sla voor u klaar maken".
Verder bestond het hoofdgerecht uit een inspiratieloze, veel te grote hoeveelheid en ook nog eens lauw vlees. Ook hier werd een beetje lacherig over gedaan met de opmerking : "bij het dessert zullen we geen vlees serveren".
Al met al een tegenvallende maaltijd waarbij de prijs - kwaliteitverhouding totaal niet klopte. Voor ons geen Pavlov meer
robbert L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Met een groep van 12 personen heerlijk gegeten in de speciaal voor ons gereserveerde vergaderzaal op de tweede etage. De zaal is vrij recent prachtig gerenoveerd en aan de nieuwe massief eiken tafel hebben wij van een heerlijk 4 gangen menu genoten. Voor de keuken geen probleem dat wij allemaal onze eigen voorkeuren hadden en het bediende personeel was erg vriendelijk, gastvrij en efficiënt. Het vier gangen menu, geserveerd met goede en lekkere wijnen, was heel erg goed zowel qua smaak, originaliteit en portie. Wij hebben in de sfeervolle ambiance van de vergaderzaal van restaurant Pavlov echt een top avond en diner gehad. Echt een aanrader om met een leuke groep te gaan eten en de vergaderzaal te reserveren. Pavlov zit ook lekker dichtbij het centraal station en in het centrum van Den Haag wat wil je nog meer?
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
bedankt Pavlov team zeer goed bevallen verwelkom was prima.
Eten was zeer goed en goed bereid
afscheid kort en krachtig.
kwaliteit prijs verhouding correct
;)
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij hebben er op vrijdag 3 juni gegeten rond 19.30. Het was gezellig druk in het restaurant en we werden vriendelijk ontvangen. Ons tafeltje voor 3 personen was keurig gedekt. We werden snel voorzien van een aperitief inclusief gratis water. Nadat wij onze keuze hadden gemaakt uit een zeer smakelijke kaart, waar ook de vegetariër aan zijn trekken komt, hadden wij met 15 minuten ons eten op tafel. Dorade met een gamba en een heerlijk malse entrecote. Onze dochter koos voor de appeltaart, zalig met een bolletje eigengemaakt ijs! Als afsluiter een lekker kopje koffie en thee.
Door de gezellige, sfeervolle entourage en het professionele personeel waren wij binnen een uur klaar. Precies op tijd voor onze volgende afspraak!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gezellige zaak met vrolijke bediening die als extra toevoeging aan het 3gangenverrassingsmenu wat we hebben genomen toevoegde dat ze ons liet raden wat we hadden. Vooraf kregen we nog een amuse, een bouillabaisse met kerrie. Wel aardig (ik houd niet zo van vissoep) , daarna een voorgerecht wat uit drie verschillende gerechtjes, twee koude sushi-achtige en een warm in korstdeeg. Daarna het hoofdgerecht, lamskotelet en nog een stukje vlees met gebakken groenten en een bruine saus. Dat was wel machtig en wat zwaar van smaak. Een fris sausje, of een frisse groente, erbij was beter geweest. Tenslotte een toetje, een merengue met wat room en een chocoladecreatie. Daarbij wat passende bieren en een glaasje prosecco. Al met al niet onaardig, met name het hoofdgerecht vond ik qua smaak niet zo geweldig. Maar ach, het kan niet altijd top zijn, wellicht ga ik over een paar maanden nog eens bij Pavlov eten
MarjoleinWinterswijk .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Vorige week zondag gebruikten wij de lunch bij Pavlov en dat was een succes. Het restaurant voelde meteen gezellig aan. We waren blij verrast door de vriendelijke bediening en ook door de wijze waarop onze gerechten werden opgediend. Alles smaakte prima en zag er fantastisch uit. Zelfs van een eenvoudig broodje kaas werd echt werk gemaakt. Verse jus d'orange is ook top. Kortom: we werden er blij van!