Over het restaurant Pavlov

Heerlijke Frans-internationale keuken

Neem de tijd en geniet. Niet alleen van het heerlijke eten, maar ook van de ongedwongen sfeer, het warme interieur en de attente bediening. Je voelt je hier helemaal thuis, de avond kan niet lang genoeg duren.

Meer informatie over restaurant Pavlov

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00
- High Tea 11:00 - 16:00

7,1
7,1

Jouw recensie over het restaurant Pavlov

Zita L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Het visgerecht was smakelijk maar lauwwarm. Op ons verzoek werd dit alsnog opgewarmd. Als goedmakertje werd ons glas wijn aangevuld. Heel attent!
Jammer dat er per glas een duurdere wijn (€ 5,60) werd afgerekend dan wij dachten besteld te hebben (€ 4).
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Sfeervol café, vriendelijke bediening. Bijzonder dat ze verschillende vegetarische borrelhapjes (van de vegetarische slager) hebben. De lunch met mijn dochter was zeer geslaagd.
JasperDijsel .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Leuke zaak, leuk gelegen naast de Nieuwe Kerk. Ik nam er een Bio beefburger met pancetta, chutney en friet. Smaakte erg goed. Ze liggen recht tegenover het nieuwe conservatorium. Mooie plek!
Felix W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Had niet veel tijd
Snelle en aardige bediening, prima kwaliteit
Felix
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Eten mogen we eerlijk gezegd niets over zeggen, want we hadden alleen snacks. Bediening daarentegen valt wel wat over te zeggen. De leidinggevende zag er onverzorgd uit en leek niet helemaal te zien wat er gebeurde. De rest van de bediening was langzaam en zeer onoplettend. Niet alleen naar ons, maar ook naar andere gasten toe. Misschien iets minder plezier maken met elkaar en vaker een rondje lopen door de zaak (zeker als je met 4 man voor *op dat moment* 6 tafels staat).
Renée B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Echt geen lekkere gamba's. Zelfs de 2e poging van de keuken was niet succesvol. Wel zeer attente bediening.
P
Nynke Jo S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
De salade was voortreffelijk (en meer dan genoeg). De bediening voegde daar nog wat aan toe.
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Je voelt je welkom, bedienend personeel zeer vriendelijk en de lunch voortreffelijk.
Ik kan het aanbevelen
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Eten was niet lekker
AlitadeR .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Black bean burger met chutney en friet hier gegeten. Smaakte prima. De locatie is prettig, vlak naast de nieuwe kerk. Parkeergarage aan de overkant.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Duurde lang tot het eerste gerecht, 3 kwartier, terwijl het rustig was. Lekker gegeten en waar voor je geld met gift for you cadeaubon.
Izabella P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Leuke mensen, mooi terras, wel land wachten.
Lekker echter prijzig
N. K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Afgelopen zondag geluncht, entourage is erg mooi maar verder was het geen genoegen. Erg lang op de bestelling moeten wachten, tosti’s waren koud, onvriendelijke bediening. Ik kreeg de indruk dat ik blij mocht zijn om daar te lunchen. Voor mij was het de laatste keer daar.
Mieneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Een nat glas whiskey voor 9,50 euro!!!!!
Veel te veel spek om de zeewolf.
Bij de garnalen geen citroen en een brei van aardappels, paddestoelen en groente eronder!
Een waterige witte droge wijn en een fles water voor 6 euro
Helaas niet erg constructief van onze kant!
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Onvriendelijke dame in de bediening, blonde vrouw afgelopen zondag. Ze had met meerdere klanten gedoe. Het kwam over alsof ze ons bewust negeerde.
Bestelling opnemen duurde erg lang (ruim 15 minuten en 6 keer bijna roepen voor aandacht), eten kwam na 45 minuten maar is prijs technisch onvoldoende
Salade van 13 euro: beetje sla, gegerilde courgette en champignons en paar tomaatjes. Op het broodje van mijn vriendin was de helft vergeten.
Al met al dus echt een slechte ervaring en raden het dan ook niet aan.
Marie-louise S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
We hebben hier geluncht ter ere van de verjaardag van mijn moeder en zaten heerlijk in de tuin. Lekkere salades en clubsandwitches. Ondanks een tekort aan bediening werden we zeer aardig en correct geholpen
Soenita B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eten valt mee. Ik denk dat voor het zelfde prijs je ergens anders veel beter en lekkerder kan eten.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk terras op mooie locatie, maar verder teleurstellend. Kleine porties, weinig garnituur, niet goed warm en gamba's/coquilles/struisvogelbiefstuk te gaar. Voor de prijs die je hier betaalt is dat teleurstellend, daarbij was de service weinig attent en de wachttijd lang ondanks dat het zeker niet druk was. Voorlopig gaan wij niet meer naar Pavlov.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Op deze prachtige locatie was ons etentje een teleurstelling. De gamba’s waren koud, te gaar en zonder smaak. Er werd geen waterbakje gegeven om je vingers schoon te maken, ook niet op verzoek. De witte wijn was lauw. Het eten zag er niet. De kok moet nodig aangesproken worden op zijn prestatie. De bediening vond onze vragen maar lastig met onze vragen over de wijn en het eten. Voorlopig maar even niet naar Pavlov
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Ik had meer verwacht van dit restaurant. Personeel was vriendelijk, gastvrij en goed op de hoogte van dieetvoorkeuren. Voorgerecht (soep): vers en kleine portie (is prima). Hoofdgerecht: voor een hoofdgerecht was de portie beslist te klein voor de gemiddelde eter. Stoneleeks veel te hard. Nagerecht: overdadig maar wel lekker. Zonder nagerecht krijg je beslist binnen een uur weer trek, bovendien vind ik de prijs niet in verhouding staan tot het geserveerde.