Paviljoen Vogeleiland

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 18:00

Voordelig
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Met een groep een high beer en een high tea gedaan. Was super goed bevallen. Top kwaliteit hapjes, alles super vers en aan alles is te merken dat de kok echt passie heeft voor wat hij maakt. Goede service bij zowel de high tea als de high beer. Leuke locatie. Kortom TOP!
Prinsepesca .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben enorm genoten van een orientaalse high tea. De enthousiaste chef straalde liefde voor zijn gerechten uit en dat was te proeven.
Aanrader voor iedereen; een heerlijke plek met lieve mensen!
L V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wat een feestje! Onze oriental high tea bestond uit verrukkelijke hapjes. Van huisgemaakte hummus tot sandwiches met mango... alles was even lekker! Eerlijk gezegd hadden we dat niet verwacht. De zaak kan wel een verfje gebruiken en de inrichting is wat ouderwets, maar het eten en het personeel: top! Een aanrader.
Schrijversblok .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Wat een verrassend leuke tent zeg! Die jongens zijn nog maar net bezig, maar laten een prettige indruk achter. Vriendelijke bediening, fraai uitzicht op park en water en lekker gegeten. Lunchsalade (fris, vers) met knapperig warm brood erbij en een lik boter. Goede huiswijn erbij. Prima. Bereikbaarheid ook top, tegenover het station en vlakbij de binnenstad.
Marga_Zwolle .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Zeer aangename lunch gehad vandaag in het Paviljoen! Bediening was overal goed van op de hoogte en het eten smaakte verrukkelijk! Daarnaast ligt het zeer centraal tussen station en binnenstad in een prachtige omgeving midden in het park. Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken!
Alie G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Vanmiddag een stampotbuffet gehad. Heerlijk.
Ook een geweldig toetje
Ook een uitleg gehad over het ontstaan van het paviljoen
Hiske R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Het paviljoen heeft de afgelopen decennia al heel wat meegemaakt. Na een aantal jaar weer wezen kijken hoe het gaat. Ideale plek om af te spreken voor treinreizigers; het vogeleiland ligt t.o. het NS station Deventer in een oase van ruimte en groen en toch op kleine loopafstand van harte centrum stad. Dus even weg van de drukte op De Brink... dit is prima alternatief.
Fijn om te ervaren dat de uitstraling en sfeer er nog steeds is; de ronde binnenruimte met de mooie veranda. Prettig professioneel geholpen door oudere dame (dat zie ik niet veel meer). Vlotte service ook toen het steeds drukker werd. Lunch was prima, koffie (verkeerd) heerlijk.
Met goed gevoel vertrokken.
Keukenhen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Vlak voor het Deventer NS-station ligt verscholen in het groen van het Vogeleiland het Paviljoen. Op maar vijf minuten lopen afstand van het stadscentrum.
Een oase van rust en sfeer. Op dit moment nog met een bescheiden kaart, maar wel van uitstekende kwaliteit voor zeer acceptabele prijzen. Enkele voorbeelden: een goede tosti in verschillende samenstellingen voor 2,50 euro, perfecte koffie van de lokale brander Ten Have, soepen voor 3,50 en rijk gevulde salades voor 4,50 euro. De bediening is uitermate galant en zorgzaam. Je voelt hier verwend. Goede sfeer zowel binnen als buiten op het omringende terras met uitzicht op de Singelgracht. En dat alles is geen eendagstreffer, want we zijn hier al verschillende malen geweest.