Paviljoen 't Twiske

Noorderlaaik 8 1511 BX Oostzaan Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paviljoen 't Twiske

Xxx1 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Een hele mooie locatie, zeker op een zomeravond met het uitzicht over het water. Lekkere gerechten zowel voor vleeseters als vegetariërs als kinderen. Veel soorten bier. En heerlijke taart zowel van Holtkamp als zelfgemaakt
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Twee keer deze zomer genoten van het eten hier en et heerlijke uitzicht.
De Verdejo witte wijn is een aanrader, net zoals overigens ook de smaakvolle burger en frisse salade's. Gebak en koffie is ook fantastisch....
Personeel is goed getraind (komt net iets te vaak vragen of alles naar wens is en of ze nog iets mogen bijschenken :-) €€ :-) ) en super vriendelijk. Fijne plek. Je voelt je er meteen thuis, gezellig met veel honden...
Amsterdam_Noord .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
We gingen voor mijn verjaardag een high tea doen voor 12 personen, hiervoor had ik uiteraard ruim van tevoren gereserveerd. Ik was wat eerder en we moesten even op de tafel wachten (het was behoorlijk druk).

Uiteindelijk duurde het een tijdje voordat de eerste thee en koffie kwam. De heer die ons hielp vertelde dat er zieken waren, maar heeft toch zo veel mogelijk de gang erin weten te houden. Zijn service was fantastisch!
Daarna zelfs nog blijven hangen voor wijn en borrelhapjes in het zonnetje aan het water. Heerlijke middag/avond gehad!
Mtraudes .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Ga er niet eten. Misschien dat als je een hamburger en een portie frite bestelt je nog wel redelijk aan je trekken komt. Maar de serieuze kaart: ze kunnen niet waarmaken wat ze beloven. Anderhalf uur wachten en als je dan een klacht uit dan wordt je aangesproken op je toon ipv dat de klacht in ontvangst genomen wordt. Dus een welgemeend advies: ga er niet eten.
Bette R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Alles is prima bij het Paviljoen Twiske, de locatie, het eten enz.
Echter wat ons uitermate irriteert is dat het personeel iedere keer komt vragen of je nog iets wilt drinken, zelfs als je nog koffie of thee in je kopje of glas hebt staan. Afgelopen zaterdag en zondag zijn we daar geweest en het was weer hetzelfde liedje... Ook andere gasten ergerden zich daaraan. Op het laatst heb ik maar gezegd: Als we nog iets willen drinken dan hoor jij het als eerste....
Begrijp best dat jullie willen dat wij wat bestellen maar dit gaat echt te ver. Ben benieuwd naar jullie reactie...
Mevr. Renkema
Anja1972 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Op zondag 30 augustus heerlijk op het terras gezeten. Biertje erbij en de kip saté gegeten: heerlijk! Vlotte en vriendelijke bediening en een prachtig uitzicht. Echt een aanrader!
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Afgelopen zondag heerlijk geluncht. Was best druk en super gezellig. Buiten de kaart om.hadden ze erwtensoep wat heerlijk. Mijn vriendin had een br carpaccio altijd lekker.
Hier komen we snel terug. Leuke en vriendelijke bediening.
Injo .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Op een warme woensdagavond hier na het werk met een vriendin neergestreken. Het was al 19.50 uur en de bediening meldde dat de keuken om 20.00 uur zou sluiten. Snel besloten om de kipsate te nemen. Helaas was deze lauw tegen koud aan evenals de patat. Daarna wel een overheerlijke ijskoffie gedronken. Na deze misser zullen we waarschijnlijk niet zo snel terug gaan! Jammer, want het is een fantastische locatie!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Wij hebben hier de trouwdag van ons ouders gevierd. De bediening was vlot en foutloos. Het eten was heerlijk en je hebt een schitterend uitzicht op het water. Jammer dat het te koud was om buiten te zitten, want dan zit je helemaal geweldig daar! Wij komen zeker terug.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Super restaurant. Heerlijk gegeten samen met mijn vriendin. We hebben gekozen voor de kipsate, was erg lekker. Super mooi uitzicht op het water. Vooral heerlijk met het zonnetje
Gerrit Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Afgelopen zaterdag weer neergestreken in Paviljoen 't Twiske. Ik kom hier al jaren met plezier. Het was bijzonder druk, want er was een grote partij gaande. Het personeel is zo ontzettend vriendelijk. Er was eigenlijk geen plaats meer in de herberg, maar er werd een tafeltje ergens vandaan getoverd en naast de bar neergezet. Duidelijk dat ze ons, als vaste gasten, niet wilden teleurstellen met de mededeling "we zitten vol".
Ondanks de grote drukte heel snel geholpen en lekker gezeten. Deze mensen verdienen alle lof. Constante kwaliteit, goede wijnen en een leuke plek.
De erwtensoep was precies wat ik ervan had gehoopt. Een aanrader!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Op die welbewuste zeer warme dag, heerlijk geluncht. Van te voren wel gereserveerd, dat was echt nodig. Een uitgebreide lunchkaart, met heerlijke salades en belegde broodjes. Ook een broodje kroket is te bestellen. Om daar te komen, en je bent met de auto, moet je je wel betalen, maar dan kun je wel gebruik maken van al het moois in dit grote natuurreservaat.
Riekje B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Ik heb er met mijn dochter geluncht op een zonnige donderdag! Je kunt dan heerlijk op het terras aan het water zitten op stoelen of op lange banken. De bediening is heel vriendelijk zonder te overdrijven. We aten een maaltijdsalade. Lekker vers en heel smakelijk. Er was voldoende brood bij! Om snel weer terug te komen!