Paviljoen 't Schor

Meer informatie over restaurant Paviljoen 't Schor

Jouw recensie over het restaurant Paviljoen 't Schor

Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Eten was matig. Wij hadden vooraf de vitello tonato. Kalfsvlees te ver door gegaard en de tonijn was van albacore. Deze tonijnsoort is eg vlak van smaak. De geitenkaassalade was prima evenals de carpaccio. De gebakken gamba’s waren met knoflookmayonaise in plaats van de aangegeven aioli. Als hoofdgerecht het visplaatsen met koude en warme vissoorten. Een echte aanfluiting. De koude vissoorten bestond alleen uit krab wat te ver door gegaard was. Ook waren de stukken niet gekraakt waardoor de stukken vlees niet met een vorkje eruit te halen was. Een vispotje met precies 2 stukjes skrei. Voor ieder twee grote gamba’s en 3 kleine garnaaltjes met een paar aardappelkroketten. De spareribs waren in de cola gegaard, maar daar was ook alles mee gezegd. Harde en droge stukken vlees, terwijl je mag verwachten dat het van het bot afglijdt. Geen marinade of lekker afgelakt. Het vlees zoals de entrecote en de ossenhaas waren prima van smaak en hadden een goede garing. Alleen jammer dat de bearnaise saus in plaats van verse dragon met droogwaren was gemaakt. Dit is natuurlijk te proeven in de smaak. Bediening was prima.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
't Schor ligt prachtig aan de Schelde. De kaart is voorspelbaar voor een strandtent: wat vlees zoals entrecote, wat vis zoals zalm en dan een dagschotel, bv mosselen. Overal friet en wat sla bij, klaar. Niks mis mee als dan de bediening scherp is ( ene keer wel, andere keer duurt het 45 minuten om een drankje te krijgen) en de zaak niet ook (in het midden) een loungehoek heeft ingericht waar een groep jongeren veel drinkend steeds luidruchtiger wordt, rond gaat lopen, gaat zingen, hard roepen en roken. Niemand van de staf grijpt in.
Wij kwamen er 2x: dag 1 rust, cijfer 7
Dag 2 dus met de loungegroep: 5

Leuke plek, prima voor lunch....maar in de zomer niet oke voor relaxed dineren.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Leuke plek qua entourage om wat te gaan eten maar daar is ook alles mee gezegd. Meerdere malen hier geweest omdat de plek zo leuk is echter het eten viel keer op keer tegen zeker gezien de forse prijs je ook betaald. Voor die prijs verwacht je goede kwaliteit eten. Daarnaast zijn wij ook meerdere malen echt negatief verrast over het slechte personeel van dit restaurant echt een aanfluiting werkelijk alles is teveel gevraagd. Zo ongemotiveerd als hier hebben wij zelden gezien. De klant is hier zeker geen koning. Je voelt je hier eerder lastig als klant zijnde wat een zeer onplezierig gevoel geeft. Kortom een leuke plek maar verwacht er verder niet al teveel van
Akwadoe D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
De mosselen van mijn partner waren goed maar mijn slibtongetjes waren maar zo-zo en de frites hadden geen lekkere aardappelsmaak en vond ik wat aan de kleffe kant. De huiswijn is prima, de bediening onpersoonlijk. In het damestoilet hangt een oproep voor personeel; een chef-kok en een zelfstandig werkende kok worden gevraagd....
Boterblommeken .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Wij namen er de vangst van de dag en dat was die dag een bouillabaisse. De smaak van het vocht was echt heel lekker maar de vis die erin lag was gortdroog. Dat maakte het hele gerecht waardeloos. Ik heb het dan ook laten staan. Ik moest het wel gewoon betalen want ik had niets gezegd??? De bediening vond het wel akelig en gaf me mijn ijsje gratis. In elk geval deed ze haar best.
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Dit ruime strandpaviljoen in loungestijl is ook hartje winter als enige strandtent in deze omgeving alle dagen van de week geopend vanaf 11 uur. Dat is al een grote plus. Garnalenkroketjes met frites en salade gegeten. De kroketten waren uitstekend, de portie huisgemaakte frites royaal. Bij mijn tafelgenoten viel de dagsoep, snert, ook goed in de smaak. Deze werd geserveerd met een mandje met stokbrood. De locatie is schitterend. Hier kom je helemaal tot rust en ook in de winter geeft het je een vakantiegevoel. Enige minpuntje was dat de bediening nogal gereserveerd reageerde op het verzoek om een glas water. Wij hadden alle drie al thee, koffie en eten besteld, dus ik vind dit dan wel kunnen. Er werd ook aan voldaan, al kwam het wel in een klein glaasje.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Wat een geweldige tent !!

Voor of na een heerlijke wandeling in prachtig gebied is het zeker de moeite waard om in deze nieuwe tent neer te strijken.

Attent, vrolijk en meedenkend personeel dat verstand heeft van de kaart en van gastvriendelijkheid.

De mosselen smaakten fantastisch en de sliptongetjes waren de beste van deze week uit eten.
Bovendien werd er voortreffelijk omgegaan met de voedselallergie van onze dochter!

Een aanrader!