Paviljoen 't Schor

Havenstraat 54 4569 TL Paal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paviljoen 't Schor

Akwadoe D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
De mosselen van mijn partner waren goed maar mijn slibtongetjes waren maar zo-zo en de frites hadden geen lekkere aardappelsmaak en vond ik wat aan de kleffe kant. De huiswijn is prima, de bediening onpersoonlijk. In het damestoilet hangt een oproep voor personeel; een chef-kok en een zelfstandig werkende kok worden gevraagd....
Boterblommeken .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Wij namen er de vangst van de dag en dat was die dag een bouillabaisse. De smaak van het vocht was echt heel lekker maar de vis die erin lag was gortdroog. Dat maakte het hele gerecht waardeloos. Ik heb het dan ook laten staan. Ik moest het wel gewoon betalen want ik had niets gezegd??? De bediening vond het wel akelig en gaf me mijn ijsje gratis. In elk geval deed ze haar best.
Pallas23 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Dit ruime strandpaviljoen in loungestijl is ook hartje winter als enige strandtent in deze omgeving alle dagen van de week geopend vanaf 11 uur. Dat is al een grote plus. Garnalenkroketjes met frites en salade gegeten. De kroketten waren uitstekend, de portie huisgemaakte frites royaal. Bij mijn tafelgenoten viel de dagsoep, snert, ook goed in de smaak. Deze werd geserveerd met een mandje met stokbrood. De locatie is schitterend. Hier kom je helemaal tot rust en ook in de winter geeft het je een vakantiegevoel. Enige minpuntje was dat de bediening nogal gereserveerd reageerde op het verzoek om een glas water. Wij hadden alle drie al thee, koffie en eten besteld, dus ik vind dit dan wel kunnen. Er werd ook aan voldaan, al kwam het wel in een klein glaasje.
Simone-91 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Ik ben al een aantal keer bij Paviljoen 't Schor geweest. Ik vind het er echt prachtig uit zien! Ze hebben er echt iets moois van gemaakt, zowel binnen als buiten. Erg ruim, hip en gezellig. Zodra je op het terras gaat zitten komt er redelijk snel iemand naar je toe om je bestelling op te nemen. Het blijft echter ook bij deze ene bestelling. We hebben al een aantal keer een half uur met een leeg glas/bord voor onze neus gezeten. Iedere keer als we weer wat willen bestellen moeten we zelf het personeel roepen, en het is niet zo dat we om het kwartier een nieuw drankje willen bestellen :) Verder kun je na 21.00 ook niets meer qua eten bestellen. Ook niks voor bij de koffie of een snackje zoals bitterballen of een portie kaas. Dit vind ik erg jammer.
LotBake .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Wat een geweldige tent !!

Voor of na een heerlijke wandeling in prachtig gebied is het zeker de moeite waard om in deze nieuwe tent neer te strijken.

Attent, vrolijk en meedenkend personeel dat verstand heeft van de kaart en van gastvriendelijkheid.

De mosselen smaakten fantastisch en de sliptongetjes waren de beste van deze week uit eten.
Bovendien werd er voortreffelijk omgegaan met de voedselallergie van onze dochter!

Een aanrader!