Paviljoen 't Middelpunt

Dorpsstraat 54 2636 CJ Schipluiden Nederland Kaart

Over het restaurant Paviljoen 't Middelpunt

Genieten aan het water

Pal aan het water vind je deze gezellige zaak. Schuif aan en geniet van een heerlijk diner boordevol verse en smaakvolle ingrediënten. De bediening is ontzettend vriendelijk en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Echte gastvrijheid die je niet vaak meer tegenkomt!

Meer informatie over restaurant Paviljoen 't Middelpunt

Alex H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Tweede keer geweest. Opnieuw goed bevallen.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
voorgerecht carpaccio (tonijn en runder) waren goed van smaak, zou iets spannender kunnen qua garnituur
trio van vis, niet echt bijzonder, iets te droog. De spareribs vonden de kinderen niet lekker. Vegetarisch was wel lekker gerecht.
Nagerechten zagen er smakelijker uit, helaas was er geen chocoladefondue. Redelijk gegeten, had er eigenlijk meer van verwacht.
Peer K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Bij aankomst zat de kok, althans een man in een witte koksjas buiten een sigaretje te roken. Wat direct opviel dat het terras zo goed als leeg was terwijl het weer schitterend weer was. In de omgeving waren de terrassen overvol.
Eenmaal zittend op het terras schrokken we een beetje van de staat van onderhoud. Het zonnescherm was kapot en vies, op de grond lag viezigheid en het was gewoon niet proper. De bediening was alleraardigst. Totdat de man in de witte koksjas ons kwam bedienen. Dit bleek echt de kok. Zijn jas was gewoonweg vies en rook onsmakelijk. Maar ook zijn broek had betere tijden gekend. We hadden geen trek meer. Tijdens het afrekenen zag we dat allerlei etenswaren zoals sla gewoon op de aanrecht lag. Bij het vertrek konden we vanaf de straat een blik in de keuken werpen, ivm de warmte had men kennelijk de deur open gezet, het was een onfrisse bedoeling. Doekjes, theedoeken, houdbaarheiddoosjes, pannen het stond en lagen allemaal door elkaar heen. Nee, niet voor herhaling vatbaar! Jammer want het bevindt zich op een top locatie!
Daemy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zeer lekker gegeten!
De kaart is weer vernieuwd en bied veel keuze.

Vlees was lekker mals en de garnering had een perfecte smaak! Kortom een heerlijk avondje genieten voor een leuke prijs!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vond het er altijd heerlijk eten maar sinds de menukaart veranderd is vinden wij het erg tegenvallen, ossenhaas salade zaten stukken vet tussen, spareribs waren behoorlijk pittig terwijl dat niet stond aangegeven en de patat was ook behoorlijk vet en die was er ook altijd zalig.
Dus voor ons niet meer en we kwamen daar behoorlijk vaak.
Sorry
Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een gezellig tentje! We hebben heerlijk gegeten, bediening was top! Ik kom nog een keertje terug, lijkt me in de zomer ook erg leuk zo aan het water!
ria-en-cor.buys .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
wij waren daar voor de 4e maal en in een woord fantastisch en we hebben weer heerlijk gegeten zeer smaakvol klaar gemaakt zeker weer voor herhaling vatbaar
zijderups2 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ben hier eerder met AH kaart geweest. De zalm was schitterend. Het was een enorm grote portie. Opvallend was op zaterdagavond alleen grijze hoofden, oude mensen. Gemengd publiek is aantrekkelijker. Misschien veranderen in alleen 2 kaarten per avond toelaten.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben een leuke avond gehad , lekker gegeten , komen nog eens terug .
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben gisteravond genoten van een heerlijk etentje! We hadden een ruime keuze uit het AH diner! De bediening was uitstekend en het eten werd verzorgd opgediend. Er is rekening gehouden met diabetes; mijn man kreeg een heerlijk kaasplankje! Kortom een echte aanrader!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten. Leuke haloween sfeer en gezellig gegeten . Ondanks de kleine ruimte geen last van de baklucht of afwas geluiden
zijderups2 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
AH kaart betekent minimale keuze. Dus vlees of vis. Maar beide zijn wél een compliment voor de kok, heel goed. Geserveerd met sla, elk met bijpassen frisse groente en 2 soorten patat. We kozen toetje ijs met chocosaus en dat was een feestje apart, geweldig. De bediening was heel vriendelijk en de gangen volgden elkaar in juiste tempo op. Een aanrader dus.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
de prijs van een sateh staat in geen verhouding tot de twee of drie stokjes die geserveerd worden, heel kleine stukjes kip op een stokje met een heel klein beetje satehsaus. ook heb ik nog nooit naast sateh snijbonen en bloemkool op het bord gekregen. het garnituur erbij was prima. lekkere frietjes.
hans.v.d.vliet .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ondanks de drukte geen lange wachttijden, het eten was prima in orde evenals de bediening.
Het paviljoen ligt mooi aan en in het water, door het mooie weer was er veel vaarverkeer en konden we genieten van een mooi zonsondergang.
ria-en-cor.buys .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij waren daar voor de 4e keer en het wederom fantastisch een aanrader het eten was heerlijk zowel het voorgerecht het hoofdgerecht en het zalige toetje volgende keer gaan we weer
Jacoline A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het is echt zomers genieten om heerlijk buiten bij Paviljoen 't Middelpunt te dineren. Het voorafje was voor mij carpaccio wat helemaal verrukkelijk smaakte! Daarna de ribeye was ook heerlijk met een heerlijk sausje erover en frietjes met rauwkost en andere groentes. Ook de ijscoupe was meer dan voortreffelijk, kortom, ZOMERS GENIETEN!
Atheking .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De ligging van het Paviljoen is leuk- aan het water waar regelmatig bootjes voorbij varen. Je kunt zowel binnen als buiten zitten. De zaak zat zondagavond goed vol, de bediening was vriendelijke en professioneel. De kaart is niet verrassend, maar voldoet aan de verwachting. Beter iets simpels goed doen dan gerechten, die te hoog gegrepen zijn en waarschijnlijk bij de Westlandse bevolking niet in de smaak valt. Lente uisoep was erg vlak van smaak. Had net zo goed een andere benaming kunnen hebben. Carpaccio was goed, Rib eye en kabeljauw ook prima en het ijsje wel erg fors aan de maat. Portiegrootte prima verder. In de keuken wordt efficient gewerkt, maar je moet geen haast hebben. Het kan even duren, maar dat is op deze lokatie niet vervelend.
henkfuut .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker gegeten en prettige bediening, vooral het dessert panna cotta was heerlijk.Het interieur is wat mij betreft enigszins gedateerd.
Ader50 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zaterdagavond een tafel voor 2 gereserveerd en de ontvangst was vriendelijk. We konden snel een drankje bestellen maar moesten daarna wel wat lang wachten op de kaart. Vooraf stokbrood met drie smeersels die best wel lekker waren. Als hoofdgerecht Surf en Turf (medium) en tonijn (rare). Tegenvaller De tonijn was well done en de bediening gaf dat direct toe en ik kreeg een nieuwe. Daaraan kon je zie dat die kort gegrild was maar aan de droge kant en er zat geen enkele rode kleur in en zelfs geen roze (niet vers dus), De diamanthaas van de Turf was een erg onregelmatig stuk en was vrijwel nergens meer roze. Mijn tafelgenoot wilde echter geen ander(geen geloof in dat het beter zou kunnen) maar de gamba's van de surf waren lekker. Ook de patat en de gebakken aardappelen waren goed. Dessert en koffie na hadden we geen zin meer in. Direct afrekenen en vertrekken was de enige juiste vervolgstap. Jammer van de avond maar voor ons dus de eerste en laatste keer op dit adres. Ik snap de hoge recensie die voor ons wel de reden was om er eens te gaan eten dan ook absoluut niet.
fheeze .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het eten was erg slecht, mijn vriendin bestelde tonijn en die was helemaal droog gebakken, ik zelf bestelde een mixed grill waarvan alleen de biefstuk redelijk was, de kipstate was geheel dood gestoomd en de varkenshaas was rauw. De groente die bijde gerechten was abdominaal slecht, 1 klein stukje bloemkool met 3 peulen. De patat en aardappels waren wel goed, echter krijg je die in een zeer beperkt portie.

De bediening deed wel redelijk hun best, bood nog een gratis drankje aan en kwam opzich vriendelijk over.

De plaatsing van het restaurant is redelijk, echter ziet het er buiten vrij 'goedkoop' uit met over OLA prullenbakken etc, overal een goede sfeer, wat zonde is van de locatie.