Paviljoen 't Middelpunt

Dorpsstraat 54 2636 CJ Schipluiden Nederland Kaart

Over restaurant Paviljoen 't Middelpunt

Genieten aan het water

Pal aan het water vind je deze gezellige zaak. Schuif aan en geniet van een heerlijk diner boordevol verse en smaakvolle ingrediënten. De bediening is ontzettend vriendelijk en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Echte gastvrijheid die je niet vaak meer tegenkomt!

Meer informatie over restaurant Paviljoen 't Middelpunt

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een gezellig tentje! We hebben heerlijk gegeten, bediening was top! Ik kom nog een keertje terug, lijkt me in de zomer ook erg leuk zo aan het water!
Ria-en-cor.buys .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
wij waren daar voor de 4e maal en in een woord fantastisch en we hebben weer heerlijk gegeten zeer smaakvol klaar gemaakt zeker weer voor herhaling vatbaar
Zijderups2 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ben hier eerder met AH kaart geweest. De zalm was schitterend. Het was een enorm grote portie. Opvallend was op zaterdagavond alleen grijze hoofden, oude mensen. Gemengd publiek is aantrekkelijker. Misschien veranderen in alleen 2 kaarten per avond toelaten.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben een leuke avond gehad , lekker gegeten , komen nog eens terug .
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben gisteravond genoten van een heerlijk etentje! We hadden een ruime keuze uit het AH diner! De bediening was uitstekend en het eten werd verzorgd opgediend. Er is rekening gehouden met diabetes; mijn man kreeg een heerlijk kaasplankje! Kortom een echte aanrader!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten. Leuke haloween sfeer en gezellig gegeten . Ondanks de kleine ruimte geen last van de baklucht of afwas geluiden
Zijderups2 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
AH kaart betekent minimale keuze. Dus vlees of vis. Maar beide zijn wél een compliment voor de kok, heel goed. Geserveerd met sla, elk met bijpassen frisse groente en 2 soorten patat. We kozen toetje ijs met chocosaus en dat was een feestje apart, geweldig. De bediening was heel vriendelijk en de gangen volgden elkaar in juiste tempo op. Een aanrader dus.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
de prijs van een sateh staat in geen verhouding tot de twee of drie stokjes die geserveerd worden, heel kleine stukjes kip op een stokje met een heel klein beetje satehsaus. ook heb ik nog nooit naast sateh snijbonen en bloemkool op het bord gekregen. het garnituur erbij was prima. lekkere frietjes.
Hans.v.d.vliet .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ondanks de drukte geen lange wachttijden, het eten was prima in orde evenals de bediening.
Het paviljoen ligt mooi aan en in het water, door het mooie weer was er veel vaarverkeer en konden we genieten van een mooi zonsondergang.
Ria-en-cor.buys .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij waren daar voor de 4e keer en het wederom fantastisch een aanrader het eten was heerlijk zowel het voorgerecht het hoofdgerecht en het zalige toetje volgende keer gaan we weer
Kees.jacoline .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het is echt zomers genieten om heerlijk buiten bij Paviljoen 't Middelpunt te dineren. Het voorafje was voor mij carpaccio wat helemaal verrukkelijk smaakte! Daarna de ribeye was ook heerlijk met een heerlijk sausje erover en frietjes met rauwkost en andere groentes. Ook de ijscoupe was meer dan voortreffelijk, kortom, ZOMERS GENIETEN!
Atheking .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De ligging van het Paviljoen is leuk- aan het water waar regelmatig bootjes voorbij varen. Je kunt zowel binnen als buiten zitten. De zaak zat zondagavond goed vol, de bediening was vriendelijke en professioneel. De kaart is niet verrassend, maar voldoet aan de verwachting. Beter iets simpels goed doen dan gerechten, die te hoog gegrepen zijn en waarschijnlijk bij de Westlandse bevolking niet in de smaak valt. Lente uisoep was erg vlak van smaak. Had net zo goed een andere benaming kunnen hebben. Carpaccio was goed, Rib eye en kabeljauw ook prima en het ijsje wel erg fors aan de maat. Portiegrootte prima verder. In de keuken wordt efficient gewerkt, maar je moet geen haast hebben. Het kan even duren, maar dat is op deze lokatie niet vervelend.
Henkfuut .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker gegeten en prettige bediening, vooral het dessert panna cotta was heerlijk.Het interieur is wat mij betreft enigszins gedateerd.
Ader50 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zaterdagavond een tafel voor 2 gereserveerd en de ontvangst was vriendelijk. We konden snel een drankje bestellen maar moesten daarna wel wat lang wachten op de kaart. Vooraf stokbrood met drie smeersels die best wel lekker waren. Als hoofdgerecht Surf en Turf (medium) en tonijn (rare). Tegenvaller De tonijn was well done en de bediening gaf dat direct toe en ik kreeg een nieuwe. Daaraan kon je zie dat die kort gegrild was maar aan de droge kant en er zat geen enkele rode kleur in en zelfs geen roze (niet vers dus), De diamanthaas van de Turf was een erg onregelmatig stuk en was vrijwel nergens meer roze. Mijn tafelgenoot wilde echter geen ander(geen geloof in dat het beter zou kunnen) maar de gamba's van de surf waren lekker. Ook de patat en de gebakken aardappelen waren goed. Dessert en koffie na hadden we geen zin meer in. Direct afrekenen en vertrekken was de enige juiste vervolgstap. Jammer van de avond maar voor ons dus de eerste en laatste keer op dit adres. Ik snap de hoge recensie die voor ons wel de reden was om er eens te gaan eten dan ook absoluut niet.
Fheeze .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het eten was erg slecht, mijn vriendin bestelde tonijn en die was helemaal droog gebakken, ik zelf bestelde een mixed grill waarvan alleen de biefstuk redelijk was, de kipstate was geheel dood gestoomd en de varkenshaas was rauw. De groente die bijde gerechten was abdominaal slecht, 1 klein stukje bloemkool met 3 peulen. De patat en aardappels waren wel goed, echter krijg je die in een zeer beperkt portie.

De bediening deed wel redelijk hun best, bood nog een gratis drankje aan en kwam opzich vriendelijk over.

De plaatsing van het restaurant is redelijk, echter ziet het er buiten vrij 'goedkoop' uit met over OLA prullenbakken etc, overal een goede sfeer, wat zonde is van de locatie.
Meijerwitsel .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Gezellig. Ook om zo binnen te lopen. Eten was erg lekker, zowel de vis als de ribeye. Ook de carpaccio was geweldig, om over het toetje maar te zwijgen.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Met de AH actie at mijn partner het menu en ik van de kaart. Voor 5 euro extra. Ik had begrepen dat ik dan het bedrag moest betalen van datgene wat ik at van de kaart, maar nee, ik betaalde hetzelfde als mijn partner! En dat was minder...
Ik nam koffie toe, en om mijzelf te verwennen nam ik er een likeurtje bij....nou ja, ook dát hoorde erbij.
We voelden ons weer helemaal verwend, met het lekkere eten en de supervriendelijke bediening. Echt een uitje.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Na te hebben genoten van het Varend Corso, waren we eigenlijk wel blij met onze reservering bij Paviljoen 't Middelpunt. We werden heel vriendelijk ontvangen en kregen een tafeltje 'aan dek'. We bestelden een fles Franse rosé, zalmroze van kleur en heel lekker. De sfeer was relaxed, iedereen scheen te genieten van de laatste zonnestralen van deze dag.
We maakten gebruik van de AH restaurantactie. Hier geen culinaire hoogstandjes, maar een 3-gangen keuzediner met een goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Manlief koos voor de lentesoep, die stevig was en die hij mede daarom lekker vond. Ik proefde de carpaccio, moest even wennen aan de knoflooksaus die erop zat, maar dat bleek al met al toch niet zo'n gekke combinatie.
Als hoofdgerecht kozen we resp. de saté en de kabeljauw. Beide smaakten goed, net als de frieten. Een witlofje en sla maakten dat we ook nog wat vitamientjes binnenkregen.
Eerder die avond zag ik ineens mijn lievelingsgebak voorbij komen. Dit hazelnootschuimgebak bleek hier Schipluidensebol te heten. Over het nagerecht hoefden wij dus niet lang na te denken en ook de koffie was lekker.
Het werd een leuke afsluiting van een zonnig middagje Westland, wat is Nederland daar mooi.
Jgj.grevenhof .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Op de fiets van uit Maasland.
leuke ontvangst.
heerlijke wijn.
leuk menu.
geen moeilijke keus.
alle gerechten met zorg gemaakt.
goede prijs verhouding.
gezellige sfeer, vriendelijke bediening.
Lisamaasland .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Op een mooie, zonnige dag aan het water eten kan bij 't Middelpunt. Dat is al heerlijk. Er was een speciaal menu met steeds 3 keuzes, prima! Goede en verzorgde porties, hele vriendelijke bediening!