Paviljoen STRAND90

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Paviljoen STRAND90

Dagelijks geopend vanaf 11 uur
vanaf 8 november 2016 tot 27 maart 2017 is strand90 geopend op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag
tijdens vakantie periode is Strand90 alle dagen geopend.
vanaf 27 maart 2017 is Strand90 dagelijks geopend vanaf 11 uur

6,6
Erg duur
Lang
GWielen .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wij zijn hier tijdens de vakantie veelvuldig geweest. Enkel om wat te drinken want het eten is hier, voor een strandtent, ontzettend duur. Gasten naast ons hadden een klacht over de salade welke zeer veel sla had en weinig andere ingrediënten. Het personeel kijkt niet altijd waar mensen nog iets willen bestellen of afrekenen waardoor wij geregeld 15 min zaten voordat er iemand vroeg of wij iets wilden drinken. Personeel is overigens attent. De locatie is sfeervol en het uitzicht prachtig. Het was dagelijks vol.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gezellig geluncht bij strand 90. Locatie en concept kunnen haast niet beter, Top! Echter het eten was zeer matig. Ik had bijvoorbeeld de salade strand90. Op het eerste gezicht leek het heel wat, echter het bleek een grote bak met rauwkost, wat biet en zalm en tomaat. Alles met weinig smaak. Ook het bestelde kraanwater wordt berekend. Iedereen is daar uiteraard vrij in, maar ik vind dat een gemiste kans.

Concreet: prijs kwaliteit verhouding klopt niet.
Hartelijk dank voor uw recensie. we vinden het vervelend dat u Strand90 zo ervaren heeft.
wij zullen er zeker aan werken zodat dit in de toekomst beter is.
En hopen u graag terug te zien als tevreden gast bij Strand90

Vriendelijke groet,
Agnes Rhemrev
bedrijfsmanager Strand90
Stev D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Lekker geluncht bij strand 90. Het was een mooie dag en het hele terras zat vol. Gelukkig nog één tafeltje vrij.
Champagne per glas, altijd fijn. Halve kreeft, prima, alleen geen geklaarde boter maar geklopte boter. De kreeft lag in een pompoen mouse, daardoor werd het openen een onnodige smeerboel.
Fish en chips, ook lekker, leuke bediening.
Dit alles met een geweldig uitzicht op zee/ strand.
Hartelijk dank voor uw recensie. Wij hopen u graag weer te ontmoeten bij paviljoen Strand90
Vriendelijke groet, Team Strand90
Agnes Rhemrev
Zezijnallemaalbezet .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vandaag geluncht bij Strand90, een teleurstellende ervaring. De locatie is prachtig en het restaurant is smaakvol, nieuw, ziet er goed uit. Het was niet druk en er was veel personeel aanwezig. Toch lieten ze ons minstens 15 minuten wachten voordat we konden bestellen. Het enthousiasme droop er niet bepaald vanaf bij de dames en heren. Een glas Chardonnay, een Shouf, een salade Strand90 en 6 garnalenbitterballen voor 40 euro. De wijn was goed, de Shouf doodgeslagen, de salade bevat idioot veel sla, wat koude mosselen, 2 stukken zalm en biet in geel en wit en nog een paar snippers vaste witvis. Oh ja, nog 3 piepkleine roosjes bloemkool. Veel groen met weinig smaak. Garnalen waren niet te vinden in de bitterballen.
Niet één keer kwam men vragen of het smaakte, ook niet bij het afrekenen. Te duur, te ongeïnteresseerd en smakeloos. Zonde.
R V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Vanavond goed gegeten bij deze strandtent. Eigenlijk kan het al niet fout als de zon schijnt.
Het eten is heerlijk.
Het enige commentaar is dat de bediening ongeïnteresseerd is en er loopt maar een dame op het hele terras. Daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding niet goed. Maar ondanks dat de moeite waard
Culifreaks .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een prachtig paviljoen en wat een ligging.
Meer een restaurant. Heerlijk gegeten op het terras. De bediening is hartelijk en attent. De AIX rosé is een goede combinatie bij vele gerechten vd kaart. Wij zijn voor de Flanksteak en chefs special gevallen. Mooie porties voor goede prijs. Kortom een aanrader! Hier klopt het helemaal.
Abieto .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
leuke chique strandtent waar alle tafels gereserveerd zijn, tenzij ze zien dat je vertrekt.
niet echt gastvrij of open. eten (en drinken) zeer goed aan de prijs (lees 2 pers en 2 kids alle 1 drankje en 1 hapje bijna €70) waarbij de hoeveelheden doen denken aan een ster-restaurant.
zal er niet veel meer over vertellen, herhaling zekers niet.
Mien D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wow! Wat een prachtige plek om op een zomeravond te eten. Met ondergaande zon aanschouw je vanaf een eersteklasser plek een prachtig plaatje. Het was lekker druk en de ambiance is perfect. Mooi afgestemde meubelen waarmee samen met de accessoires en muziek een hele lounge sfeer is gecreëerd. Bij kou en wind kan het open terras weer overdekt worden en is er een mogelijkheid om een dekentje te pakken. Mosselen waren heerlijk vers, een volle pan met de juiste groente. De salade met vis was goed op smaak en er was zeker gebruik gemaakt van eerlijke producten. Wel is het jammer dat de basis van de salade dezelfde salade betrof als het bijgerecht van de mosselen. Geeft toch een "Cheap" idee. Prijzen zijn ietwat fors voor de kwaliteit / hoeveelheid (vis)! Wijn is overigens heerlijk. Je ziet dat bijna iedere tafel een fles besteld. Dan de bediening waar ik een 5 voor geef. Zinnen worden maar half uitgesproken, geen oogcontact, geen mogelijkheid tot een gezamenlijk grapje/ dit geeft een rare sfeer. Zou daar zeker wat strenger op selecteren. Gastvrijheid mag echt beter zodat het een echt totaalplaatje wordt
Lucienthorig .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
wij hebben na een lange dag domburg hier heerlijk gegeten,buiten gezeten met de zonsondergang in ons zicht.
pannetje mosselen met voldoende garni,
salade strand90, wijn bier water koffie. De service heel vriendelijk gelukkig niet amicaal. terug komen zit er voor ons dik in en dit alles voor een zeer redelijke prijs
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Gezellige lokatie om te verblijven en een hapje te eten om een dagje strand af te sluiten. Mosselen, salade en hamburgers waren lekker. Bediening was ok.
Namine .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
We hebben hier heerlijk geluncht op het prachtige terras. Bediening was attent en vriendelijk. Prettig tempo. Salades zagen er mooi en smaakvol uit.
Aanrader!
Felix C.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Gevalletje: mooie plek, alleen jammer van de bediening...

Mijn vriendin had helaas een entrecote te pakken die behoorlijk oververzadigd was van vet. Kan op zich gebeuren. We lieten het weten aan de ober, hij zou het doorgeven aan de kok. Vervolgens kwam echter de volgende reactie: "op het vette stuk aan de rand na had u volgens de kok alles gewoon kunnen opeten hoor!"

Pardon? Ik gaf aan dat ik bij een avondje uit eten niet op een dergelijke reactie te wachten zat, en dat een beetje begrip en inlevingsvermogen niet gek waren geweest. Reactie van de ober: "Tja, dat is nu eenmaal wat de kok ervan vindt..."

Dit is wat mij betreft dus geen manier om met een vraag van een klant om te gaan. Stijlloos. Bij het afrekenen heb ik de ober dit (nogmaals) voorgehouden, en hem gezegd dat ik dit een teleurstellend slot vond van ons avondje uit eten. De reactie van de ober was opnieuw één van weinig woorden maar toch oh zo veelzeggend: "tsja..."

Ronduit onbeschoft, ik kan niet anders zeggen. Een collega van de ober sprong in en bood ons als 'troost' een kopje koffie aan. Een kleine pleister op de wonde: we zijn met een katterig gevoel naar huis gegaan. Treurig slot van een avondje uit!
Wilveld .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Heerlijk eten, mooie zaak. Jammer van de bediening. Vooral de jongens in de bediening zijn niet vriendelijk er kan geen lachje vanaf.
Het eten is goed, wel prijzig. 4p geluncht een salade met entrecote, een tosti ( bij navraag om curry werd er erg hooghartig gereageerd dat ze dat niet hadden) een broodje entrecote en een hamburger. Plus wat drankjes €80,70
Vanwege de bediening komen wij niet terug. Jammer van zo'n leuke zaak. Een beetje vriendelijkheid lijkt ons een kleine moeite
Lot1993 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Tips: bediening mocht wat sneller

Tops:
- top locatie
- vriendelijke bediening
- leuke aankleding van restaurant/leuke sfeer
- lekker eten
Michel65 S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Prima lunch genoten op een mooie voorjaarsdag in juni.
Mijn partner had brood met gerookte makreel en ikzelf brood met gerookte entrecote (is vergelijkbaar met carpaccio), prima eten voor niet al te veel geld, daarbij een heerlijke fles witte (huis) wijn genuttigd (Verdejo).
Bediening zeer attent en het uitzicht (natuurlijk vanwege de locatie) geweldig!
Aanrader, zeker voor lunch (geen ervaring met diner)
Lars G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Ik schrik toch van de negatieve recensies, het kan kennelijk dus ook anders als wij gisteren ervaren hebben.

Ontvangst was top en vriendelijk, er waren nog een aantal tafeltjes voor 2 vrij, we mochten kiezen maar als we mooi uitzicht wilde was er nog een tafeltje bij het raam vrij.

Als voorgerecht hebben we gekozen uit de "bites" op de kaart, brood en smeersels en olijven. Lekker brood, 2 smeersels en olie. Niet bijzonder maar prima. De olijven waren erg lekker, 1 van de betere die ik de afgelopen jaren op heb.

Voor het hoofdgerecht gingen we voor de lamsrack en kabeljauw. De lamsrack was heel erg smaakvol en ontzettend mals, hier kan menig restaurant nog iets van leren. De kabeljauw was goed op smaak en precies gaar genoeg. Leuke presentatie van de gerechten met de groenten op het bord verwerkt in plaats van zoals in veel andere restaurants in schaaltjes. Er is moeite gedaan om er iets van te maken!

De bediening was oprecht vriendelijk en straalt uit er zin in te hebben.

De prijs/kwaliteit is prima. Voor datgene wat je krijgt is het hier echt niet duur.

Het was voor ons met 1,5 uur rijden een grote gok, maar wij komen hier de komende zomer zeker nog vaker terug!
Jorissen .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Zonder meer qua interieur en uitstraling een van de smaakvolste strandtenten.
Enorme keukenploeg en genoeg bediening. De chef zeer oplettend maar net iets te dwingend naar de bediening geen ontspannen sfeer. Gekozen voor de kleine heilbot en entrecote.
Helaas was de heilbot nogal bleek en veel te gaar. was niet te keren en viel als pudding uitelkaar. Zonde want hij was zeer vers en smaakvol. De groente zeer sober,wat waterkers en 12 jonge tuinboontjes. Het dessert eveneens wat mager met twee op elkaar geplakte janhagels met caramel en chocopasta ertussen.
Bevreemdend omdat de keukenploeg zo druk bezig was en het niet bomvol zat.
Mogelijk was het niet hun avond. De lunch een paar uur ervoor met huisgerookte entrecote smaakte zo veelbelovend.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Met vrienden heerlijk gegeten! Ik had de griend genomen en mijn vrouw fazant en deze waren beiden heerlijk. Ze hebben geen uitgebreide kaart maar daardoor is wel alles vers bereidt. Ook de huiswijn, bediening en het dessert waren uitstekend. Kortom een echte aanrader.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Hier kan je echt goed terecht voor een lekker lunch, van de menu kaart kun je namelijk al vanaf open tot sluit alles bestellen! Echt heerlijke gerechten voor elk wat wils.
De bediening is vlot, vriendelijk en zorgt voor een ontspannen sfeer!
De locatie is niets minder dan top!! Sowieso al het uitzocht op zee, maar daarnaast is het paviljoen ook heel erg mooi en modern ingericht.
Wij komen terug!
Jeanetmarianne .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Geweldige plek, zo op en aan het strand! Nog buiten gegeten in oktober. Op het laatst wel iets frisser maar we hadden ook naar het verwarmde terras of naar binnen kunnen gaan. Erg verzorgd en een vlotte bediening, terwijl het best druk was. Een strandtent die kreeft op het menu zet durft wat. En het was lekker. Verder niet bepaald alles van de kaart uitgeprobeerd maar de dorade en de hamburger waren gewoon goed. Het is wat ver weg voor ons maar we komen terug!