Paviljoen STRAND90

Strand Domburg 90 4357 Domburg Nederland Kaart

Over het restaurant Paviljoen STRAND90

Strand90 is dagelijks geopend vanaf 11 uur.

Uniek op het strand in Domburg; de entourage, de sfeer, het geluid van het ruisen van de zee en het uitzicht op het mooiste stukje strand van Walcheren maken Paviljoen Strand90 in zomer en winter tot de meest trendy hotspot van Zeeland.

Het strand van Domburg is zomer én winter een belevenis, maar vergeet ook het bos niet! Na een frisse neus gehaald te hebben, staat bij de openhaard een heerlijke kop thee of warme chocomelk met vers gebak voor je klaar. Terwijl het buiten woest is en waait, maken wij het binnen behaaglijk en gezellig.

Let op: reserveringen kunnen alleen aangenomen worden voor het restaurantgedeelte; dus NIET voor het terras of buitengedeelte.

BIJ DUINOVERGANG DE WATERTOREN

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Paviljoen STRAND90

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijk gegeten na een lekker dagje strand.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Mooi en heel gezellig paviljoen. Gezellige sfeer, aardig personeel en heerlijk gegeten. Verzoek voor tafel aan het raam, werd ingewilligd. Plateau's waar eten op werd geserveerd, origineel! Leuke aandacht voor de kinderen, ondanks de drukte. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sabine Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Voorgerecht Calamar heel taai en vet, dit was in begin een tegenvaller.
Het hoofdgerecht kalfsstuk met bruine boter wel lekker.
Ook de iets prijzige Gin-Tonic goed. De bediening was vriendelijke, al in al waren wij tevreden. Het was veel beter dan verwacht. Wij zijn de laatste twee jaren nooit meer geweest omdat de kwaliteit en de bediening heel slecht waren. Nu komen wij zeker weer terug????
Winnie T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Prachtige locatie en correct personeel. Al diverse keren daar gegeten en altijd goed. De vissalade is een aanrader evenals de verse frieten.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Gezellig op een prachtige lokatie heerlijk eten
Gastvrij en de inrichting is ook top
We komen graag weer terug
Het leukste en lekkerste strand paviljoen van Nederland
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We hadden terras aangevraagd, maar dit was niet voorzien. Blijkbaar doen ze dit niet.....We moesten dan maar zelf tafeltje uitzoeken. Voor de rest was het lekker hoor en gezellig.....
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
als altijd gezellig en op een top lokatie
lekker eten
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Weer gezellig, Lekker genoten
Op onze favoriete plek op het mooiste strand van Walcheren
Prachtig weer koud maar vol
En heerlijk gegeten
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
het was weer super gezellig om op onze favorite plaats te zijn
gastvrij en lekker
Wat een heerlijke lokatie op het STRAND
Ruud
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het was prachtig weer
Koud en zonnig
Het was feest
STRAND 90 maakte het compleet
Oma van bijna 90 werd gebracht en gehaald van Badhotel
Kleinkinderen mee !! Wat een feest!
Hartelijk dank Marloes en Agnes!
Jullie zijn geweldig! Ga zo door en tot snel. Hartelijke groet
Familie Behrend en Walraven
Agent007 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Mooie plek aan het strand, maar bediening waardeloos. Ten eerste zit iemand van de bediening aan een hond om vervolgens ons helpen zonder haar handen eerst te wassen. Na het brengen van de drankjes duurde het zeer lang voordat wij de aandacht konden krijgen van de bediening, die het erg druk hadden met elkaar. De ene zat continue in haar oor te pulken en de andere had erg veel jeuk op haar hoofd. Op gewone vragen over de kaart werd zeer bits gereageerd. Dit is zeker de laatste keer dat we hier gegeten hebben. Vriendelijkheid en een glimlach kost niet, maar daar krijg je wel veel voor terug. Gemiste kans...jammer, jammer, jammer!
Corne N.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Buiten zijn wij netjes geholpen al waren er bepaalde punten niet geheel foutloos gegaan (zoals dat vaker kan gaan maar we niet moeilijk over doen, niet door haar maar in het algemeen). Maar tot slot waren wij binnen door een bediende zeer slecht, brutaal, geholpen. Ze wilde niet heen en weer gaan om de menukaart te halen. We wilden het in zien voor koffie of eventueel dessert. In plaats daarvan noemde ze de koffie op waarop we het gevoel kregen dat we snel moesten beslissen. Toen we om de verschillen vroegen zei ze het maar twijfelde zelfs over 2 koffie wat daar het verschil van was. Toen ik om een bepaalde koffie verder vroeg (in het eene restaurant krijg je het toch anders gerserveerd dan een andere) deed ze alsof het heel dom van ons was. Ze zei letterlijk 'weten jullie niet eens wat dat voor'n koffie is'. Jammer dat ons etentje zo afgesloten moet worden. Geen goed gevoel over. We zullen daar nooit meer naar toe gaan.
GWielen .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wij zijn hier tijdens de vakantie veelvuldig geweest. Enkel om wat te drinken want het eten is hier, voor een strandtent, ontzettend duur. Gasten naast ons hadden een klacht over de salade welke zeer veel sla had en weinig andere ingrediënten. Het personeel kijkt niet altijd waar mensen nog iets willen bestellen of afrekenen waardoor wij geregeld 15 min zaten voordat er iemand vroeg of wij iets wilden drinken. Personeel is overigens attent. De locatie is sfeervol en het uitzicht prachtig. Het was dagelijks vol.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gezellig geluncht bij strand 90. Locatie en concept kunnen haast niet beter, Top! Echter het eten was zeer matig. Ik had bijvoorbeeld de salade strand90. Op het eerste gezicht leek het heel wat, echter het bleek een grote bak met rauwkost, wat biet en zalm en tomaat. Alles met weinig smaak. Ook het bestelde kraanwater wordt berekend. Iedereen is daar uiteraard vrij in, maar ik vind dat een gemiste kans.

Concreet: prijs kwaliteit verhouding klopt niet.
Hartelijk dank voor uw recensie. we vinden het vervelend dat u Strand90 zo ervaren heeft.
wij zullen er zeker aan werken zodat dit in de toekomst beter is.
En hopen u graag terug te zien als tevreden gast bij Strand90

Vriendelijke groet,
Agnes Rhemrev
bedrijfsmanager Strand90
stev D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Lekker geluncht bij strand 90. Het was een mooie dag en het hele terras zat vol. Gelukkig nog één tafeltje vrij.
Champagne per glas, altijd fijn. Halve kreeft, prima, alleen geen geklaarde boter maar geklopte boter. De kreeft lag in een pompoen mouse, daardoor werd het openen een onnodige smeerboel.
Fish en chips, ook lekker, leuke bediening.
Dit alles met een geweldig uitzicht op zee/ strand.
Hartelijk dank voor uw recensie. Wij hopen u graag weer te ontmoeten bij paviljoen Strand90
Vriendelijke groet, Team Strand90
Agnes Rhemrev
Zezijnallemaalbezet .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vandaag geluncht bij Strand90, een teleurstellende ervaring. De locatie is prachtig en het restaurant is smaakvol, nieuw, ziet er goed uit. Het was niet druk en er was veel personeel aanwezig. Toch lieten ze ons minstens 15 minuten wachten voordat we konden bestellen. Het enthousiasme droop er niet bepaald vanaf bij de dames en heren. Een glas Chardonnay, een Shouf, een salade Strand90 en 6 garnalenbitterballen voor 40 euro. De wijn was goed, de Shouf doodgeslagen, de salade bevat idioot veel sla, wat koude mosselen, 2 stukken zalm en biet in geel en wit en nog een paar snippers vaste witvis. Oh ja, nog 3 piepkleine roosjes bloemkool. Veel groen met weinig smaak. Garnalen waren niet te vinden in de bitterballen.
Niet één keer kwam men vragen of het smaakte, ook niet bij het afrekenen. Te duur, te ongeïnteresseerd en smakeloos. Zonde.
r V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Vanavond goed gegeten bij deze strandtent. Eigenlijk kan het al niet fout als de zon schijnt.
Het eten is heerlijk.
Het enige commentaar is dat de bediening ongeïnteresseerd is en er loopt maar een dame op het hele terras. Daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding niet goed. Maar ondanks dat de moeite waard
Culifreaks .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een prachtig paviljoen en wat een ligging.
Meer een restaurant. Heerlijk gegeten op het terras. De bediening is hartelijk en attent. De AIX rosé is een goede combinatie bij vele gerechten vd kaart. Wij zijn voor de Flanksteak en chefs special gevallen. Mooie porties voor goede prijs. Kortom een aanrader! Hier klopt het helemaal.
abieto .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
leuke chique strandtent waar alle tafels gereserveerd zijn, tenzij ze zien dat je vertrekt.
niet echt gastvrij of open. eten (en drinken) zeer goed aan de prijs (lees 2 pers en 2 kids alle 1 drankje en 1 hapje bijna €70) waarbij de hoeveelheden doen denken aan een ster-restaurant.
zal er niet veel meer over vertellen, herhaling zekers niet.
Mien D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wow! Wat een prachtige plek om op een zomeravond te eten. Met ondergaande zon aanschouw je vanaf een eersteklasser plek een prachtig plaatje. Het was lekker druk en de ambiance is perfect. Mooi afgestemde meubelen waarmee samen met de accessoires en muziek een hele lounge sfeer is gecreëerd. Bij kou en wind kan het open terras weer overdekt worden en is er een mogelijkheid om een dekentje te pakken. Mosselen waren heerlijk vers, een volle pan met de juiste groente. De salade met vis was goed op smaak en er was zeker gebruik gemaakt van eerlijke producten. Wel is het jammer dat de basis van de salade dezelfde salade betrof als het bijgerecht van de mosselen. Geeft toch een "Cheap" idee. Prijzen zijn ietwat fors voor de kwaliteit / hoeveelheid (vis)! Wijn is overigens heerlijk. Je ziet dat bijna iedere tafel een fles besteld. Dan de bediening waar ik een 5 voor geef. Zinnen worden maar half uitgesproken, geen oogcontact, geen mogelijkheid tot een gezamenlijk grapje/ dit geeft een rare sfeer. Zou daar zeker wat strenger op selecteren. Gastvrijheid mag echt beter zodat het een echt totaalplaatje wordt