Paviljoen Stormvogel

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Paviljoen Stormvogel

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Wel moeilijk om hier een recensie te schijven van minimaal 120 tekens terwijl het heel kort omvat kan worden , zo die 120 tekens zijn er nu de omschrijving voor deze toko.

Gewoon wegblijven van deze toko is het beste wat u kunt doen.

Ik sluit mij helemaal aan bij de vorige recensie over de bediening en eten, als je als bedrijf rauwe kip durft te reserveren ben je behoorlijk achterlijk.
Dominique P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
zeer slechte bediening, mede doordat er niet gecommuniceerd werd. anderhalf uur zitten wachten terwijl de wachttijd zogenaamd kwartier was. lege glazen werden niet meegenomen, drinken werd niet opgenomen terwijl alle drankjes aan tafel op waren. een uur nadat de bestelling voor het eten opgegeven was, bleek er een gerecht niet te zijn. en de friet kwam al lauw aan.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Vandaag de meest onvriendelijkste en chagrijnigste bediening ooit meegemaakt. De menu kaarten werden op tafel gegooid, er kwam geen “hebt u een keuze kunnen maken” of “alsjeblieft” of “dankjewel” uit haar mond. Een glimlach kwam er al helemaal niet uit. Begrijpelijk dat het op een regenachtige zondag hard werken is maar we voelden ons heel erg ongewenst. We zijn hier al ca 3 keer geweest maar de bediening werd met elke keer slechter. Heel jammer want dit is echt een top locatie. Voor ons is dit de laatste keer geweest.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima eten ( voor mij te veel ) maar dat is voor de meeste juist prettig . Smaakte prima en bediening was vlot , zelfs voor de zaterdag avond drukte .
Ze komen gelukkig niet tien keer aan je tafel vragen , of het smaakt .
Dat vragen ze na afloop .
Dus geen toeters en bellen , gewoon vlotte bediening en prima eten .
Een puntje ze mogen wat meer wijn in de glazen schenken :-)
J.a N.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Meerdere malen geweest maar eten word steeds minder van kwalitijt biefstuk was niet goed gebakken het bloed liep er nog uit en chimpignons waren rauw.
Paar dagen er voor was de appeltaart erg droog.
J.a N.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
champignons op de biefstuk waren nog rauw biefstuk was erg taai en was niet goed gebakken bloed liep er gewoon uit.
en dat voor €50.
wij zijn hier vaker geweest maar gaat hart achteruit helaas terwijl ze juist alles aan het opknappen zijn jammer.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goede bediening, aardige eigenaren, lekker eten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik kom er graag , ook in de winter.geld ook met kinderen en huisdieren. Binnen en buitenterras, bbq
Willeke1965 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Het is echt wel lekker eten voor een schappelijke prijs.
Jammer dat de bediening slecht is en traag op gang komt, ook plakken de peper en zout vaatjes . Er zaten ook vuile servetten tussen de drank- en bierkaarten in.
Zonde zonde zonde
bloppie .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Erg leuk etentje gehad met een kleine familie reünie.Het hele gezelschap koos het BBQ pakket kipsaté en spareribs. Dit werd vergezeld door een uitgebreid saladebuffet, wit en bruin brood met kruidenboter, frieten en heleboel sausen. Alles prima verzorgd, iedereen kon ook de drankjes individueel bestellen en later afrekenen, perfect. Alleen de kipsaté werd wat minder gewaardeerd, deze moet beslist wat beter.
De bediening was attent en zeer vriendelijk en de ambiance is werkelijk perfect.
Ik kom hier hopelijk snel terug om a la carte te eten.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
De bediening is niet heel vlot, had misschien te maken met de drukte vandaag. De geitenkaassalade is erg lekker maar zit teveel kaas in. Prijzen zijn normaal te noemen. Na 3 x vragen kregen we een asbak. Kinderpannenkoek met ijs en verrassing heel leuk!
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
De laatste tafel die nog vrij was werd er bij de reservering gezegd. Nou dat klopte wel het was er erg druk,zo druk dat ons mandje oerbrood met smeersels pas na een 1/2 uur werd gebracht en we al een tijdje op ons 2e rondje drankjes moesten wachten, de hele zalmforellen waren lekker smeuïg Helaas waren de stukjes bacon op de schnitzel wat aangebrand. de gebakken aardappeltjes en sla waren voldoende. Gelukkig waren we in prettig gezelschap en konden we andere foutjes in de bediening wel weglachen want we hadden toch de tijd en vermaakten ons prima dus komen zeker nog terug als het minder druk is.Trouwens de sorbets waren weer erg lekker.
matthi_js .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Na een ochtend op het strand aan de maasvlakte, hier neer gestreken op aanraden van een collega. Nou, wat een ontzettend goed eten. Alle drie de salades (vissalade, gerookte zalm salade en de ceasersalade) even goed. Bijzonder goede kwaliteit die je niet veel meer ziet. In de vissalade zaten 10 verschillende soorten vis waaraan je kon proeven dat er liefde en aandacht aan was besteed. Ook de andere salades waren heel erg goed. Het broodje carpaccio was niet heel bijzonder maar wel erg lekker. Toen we aangaven dat we het ontzettend lekker vonden kwam het personeel meteen met opties voor het diner en werd ons de Fruit de Mer aangeraden die we zeker eens gaan proberen! Echt top!
John S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Na gisteren in het slechtste restaurant van Nederland (t'vaantje, reeuwijkseplassen) een hapje te hebben gegeten, was vandaag een verademing bij de Stormvogel. Allemaal zeer aardig, vlot en deskundig personeel. Het eten , sliptongetjes, schol en fish and chips was fantastisch. Mooi gebakken en keurig geserveerd met salade, mooie frieten en huisgemaakte ravigottesaus. Een mooie fles rosé maakte het geheel compleet en daarna een heerlijke hete cappuccino.
Grote klasse. Dus zo kan het ook. Ook een zeer goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Een aanrader. Ga hier deze zomer zeker nog vaker dineren en onze buren die erbij waren zeker ook. FANTASTISCH !!!! Hulde ook nogmaals voor het vriendelijke en vlotte personeel.
awulv .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Prima gegeten hier na een dagje duiken. Gewoon eten op eetcafe niveau, maar wel van prima kwaliteit. Lekker de sate genomen en die was prima gemaakt met lekkere frieten erbij. Gecombineerd met een lekker biertje en fatsoenlijke bediening, maakte het een prima afsluiting van de duikdag. Aanrader is de heerlijke warme chocomelk, nog lekkerder in de winter!
Ton G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Parkeerplaats stond vol, normaal betekent dat; goed eten. Helaas! Na 20 minuten werd onze bestelling opgenomen. Drie kwartier later kwam de bediening meldden dat er geen kabeljauw was. Of we iets anders wilden bestellen. .. De kibbeling was voornamelijk gebakken lucht de zalm was best aardig. En de schnitzel ben ik halverwege maar mee gestopt!
De champignonsaus miste iets, voornamelijk champignons! In de schnitzel kwam ik bot tegen. Hin was zeker niet mals, eerder droog met spieren. De patat ging... althans het deel wat niet doorbakken was.
Toegegeven, het was druk. Maar bij een shoarma-zaak eet ik lekkerder!
Meer als een tosti en een warme chocolademelk met slagroom ga ik hier niet meer halen.
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Matig en veels te duur eten. Fantasieloze tonijnsalade: dit leek een blikje tonijn in olie omgekeerd op bedje sla met 2 olijven erbij.
Wijn a 4,50 slechts een bodempje in het glas.
Voor een lunch van 4 volwassenen en 4 kinderen 90 euro, veels te duur.
Het enige leuke is de plek.
Personeel: lokale onderbroekenlol en vindt zichzelf heel wat.
Genietaltijd .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Lekker gegeten met vrienden, Varkenshaassaté was erg lekker en de kinderen vonden de kibbeling met frites ook heerlijk. Mandje stokbrood is echt minimaal en behoorlijk aan de prijs, jammer.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Goed genoeg om na een duik een hapje te eten maar meer ook niet. Bediening echt toeristisch locatie niveau. Weinig service gericht en niet erg attent. Eten zeer basis, ingredienten matige kwaliteit. Vlees verre van mals. Echt een plaats om naar toe te gaan om nog even te zitten en de honger te stillen. Niet aan te raden als je gaat voor een etentje buiten de deur. Voldoet aan wat je hier verwacht maar ook niets meer.