Paviljoen Stormvogel

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag vanaf 09:00

Willeke1965 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Het is echt wel lekker eten voor een schappelijke prijs.
Jammer dat de bediening slecht is en traag op gang komt, ook plakken de peper en zout vaatjes . Er zaten ook vuile servetten tussen de drank- en bierkaarten in.
Zonde zonde zonde
Bloppie .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Erg leuk etentje gehad met een kleine familie reünie.Het hele gezelschap koos het BBQ pakket kipsaté en spareribs. Dit werd vergezeld door een uitgebreid saladebuffet, wit en bruin brood met kruidenboter, frieten en heleboel sausen. Alles prima verzorgd, iedereen kon ook de drankjes individueel bestellen en later afrekenen, perfect. Alleen de kipsaté werd wat minder gewaardeerd, deze moet beslist wat beter.
De bediening was attent en zeer vriendelijk en de ambiance is werkelijk perfect.
Ik kom hier hopelijk snel terug om a la carte te eten.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
De bediening is niet heel vlot, had misschien te maken met de drukte vandaag. De geitenkaassalade is erg lekker maar zit teveel kaas in. Prijzen zijn normaal te noemen. Na 3 x vragen kregen we een asbak. Kinderpannenkoek met ijs en verrassing heel leuk!
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
De laatste tafel die nog vrij was werd er bij de reservering gezegd. Nou dat klopte wel het was er erg druk,zo druk dat ons mandje oerbrood met smeersels pas na een 1/2 uur werd gebracht en we al een tijdje op ons 2e rondje drankjes moesten wachten, de hele zalmforellen waren lekker smeuïg Helaas waren de stukjes bacon op de schnitzel wat aangebrand. de gebakken aardappeltjes en sla waren voldoende. Gelukkig waren we in prettig gezelschap en konden we andere foutjes in de bediening wel weglachen want we hadden toch de tijd en vermaakten ons prima dus komen zeker nog terug als het minder druk is.Trouwens de sorbets waren weer erg lekker.
Matthi_js .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Na een ochtend op het strand aan de maasvlakte, hier neer gestreken op aanraden van een collega. Nou, wat een ontzettend goed eten. Alle drie de salades (vissalade, gerookte zalm salade en de ceasersalade) even goed. Bijzonder goede kwaliteit die je niet veel meer ziet. In de vissalade zaten 10 verschillende soorten vis waaraan je kon proeven dat er liefde en aandacht aan was besteed. Ook de andere salades waren heel erg goed. Het broodje carpaccio was niet heel bijzonder maar wel erg lekker. Toen we aangaven dat we het ontzettend lekker vonden kwam het personeel meteen met opties voor het diner en werd ons de Fruit de Mer aangeraden die we zeker eens gaan proberen! Echt top!
John S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Na gisteren in het slechtste restaurant van Nederland (t'vaantje, reeuwijkseplassen) een hapje te hebben gegeten, was vandaag een verademing bij de Stormvogel. Allemaal zeer aardig, vlot en deskundig personeel. Het eten , sliptongetjes, schol en fish and chips was fantastisch. Mooi gebakken en keurig geserveerd met salade, mooie frieten en huisgemaakte ravigottesaus. Een mooie fles rosé maakte het geheel compleet en daarna een heerlijke hete cappuccino.
Grote klasse. Dus zo kan het ook. Ook een zeer goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Een aanrader. Ga hier deze zomer zeker nog vaker dineren en onze buren die erbij waren zeker ook. FANTASTISCH !!!! Hulde ook nogmaals voor het vriendelijke en vlotte personeel.
Ed L.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Samen met een vriendin na een mooi dagje strand alhier gedineerd .
Ze had het speciaal vermelde dag menu besteld wat inhield halve kreeft krapscharen en mosselen voor een prijs van 24,50 euro ! plus een saus die opeens verdween van tafel omdat bij de eerste servering alles koud was met de vermelding dat de kreeft had de naam arm zielig klein kreefje . Terug gestuurd naar de keuken en bij de tweede idem met de vermelding " HET " was iets warmer . Mosselen waren droog op de koop toe en niks te zien van enige vorm van vocht of stukje peen of selderij af wat dan ook . Uitermate slecht was het we kregen nog wel een gratis drankje maar dat heeft absoluut niet het slechte eten gecompenseerd !
Was de afwas hulp iets aan het opwarmen in de afwas machine i.p.v op het fornuis .
Awulv .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Prima gegeten hier na een dagje duiken. Gewoon eten op eetcafe niveau, maar wel van prima kwaliteit. Lekker de sate genomen en die was prima gemaakt met lekkere frieten erbij. Gecombineerd met een lekker biertje en fatsoenlijke bediening, maakte het een prima afsluiting van de duikdag. Aanrader is de heerlijke warme chocomelk, nog lekkerder in de winter!
Mozart72 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Met dit personeel kom je er niet!! eerst 10 minuten wachten tot er iemand komt terwijl ze gewoon rond lopen. Na het eten afruimen en niet vragen of je iets na wil. ook niet meer terug komen. na 15 besloten we dan maar thuis wat na te nemen. en op het moment dat ik opstond kwam er gelijk iemand de tafel schoonmaken??? buiten de "gezellige" gezichtjes van het personeel is de service erg triest. En het eten was niet zo geweldig dat ik het personeel voor lief zou kunnen nemen.
Ton G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Parkeerplaats stond vol, normaal betekent dat; goed eten. Helaas! Na 20 minuten werd onze bestelling opgenomen. Drie kwartier later kwam de bediening meldden dat er geen kabeljauw was. Of we iets anders wilden bestellen. .. De kibbeling was voornamelijk gebakken lucht de zalm was best aardig. En de schnitzel ben ik halverwege maar mee gestopt!
De champignonsaus miste iets, voornamelijk champignons! In de schnitzel kwam ik bot tegen. Hin was zeker niet mals, eerder droog met spieren. De patat ging... althans het deel wat niet doorbakken was.
Toegegeven, het was druk. Maar bij een shoarma-zaak eet ik lekkerder!
Meer als een tosti en een warme chocolademelk met slagroom ga ik hier niet meer halen.
Elisabeth W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Supertent! Wij waren ook een dagje op pad over de Maasvlakte, en eindigden hier heerlijk met mosselen, lekkere verse frites en een glas wijn. Mosselen uitstekend klaargemaakt, porties zijn royaal, sla is vers, sausjes lekker, eten is heerlijk, groot glas wijn en bediening is supervriendelijk en behulpzaam. En de prijzen zijn ook nog eens meer dan redelijk. Hier kunnen strandtenten in Den Haag wel op cursus. Als ze dichterbij zouden zitten werd dit mijn vaste plek, nu kan ik alleen zeggen dat we zeker terug komen.
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Matig en veels te duur eten. Fantasieloze tonijnsalade: dit leek een blikje tonijn in olie omgekeerd op bedje sla met 2 olijven erbij.
Wijn a 4,50 slechts een bodempje in het glas.
Voor een lunch van 4 volwassenen en 4 kinderen 90 euro, veels te duur.
Het enige leuke is de plek.
Personeel: lokale onderbroekenlol en vindt zichzelf heel wat.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Gezellige no-nonsense zaak. Regelmatig behoorlijk druk en dat betekent soms wel een tijdje wachten. Personeel bijzonder vriendelijk. Zaterdag de beroemde sateh schotel genomen. Altijd goed. Gezellig terras met fraai uitzicht. Kom er vaak en graag.
Huize010 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Na een bezoek aan het nabijgelegen Futureland (2e Maasvlakte) hier neergestreken voor de lunch. Drukbezochte zaak, wellicht mede veroorzaakt door het recente afbranden van de zaak van de buren. Bediening kwam wat traag op gang, moesten ruim een kwartier wachten op een eerste bestelling van een drankje, later aan aandacht gelukkig geen gebrek. Leuke kaart met "strandtent" gerechten. De hamburger was goed, de bal gehakt van een disgenote wat aan de droge kant. Prijspeil is wat je mag verwachten, ligging aan het Oostvoornse Meer prima voor wie van wandelen houdt.
Cabriosaab .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Clubsandwich erg smakelijk (donkerbruin oerbrood) en verse frites erbij.
Service snel en uiterst vriendelijk.
Menukaart is redelijk uitgebreid, zowel vlees, vis als vegetarisch.
Betaalbaar.
Genietaltijd .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Lekker gegeten met vrienden, Varkenshaassaté was erg lekker en de kinderen vonden de kibbeling met frites ook heerlijk. Mandje stokbrood is echt minimaal en behoorlijk aan de prijs, jammer.
Happysetje .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Wij komen er al jaren en nu het verbouwd is vinden wij het nog leuker.
Altijd vriendelijk personeel die wat te stellen heeft met uitgelaten toeristen:)
Niks is te veel of slecht en zowel dan word dat zeker weten opgelost.
Ook word er aandacht besteed als er kinderen jarig zijn (wel even van te voren melden natuurlijk)
Wij kijken weer uit naar a.s. zondag voor vaderdag, lekker gebakken mosselen eten echt een aanrader.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Goed genoeg om na een duik een hapje te eten maar meer ook niet. Bediening echt toeristisch locatie niveau. Weinig service gericht en niet erg attent. Eten zeer basis, ingredienten matige kwaliteit. Vlees verre van mals. Echt een plaats om naar toe te gaan om nog even te zitten en de honger te stillen. Niet aan te raden als je gaat voor een etentje buiten de deur. Voldoet aan wat je hier verwacht maar ook niets meer.