Paviljoen Sneekermeer

Paviljoenwei 6 8626 GD Offingawier Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paviljoen Sneekermeer

Ilona2911 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Bezocht voor een drankje en een klein hapje. De hapjes waren (uitge)droog (d) en met de olie in de frituur werd naar mijn idee een beetje te lang doorgegaan.
Het decor van het terras is wat sober en simpel.
Jammer, want het uitzicht is prachtig door de ligging aan het Sneekermeer.
JWW11 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Decor: Sneekermeer, mooi uitzicht. Inrichting binnen dramatisch verouderd.
Drankje wordt gebracht en wel direct afrekenen! Bediening niet onvriendelijk, welwillend zelfs (vandaar de 2), maar hopeloos incompetent: wij lopen binnen om kwart voor tien s' avonds, ober kijkt verschrikt op: "ja maar we gaan wel zo sluiten, want we willen naar huis", midden in de Sneekweek! Pin automaat doet het zelden, maar ze willen wel direct afrekenen.
Maar het meest dramatisch is het eten: bar, bar, bar beroerd. Broodje beenham met een plens satésaus erover...
De bizarre bedrijfsvoering is koning, de klant moet niet zeuren. Maar wel direct afrekenen graag!
Dennis E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Een glanzende lunchkaart met extreem hoge prijzen schiep nog hogere verwachtingen. Helaas; met het mooie uitzicht en de mooie lunchkaart is meteen alles gezegd. Het opnemen van de bestelling voor zes personen duurde een eeuwigheid omdat de bediening niet met de tablet overweg kon. Eén van ons moest mee naar binnen om direct af te rekenen (want geen mobiel pinapparaat), "omdat mensen soms weglopen zonder te betalen". Naarmate de bestelling langer op zich liet wachten, begon ik deze weglopers steeds beter te begrijpen. Uiteindelijk werd de bestelling in delen bezorgd, dus niet voor alle zes tegelijk. De bestelde patat satésaus bleek te zijn doorgegeven als een complete satéschotel met extra patat. De pannenkoek leek op een "kant en klare" magnetronpannenkoek, met spek dat volgens mij niet was meegebakken maar er los bovenop lag. Een locatie om nooit meer naar terug te gaan.
Job D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Hoewel het een gegeven is dat tijdens de sneekweek het decor rondom dit mooie wateromgeven tarasje prachtig is kon ik niet de tijd vinden mijn ogen daar op de richten. Hiervoor geef ik de schuld aan de incompetente serveerster waarvan ik mijn ogen niet af mocht halen anders zou ik niet weten wat ik op me bord zou krijgen. "Ow maar dat weet je wel want je mag direct afrekenen" ? hu ? nou zelf daarna ging het nog fout en mag je nog twee keer heen en weer lopen. Voor ik mijn broodje kroket en ongezoute frietjes op mijn bord kreeg en ongeveer 11 euro lichter was hadden mijn vrienden andere problemen zo kunnen ze wel oorlog voeren over wat je nou wel of niet heb besteld maar hebben ze geen patatje oorlog? Te veel is te slecht en duur.
Ruurd K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Afgelopen zondag met een stel vrienden wezen eten na een stukje varen. Eerst begon het dat we de gehele rekening vooraf moesten betalen beetje vreemd. Hierna bestelde een van ons een pannenkoek en wilde graag spek kaas dit kon niet alleen maar spek of kaas. Gaf aan tegen me vriend let op krijg je zo kant en klaar ding. kosten €7,00. De rest bestelde hamburg met friet voor €10,00. Alles kwam op tafel de eigenares liep mee en zei tegen personeel zet maar ze vinden het zelf maar uit. Pannenkoek kwam op tafel het zag er niet uit het leek een kant en klaar ding met plakjes kaas er op het vet dreef erop. Bediening kwam vragen smaakt het gaven aan valt vies tegen deze beste man vroeg niet door. Toch maar opgegeten daarna kwam nog een keer bediening en vroeg was het na wens. We hebben onze klacht gedaan over de pannenkoek dat dit niet kan ze gaf aan hier ga ik niet over in discusie. Het eten wat ze serveren is niet in vergelijken met voor prijzen die ze hier voor vragen,ik vind dit asociaal . Hierna zei ze zal het door geven,hier na geen passende oplossing helemaal niet. ik snap nu waarom je voor af moet betalen. Als dit niet zo was was ik allang weg gelopen zonder te betalen. Hier niet eten en drinken tip ga lekker ergens anders heen.
Pieter783 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Tosti brie gegeten voor 8,50 Je kreeg 2 kleine half boterhammetjes die oud leken met een beetje brie en amandelschaafsel, Salade met bruine sla. Toen we er iets van zeiden dat het exorbitant duur was en dat we zeer teleurgesteld waren, werd er gezegd: zal het doorgeven. Op de vraag wat men ermee ging doen, kwam een reactie: niets, dat is het beleid. Nooit meer!
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Mooie plek om met de boot even aan te meren en een hapje te eten. Hadden we dat maar nooit gedaan. Heel slecht eten, appelpannenkoek waar het klokhuis nog aanzat en waarvan de appel een half jaar oud leek. Broodje hamburger was een broodje en een hamburger. Geen groenten of salade erbij. Echt zo slecht hebben we nog nooit gegeten. Nadat ik een klacht had ingediend en de baas wilde spreken, nam die geen moeite om ons te woord te staan. Hmm, geen interesse dus voor z' n klanten. Bovendien veel te duur en ook nog lang wachten op het eten. Nooit meer!