Paviljoen Sneekermeer

Meer informatie over restaurant Paviljoen Sneekermeer

Jouw recensie over het restaurant Paviljoen Sneekermeer

ilona2911 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Bezocht voor een drankje en een klein hapje. De hapjes waren (uitge)droog (d) en met de olie in de frituur werd naar mijn idee een beetje te lang doorgegaan.
Het decor van het terras is wat sober en simpel.
Jammer, want het uitzicht is prachtig door de ligging aan het Sneekermeer.
JW W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Decor: Sneekermeer, mooi uitzicht. Inrichting binnen dramatisch verouderd.
Drankje wordt gebracht en wel direct afrekenen! Bediening niet onvriendelijk, welwillend zelfs (vandaar de 2), maar hopeloos incompetent: wij lopen binnen om kwart voor tien s' avonds, ober kijkt verschrikt op: "ja maar we gaan wel zo sluiten, want we willen naar huis", midden in de Sneekweek! Pin automaat doet het zelden, maar ze willen wel direct afrekenen.
Maar het meest dramatisch is het eten: bar, bar, bar beroerd. Broodje beenham met een plens satésaus erover...
De bizarre bedrijfsvoering is koning, de klant moet niet zeuren. Maar wel direct afrekenen graag!
Dennis E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Een glanzende lunchkaart met extreem hoge prijzen schiep nog hogere verwachtingen. Helaas; met het mooie uitzicht en de mooie lunchkaart is meteen alles gezegd. Het opnemen van de bestelling voor zes personen duurde een eeuwigheid omdat de bediening niet met de tablet overweg kon. Eén van ons moest mee naar binnen om direct af te rekenen (want geen mobiel pinapparaat), "omdat mensen soms weglopen zonder te betalen". Naarmate de bestelling langer op zich liet wachten, begon ik deze weglopers steeds beter te begrijpen. Uiteindelijk werd de bestelling in delen bezorgd, dus niet voor alle zes tegelijk. De bestelde patat satésaus bleek te zijn doorgegeven als een complete satéschotel met extra patat. De pannenkoek leek op een "kant en klare" magnetronpannenkoek, met spek dat volgens mij niet was meegebakken maar er los bovenop lag. Een locatie om nooit meer naar terug te gaan.
pieter783 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Tosti brie gegeten voor 8,50 Je kreeg 2 kleine half boterhammetjes die oud leken met een beetje brie en amandelschaafsel, Salade met bruine sla. Toen we er iets van zeiden dat het exorbitant duur was en dat we zeer teleurgesteld waren, werd er gezegd: zal het doorgeven. Op de vraag wat men ermee ging doen, kwam een reactie: niets, dat is het beleid. Nooit meer!