Over het restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Volendamse sensatie

Aan het water in Volendam bevindt zich Paviljoen Smit-Bokkum. Op deze dromerige locatie aan het IJsselmeer kun je intens genieten van de lekkerste gerechten. De keuken biedt originele huisgeroookte delicatessen in combinatie met oer-Volendamse streekgerechten.
Een diner of lunch is ideaal te combineren met een rondleiding door de palingrokerij of een bezoek aan het Palingsoundmuseum boven de rokerij. Bij Smit-Bokkum wordt eten een authentieke culinaire ervaring en proef je de smaak zoals het ooit bedoeld is!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Bus 316 vanaf Amsterdam, halte Marinapark in Volendam. Dijk oplopen en voilá

Dinsdag t/m Zondag

Sander B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
's Middags een rondleiding met proeverij gedaan. Zat goed in elkaar, mooi verhaal, mooie zacht gerookte paling. Daarna hier geluncht, broodje kip / geitenkaas en eigen gerookte paling op toast smaakten allemaal prima.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Super lekker gegeten.
Tournedos was super lekker.

Paling uit het pannetje was erg lekker.
De prijs hiervan was wel duur.
Maar het was het wel waard.

Ook de gerookte paing uit eigen rokerij was super lekker.
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Gezellig restaurant en vriendelijk personeel, kan niet anders zeggen! Afgelopen week zijn we voor de 2e keer geweest, ik had nu vooraf de coquilles, echt een aanrader! als hoofdgerecht de Zeebaars, tjsa, heerlijke vis, daar kan je weinig fout aan doen, maar dit smaakte echt voortreffelijk! We komen zeker terug, ga zo door
evelinekoning .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Goed restaurant op een fenomenale plek aan de jachthaven in Volendam. Vooraf gekozen voor soort hors 'd ouvre met gerookt eten. Wat een smaaksensatie! Daarna gekozen voor scholfilet. Deze vond ik wat saai, maar prima te doen. Vriendelijke bediening, prachtige inrichting, gewoon een heerlijke plek voor een goede lunch.
Jorisvansprengen .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
11-07-12 dit restaurant staat bekend om zijn gerookte paling, dus daar hebben we dan ook voor gekozen. En inderdaad wat een ontzettend lekkere zachte gerookte paling!! (al mogen de porties best iets groter..) Als hoofdgerecht gekozen voor de kabeljauw en mosselen. Allebei goed van smaak en precies genoeg. De bediening was vriendelijk en de sfeer in het restaurant helemaal goed.
Pelutje .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Afgelopen zondag hier gegeten, heel lekker allemaal. Van te voren gekozen voor de hors d'ouvre en als hoofdgerecht vis. De wijn die we erbij hadden was ook heerlijk. De bediening vlot, vriendelijk en oplettend. Het uitzicht hier is fenomenaal en de inrichting ook zeer mooi. Zeker een bezoekje waard