Over het restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Volendamse sensatie

Aan het water in Volendam bevindt zich Paviljoen Smit-Bokkum. Op deze dromerige locatie aan het IJsselmeer kun je intens genieten van de lekkerste gerechten. De keuken biedt originele huisgeroookte delicatessen in combinatie met oer-Volendamse streekgerechten.
Een diner of lunch is ideaal te combineren met een rondleiding door de palingrokerij of een bezoek aan het Palingsoundmuseum boven de rokerij. Bij Smit-Bokkum wordt eten een authentieke culinaire ervaring en proef je de smaak zoals het ooit bedoeld is!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Bus 316 vanaf Amsterdam, halte Marinapark in Volendam. Dijk oplopen en voilá

Dinsdag t/m Zondag

Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was heerlijk om op het terras te zitten met een mooie haven als uitzicht. Het eten is ook heerlijk! Rechtop in het pannetje is niet altijd beschikbaar maar als het er is, is het een must om dat te ervaren. Bijgerechten ook goed verzorgd, niets te kort. Top
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Arrangement 5 incl. rondleiding! rondleiding aardig! Bediening ok! Voor 22.50 euro een paar splinterjes vis, een glaasje palingsoep en wat brood! Prijs/ kwaliteit niet ok! Hoe behaal ik over de rug van onze clientele de grootst mogelijke winst!
BloodyM .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Als je in Volendam bent, moet je in Paviljoen Smit-Bokkum eten! Lekker gerechtjes en grote keuze. De gerookte paling is een aanrader!
nowanowa .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Bediening niets op aan te merken. Gerookte paling, gerookte zalm en kibbeling perfect. Maar de bijgerechten zeker iets op aan te merken. Asperges waren veel te hard en gebakken aardappeltjes waren lauw tot koud. Salade was heel simpel en ook nog zonder dressing, dus wel heel erg simpel! Naar mijn idee niet wat je mag verwachten bij de prijs van de gerechten
Jan Bert D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Zeer vriendelijk geholpen. Alle lof.
simone U.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
We zijn tevreden over de bediening, niet opdringerig en lekker met rust gelaten omdat we veel te bepraten hadden. Bravo ga zo door.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Top restaurant met heerlijk eten en super gastvrije mensen in de bediening. De rondleiding is zeker een aanrader.
Hartelijke groet, gezelschap Koppes/van Nispen
Walter Vos ..
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Wij hadden hier via Iens gereserveerd, maar de reservering was blijkbaar niet gezien/er was niets mee gedaan. Gelukkig waren er binnen nog tafeltjes vrij, het terras zat helaas vol. Bediening vriendelijk, eten (kabeljauw) heerlijk. De bestelde koffie hebben we nooit gekregen.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten wat een leuke tent echt een aan rader als ik weet eens in Volendam ben kom ik zeker nog eens lanks
Eddy M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Gastvrije ontvangst, uitstekende, vlotte bediening en (h)eerlijke kraakverse visgerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Reserveren ging prima. We hebben heerlijk gegeten. Bediening was prima, heel vriendelijke en correct. Enige minpuntje afgelopen zaterdag (25-2) na ons toetje hadden we koffie besteld en die waren ze vergeten.
pieter B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Zoals in Volendam te verwachten is waren de visgerechten top. Geen poespas maar eerlijke smaken en vlotte bediening. Voor de visliefhebber een aanrader.
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Aardige mensen, goede bediening en fantastisch lekker diverse soorten vis uit eigen rokerij gegeten.
Ook de gift for you kaart die ik niet geactiveerd werd probleemloos geaccepteerd.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
M'n vrienden en ik hebben heerlijk gegeten en zijn goed bediend.
Wij zaten aan een fijn tafeltje aan het raam met uitzicht op het water, geweldig!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ter ere van mijn verjaardag met het gein gegeten bij Smit-Bokkum. De keuze van gerechten aan tafel was gevarieerd. Ikzelf had als voorgerecht de visschotel compleet en als hoofdgerecht de snoekbaars op huid gebakken. Het smaakte allemaal heerlijk en ook mijn tafelgenoten waren zeer tevreden. Eindelijk weer eens een restaurant dat het predikaat zeer goed verdient.
kruger_nicole .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk. Super lekker vis uit eigen rokerij. Bediening was vriendelijk. Ging helaas fout met het dessert waar op de kaart stond citroen smaak en dit bleek cappucino te zijn. Voor iemand die geen koffie lust was dit een zware tegenvaller. Verder waren we erg tevreden en we komen ook zeker nog een keer eten.
fien B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
mijn oude nichten heb ik met ditbezoek een plezier gedaan
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Dat wat we kregen was goed, alleen dat wat we wilde was ineens op nadat we al besteld hadden.
Doorloopsnelheid bediening was matig. lang wachten op bestelde eten en drank.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Geweldig gegeten!
muurling .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een mooie locatie aan de haven van Volendam. Vriendelijk en vlot personeel. Als je van vis houd moet je hier een keer gegeten hebben.