Paviljoen Smit-Bokkum

Slobbeland 19 1131 AA Volendam Nederland Kaart

Over het restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Volendamse sensatie

Aan het water in Volendam bevindt zich Paviljoen Smit-Bokkum. Op deze dromerige locatie aan het IJsselmeer kun je intens genieten van de lekkerste gerechten. De keuken biedt originele huisgeroookte delicatessen in combinatie met oer-Volendamse streekgerechten.
Een diner of lunch is ideaal te combineren met een rondleiding door de palingrokerij of een bezoek aan het Palingsoundmuseum boven de rokerij. Bij Smit-Bokkum wordt eten een authentieke culinaire ervaring en proef je de smaak zoals het ooit bedoeld is!

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijke stoofaal gegeten! Een seizoensgebonden product maar zeker een aanrader. De aal valt zo van de graat, heerlijk zacht!
Carry B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zaterdagmiddag 16 juni 2018 hebben we ontzettend lekker gegeten, de wijn, de kwaliteit van het eten, de sfeer, de inrichting was top! Het enige minpunt vond ik dat we na 45 min met ons eerste drankje hadden gezeten, zelf de menukaart maar gingen halen, het eten duurde ook wat lang.....had het idee dat de aandacht vooral uit ging naar de grote groepen die buiten en later ook binnen zaten. Maar verder toplocatie!
Monsze .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zeer summiere uitleg bij lege rookkast.
Niet op reserveringslijst.
Mooi terras en uitzicht.
Leeg vervallen konijnehok midden in beeldentuin.
Aan tafel binnen iets teveel vliegen.....
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Fantastisch eten. Volendams goud kun je hier vinden! Goede service en mooi persoonlijk verhaal van Evert bij de rondleiding door de rokerij!
jean-pierre S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
eten was hartstikke lekker,we komen zeker nog een keertje eten in dit restaurant.het heeft ook een hele mooie ligging.vriendelijk personeel en lekker vers eten.
Adriaan Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We gingen naar dit restaurant met redelijk hoog gespannen verwachtingen na aanbevelingen van vrienden en het lezen van recensies. Helaas zijn die verwachtingen niet waargemaakt. We hebben ons wegens de enorme herrie (misschien pech dat er drie gezelschappen waren) beperkt tot een aperitief en een hoofdgerecht met een glas wijn. De kwaliteit van de vis was goed, maar het garnituur beneden de maat: er zat o.m. zand op de pastinaak en de citroensaus bij de vis was mierzoet en paste er totaal niet bij. Ook moesten we er nog apart friet bij bestellen...Verder werd er een vingerhoedje rabarber bij geserveerd. De wijn was een "slobberwijntje" en voegde niets toe. Wij vonden de prijs-kwaliteit totaal niet in verhouding. Om toch nog iets positiefs te zeggen: de bediening was heel vriendelijk.
c.brouwer618 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Je kunt hier heerlijk vis eten . Wij houden van gezellig rustig eten met voldoende ruimte tussen de gerechten , is bij dit restaurant perfect .
Rian W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
voorgerechten waren uitstekend; van de hoofdgerechten hadden we iets meer verwacht. De plek om er te eten, zeker bij mooi weer is uniek.
david P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Mooi teras met uitzicht op de jachthaven. Eten heerlijk vers, maar vooral seafood. Bediening so so wat teleurstellend is voor zo'n mooie tent.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Top als altijd. Heilbot op Volendamse wijze was voortreffelijk. En erg vriendelijke uitbaters! Je voelt je hier heel erg welkom.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Alles is prima we komen hier vaker en zijn altijd tevreden.. service en eten het is altijd goed.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Héérlijk gegeten. Vanwege een jubileum zeer uitgebreid gegeten met meerdere gangen en bijpassende wijnen.
We hebben ons laten verrassen. Geen spijt van gehad. Alles was super lekker met heerlijke wijnen bij de verschillende gerechten. Absoluut een aanrader en wij komen zeker terug.
Luculla2 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Een echt familiebedrijf met hart voor de zaak en de gasten. Eten en bediening waren uitstekend. De beste kwaliteit vis uit eigen rokerij. Leuk, dat Palingsound museum op de bovenetage. Minpuntje: het was er erg koud.
W.M. O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heel goede en smakelijke visgerechten
Maar op de dijk eten vind ik gezelliger
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart (kreeft was top). De eigenaar is een sympathieke vlotte vent, met goede wijnadviezen. Minpunt voor ons (we komen er vaker) is dat de oude aalroker aan de tafel bij de bar zit met een bedrukkende sfeer. Dit doet de (verder prima) entourage geen goed.
Alex A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Fantastisch, erg lekker, de moeite waard, om bezocht te worden. Visgerechten perfect, vlees verrassend lekker. Mooi locatie.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Panna cotta vond ik persoonlijk niet veel smaak aanzitten, en pasta bij de zalm was niet super warm. Voor de rest was alles super.
Albert J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Espectacular, yodo riquisimo y hablan español. Para repetir
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer lekker valentijnsmenu. Top vis . Doe zo verder zou ik zeggen. Gezelligheid door aunthentiek karakter ook meer dan aanwezig
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Love iT
Kom er al jaren en de kwaliteit blijft top.
Dankje voor alles
Tot de volgende keer