Paviljoen Smit-Bokkum

Slobbeland 19 1131 AA Volendam Nederland Kaart

Over het restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Volendamse sensatie

Aan het water in Volendam bevindt zich Paviljoen Smit-Bokkum. Op deze dromerige locatie aan het IJsselmeer kun je intens genieten van de lekkerste gerechten. De keuken biedt originele huisgeroookte delicatessen in combinatie met oer-Volendamse streekgerechten.
Een diner of lunch is ideaal te combineren met een rondleiding door de palingrokerij of een bezoek aan het Palingsoundmuseum boven de rokerij. Bij Smit-Bokkum wordt eten een authentieke culinaire ervaring en proef je de smaak zoals het ooit bedoeld is!

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Remco D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Top als altijd. Heilbot op Volendamse wijze was voortreffelijk. En erg vriendelijke uitbaters! Je voelt je hier heel erg welkom.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Alles is prima we komen hier vaker en zijn altijd tevreden.. service en eten het is altijd goed.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Héérlijk gegeten. Vanwege een jubileum zeer uitgebreid gegeten met meerdere gangen en bijpassende wijnen.
We hebben ons laten verrassen. Geen spijt van gehad. Alles was super lekker met heerlijke wijnen bij de verschillende gerechten. Absoluut een aanrader en wij komen zeker terug.
Luculla2 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Een echt familiebedrijf met hart voor de zaak en de gasten. Eten en bediening waren uitstekend. De beste kwaliteit vis uit eigen rokerij. Leuk, dat Palingsound museum op de bovenetage. Minpuntje: het was er erg koud.
W.M. O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heel goede en smakelijke visgerechten
Maar op de dijk eten vind ik gezelliger
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart (kreeft was top). De eigenaar is een sympathieke vlotte vent, met goede wijnadviezen. Minpunt voor ons (we komen er vaker) is dat de oude aalroker aan de tafel bij de bar zit met een bedrukkende sfeer. Dit doet de (verder prima) entourage geen goed.
Alex A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Fantastisch, erg lekker, de moeite waard, om bezocht te worden. Visgerechten perfect, vlees verrassend lekker. Mooi locatie.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Panna cotta vond ik persoonlijk niet veel smaak aanzitten, en pasta bij de zalm was niet super warm. Voor de rest was alles super.
Albert J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Espectacular, yodo riquisimo y hablan español. Para repetir
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer lekker valentijnsmenu. Top vis . Doe zo verder zou ik zeggen. Gezelligheid door aunthentiek karakter ook meer dan aanwezig
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Love iT
Kom er al jaren en de kwaliteit blijft top.
Dankje voor alles
Tot de volgende keer
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk was de pasta met zalm. Een fijne rooksmaak aan de zalm. Vermoedelijk is de zalm in de eigen rokerij gerookt, heerlijk.!!
Bertil K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten en goede bediening
An D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijke ruime portie vis in een gezellig kader
Edwin F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een prachtige locatie met heerlijk eten en juiste sfeer en bediening!
We komen snel weer terug om te genieten net als we nu hebben gedaan.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het adres voor de lekkerste vis. Echt een aanrader!! Wauw!
Marloes A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Als je van vis houdt, kom je hier graag. Voorgerecht was van uitmuntende kwaliteit, de verschillende soorten gerookte vis waren verrukkelijk. Simpel gerecht van hoge kwaliteit. Qua sfeer liet het iets te wensen over, fel licht en door de drukte gingen er wat kleine dingen mis in de bediening. Maar dat mocht de pret niet drukken, hier kom je om lekker vis te eten. Ook het hoofdgerecht van gestoofde paling en gebakken paling was heerlijk. Zeker een aanrader.
Abe K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prijs/kwaliteit verhouding niet in balans. Wordt niks gedaan met feedback. Sterker nog, je krijgt de indruk dat personeel het maar gezeur vindt.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijk, gastvrij, leuke locatie en heerlijk gegeten! Zowel vis als vlees is een aanrader. Porties zijn precies goed.
webmaster .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Voor een drankje in de middag waren we in dit restaurant. We kennen het van eerdere bezoeken als een goed visrestaurant, wel wat duur voor de kleine porties. De juffrouw die ons bediende was onvriendelijk op het onbeschofte af. Opgeteld bij de hoge prijzen voor de gerechten was dit de laatste keer dat we hier geweest zijn.