Over het restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Volendamse sensatie

Aan het water in Volendam bevindt zich Paviljoen Smit-Bokkum. Op deze dromerige locatie aan het IJsselmeer kun je intens genieten van de lekkerste gerechten. De keuken biedt originele huisgeroookte delicatessen in combinatie met oer-Volendamse streekgerechten.
Een diner of lunch is ideaal te combineren met een rondleiding door de palingrokerij of een bezoek aan het Palingsoundmuseum boven de rokerij. Bij Smit-Bokkum wordt eten een authentieke culinaire ervaring en proef je de smaak zoals het ooit bedoeld is!

Halve fles mineraalwater

Ludie F.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ria I.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Stoofpotje aal op z'n Volendams voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Heerlijke combinatie met stamppot rode kool, butter en eel en, als extra, zalige rabarbermoes. Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening maakten het helemaal tot een feest.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk voorgerecht van Dorade, Kabeljauw, gerookte zalmmoot en paling.
Ook het hoofdgerecht kibbeling en zalm waren voortreffelijk. We randen ieder die in Volendam komt om hier te gaan eten. Kan niet beter
Marcello Z.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Super locatie, service wat aan de rommelige/trage kant, eten redelijk tot goed, tikkeltje duur voor wat je krijgt
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goede gerookte vis en lekkere, en vooral ook goed gevulde, visstoofpot. Heerlijk gegeten en hele attente, vriendelijke bediening. Heel fijn dat het uit de loop van het drukke gedeelte is, dus je vindt hier vooral lokalen ipv busladingen met toeristen. Aanrader
ALAIN D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
zeer goed onthaal en lekkere gerookte vissen . een aanrader !!!
Henri O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Fijn restaurant. Eerlijke, ouderwetse, prachtige visgerechten. Echt een leuk restaurant! Bij mooi weer kun je prachtig aan het water zitten. Leuk dat je door de rokerij naar het terras kunt.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was echt heerlijk
Yolanda A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Voor de vis liefhebber kan ik zeker dit restaurant aanbevelen. Ambiance is zeer gezellig.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Na jaren daar weer terug geweest en het is de eerste zaak waar ze ook echt durven te vertellen dat gerookte IJsselmeer aal maar kort verkrijgbaar is Chapeau daarvoor !! Heerlijke lunch tegen een zeer schappelijke prijs!! Ga er gauw weerheen!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het eten was prima, maar bij een visgerecht verwachten wij visbestek het de soepsepel behoort volgens ons aan de buitenzijde te liggen en niet aan de binnenkant. Voor de graatjes van de paling verwachtten wij ook een apart bordje.een restaurant van deze klasse behoort dit toch te weten. Jammer dat deze fout onze beoordeling naar beneden haalt.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De Bediening was top! Hele aardige mensen, het was druk maar de keuken ging prima op tempo. Ook niet te snel gelukkig. En echt onwijs lekker gegeten:) dus als je zin in vis hebt, ga hierheen.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was heerlijk om op het terras te zitten met een mooie haven als uitzicht. Het eten is ook heerlijk! Rechtop in het pannetje is niet altijd beschikbaar maar als het er is, is het een must om dat te ervaren. Bijgerechten ook goed verzorgd, niets te kort. Top
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Arrangement 5 incl. rondleiding! rondleiding aardig! Bediening ok! Voor 22.50 euro een paar splinterjes vis, een glaasje palingsoep en wat brood! Prijs/ kwaliteit niet ok! Hoe behaal ik over de rug van onze clientele de grootst mogelijke winst!
BloodyM .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Als je in Volendam bent, moet je in Paviljoen Smit-Bokkum eten! Lekker gerechtjes en grote keuze. De gerookte paling is een aanrader!
nowanowa .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Bediening niets op aan te merken. Gerookte paling, gerookte zalm en kibbeling perfect. Maar de bijgerechten zeker iets op aan te merken. Asperges waren veel te hard en gebakken aardappeltjes waren lauw tot koud. Salade was heel simpel en ook nog zonder dressing, dus wel heel erg simpel! Naar mijn idee niet wat je mag verwachten bij de prijs van de gerechten
Jan Bert D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Zeer vriendelijk geholpen. Alle lof.
simone U.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
We zijn tevreden over de bediening, niet opdringerig en lekker met rust gelaten omdat we veel te bepraten hadden. Bravo ga zo door.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Top restaurant met heerlijk eten en super gastvrije mensen in de bediening. De rondleiding is zeker een aanrader.
Hartelijke groet, gezelschap Koppes/van Nispen