Paviljoen Smit-Bokkum

Slobbeland 19 1131 AA Volendam Nederland Kaart

Over het restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Volendamse sensatie

Aan het water in Volendam bevindt zich Paviljoen Smit-Bokkum. Op deze dromerige locatie aan het IJsselmeer kun je intens genieten van de lekkerste gerechten. De keuken biedt originele huisgeroookte delicatessen in combinatie met oer-Volendamse streekgerechten.
Een diner of lunch is ideaal te combineren met een rondleiding door de palingrokerij of een bezoek aan het Palingsoundmuseum boven de rokerij. Bij Smit-Bokkum wordt eten een authentieke culinaire ervaring en proef je de smaak zoals het ooit bedoeld is!

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Maria B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Leuke tent, op het terras aan de beelden tuin uitkijkend naar de jachthaven heerlijk mosselen en aaltjes rechtop uit de pan gegeten.
Binnen zou de vloerbedekking wel eens vervangen mogen.
Dominique P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wanny T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Prima restaurant met een goed terras!
Henk C.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Prima restaurant. Prachtige locatie. Heerlijke vis. Fijne bediening. Aanrader
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We zijn al vaker bij Smit-Bokkum geweest. Blijft één van onze favoriete restaurants.
Ook heerlijk op het terras aan de haven.
Duike B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het tafeltje was niks, we waaiden weg en veel geloop om ons heen, gelukkig kregen we later een betere tafel.
Verder was het prima.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Zoals altijd was alles prima op orde. Bij de reservering aangegeven dat we graag buiten wilde zitten. Hier was keurig rekening mee gehouden.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
paling rechtop in de pan.... tjonge wat ontzettend lekker! met de ondergaande zon en bootjes in t water...geweldig ! en zeer aardige jonge serveerster!
Annemieke R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Sfeervol, typisch Volendams restaurant met gespecialiseerde visgerechten. Aardige bediening en smakelijke gerechten. Het eten is puur, niet heel verfijnd of met franje.
Natalia A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Impressively!!! Amazing!!!
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Fijne plek om een gezellige avond door te brengen, in ons geval met kinderen en kleinkinderen
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijke stoofaal gegeten! Een seizoensgebonden product maar zeker een aanrader. De aal valt zo van de graat, heerlijk zacht!
Carry B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zaterdagmiddag 16 juni 2018 hebben we ontzettend lekker gegeten, de wijn, de kwaliteit van het eten, de sfeer, de inrichting was top! Het enige minpunt vond ik dat we na 45 min met ons eerste drankje hadden gezeten, zelf de menukaart maar gingen halen, het eten duurde ook wat lang.....had het idee dat de aandacht vooral uit ging naar de grote groepen die buiten en later ook binnen zaten. Maar verder toplocatie!
Monsze .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zeer summiere uitleg bij lege rookkast.
Niet op reserveringslijst.
Mooi terras en uitzicht.
Leeg vervallen konijnehok midden in beeldentuin.
Aan tafel binnen iets teveel vliegen.....
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Fantastisch eten. Volendams goud kun je hier vinden! Goede service en mooi persoonlijk verhaal van Evert bij de rondleiding door de rokerij!
jean-pierre S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
eten was hartstikke lekker,we komen zeker nog een keertje eten in dit restaurant.het heeft ook een hele mooie ligging.vriendelijk personeel en lekker vers eten.
Adriaan Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We gingen naar dit restaurant met redelijk hoog gespannen verwachtingen na aanbevelingen van vrienden en het lezen van recensies. Helaas zijn die verwachtingen niet waargemaakt. We hebben ons wegens de enorme herrie (misschien pech dat er drie gezelschappen waren) beperkt tot een aperitief en een hoofdgerecht met een glas wijn. De kwaliteit van de vis was goed, maar het garnituur beneden de maat: er zat o.m. zand op de pastinaak en de citroensaus bij de vis was mierzoet en paste er totaal niet bij. Ook moesten we er nog apart friet bij bestellen...Verder werd er een vingerhoedje rabarber bij geserveerd. De wijn was een "slobberwijntje" en voegde niets toe. Wij vonden de prijs-kwaliteit totaal niet in verhouding. Om toch nog iets positiefs te zeggen: de bediening was heel vriendelijk.
c.brouwer618 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Je kunt hier heerlijk vis eten . Wij houden van gezellig rustig eten met voldoende ruimte tussen de gerechten , is bij dit restaurant perfect .
Rian W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
voorgerechten waren uitstekend; van de hoofdgerechten hadden we iets meer verwacht. De plek om er te eten, zeker bij mooi weer is uniek.
david P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Mooi teras met uitzicht op de jachthaven. Eten heerlijk vers, maar vooral seafood. Bediening so so wat teleurstellend is voor zo'n mooie tent.