Over het restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Volendamse sensatie

Aan het water in Volendam bevindt zich Paviljoen Smit-Bokkum. Op deze dromerige locatie aan het IJsselmeer kun je intens genieten van de lekkerste gerechten. De keuken biedt originele huisgeroookte delicatessen in combinatie met oer-Volendamse streekgerechten.
Een diner of lunch is ideaal te combineren met een rondleiding door de palingrokerij of een bezoek aan het Palingsoundmuseum boven de rokerij. Bij Smit-Bokkum wordt eten een authentieke culinaire ervaring en proef je de smaak zoals het ooit bedoeld is!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Bus 316 vanaf Amsterdam, halte Marinapark in Volendam. Dijk oplopen en voilá

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Top restaurant met heerlijk eten en super gastvrije mensen in de bediening. De rondleiding is zeker een aanrader.
Hartelijke groet, gezelschap Koppes/van Nispen
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Wij hadden hier via Iens gereserveerd, maar de reservering was blijkbaar niet gezien/er was niets mee gedaan. Gelukkig waren er binnen nog tafeltjes vrij, het terras zat helaas vol. Bediening vriendelijk, eten (kabeljauw) heerlijk. De bestelde koffie hebben we nooit gekregen.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten wat een leuke tent echt een aan rader als ik weet eens in Volendam ben kom ik zeker nog eens lanks
Eddy M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Gastvrije ontvangst, uitstekende, vlotte bediening en (h)eerlijke kraakverse visgerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Reserveren ging prima. We hebben heerlijk gegeten. Bediening was prima, heel vriendelijke en correct. Enige minpuntje afgelopen zaterdag (25-2) na ons toetje hadden we koffie besteld en die waren ze vergeten.
pieter B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Zoals in Volendam te verwachten is waren de visgerechten top. Geen poespas maar eerlijke smaken en vlotte bediening. Voor de visliefhebber een aanrader.
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Aardige mensen, goede bediening en fantastisch lekker diverse soorten vis uit eigen rokerij gegeten.
Ook de gift for you kaart die ik niet geactiveerd werd probleemloos geaccepteerd.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
M'n vrienden en ik hebben heerlijk gegeten en zijn goed bediend.
Wij zaten aan een fijn tafeltje aan het raam met uitzicht op het water, geweldig!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ter ere van mijn verjaardag met het gein gegeten bij Smit-Bokkum. De keuze van gerechten aan tafel was gevarieerd. Ikzelf had als voorgerecht de visschotel compleet en als hoofdgerecht de snoekbaars op huid gebakken. Het smaakte allemaal heerlijk en ook mijn tafelgenoten waren zeer tevreden. Eindelijk weer eens een restaurant dat het predikaat zeer goed verdient.
kruger_nicole .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk. Super lekker vis uit eigen rokerij. Bediening was vriendelijk. Ging helaas fout met het dessert waar op de kaart stond citroen smaak en dit bleek cappucino te zijn. Voor iemand die geen koffie lust was dit een zware tegenvaller. Verder waren we erg tevreden en we komen ook zeker nog een keer eten.
Fien B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
mijn oude nichten heb ik met ditbezoek een plezier gedaan
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Dat wat we kregen was goed, alleen dat wat we wilde was ineens op nadat we al besteld hadden.
Doorloopsnelheid bediening was matig. lang wachten op bestelde eten en drank.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Geweldig gegeten!
muurling .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een mooie locatie aan de haven van Volendam. Vriendelijk en vlot personeel. Als je van vis houd moet je hier een keer gegeten hebben.
wendy-love .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De stoofaal was voortreffelijk !!! Ook de andere gerechten waren heerlijk die mijn gezelschap heeft genuttigd !! Dus dit restaurant is absoluut een aanrader, al zijn wij twee keer eerder geweest, het blijft lekker eten!!
aadvandernoot .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Onze ervaring met dit unieke Familie bedrijf Smit-Bokkum duurt terug rekenend nu al ruim 40 jaar. Zie ook de fotocollage in het herentoilet, verkoop vanuit het woonhuis met halve deuren.
Onlangs (2015) bij een bezoek met onze al wat oudere Tsjechische gasten (welke ook van vis houden) en wij om een rondleiding met uitleg door de Rokerij vroegen, bleek de opvolgende generatie Smit-Bokkum nog geen Tsjechisch maar wel al perfect Russisch te spreken, wat wij en onze gasten bijzonder waardeerden.
Wij waarderen ons (hopelijk niet) laatste bezoek op 27-8-2016 met een dikke 8 = ZeerGoed. Dit ter voorkoming dat die Volendammers nu naast hun klompen of schoenen gaan lopen.
Als buitenstaander blijven wij immers altijd een z.g. JAS.
Uit ruime eigen ervaring houdt ik gewoon van dit (oudere) volk en ben ervan overtuigd dat de wereld er in de toekomst florisanter gaat uitzien.
Gewoon lekker gaan eten,genieten en lachen.

E&A te G

Lex B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Schitterend uitzicht over de jachthaven, vriendelijk personeel, redelijk/goed eten.
Doordat we een voorgerecht als hoofdgerecht wilden hebben konden we niet via de computer verwerkt worden. Dat was waarschijnlijk de oorzaak van de lange wachttijd.
thjpeereboom .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het eten was goed. De bediening op zich vriendelijk. Het duurde lang voordat wij na 2x vragen de menukaart kregen. Na de bestelling hebben we ruim een uur moeten wachten op het diner. Maar ons inzien was het op dat moment niet super druk.
kevin-matsubara .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben heerlijk gerookte en gegrilde vis gegeten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een prachtige afsluiting van een dagje Volendam!
Stalland .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Vriendelijk ontvangst en personeel. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Zeker een aanrader om daar te gaan eten! Wij vonden het in elk geval zeer geslaagd