Over restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Volendamse sensatie

Aan het water in Volendam bevindt zich Paviljoen Smit-Bokkum. Op deze dromerige locatie aan het IJsselmeer kun je intens genieten van de lekkerste gerechten. De keuken biedt originele huisgeroookte delicatessen in combinatie met oer-Volendamse streekgerechten.
Een diner of lunch is ideaal te combineren met een rondleiding door de palingrokerij of een bezoek aan het Palingsoundmuseum boven de rokerij. Bij Smit-Bokkum wordt eten een authentieke culinaire ervaring en proef je de smaak zoals het ooit bedoeld is!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Paviljoen Smit-Bokkum

Bus 316 vanaf Amsterdam, halte Marinapark in Volendam. Dijk oplopen en voilá

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Duur
Fien B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
mijn oude nichten heb ik met ditbezoek een plezier gedaan
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Dat wat we kregen was goed, alleen dat wat we wilde was ineens op nadat we al besteld hadden.
Doorloopsnelheid bediening was matig. lang wachten op bestelde eten en drank.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Geweldig gegeten!
Muurling .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een mooie locatie aan de haven van Volendam. Vriendelijk en vlot personeel. Als je van vis houd moet je hier een keer gegeten hebben.
Wendy-love .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De stoofaal was voortreffelijk !!! Ook de andere gerechten waren heerlijk die mijn gezelschap heeft genuttigd !! Dus dit restaurant is absoluut een aanrader, al zijn wij twee keer eerder geweest, het blijft lekker eten!!
Aadvandernoot .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Onze ervaring met dit unieke Familie bedrijf Smit-Bokkum duurt terug rekenend nu al ruim 40 jaar. Zie ook de fotocollage in het herentoilet, verkoop vanuit het woonhuis met halve deuren.
Onlangs (2015) bij een bezoek met onze al wat oudere Tsjechische gasten (welke ook van vis houden) en wij om een rondleiding met uitleg door de Rokerij vroegen, bleek de opvolgende generatie Smit-Bokkum nog geen Tsjechisch maar wel al perfect Russisch te spreken, wat wij en onze gasten bijzonder waardeerden.
Wij waarderen ons (hopelijk niet) laatste bezoek op 27-8-2016 met een dikke 8 = ZeerGoed. Dit ter voorkoming dat die Volendammers nu naast hun klompen of schoenen gaan lopen.
Als buitenstaander blijven wij immers altijd een z.g. JAS.
Uit ruime eigen ervaring houdt ik gewoon van dit (oudere) volk en ben ervan overtuigd dat de wereld er in de toekomst florisanter gaat uitzien.
Gewoon lekker gaan eten,genieten en lachen.

E&A te G

Lex B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Schitterend uitzicht over de jachthaven, vriendelijk personeel, redelijk/goed eten.
Doordat we een voorgerecht als hoofdgerecht wilden hebben konden we niet via de computer verwerkt worden. Dat was waarschijnlijk de oorzaak van de lange wachttijd.
Thjpeereboom .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het eten was goed. De bediening op zich vriendelijk. Het duurde lang voordat wij na 2x vragen de menukaart kregen. Na de bestelling hebben we ruim een uur moeten wachten op het diner. Maar ons inzien was het op dat moment niet super druk.
Kevin-matsubara .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben heerlijk gerookte en gegrilde vis gegeten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een prachtige afsluiting van een dagje Volendam!
Stalland .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Vriendelijk ontvangst en personeel. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Zeker een aanrader om daar te gaan eten! Wij vonden het in elk geval zeer geslaagd
ArnoldvanOphem .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Ze waten al volgeboekt, maar voor 2 personen was er nog wel een uurtje plaats.
Hierdoor alleen het hoofdgerecht genomen. Bediening was top, de aankleding is niet bijzonder, maar dat hoeft ook niet.
De gerechten zijn duidelijk geïnspireerd op de locatie, wat voor mij belangrijk is. Het eten was voortreffelijk.
Jeanne G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Wij waren hier nu voor de 2e keer dineren . De vis is subliem! Nergens beter! De bediening was zeer vriendelijk. En uiteraard was de wijn ook heel goed
Olga O.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hadden voor 7 personen gereserveerd en zijn nog speciaal voor die tijd naar het restaurant gegaan om een tafel bij het raam te vragen en deze tafel zou voor ons gereserveerd worden. Toen wij aankwamen bleek deze tafel bezet te zijn en toen wij vroegen hoe dit kon, zeiden ze dat dat nu eenmaal zo was. De personen die aan deze tafel zaten kenden wij toevallig en zij hadden niet gereserveerd. Zeer onvriendelijke medewerkster die ook nog brutaal was.
Wij bestelden met ons drieen Gegratineerde Coquilles Saint Jacques en Gamba's in olie met Rozemarijnsaus. Wat wij echter kregen was een berg sla (waar ik niet eens van hou) met een dressing van azijn, met daarop twee coquilles en twee gamba's en niet gegratineerd en geen rozemarijnsaus. Ik was al zo ontstemd over alles dat ik hierover niets gezegd heb, omdat ik hier toch nooit meer zou komen. De andere mannelijke medewerkers waren overigens zeer vriendelijk en de overige gerechten waren uitstekend.
Haygerrits .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Voortreffelijk gegeten met 10 personen. We waren met zijn aleen zeer tevreden.
Geweldinge bediening in een gezellige, ongedwongen ambiance.
Bruner .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Buiten op het terras gegeten met een fantastisch uitzicht !
Heerlijke gerookte specialiteiten uit eigen rokerij een echte aanrader !
Fanmail .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Binnen in een winderig en tochtig hoekje neergezet. Na aandringen ander tafeltje gekregen. Uitserveren over de tafel heen. Onhandige borden waarop bestek wegglijdt. Eten prima, maar uiterst sober aangekleed.
Jproet .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Paling met rodekool was bijzonder er wordt mee gedacht over samenstelling eten ,gezellig personeel ,decor eenvoudig niet lux
Kranshof .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Hartelijke ontvangst, heel vriendelijk personeel en het eten is echt super lekker.
Vooraf gestoofde paling in zo'n pannetje van oma. Daarna gebakken paling als hoofdgerecht. Uitmuntend wit wijntje erbij. Wat was het heerlijk.! Lust je graag vis en vooral paling dan ga je gewoon naar Smit-Bokkum in Volendam.
Martin_Javaux .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Voor de 2e keer gegeten bij dit restaurant. Was weer een geweldige smaak traktatie! Door het mooie weer was het erg druk op het terras. Gelukkig hadden we gereserveerd en kregen we een tafeltje aan het water met uitzicht op de haven. Als voorafje toost met paling uit eigen rokerij. De paling was subliem en smolt op je tong. Als hoofdgerecht de Tarbot met daarbij tuinbonen, verse spinazie, pastinaak, gebakken aardappeltjes, patat en overheerlijke zelfgemaakte rabarber. Het dessert bestond uit een grote coupe roomijs met warme chocolade saus. Het was weer een geweldige avond met heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel, zon en een geweldig uitzicht. Weer een avond om nooit te vergeten. Bedankt iedereen van Smit-Bokkum en zeer zeker tot een volgende keer!
Wimpe .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Waren met 4 volwassenen en 2 jongedames van 8 en 12 jaar en hadden ondanks wat lange wachttijden een gezellige avond in de drukke ambiance,
et eten was uitstekend en voor elk wat wils, wij waren gekomen voor vis en hebben dan ook vis gegeten,