Paviljoen Sluishaven

6,8
Kan beter
F. V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prachtige locatie, met uitzicht over het Volkerak, fraai terras. Plezierig buiten gegeten. Helaas was het eten deels teleurstellen. Gegeten met drie personen. Twee van ons hadden een mix-grill bestaande uit een kipsaté, een stukje gegrild rundvlees en een stukje sparerib. De kipsaté en sparerib waren overduidelijk voorgekookt en daarna nog even aangezet op de gril. Het stukje rundvlees was niet erg mals. De sausjes waren redelijk maar niet bijzonder. Positief was dat er verse patat werd geserveerd en geen voorgebakken patat. Prijs 19,50 pp. De derde gast had een Victoriabaars in spek en vond dat erg goed prijs circa 20 euro. De huiswijn is redelijk en niet duur. De bediening is vriendelijk maar niet werkelijk ter zake kundig, er moest op de vraag naar een droge sherry moest de kaart bestudeerd worden en kwam de vraag of dat hetzelfde was als dry sherry. Uiteindelijk bleek het niet voorradig, er was alleen medium sherry. Een prima locatie, zowel over de weg als over het water goed bereikbaar, en met een schitterende ligging maar er kan nog veel verbeteren. Totaal prijs voor drie personen, hoofdgerecht wijn en koffie E 95,= .
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
In het donker zie je weinig van de mooie ligging . Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Simpele maar lieve bediening . Gegeten kogel sliptong en spare ribs, voldoende en goed gebakken.
Marloes J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Positief: Prachtig uitzicht op het water (Volkerak) waar pleziervaartuigjes en vrachtschepen vlak voor je ogen voorbijvaren. Alleen deze setting is al de moeite waard. Vriendelijke bediening. Het eten was voldoende: grote zalmfilet met dillesaus, een ruime portie gebakken aardappeltjes. De begeleidende 'garnering' was minimaal qua groenten, jammer. Minpunten: na de vraag om een karaf water kregen we een fles water die maar liefst €6 kostte. Dat voelt niet goed. De glaasjes wijn waren aan de karige kant.