Paviljoen Meerzicht

Zaterdag en Zondag vanaf 10:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
potsd .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Vandaag na een fietstochtje terrasje gepakt bij Paviljoen Meerzicht. Het paviljoen zelf zou een opknapbeurtje niet misstaan. Maar erg lekker gegeten!
Was er al een tijdje niet meer geweest en wist niet dat de jonge bediende de nieuwe eigenaar bleek te zijn. Ook is er een nieuwe kok. De kaart is gelukkig niet mega uitgebreid en voor elk wat wils. Zelfs in de avond konden we nog van de lunchkaart bestellen. Mijn zoon had een heerlijke hamburger op een chiabatta broodje met rucola sla en knapperige friet. Ik een heerlijke italiaanse tomatensoep en een salade met geitenkaas, peertjes gedrenkt in anijs en vanille, sinaasappel en walnoot met een chiabatta broodje. Ook de tiramisu was goddelijk lekker.

Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Wij hebben ontzettend lekker gegeten vandaag bij het paviljoen, wat we niet helemaal verwacht hadden omdat het terras er iets verouderd uit zag. De salade met vis was goed gevuld. De saté was ook goed op smaak en met genoeg saus. Bediening was vriendelijk, ook de vraag om alleen wat ijs met aardbeien voor peuterlief werd zonder gedoe geregeld, net als extra patat. De witte wijn was lekker en uitgebreide bierkaart. Cheesecake toe was ook echt heel lekker. En wij zijn nou niet de minst kritische personen :) misschien een kleine opknapbeurt van het terras en het zou er wat aantrekkelijker uitzien.
Henri K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Op 14 augustus met een grote groep gegeten, van tevoren is er gereserveerd.
Er was een walking diner met 5 gangen geregeld
Het duurde erg lang voor de gerechten kwamen, en de planning verliep niet zoals we hadden verwacht. Om 19.15 waren we er en werden verwend met heel veel stokbrood en tapas daarna een bakje salade wat goed smaakte. Om ongeveer 21.00 uur kregen we een bord rijst met kip of vis.
De anderen 2 gangen hebben we maar laten zitten omdat het allemaal wel erg lang duurde.
Al met al had men erg veel moeite om onze groep en de andere gasten met elkaar te combineren en en binnen redelijke tijd van een hapje te voorzien.
Voor een drankje en een bittergarnituur een leuke locatie maar ik zal er niet zo snel weer eten.
eetclubzuidlaren .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
de locatie is gezellig de meneer van de bediening was ook best aardig maar verpeste onze eetlust met een nare caries lucht uit de mond. Over het eten kunnen we duidelijk zijn bestel hier geen vis ! wat op ons bord lag was volgens mij en mijn tafelgenoot al erg lang geleden aan wal gebracht. De sliptong was ook slecht gebakken en smaakte ranzig/erg sterk vissig.
De bijgerechten waren patat en sla. De sla was flauw (iets met kool?) en patat smaakte goed .

Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
De eigenaar verwelkomde onze grote groep vriendelijk en de haardkachels branden heerlijk wat ook direct voor een gezellige sfeer zorgde. We werden direct voorzien van een drankje en kregen van het huis een amuse geserveerd. Om de maaltijden te bereiden voor onze groep werd de tijd genomen, maar niet in negatieve zin. De voorgerechten zagen er goed uit er was aandacht voor de presentatie en de 13 personen waren tevreden. Ook over het
hoofdgerecht kan hetzelfde gezegd worden, met een kanttekeningen dat de spare ribs er dof en overgaar uitzagen en weinig smaak had. Voor de rest een biefstuk, sate, chefplate, waren perfect van opmaak en smaak.
De service was goed en zeker aan te raden voor een ieder die in een gezellige sfeer een hapje eten wil.