Paviljoen Malieveld

7,1
Duur
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Paviljoen Malieveld is echt een begrip in Den Haag. Vroeger als kind gingen we er al naartoe en daar keken we dan ook naar uit. Nu met mijn eigen zoon geweest. Vriendelijke bediening en snelle service. De poffertjes hadden wat mij betreft niet zo snel hoeven komen. Dan waren ze misschien gaar geweest. Ik heb ze teruggeven en kreeg zonder problemen en een vriendelijke glimlach twee nieuwe porties. Ietsje beter - maar thuis maak ik ze zelf lekkerder.
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Paviljoen Malieveld is gespecialiseerd in poffertjes en pannenkoeken. De pannenkoek met verse aardbeien en slagroom was dan ook lekker.

Maar het was lunchtijd en de zaak zat vol; met mijn tweede bestelling ging het dan ook mis. Er was duidelijk te weinig personeel want ze konden de grote hoeveelheid klanten niet aan! Het duurde eindeloos voor mijn Baguette met kaas werd geserveerd. Gelukkig had ik niet heel veel haast, maar als ik hier tijdens mijn lunchpauze had gezeten, dan had ik onverhoopt tussentijds terug gemoeten naar kantoor.

Nu dus hoopvol gewacht op mijn stokbroodje, maar toe het uiteindelijk kwam bleek de kaas al even erg te zweten als het personeel. Niet lekker, weinig smaak.

Tegenvaller dus...
Gewoonmiranda .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Waardeloos, poffertjes niet gaar, vormloos en ronduit smerig! Na commentaar gegeven geen respons meer. Kinderstoel is zeer gevaarlijk voor een dreumes, de kleine viel er steeds uit!!!

Niets te doen voor kinderen, echt dramatisch. Zonde van ons geld
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Met een groep collega's hier poffertjes gegeten. Iedereen vond het lekker. Lekker ruim aardbeien, slagroom en advocaat erbij. De grote portie poffers is te groot voor 1 persoon, maar dat zorgt dat je geen teleurstellingen krijgt.

Leuke locatie in het groen. Restaurant voelt wel een tikkeltje oud aan, mag wel een modernere uitstraling krijgen. Het leukste aan het restaurant is dat ze alles serveren: poffertjes, pannenkoeken, hollandse warm, lunch, soep, broodje, toetjes. Zo kom je nooit tot een teleurstelling uit dat er niet iets is, want niemand lust.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
We hebben beide een grote portie poffertjes besteld. De porties waren groot maar wel van een zeer belabberde kwaliteit. De eerste poffer die ik at was aangebrand de andere was weer niet gaar. Dit gold voor beide porties overigens. We hebben ze dan ook maar terug gestuurd.

De bediening was vriendelijk en heeft zich uitgebreid geëxcuseerd.

Omdat de koffie wel van een uitstekende kwaliteit is geef ik het een 2 en geen 1.
Johandeiens .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Je gaat toch naar een pannenkoekenrestaurant om een goede pannenkoek te eten?
Ook poffertjes bakken lukt ze niet.
Toch jammer voor een specialiteitenrestaurant.
Gido W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Met vrienden geluncht. We aten allemaal verschillend maar iedereen was tevreden. Ik had de biefstuk met brood. Er werd netjes gevraagd hoe ik mijn biefstuk gebakken wilde hebben, en dit was perfect bereid. De 2 sneetjes wit-brood waren vers naar mijn idee. Al met al een leuke plek om gezellig even wat te eten voor weinig geld!

Gemiddeld zo´n € 7/8 per gerecht en voor biefstuk met brood (plate) betaal je rond de € 12,00 wat erg mee valt! Enige nadeel vond ik dat we wel lang moesten wachten op ons eten, terwijl het niet druk was.
ELenssen .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij vinden al het eten heel erg lekker. De bediening is ook heel goed.
Het decor is heel leuk en gezellig ingericht en wordt goed schoon gehouden.
Wij komen heel graag regelmatig terug.
Groepjes van familie Lenssen uit Heerlen
Vegtersbaas .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Paviljoen "Malieveld" is een gastvrij en gezellig bedrijf, lokaal denken anderen daar anders over. Zeer vlotte bediening door gezellige serveersters. Ik kom er, en veel collega directie/privé chauffeurs, regelmatig voor zowel een kopkoffie als een lunch of een hapje tussen door. Ja wat wil je ook dicht in het centrum en rond de ministeries en andere overheidsgebouwen. Vrij parkeren, waar vind je dat nog zo dicht in het centrum van Den Haag.
HC1966 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Vorige week een bezoek gebracht aan Paviljoen Malieveld. Dit paviljoen zit op een geweldige plek naast het Malieveld en is dus zeer geschikt om even een hapje te eten of te drinken bij een bezoek van een evenement op het Maliveld. Parkeren is heel makkelijk vanwege de parkeerplaatsen die bij het paviljoen horen. Maar ook met het OV prima te bereiken, haltes en station op loopafstand.
Wij voelden ons zeer welkom. Eigenaar wist ons leuke wetenswaardigheden te vertellen over de omgeving en de komende evenementen.
Wij kozen na een kop koffie voor de pannenkoek met appel-rozijn. Deze pannenkoek was er razendsnel en smaakte heerlijk!
Omdat het een mooie dag was, zaten wij heerlijk in het zonnetje in de serre, maar ook op het terras buiten waren al gasten neergestreken.
Kortom, met het voorjaar en het festivalseizoen in het vooruitzicht, zeker een bezoek waard!
Jsievers .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
wij hebben een heerlijke pannenkoek gegeten, we waren ook erg tevreden,
over de bediening, en de sfeer was goed. we hebben echt genoten,
en komen zeker terug.
Vons .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk verse poffertjes gegeten met de kinderen. Echt Oud-Hollands lekker! En gelukkig niet duur. Mijn vrouw nam de satéschotel en die vond ze smakelijk. Het was erg druk - op zich een goed teken - waardoor de bediening soms even later was. Voor ons geen probleem want het was lekker eten. De entourage is typisch ouderwets dus als je daarvan houd helemaal prima. Na afloop gingen de kinderen nog rennen op het Malieveld.
Lilia312 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Natuurlijk pannenkoek gegeten bij het oude maar O zo leuk restaurant. De pannekoek was erg lekker! Ik was natuurlijk lunchen met een gezelschap die had een broodje genomen die vers afgebakken was en goed belegd. De meiden die er werken doen hun werk met veel plezier en dat merk je dan ook. Ik kom zeker nog een keer terug
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Gistermiddag met 29 personen hier geluncht. Prima prijs/kwaliteitsverhouding en heel vriendelijk personeel. Keurig schone toiletten.
Helen K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Bij binnenkomst liep het personeel onbeleefd voorbij zonder te groeten. Het gebouw ziet er vervallen uit en heeft zeker een opknapbeurt nodig. Er waren slechts twee kinderstoelen en een paar zitverhogers beschikbaar.

De bestelling werd niet gezamenlijk gebracht, meer dan 30 minuten gewacht en vervolgens duurde het zeker wel 10 minuten voordat iedereen alles kreeg.
De kwaliteit van het eten viel ook vies tegen: De poffertjes waren bijvoorbeeld rubberachtig en smaakten vies, de wafels waren droog, we proefden alleen slagroom en kersen. Wij hebben bijna al het eten laten staan. Zelfs onze zoon van 2 jaar vond de poffertjes niet lekker, want het was echt niet te eten.

We hadden wel veel meer van dit poffertjes/pannenkoekjesrestaurant verwacht! Achteraf hebben we het aangegeven bij de bediening, maar deze reageerde nonchalant en kregen we als antwoord dat ze misschien te lang zijn doorgebakken en dat het normaliter niet zo hoort en dat WIJ het eerder moesten zeggen.

Het is onacceptabel dat de klant de schuld krijgt voor deze afschuwelijke kwaliteit van eten en service. Ze bieden geen excuses aan en wij, klant zijnde, kunnen hier niets aan doen en moeten de volle pond ervoor betalen! Onacceptabel.

Wij zijn diep en diep teleurgesteld, want we hebben nog nooit zulke vieze poffertjes en wafels gegeten. Het enige pluspuntje was dat we De d'jus orange wel lekke vonden. Dit was ons eerste keer hier en nooit meer! Bedankt voor het lezen.

Met groet,

Helen
Nora G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Wat hebben wij spijt dat we daar met onze kleinzoon poffertjes zijn gaan eten.
Ze waren taai, niet gaar en veel te dik.
Een trieste bedoeling, 2 x aangegeven dat ze erg slecht waren.
Ondanks dat moest ik ruim 10 euro betalen en wenste de medewerkster mij een fijne dag.
Soof L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Vandaag op veteranendag poffertjes gegeten, deze waren totaal niet gaar, ik heb de vriendelijk serveerster hier op aan gesproken, ze was erg aardig en nam de poffertjes mee terug.
Daarna kreeg ik nieuw poffertjes, deze waren net zo slecht als de eerste zending.
Enigszins geïrriteerd ben ik doen met mijn bord naar de balie gelopen.
Elk jaar eet ik hier poffertjes en die zijn altijd goed, maar deze keer tot twee maal ongaar, de meneer achter de bar was erg vriendelijk en vertelde mij dat ze prima zijn hij nam daarbij een poffertje van mijn bord en at het op.
Ik vertelde de heer dat hij het mis had poffertjes horen luchtig vsn binnen te zijn.
De heer bood mij asn om het niet in rekening te brengen.
Ik kreeg mijn geld terug.
Volgend jaar opnieuw proberen dan maar.
GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Mooi uitzicht, prettige plek, maar daar is het ook wel mee gezegd. Bediening is onverschillig en de poffertjes nogal matig, te kort in de pan. Prijs/kwaliteit is ook niet echt positief
Liz B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Ik ben samen met een vriendin naar binnen gegaan even snel poffertjes en een pannenkoek te eten tijdens het bevrijdingsfestival. Helaas duurde het een eeuwigheid voordat we geholpen werden en hebben zelfs mensen zien weglopen. Tijdens het bestellen hebben we maar meteen het eten doorgegeven anders konden we daar ook nog eens lang op wachten. Vervolgens hebben we 2 uur binnen gezeten op een tafel met de etensresten van vorige gasten er nog op. We hadden beide thee besteld en kregen daarom een grote pot. Keuze uit smaken hadden we niet. De poffertjes waren hol van binnen en volgezogen met boter. De pannenkoek was wel te doen, maar vulde niet echt. Toen we wilde betalen moesten we weer een eeuwigheid wachten en zijn vervolgens zelf richting de bar gelopen, waar een werkneemster de overige bediening goed afsnauwde in bijzijn van de gasten. Gelukkig stond de zon op de ramen en hebben we kunnen lachen met andere gasten maar terug gaan zit er niet in.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Op zondagmiddag met zes personen pannenkoeken en poffertjes gegeten bij Paviljoen Malieveld. Een van ons zat in een rolstoel en toen we aan kwamen lopen stond er al een vriendelijk meisje klaar om de deur open te doen, zodat ik makkelijk de rolstoel naar binnen kon duwen. Vervolgens werd bij de tafel een stoel weggehaald, zodat ik de rolstoel kon aanschuiven. Dit vond ik heel attent. Ik zou de service dan ook een 8 gegeven hebben, ware het niet dat we wel heel erg lang moesten wachten totdat onze bestelling werd opgenomen, terwijl het toch niet echt druk was. Drie van ons namen poffertjes (grote portie) en de andere drie pannenkoeken met spek. Ik heb geen klachten gehoord. We vonden het allemaal lekker. Aan het eind van de middag bedroeg de rekening € 80,- voor 6 personen, inclusief 2 drankjes per persoon, variërend van wijn tot latte machiato. Prijs-kwaliteit dus dik in orde. Kortom, we hebben een gezellige middag gehad in Paviljoen Malieveld en komen zeker nog eens terug.