Paviljoen Lutterzand

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Paviljoen Lutterzand

Henk F.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Kom hier vaker om met mijn vrouw een hapje te eten, altijd constante en prima kwaliteit vanuit de keuken. ook onlangs een feestje gegeven. vooraf keurig begeleid in de mogelijkheden die ze bieden. wat geresulteerd heeft in een voor ons en de gasten een onvergetelijke avond. Ook de bediening verdient een compliment! het restaurant ligt in een prachtige omgeving wat het totale plaatje compleet maakt. Wat mij opviel dat het bedrijf in concept gedachte werkt, hetgeen mogelijk maakt er een breed en gecombineerd aanbod van mogelijkheden zijn. Nogmaals bedankt dat mede door jullie ons feest een succes is geweest! Henk Filipsen
Aafje V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Na een drankje op het zonnige terras naar binnen gegaan voor diner. Bediening is super vriendelijk ondanks de grote drukte. De gerechten zijn allen even heerlijk en de garnituren overvloedig. Heerlijk gegeten, fijne bediening en een prettige, kundige bediening. We komen zeker terug en zouden dit restaurant ook zeker aanbevelen!
HenkenKarin .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Prettige bediening. Eten is met zorg bereid en smaakte voortreffelijk! Horeca zoals het hoort te zijn. Mooi ingericht restaurant. Stoelen met goede 'zit'. Wij waren er op 2e kerstdag; komen zeker vaker.
gecajoel .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Na een wandeling door het mooie Lutterzand, lekker gegeten bij het Paviljoen.
We waren met een groep van 25 personen, waaronder kleine kinderen. Ik was blij dat we gereserveerd hadden, want het was er heel erg druk.
Na een lekker kopje koffie stond het buffet voor ons klaar. Met diverse soorten vlees, vis, salades, stokbrood met heerlijke kruidenboter, aardappeltjes, rode kool en spinazie in een jasje.
Voor de kleine kinderen was er een pannenkoek.
Na genoten te hebben van al het lekkers, was het tijd voor het dessert. IJs en bavarois.

Mijn tip, als je naar t Lutterzand gaat, vergeet dan niet om naar t Paviljoen te gaan.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Hier gegeten met een groep van 14 personen. Een tafel buiten was mogelijk met de hele groep, fijn. Het eten was wat mij betreft van voldoende kwaliteit, maar is niet 'blijven hangen' in mijn hoofd. Wel was de hoeveelheid prima. Bij het afrekenen echter duurde het dermate lang voor de rekening kwam (inmiddels was er al twee keer om gevraagd) dat ik uiteindelijk zelf naar binnen moest om het te gaan regelen aangezien de groep op tijd stond. Dit vond ik een minpunt. Verder prima plek voor eten in een bijzonder fraaie omgeving.
Michel65 S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Hier geluncht, binnen, daar het te koud was voor het terras, voorkant van de zaak wat oubollig, achterin gemoderniseerd.
Bij mooi weer, op het terras aan de voorkant mooi uitzicht op bos en het riviertje "De Dinkel".
Lunch was goed en voldoende keuze, normale prijzen.
Bediening vriendelijk en attent.
Hartelijk dank voor uw reactie en feedback. Zoals u al aangaf is een deel gemoderniseerd en gaan we het in fases aanpakken. Voor het "oubollige" deel zijn we inmiddels al in een ver gevorderd stadium, we hebben meubilair besteld en verwachten deze binnen enkele maanden ook "up do date" te hebben. Graag tot ziens.