Paviljoen Jeroen

Boulevard Barnaart 20 2041 KB Zandvoort Nederland Kaart

Over restaurant Paviljoen Jeroen

Genieten in Zandvoort

De hele dag ben je van harte welkom bij Paviljoen Jeroen: een lekker ontbijt, uitgebreide lunch of een diner met een schitterende zonsondergang. Het restaurant is een semi selfservice restaurant, wat betekent dat je de drankjes zelf haalt, maar dat het eten aan tafel wordt uitgeserveerd. Een heerlijke plek om neer te strijken als je in Zandvoort bent!

Meer informatie over restaurant Paviljoen Jeroen

6,5
7,2
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten is redelijk tot goed salades en div broodjes top. Wijn rose normale prjzen per fles. Vriendelijkheid ook prima.
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Prima strandtent waar je een lekker, eerlijk en goed geprijsd hapje kunt eten. Wij hadden er met mijn ouders een lekkere lunch met o.a. club sandwich (aanrader, echte stukken kip, vers gebakken bacon en een vers afgebakken broodje) broodje tonijnsalade en uiensoep. Prima porties. Erg lekker!
Manouk19 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Eergisteren heb ik hier een heerlijk appeltaartje gegeten. Een echte aanrader! Verder was alles in orde en heb ik niets negatiefs aan te merken.
Angel K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We waren teleurgesteld.
De spareribs waren niet gemarineerd maar gewoon in de frituur gegooid. Er zaten piepkleine plastic vliegtuigbakjes saus bij. Veel te weinig.
Een van ons had kipsaté besteld. Hij kreeg maar 1 stokje! Er zat een raar opeetbaar bakje bij, gevuld met een halve pot atjar (zuur) en daarbovenop aarbeien, meloen en ananas! Wie bedenkt zo'n foute combinatie?
Er zat ook amper satésaus bij, die ook nog eens zeer slecht was (oranje en waterig).
Ikzelf had een zalmburger. Die was ronduit smerig. Kwam zo uit de vriezer en zat vol water. Er zat een armoedige 'salade' bij, die bestond uit 2 plakjes komkommer, tomaat, augurk en een paar sliertjes sla. En er lag een piepklein puntzakje patat op het bord.
Een andere persoon had gegratineerde kabeljauw besteld. Ook hij vond het niet lekker en veel te weinig.
Deze kok mag eigenlijk geen kok heten. De gemiddelde student die voor het eerst op kamers gaat, kookt beter. Schandalig.
Wij komen hier nooit meer!
Dexter V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Met moederdag hier gegeten met z'n vijfen. Wat een blamage!
Niemand van ons vond het eten lekker. Hier wordt werkelijk op ALLES bezuinigd, ten koste van het eten en de gasten.
Porties veel te gierig, net als de sausjes (in plastic vingerhoedbakjes). En geen bediening.
Het eten was ronduit slecht! Niet op de juiste manier bereid, niet lekker op smaak, slechte combi's enz. enz. En alles moest van tevoren afgerekend worden!
Hier heeft men geen liefde voor eten en gasten, en dat voel je en proef je. Dit draait alleen maar om geld.
Ik heb zelden in zo'n slecht 'restaurant' gegeten.
Pietenc .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Wij een dagje Zandvoort begonnen bij Jeroen. Eerder waren we er ook al eens geweest en was toen goed bevallen. Nu beginnen met een heerlijke dubbel espresso met appeltaart. M'n partner thee met appeltaart. De koffie was heerlijk vers en het gebak was supervers en overheerlijk, een aanrader. Wij konden gebruik maken van de strandrolstoel en hebben een wandeling gemaakt van zo'n anderhalf uur. Daarna bij Jeroen een lekkere pul tapbier met een heerlijke bittergarnituur. Het was schitterend weer dus het was genieten op het terras. Toen hebben we nog een fantastisch smakende USAsteak gegeten en m'n partner een zalige tonijnsalade met de nodige extra's die er bij zitten. Voordat we weer richting huis gingen nog even zo'n heerlijke dubbele espresso. Daarbij alles met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor ons een TOPLOCATIE. Wij naar Zandvoort, wij naar Jeroen!
Tennis .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Na een fietstocht en strandwandeling kwamen we terecht bij Jeroen. Eerst even bekijken hoe we onze bestelling konden doen. Bij de kassa bestellen, afrekenen en dan krijg je een buzzer mee. Als de bestelling klaar is gaat de buzzer en wordt de bestelling gebracht. Erg handig en snel! We hadden een tonijnsalade besteld. Tot onze grote verrassing was hij heel erg lekker (we hebben weleens andere salades in strandtenten gegeten :-( ),veel groente en tonijn erin, zeer ruime portie met verse stokbroodjes erbij. Bediening vriendelijk. We zijn erg benieuwd hoe de rest van de menukaart smaakt. We komen zeker terug!
S90 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Gegeten op een zaterdagavond, ik was daar met mijn dochter en hebben 90 minuten moeten wachten op ons eten een kipsalade en spareribs, weinig personeel, vieze tafels weglopen doe je niet want je hebt al betaald zeer slim van de eigenaar eerst betalen voor alles, ronduit belachelijk en niet klantvriendelijk nooit meer!
Dannealle G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
kwaliteit van het eten is echt super! De biefstuk USA ip de big green egg- zeer smakelijk. Schnitzel erg goed. Griekse salade is veel maar wel lekker! Het is zelf service- drankjes en bij de kassa je eten bestellen. Je krijgt dan een buzzer mee en dat wordt dan naar je tafel gebracht. Binnen in het restaurant niet zo schoon en oogt rommelig. Ik zou het concept veranderen.
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Na een wandeling over het strand neergestreken bij Paviljoen Jeroen. Even zoeken hoe de zelfbediening werkt maar er loopt genoeg helpend personeel rond. Mijn man had biefstuk met patat en groente, ik de risotto met zalm. Beide waren heerlijk. Heerlijke verse groente en bak sla erbij. Genoeg patatjes voor ons tweetjes ondanks dat ik al risotto had. Die risotto had ietsjes meer mogen zijn (kwam misschien ook omdat hij erg lekker was!). Toetje voor mijn: vanilleijs met advokaat, echt verrukkelijk en flinke coupe. Hier komen we nog een keer terug.
Arie J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Heerlijk gegeten in de relaxte locatie van Jeroen. De ontvangst en bediening is hartelijk, zoals altijd. De zelfbediening is plezierig. De kwaliteit van het eten is gewoon top! Bijzonder genoten.
Jurgen A.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Zonder twijfel de beste strandtent van Zandvoort. Zelfbediening van drankjes groot voordeel en beviel mij zeer goed; zo hoef je nooit te wachten en zit je niet om je heen te kijken waar die ober nou blijft. Fish & chips uitstekend, grote stukken vis/garnalen, met slechts een dun laagje beslag, dat zie je niet vaak aan het strand. En van de toetjes alleen het warme chocoladetaartje gehad, maar ik had eigenlijk alles willen hebben. Kom niet vaak in Zandvoort, maar de volgende keer zeker weer naar Jeroen.
Henkdeb .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Bij Jeroen is de bediening wegbezuinigd. Er is zelfbediening voor de drankjes. Het eten bestel je bij de kassa en dat wordt aan tafel geserveerd. Broodmandje vooraf met tapenade en kruidenboter. Niet slecht, ook niet echt goed. Tapenade droog en kruidenboter weinig smaak.
Hoofdgerecht sate van varkenshaas. Was lekker. Mixt grill. Smaakte ook goed. Door het gekozen concept, wordt het meer een eetschuur wat de gezelligheid niet ten goede komt. Geen kleedje op tafel, maar dat hebben de meeste strandtenten niet. Prijs, ondanks de ontbrekende service zeker niet laag.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Goede strandtent. Eten bestellen bij keuken, betalen en dan wachten tot ze het komen brengen. Van echte bediening kun je imo niet spreken. Dame aan kassa niet echt geïnteresseerd in klanten, routinematig. Ruime porties. Voorzieningen voor kids. Gratis wifi. Vrij gepeperde rekening
Misja A.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Het eten hier was ok. Niet super, maar wel beter dan veel andere strandtenten in de buurt.
Alleen het bakje groente dat bij de gerechten werd geserveerd was niet al te smakelijk.
Het was druk aan het strand toen we er waren en dat merkte je: De wachttijd voor ons eten was meer dan een uur. Maar ook dat gold weer voor veel andere strandtenten, en hier kon je tenminste aan je tafel wachten.