Paviljoen Heidezicht

6,3
7,1
Vandonselaar .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prachtige locatie met leuke speeltuin. Jammer van de bediening. We hadden broodje ham kaas en broodje kroket. Het duurde ruim 45 min voordat het eten klaar was. Het eten was smakelijk maar erg eenvoudig (niet wat je verwacht als je zo lang moet wachten). Brood was uitgedroogd wat kwam omdat het even was opgepiept volgens de bediening. Terras was wat viezig met kapotte banken. Jammer, want je zou hier echt iets leuks van kunnen maken.
Saskianista .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wat een waardeloze tent! Sorry! Prachtige omgeving, leuke speeltuin maar neem AUB zelf uw eten mee.
Bestellen en afrekenen bij kassa, kreeg toen al gelijk te horen dat de helft van de kaart niet meer beschikbaar was. Mijn eerste reactie was toen wegwezen, helaas niet gedaan. Bestelling geplaatst, broodje kroket, frietje voor onze zoon en broodje carpacio. Je krijgt vervolgens een apparaatje mee wat gaat branden als bestelling klaar is. We zaten dichtbij keuken en konden al zien hoe chaotisch alles ging. Bestelling werden op (lege) saladebar gezet en daar moet je het zelf zonder begeleiding maar afpakken. Wij hadden na 45 minuten nog steeds geen eten. Toen naar kassa gelopen en aangeven dat het te lang duurde voor eenvoudige bestelling. Reactie; het is druk en weinig personeel. Toen mijn geld teruggevraagd. Kon nog geen sorry van personeel vanaf.
Ps. Toiletten vies en geen zeep in de 3 pompjes. Ronduit slecht verzorgde en vieze zaak die top zou kunnen zijn want het was heel druk maar niemand gaat daar meer eten!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heerlijk gelegen restaurant aan de rand van de heide/bos met een fantastische speeltuin. We zijn hier met z'n vieren en genieten van een prima lunch, en bovenal van de kids die zich eindeloos vermaken in de speeltuin. Heerlijke plek en mooi gebouw. Aanrader voor gezinnen.
Noontje86 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
De pannenkoeken waren groot en lekker. Leuk dat er een speeltuin bij was terwijl wij konden genieten van een drankje op het terras.
Maar wat jammer van het onvriendelijke meisje achter de kassa. Anders was alles top geweest.
We zaten al een poosje op het terras te wachten totdat we konden bestellen en dus besloot ik binnen te vragen of we konden bestellen. 'Als u plaats neemt komt er iemand bij u!' Ik begreep niet helemaal of we dan binnen moesten gaan zitten, dus er volgende wat onduidelijkheid. De manier waarop zij mij te woord stond was echt uitermate onvriendelijk en arrogant, terwijl ik alleen maar vriendelijk vroeg of we konden bestellen...
Jammer!
A. H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Vorige week met de honden op de hei gelopen met een vriendin, en geluncht bij Heidezicht. Personeel kon de drukte overduidelijk niet aan. Ondanks het mooie weer was er geen terras opgezet, binnen was het overvol. Er waren nog twee plaatsen vrij aan een tafeltje dat aangeschoven stond aan een andere tafel voor twee. Het werd ons op onvriendelijke wijze duidelijk gemaakt dat het verboden was daar te gaan zitten. Dat mocht absoluut niet. We werden er dus ook niet bediend. Ook niet toen we bij de counter wilden bestellen en betalen. Pas toen het echtpaar aan het andere tafeltje vertrok kon er besteld worden. De broodjes carpaccio waren prima, er was keuze uit diverse broodjes. Wij hadden een Italiaanse bol en een waldkorn. Echter de nare nasmaak over de onaardige bediening bleef.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Nog steeds een leuk tentje zo aan de rand van de heide bij Bussum. Als je wandelt van Laren naar Bussum en terug ligt het precies halverwege de route. Tosti gegeten met warme chocolademelk en slagroom. Tosti was goed gebakken. Kijk je naar de kaart dan is het toch echt een veredelde snackbar. Misschien doen ze er daarom goed aan op drukke dagen over te gaan op zelfbediening. Minpunt, de bediening kan de drukte niet aan en het is te vol. Gevolg vieze tafeltjes, vieze stoelen met zand, doorgeven van borden aan andere gasten. Daarnaast is het nog steeds lawaaierig en als de deur open gaat tocht je weg. Erg veel honden in het restaurant.
Misschien ga ik terug als het terras open is, of op een doordeweekse dag.
DeVroom .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Lekker geluncht. Borden mooi opgemaakt. Prijs/kwaliteit is hier prima in orde.
Prachtig uitzicht op de hei. Leuke speeltuin voor de kinderen.
Enige minpuntje is dat honden ook loslopen binnen in het restaurant.
Jongstel .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Een aanwinst voor Bussum! Prachtige lokatie aan de hei. Voor zowel mensen met als zonder kinderen is het een fijne plek. Heidezicht heeft heerlijke koffie en andere gerechten, voor volwassenen en kinderen. Voor moeder een lekkere latté in de zon terwijl kind speelt in de speeltuin, ideaal! Kinderen kunnen in speeltuin spelen (en evt. eigen consumpties mee nemen). Voor mensen die wat meer rust willen kan je aan de voorkant op terras zitten.
Bij drukke dagen wel druk en wat tragere service.
Op mooie dagen kunnen de toiletten vaak wel een extra schoonmaakronde gebruiken.
ps. zou wel fijn zijn als het water gedeelte in de speeltuin iets beter afgebakend zou zijn, nu wordt het snel één grote modderpoel.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Na een heerlijke wandeling over de heide ben je blij met een leuke horeca gelegenheid. Dat is Heidezicht zeker als je de kakofonie aan geluid en hijgende honden voor lief neemt Eten is alleraardigst, prima geitenkaas en een fris opgemaakte salade. Leuke bediening. Pluspunt biologisch huiswijn. Top de urinoirs die lopen op van kleine naar grote gebruiker.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Leuk, leuk, leuk. Geschikt voor publiek van alle soorten en maten. De bedienging is erg aardig en attent. Het eten erg goed! Veel zelfgemaakt (atjar en pindasaus bijvoorbeeld) en ze hebben de lekkerste pannekoeken van Nederland! Fijne plek met mooi uitzicht. Omdat we vlakbij komen wordt dit nogal eens de gelegenheid om naar toe te gaan als we zelf niet willen koken ((h)eerlijk eten en de prijzen zijn zeer redelijk).
M O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Ruim een jaar komen we al bij Heidezicht, en het is er altijd goed!
Het concept is voor Bussum nieuw en uniek en een waardevolle toevoeging aan het dorp. Een restaurant met een leuke speeltuin erbij. De kinderen kunnen lekker aan de kabelbaan hangen, op de klimwand klimmen, met water spelen, schommelen en noem maar op.
De ouders (en ook de kinderen natuurlijk) kunnen zowel binnen als buiten genieten van een drankje en hapje.
De service is prima. Soms als het druk is duurt het wat lang maar dat hoort erbij. Altijd vriendelijk en behulpzaam zijn de medewerkers hier.
Je kan er heerlijke patatjes, tosti's, maaltijdsalades en luxe broodjes bestellen. Heerlijke drankjes zoals ranja met een rietje, verse muntthee en wijntjes. Het eten is van verrassend goede kwaliteit. Eerlijke prijzen.
Het enige nadeel aan Heidezicht vind ik soms de bezoekers met honden. Dat ze in het restaurant komen is niet al te hygiënisch, maar erger nog vind ik dat ze (terwijl dat niet is toegestaan) soms worden meegenomen de speeltuin in. Dat hondenverbod zou veel duidelijker aangegeven moeten worden.
Al met al: dit is een zeer fijne plek waar met liefde gewerkt wordt en waar zowel groot als klein zich even helemaal kan ontspannen. Zeker een aanrader!
FritsW .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
10/12 Aan rand van de Bussumse heide . De kleinkinderen wilde wel naar de speeltuin . Je moet dan door het restaurant heen , om in de speeltuin te komen . Modern ingericht , zoals de waterpomp en kliederen met water , een klimrek een minikabelbaan , een evenwichtsbalk . Maar wat doen de ouders , nu die gaan wat drinken in het restaurant of zoals bij mooi weer een ijsje halen bij het loket . Hier en daar staat er een bank om even uit te rusten , terwijl de kinderen spelen . We zijn er een paar maal geweest .