Paviljoen Genneper Parken

6,8
6,9
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Vanavond Griekse avond geweest,met Trio Hellenic live music en buffet.Er was een ruime keuze salades tsaziki souvlaki lamburger mousaka inktvis gamba,s sardines kipgiros en ik zal nog wel iets vergeten sorry.Het was een zeer goed georganiseerde sfeervolle avond met top bediening.Jammer dat we weer een jaar "moeten" wachten.was geweldig enorm genoten Dank jullie wel!!!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het lijkt een hele leuke gelegenheid te zijn, maar van klantvriendelijkheid hebben ze weinig kaas gegeten. Vandaag met een grote groep collega's daar een bbq avond gehad. Ze zijn niet goed toegerust om een dergelijke grote groep op een snelle manier te voorzien van lekker bereid eten. Na een half uur wachten in de rij (voor vis/vegetarisch) werd ik zelfs weggestuurd zonder eten (vis was op en vegetarisch had ik me niet voor ingeschreven) om bij de andere bbq in de rij te gaan staan om daar vlees te halen, terwijl er nog kipsate op lag. Uiteindelijk kreeg ik een zwart aangebrandde kipsate. Schandalig dat zoiets wordt geserveerd. En dan de manier waarop het wordt medegedeeld! De hoeveelheden van de beschikbare vis gerechten was erg beperkt. Binnen hele korte tijd was alles al op. Hetzelfde goldt voor de salades, servies en bestek. Het leek er dus op dat ze zich sterk hadden vergist in het aantal mensen dat er was op de bbq.
Vork75 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Met een groep vrienden inclusief kinderen op een zondagmiddag minigolfen en eten, gezellig! Heerlijk weer, dus natuurlijk is het druk. Daar zijn ze blijkbaar echter nooit op berekend, want er is een reeds geplastificeerd menu aanwezig met de mededeling dat wegens drukte alle pastagerechten en pannenkoeken niet te bestellen zijn. Apart...je weet immers hoeveel tafels je hebt en hoeveel personeel. Maar ach ja. De zon schijnt en met een biertje erbij is het toch gewoon genieten.

Wat vervelender is dan het standaard uitgekleed menu is dat het personeel niet oplettend is, noch vriendelijk. Dat maakt een gezellige middag niet leuker. Vervolgens wordt er aangegeven dat van de reeds gereduceerde kaart, ook de pizza's op zijn. Juist op het punt dat wij maar besluiten om gewoon te gaan wordt daar een mouw aan gepast en blijken er ergens toch mysterieus pizza's beschikbaar te zijn?

Maar als er vervolgens drie maaltijdsalades met uiterst onsmakelijke geitenkaas (werd toegegeven! Hoe kan zoiets de keuken verlaten?) worden geserveerd en een hamburger die zo onduidelijk van smaak is dat de vleessoort niet kan worden bepaald zijn we wel klaar. Wachten tot de kinderen klaar zijn, betalen en maken dat wij wegkomen. Wat ook niet helpt is als de -vermoedelijke- eigenaar nog langskomt en min of meer aangeeft dat de hamburger wél goed was en daarmee de klant eigenlijk voor gek verklaard.

Voor minigolf en een biertje kun je hier best heengaan als je de stugge bediening niet erg vind, de omgeving is best oké, maar eten zou ik hier om méér dan een reden nalaten. Voor ons in ieder geval nooit meer.