Over het restaurant Paviljoen Duinoord (by Fletcher)

Op korte afstand van de levendige steden Assen en Groningen, te midden van bossen, heide en zandverstuivingen van natuurgebied De Drentsche Aa bevindt zich Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen. Vanuit hier kunt u eindeloos veel fiets- en wandeltochten maken, waarna u geniet van een heerlijk diner in Paviljoen Duinoord. Na het diner kunt u de avond afsluiten in het sfeervolle Grand Café met haardvuur, of neem plaats in de hotelbar. Hier kunt u bovendien een potje biljarten.

Paviljoen Duinoord
Uniek en streekgebonden: dit is waar Paviljoen Duinoord bekend om staat. Tijdens een culinair Live Cooking diner maken de koks alle gerechten vóór de schermen en kunt u meekijken hoe uw gerecht voor u wordt klaargemaakt. Er wordt vooral gewerkt met biologische (zuivel-)producten en in de zomer kunt u genieten van groenten en kruiden uit de eigen moestuin. Tijdens het diner adviseren onze medewerkers u graag over een bijpassende wijn.
Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Paviljoen Duinoord (by Fletcher)

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur
Live Cooking Diner dagelijks van 17.30 - 20.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Paviljoen Duinoord (by Fletcher)

Dery J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Gisteren, 22 juli, hebben we gebruik gemaakt van het Live Cooking concept. We zijn dit concept gewend bij Van der Valk. De lat lag dus hoog! Helaas was het een desillusie. Het zag er zeker verzorgd en lekker uit. Alleen de beperkte keuzes en assortiment vlees/vis was voor deze prijs (€32,50 p.p.) niet voldoende. 1 soort soep, niet eens een stukje zalm als hoofdgerecht, kant-en-klare toetjes die gewoon in stukken worden gesneden zijn slechts voorbeelden van het ‘simpele’ lopend buffet. Ook jammer; het kinderachtige gedrag tussen het personeel onderling. Flauwe grappen en onprofessioneel gedrag kan niet in een open keuken worden getolereerd. De gastvrouw was zeker gedreven en enthousiast, evenals de leergierige jongedame die er waarschijnlijk voor de eerste keer werkte...
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ontvangst was erg vriendelijk en attent
Gerechten waren van uitstekende kwaliteit aanbod was iets beperkter als de vorige keer
Bediening was erg vriendelijk
Grietje M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was lekker maar niet erg bijzonder. Normale dingen waar je uit kan kiezen. Volgende keer liever weer naar Hooghalen of Norg. Was lekkerder en uitgebreider.
Joleen B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was heerlijk en het was erg gezellig. Het lopend buffet zag er goed gevarieerd uit.Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt maar wel een aanrader.
kris V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heeft ons waarlijk gesmaakt, is bij gelegenheid zeker voor herhaling vatbaar !
Super voordelig was het wel voor ons met de spaaractie van AH, etentje 2 voor de prijs van 1.
j.g.jansen .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
een goed verzorgd lopend buffet, met uitstekende producten en prima kwaliteit, een echte aanrader. Ook vriendelijk bedienend personeel.
pwb .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
FENOMENAAL! En dat zeggen we toch niet echt snel over een restaurant. Zeker niet in vergelijking met de eerste keer dat we hier aten. Dat was in 2013. Bij navraag bleek het toen nog geen "Fletcher-keuken" te zijn. Gisteren was in 1 woord fantastisch. Vanaf de ontvangst tot het vertrek. Maar vooral het eten. Zo goed, lekker en smaakvol hebben we in lange lange tijd niet gegeten. Wat een geweldige koks staan hier. Echt alles was om te watertanden. De groentesoep, het koude buffet en het dessert waren verrukkelijk. Maar waar we niet over uit konden was het warme buffet. Zo bijzonder lekker. Een verdiende dikke 10
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De prijs / kwaliteitsverhouding in combinatie met de AH actie zou iets gunstiger moeten zijn. Maar de sfeer tijdens de maaltijd was voortreffelijk.
John V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben prima gegeten, maar de aanbieding met de Albert Heijn bon is een farce en teleurstellend. Bij binnenkomst moest je de bon inleveren en aan tafel wordt je verteld dat de toeslag voor "live en cooking" buffet 10 euro pp extra is. Dus helemaal geen tweede diner gratis. Omgerekend dus 5 euro korting per persoon. Wanneer men te weinig verdiend aan de AH actie is het misschien beter om er niet aan mee te doen. Geen aanrader dus om hier gebruik te maken van je AH_bon !
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
AH menu, was perfect 1 x vis met mooie garnituur en frites, 1 x entrecote, zo zacht als boter, ook een perfecte combinatie.

Een aanrader.
ton en arja R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Alle gerechten smaakten verrukkelijk en de porties waren wat ons betreft rijkelijk. Vriendelijk personeel, soms werd zelfs de tijd genomen om even een praatje te maken. Hier is men er duidelijk voor de gast !!!! Chapeau !!!
Linschooten L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten met de ah actie. De bediening was erg goed,vriendelijke jongeman. We zijn hier voor de tweede keer maar komen zeker een keer terug.
Harriette G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het duurde alleen erg lang voor we ons tweede drankje konden bestellen. Ook vonden we de privacy voor een tafel voor twee erg beperkt, we zaten erg dicht op een ander stel. Niet prettig.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gebruik gemaakt v/d AH-restaurantactie. Keuze uit v/d kaart, redelijk beperkte keus, wel goed. Of life cooking (+10 euro), ook goed. Goede prijs / kwaliteit verhouding.
J ohanna P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hebben het erg naar de zin gehad hotel Zeegse te Zeegse goede bediening met veel vriendelijkheid en van het eten hebben we gesmuld.Voor herhalingvatbar
cor K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
het was niet de eerste keer dat wij het restaurant bezochten. Wij hebben ook al eens gebruik gemaakt van het live en cooking buffet, wat eveneens prima verzocht was.
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Sfeervol restaurant, met een apart gedeelte voor hondenbezitters. (nog nooit ergens gezien) Uitstekend verzorgd buffet wat regelmatig goed aangevuld werd. Dus ook late eters hadden nog volop keus. Goede uitleg over gerechten en er wordt prima rekening gehouden met dieetwensen. voor herhaling vatbaar!
Veronica V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Gewoon een gezellig hotel met vriendelijke personeel die je uitstekend te woord staan
Ik zou dit hotel aan vrienden kennissen en familie aanraden
frits B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
dit restaurant werkt met 2 prijzen Wij betaalden voor 2 diners de volle pond terwijl wij een ah kaart inleverden.
wij zijn dan ook diep teleurgesteld.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Jammer dat op de speciale menukaart niet vermeld staat wat de prijs is . Wel wordt vermeld wat de eventuele meerprijs per persoon is bij wat je uitkiest.