Paviljoen Driewegsluis

Meer informatie over restaurant Paviljoen Driewegsluis

Jouw recensie over het restaurant Paviljoen Driewegsluis

Jules L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Een paar weken geleden hier gegeten. Het was helemaal vol geboekt en moesten daardoor erg lang wachten; een uur op het voorgerecht en dik een halfuur op het hoofdgerecht. Het eten was overigens heerlijk.
Toen we thuis kwamen bleek dat de rekening niet klopte. De lunch van de groe voor ons stond erbij op. Uiteindelijk een mager excuus gekregen. Dit is de 2e keer dat het ons hier is overkomen.
Tip: ga hier lekker eten en check de rekening.
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Afgelopen zondag gegeten. Eten was heerlijk en de bediening goed. Helaas was het veel te warm in het restaurant. Bediening gaf aan dat de deuren niet open kunnen en de airco het niet aan kon. Het is een broeikas daar moeten ze echt wat aan doen...
RK2015 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Geweldig goed gegeten. Snelle en vriendelijke bediening, maaltijd goed op temperatuur en echt lekker. Veel soorten groente en aardappelgarnituur erbij. En een unieke plek aan het water. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen graag terug.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Weer fantastisch gegeten. Meerdere soorten groenten en aardappelen bij schol en heerlijke geitenkaasjes. Merkbaar was dat dit de start van het nieuwe seizoen was met nieuwe medewerk(st)ers. Dat maakte het geboden eten niet minder lekker, maar.gaf wel een gevoel van jammer.
oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Mooie locatie aan het water waar het gezellig druk is. Prima atmosfeer .
We besluiten eerst buiten , op het ruim opgezette terras aan het water , wat te drinken en binnen te eten. De bediening laat ons in alle rust onze keuzes maken en passen hun serveer tempo helemaal aan onze wensen aan. Zo zien we het graag.
De keuken is ook dik voor elkaar . De kok slaagt er in ons een prima gebakken paling voor te schotelen , De T bone is uitstekend maar de sliptong is helaas iets aan de droge kant. Niet helemaal in de juiste olie / boter gebakken ? De bijlagen mogen voor ons wel iets spannender . De desserts zijn in één woord voortreffelijk. De bediening blijft de hele avond opgewekt en professioneel haat werk doen. Tot slot ; de rekening is geheel in verhouding tot het gebodene , kortom , prima gelegenheid. Aanrader dus.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Wij kozen voor het maandmenu soep, heekfilee met groenten etc. en ijs ad 14.95 en de ribeye 300 gram 23 euro. De ribeye kan echt niet beter dan als hier bij driewegsluis. Heerlijk gegeten, de bediening als vanouds zeer goed. Het restaurant is in deze periode maar drie dagen geopend, ligt wat afgelegen maar het was weer goed bezet ondanks het ongure weer. Veel gasten kiezen in deze periode voor het scherp geprijsde maandmenu met of heek of schnitzel.
Tkoopman K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Zoals al veel vaker hier het maandmenu gegeten; deze keer kerriesoep met meloen en als hoofdgerecht de perfect gemaakte ribroast!
Garnituur is zeer uitgebreid; 2 koude groenten, 2 warme groenten en 2 aardappelgarnituren.
Het toetje hebben wij ook nu weer ingewisseld voor koffie.
Prijs / kwaliteit verhouding is prima; ook de huiswijn is prettig geprijsd.
Joke .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Afgelopen zondag hier gegeten, een heel mooi plekje voor een restaurant! Er zitten veel 'grijshoofden' (oudere mensen). Mosterdsoep zit geen mosterdsmaak aan, wel een extra delicatesse in de soep: een vlieg!! Kan gebeuren.... Nieuw soepje gekregen. Helaas kwam na de smakeloze soep een biefstuk die niet medium maar doorbakken was. Toetjes waren prima! Op flesjes rivella zat een kartonnetje van een winactie die al 2 weken verlopen was. Erg veel slordigheden. De jongelui in de bediening zijn erg vriendelijk, oudere dame die binnen rondliep was niet al te gezellig.
Jacinta N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Een hele mooie plek voor een eetgelegenheid. De ambiance is wat gedateerd en zou wat frisser kunnen. De gemiddelde leeftijd van de gasten is aan de hoge kant en zou lager kunnen door wat te moderniseren.
Het eten is prima, goed verzorgd en niets op aan te merken, maar niet bijzonder.
Leuk voor een aangename avond!
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Het afmeren begon "tussen wal en schip" met een nat pak. Smakelijk eten en vriendelijke hulp maakte alles goed. Maar daarom meerden we hier af, want al jaren komen we hier voor een heerlijke maaltijd. Minpuntje was dat er bij opstarten van nieuwe seizoen nog geen sliptongetjes waren. Dus deze keer maar mix-grill. Ook prima met meerdere soorten groente en lekkere sla. We komen vast WEER terug.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
We meerden na eerdere goede ervaring weer af met onze boot. Weer een puntje daarbij, ook omdat de gemengde sla een goede dressing had. En wat een fraai decor met de ondergaande zon aan het water. Plezierig is ook dat met rekening houdt met kleinere porties voor senioren. Dat alles met vriendelijke service en voor een goede prijs.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Met boot kan je direct na de Driewegsluis afmeren bij Paviljoen Driewegsluis. We bestelden sliptong en kregen stokbrood kruidenboter vooraf. De sliptongetjes waren goed bereid. En daarbij gebakken aardappeltjes en een bijzonder soort (in de vorm van schroefdraad) heerlijk gekruide frietjes. En dan die VIER soorten groente: bloemkool, gemengde sla, rabarber en een soort fijne kool. Met vier soorten groenten kan je bij ons nauwelijks stuk. Dat op de gemengde sla geen dressing te herkennen was zien we dan maar als een eenmalig bedrijfsfoutje door de vingers. Bediening en prijs waren vriendelijk en de ligging aan het water uitnodigend. En omdat we hier hebben gegeten, hoefden we geen liggeld te betalen.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Mooie plek op een eiland met rondom vaarwater. Restaurant ziet er aardig uit, aardige bediening. Met groep gegeten. Eten is recht toe recht aan. Zo weet men een schnitzel en een snoekbaars te verstoppen onder een enorme plak kaas, waarna de zoektocht kan beginnen. Ik nam zelf de kipsate. Viel tegen, kleine hoeveelheid kip aan twee stokjes. Magertjes, maar vooral door het ontbreken van b.v. rijst moest ik dit combineren met rabarber, rode kool en de rest van de Hollandse gerechten. Top was dan wel weer de sorbet, goedkoopste op de ijskaart, maar heerlijk met verse vruchten. Wat ze precies in de keuken doen? Zo lag op ieder gerecht een kaasstengel... Leuk om een aantal uren aan het water te zitten, bootjes kijken en niet te veel hoogstaand verwachten van het eten, dan heb je een prima middag.