Paviljoen de Vlegge

Valkenlaan 1A 7693 VD Sibculo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paviljoen de Vlegge

Visser V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit reastaurant , vriendelijke bediening en uitstekend eten geen grote kaart maar zo hoort dat ook ,alles werd met zorg bereid en geserveerd !! Echt een aanrader !
Schel1234 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
De Vlegge is een leuk paviljoen maar het interieur doet wat sobertjes aan.
We hebben er ieder een Burger de Vlegge gegeten.
Heerlijk van smaak.
Bovenmatig groot met veel garnituren, waaronder de befaamde appelschijfjes.
Wij konden het niet op maar voor grote eters is dit hét adres.
Vriendelijke bediening en zeer redelijke prijzen.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
We werden erg vriendelijk ontvangen.
De bediening was uiterst correct.
Het eten voortreffelijk , zowel onze aangeklede schnitzel als de spareribs.
Ook verrassende groenten erbij(rode kool met witte chocola, zoete appels , stoofpeertjes en ook nog heerlijke aardappelpuree).
Goed gevulde glazen wijn en kraanwater nog gratis!
Ook de koffie en de cappuccino smaakten prima en de hoeveelheid goed in verhouding met de prijs.
Daarbij nog leuke muziek op de achtergrond en gezellig ingericht.
En........bij het afrekenen viel de prijs erg mee!
We wonen dichtbij, maar we zullen regelmatig terug komen!
Nieuwe eigenaars........maar ze hebben het perfect voor elkaar.

J51 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
gezellig restaurant met prima prijs/kwaliteit! kortom een aanrader! geen uitgebreide kaart, maar wat je ook kiest, prachtig opgemaakte borden maar het belangrijkste: het is heerlijk. "helaas" moeten we terug voor het toetje dat kon er bij ons niet meer bij. We komen in het voorjaar weer genieten van
villapark De Vlegge maar ook zeker van het restaurant!
Sterendinges .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Prima avond! met 7 man hier gegeten, jammer dat er even wat fout ging met de bestelling waardoor het wat langer duurde voordat ons eten op tafel stond (zeker met een peuter en kleuter). Maar het eten was super lekker, helemaal niks mis mee.
Voor de kinderen lag er veel te veel op het bord, de helft is weer terug gegaan.
Het gratis rondje drinken maakte de lange wachttijd weer goed.
Matthijs W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Als veganist een zeer goede service gehad met het maken van eten zonder dierlijke producten. Het was allemaal smaakvol en uitgebreid. Een duidelijke uitleg gehad over wat voor gerechten het waren. Zeer goed gedaan.
Ankie50 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Geluncht en gedineerd in dit restaurant, beide keren gewoon lekker gegeten voor een prima prijs. Bediening vlot en vriendelijk. Erg lekkere garnituur bij het eten, leuk opgemaakt.
Elaine8 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Restaurant bij het park de Vlegge. Een gezellig restaurant met uitzicht op het meer. Vriendelijke bediening.
Het eten was prima. De mixed grill was meer dan voldoende en het vlees was goed bereid. De gebakken champignons vielen tegen. Deze hadden weinig smaak en de toast die hierbij zat was niet vers en warm, zoals het op de kaart stond. De haas was wat droog.
Afgesloten met lekker dessert. De geflambeerde kersen werden met veel enthousiasme aan tafel bereid, erg leuk.

Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Erg ontevreden over de klantvriendelijkheid bij het afhaalpunt bij dit restaurant. Voor zes personen een menu besteld en bij aankomst in ons vakantiehuis kwamen wij erachter dat vier van de zes bestellingen niet klopten. Met alle bestellingen terug gegaan omdat wij wel graag datgene wilden eten wat wij ook daadwerkelijk besteld hadden. Aangezien wij met z'n allen wilden eten wilden wij ook 6 nieuwe en warme menu's. In eerste aangesproken door een medewerkster die zei dat het goed was dat wij met alles teruggekomen waren. Even later kwam een redelijk gepikeerde man (manager?) met de bestellingen die wel goed waren. Deze moesten wij maar gewoon houden. Na de opmerking dat wij wel graag allemaal tegelijk wilden eten werd hij boos want het was erg druk in de keuken en we moesten maar gewoon meewerken.

Erg belachelijk dat er op deze manier met klanten omgegaan wordt en dat als er fouten gemaakt worden je eigenlijk gewoon pech hebt en als je erop wijst afgesnauwd wordt. Het eten viel daarnaast ook nog flink tegen. De saté had veel weg van blikvoer voor katten/honden, de patat was nog half rauw en verschil tussen shoarma en gyros was er niet. Absoluut geen aanrader!