Paviljoen de Vlegge

Valkenlaan 1A 7693 VD Sibculo Nederland Kaart

Over het restaurant Paviljoen de Vlegge

Welkom bij Paviljoen de Vlegge. Bij ons kunt u de hele dag genieten van koffie met gebak, lunch, borrel en diner. Met uitzicht over het water en zicht op de open keuken is het hier altijd gezellig. Geniet met familie, vrienden en of collega’s van al het lekkers, dat door onze keukenbrigade bereid wordt en beleef onze prachtige locatie en onze huiselijke sfeer.

Meer informatie over restaurant Paviljoen de Vlegge

Donderdag t/m Maandag van 10:00 - 20:30
Dinsdag en woensdag gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Wi-Fi
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Paviljoen de Vlegge

Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het eten was op zich goed maar niet echt heel bijzonder. Maar keuze uit een aantal gerechten. Leken een beetje cafetaria maaltijden, vlees (spareribs), wat patat en een beetje sla. Locatie is mooi maar van een restaurant wat bij een Landal park zit ben ik hogere kwaliteit gewend.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Goede kwaliteit en lekker eten voor redelijke prijs.
Ivanka J.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten! Less is more, zij snappen het. De kipsaté was heel mals en de bijgerechten prima. Bediening is vriendelijk en de eigenaren zijn zeer bevlogen.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We hebben lekker bij jullie gegeten en wensen jullie veel succes.
Alma W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Mooie ligging aan het water. Bediening heel vriendelijk. Gebakken zalm op de huid is masterchef-waardig..heerlijk.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Top locatie en het eten was prima verzorgd .
Wij waren hier op 22-03-2018 en hadden een tafel besteld voor 18.00 uur en rond 20.30 waren we klaar met het eten dus alles ging redelijk snel.
Vriendelijke bediening en de kok kwam nog even langs of alles goed was ( het eten prima en het toetje warme kersen is uitmuntend lekker ) echt top.
Jettie V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prima gegeten, vriendelijke bediening. Prachtig uitzicht, mooi prijsje (-50% actie)
john B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Eten is sinds half februari 2017, slecht. Hiervoor was het een prima restaurant met goede prijs kwaliteit verhouding.
Er zit nieuwe eigenaar in, met dezelfde menukaart, echter, eten is niet van dezelfde kwaliteit en erg matig tot slecht bereid. Biefstuk met veel zenen en tagliatella, wat te ver door gekookt is en botervette saus.
Jammer voorheen veel gegeten in dit restaurant, vanaf nu niet meer.
Visser V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit reastaurant , vriendelijke bediening en uitstekend eten geen grote kaart maar zo hoort dat ook ,alles werd met zorg bereid en geserveerd !! Echt een aanrader !
schel1234 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
De Vlegge is een leuk paviljoen maar het interieur doet wat sobertjes aan.
We hebben er ieder een Burger de Vlegge gegeten.
Heerlijk van smaak.
Bovenmatig groot met veel garnituren, waaronder de befaamde appelschijfjes.
Wij konden het niet op maar voor grote eters is dit hét adres.
Vriendelijke bediening en zeer redelijke prijzen.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
We werden erg vriendelijk ontvangen.
De bediening was uiterst correct.
Het eten voortreffelijk , zowel onze aangeklede schnitzel als de spareribs.
Ook verrassende groenten erbij(rode kool met witte chocola, zoete appels , stoofpeertjes en ook nog heerlijke aardappelpuree).
Goed gevulde glazen wijn en kraanwater nog gratis!
Ook de koffie en de cappuccino smaakten prima en de hoeveelheid goed in verhouding met de prijs.
Daarbij nog leuke muziek op de achtergrond en gezellig ingericht.
En........bij het afrekenen viel de prijs erg mee!
We wonen dichtbij, maar we zullen regelmatig terug komen!
Nieuwe eigenaars........maar ze hebben het perfect voor elkaar.

J51 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
gezellig restaurant met prima prijs/kwaliteit! kortom een aanrader! geen uitgebreide kaart, maar wat je ook kiest, prachtig opgemaakte borden maar het belangrijkste: het is heerlijk. "helaas" moeten we terug voor het toetje dat kon er bij ons niet meer bij. We komen in het voorjaar weer genieten van
villapark De Vlegge maar ook zeker van het restaurant!
sterendinges .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Prima avond! met 7 man hier gegeten, jammer dat er even wat fout ging met de bestelling waardoor het wat langer duurde voordat ons eten op tafel stond (zeker met een peuter en kleuter). Maar het eten was super lekker, helemaal niks mis mee.
Voor de kinderen lag er veel te veel op het bord, de helft is weer terug gegaan.
Het gratis rondje drinken maakte de lange wachttijd weer goed.
Matthijs W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Als veganist een zeer goede service gehad met het maken van eten zonder dierlijke producten. Het was allemaal smaakvol en uitgebreid. Een duidelijke uitleg gehad over wat voor gerechten het waren. Zeer goed gedaan.
Ankie50 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Geluncht en gedineerd in dit restaurant, beide keren gewoon lekker gegeten voor een prima prijs. Bediening vlot en vriendelijk. Erg lekkere garnituur bij het eten, leuk opgemaakt.