Paviljoen de Posbank

Meer informatie over restaurant Paviljoen de Posbank

Jouw recensie over het restaurant Paviljoen de Posbank

PaulMonica .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
De afgelopen weken meerdere keren het Paviljoen bezocht voor zowel een kopje koffie als voor een uitgebreidere lunch.
De bediening is altijd correct en erg vriendelijk.
Het eten is goed. Met name de tosti is een aanrader. Je verwacht een traditionele tosti. Maar je krijgt een tosti van dik bruin brood met heerlijke salade op het bord.

Kortom. Een echte aanrader.
Kiki R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wat een bedroevend slechte bediening: onbeschoft, fel, niet bereid te helpen bij een probleem. Nooit meer naar deze plek. Wij dienen nog een klacht in bij het hoofdkantoor, want daar werden we naartoe 'gesommeerd' toen we aangaven teleurgesteld te zijn over de gang van zaken. De mensen die achter ons zaten, en later ook iemand die met ons naar buiten liep, waren net zo verbijsterd als wij. Om verdrietig van te worden, de sfeer en toon die hier heerst.
P K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Halverwege een wandeling op de Posbank dit paviljoen. Buiten gezeten. Bediening prima. Van de bestelling waren drie tomatensoepjes ver beneden de maat. Zuur, blikspul. Afgerekend aan de bar binnen en de soepervaring gedeeld met de dame achter de bar. Het tenenkrommende antwoord was 'zo maken we de soep altijd'. Deel van de bestelling vergeten. Drie waren uitgegeten toen de vierde z'n bestelling kreeg!
elze B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Wat een tegenvaller dat op een van mooiste natuurplekken van Nederland het eten zo middelmatig is. Gevraagd naar de herkomst van zuivel en vlees wist de serveerster met moeite te bedenken dat 'die rechtstreeks van de Sligro' kwamen. Dus alles uit de bio-industrie, niet over nagedacht.
De clubsandwich die ter tafel kwam bleek te bestaan uit te dik gesneden droog bruin brood, met te grove ringen rode ui, hompen tomaat en droge plakjes ei bovenop, die er meteen afvielen. Een veel te zoet en verder smakeloos sausje moest voor smeuïgheid zorgen.
De kaart biedt nauwelijks keuze voor mensen die vegetarisch willen eten, vanwege de obligate kaas en de nare plakken gekookte ham, laat staan puur plantaardige varianten. Kortom, hoog tijd voor het up to date brengen van de keuken. Dit kan echt niet meer!
Pluspunt was dat er thee van het huis werd aangeboden toen ik naar waarheid zei dat de sandwich me maar matig had kunnen bekoren. Toch had ik liever goed te eten gehad.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Mooie locatie op de Posbank. Buiten geluncht, gelukkig genoeg schaduwplaatsen want in de zon was het te warm. Het was erg druk, maar de bediening was vlot. Wij hadden de Heidelunch, twee boterhammen waarvan 1 met kroket en 1 gezond plus een kleine salade. Erbij gekozen voor de sinaasappelsap (melk of karnemelk was ook mogelijk). Lunch smaakte prima en was niet overprijsd. Helaas veel wespen die erg irritant waren en steeds in je eten vlogen en om je heen; tijd van het jaar natuurlijk, maar wel vervelend eten. Aan dat laatste kan het restaurant natuurlijk niet veel veranderen, maar t is wel iets om rekening mee te houden in de maand augustus.
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Tijdens een wielertocht geluncht aan de stamtafel in dit paviljoen. De bediening is erg gewent aan vieze wielrenners en het was zelfs okay om de fietsen binnen te zetten. De service stelden we mede daardoor op prijs. Het decor is mooi door het gebruik van veel natuurlijke producten, wat ook goed past bij de omgeving.
We hebben allemaal de Heidelunch gegeten wat bestond uit twee sneden brood, een met een kroket en een met kaas, een salade en wat drinken. Dat was prima maar niet bijzonder, vooral de salade viel tegen.
Francisco68 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Kort samengevat: eten matig en schandalig duur. Ik had een Posbank Sandwich voor € 8,50. Het stelde weinig voor, het had veel weg van een tosti en die hoort toch zeker wel de helft goedkoper te zijn. Verder was de bediening traag. Goed, het was mooi weer en dus druk, maar dan kun je er niet mee wegkomen om maar twee mensen in de keuken te hebben zodat we drie kwartier op ons eten moesten wachten. Je kunt hier gerust komen om wat te drinken (de cappuccino was uitstekend) maar daar kun je het maar beter bij laten.
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Je kunt in ieder geval heerlijk wandelen op de Posbank! Echter, na de wandeling is het ook wel lekker als je dan wat kunt eten in het Paviljoen. We hadden een tomatensoepje (welke wat te zuur was) en een clubsandwich. Weinig smaak en brood te droog! Een gemiste kans want de prijs voor het genoten goed is niet mals en er komen echt massa's mensen naar de Posbank! Wellicht wordt het tijd voor de directie om er ff wat meer energie in de stoppen. De tijd dat een lokatie zichzelf verkoopt is 'long gone'!
Drunten1999 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Mooie locatie, zowel binnen als buiten. Bediening is keurig. Ik heb brood met tonijnsalade besteld. Werd vlot uitgeserveerd en was erg lekker! Lekker vers brood en de salade was fris en luchtig niet te vettig!
Wilfred J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Het is echt een supermooie lokatie. Helaas gaat het toch zo vaak mis? Vandaag ook weer schandalig bij de kassa behandeld. Had voor mijn zoon alleen maar wat brood met boter besteld en werd gewoon afgerekend voor de volle mep met pesto en roomkaas, € 7.25!! Drie keer portie bitterballen besteld en nooit gekregen!! HEt brood was heerlijk maar de soep echt matig. Ondanks vragen werd hier aan de kassa niets aan gedaan en kon ik gewoon de volle mep afrekenen. Schandalig, halstarrig en klantonvriendelijk!

Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Halverwege een lange wandeling door de prachtige omgeving strijken we neer op het terras van het paviljoen voor een lunch. De bediening laat even op zich wachten, want bestellen kan alleen bij iemand met draadloos apparaat en het is druk. We bestellen een verse muntthee en ieder een salade met geitenkaas en honing. De salade ziet er goed uit maar ontbeert iedere dressing. Na enig aandringen krijgen we een plastic vingerhoedje met zoete dressing uit een fles in plaats van de olie en azijn waar we om verzocht hebben. Naast ons gaat de bediening in discussie met twee gasten. Omdat de bestelde soep op is dient men zonder overleg een andere soep op. De bediening vindt dat heel gewoon. De gasten niet. Heel jammer allemaal, want een plek als deze verdient beter. En dat lijkt niet zo moeilijk.