Paviljoen De Oase

Nieuwlandsedijk 20 2691 KW 's-Gravenzande Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paviljoen De Oase

Anne O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een goed anderhalve week terug ook hier geweest en hetzelfde besteld als toen. Vandaag veel minder druk. De tomatensoep bevatte bij mij dit keer wèl inhoud in de vorm van tomatenblokjes maar had nèt wat minder smaak. Wil niet zeggen dat hij ècht veel minder lekker was want hij smaakte prima.
Het hoofdgerecht had vandaag geen witlof als traditioneel bijgerechten maar spinazie. Ook dat vonden we allen erg spijtig. De snitzel was zowel boven als onder voorzien van n papperige paneerlaag. De service was wat lomp 'Moeten jullie nog wat hebben?' Ja graag de dessertkaart...
Vind het erg spijtig deze recensie ook nog af te sluiten met de lange wachttijd...
Maar... Probeer het aub wèl. Dit is de eerste keer dat deze zaak me is tegen gevallen en we komen er al jaren al is 't weinig.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Oudbollig maar mooi. Goede staat. Erg sfeervol en zeer gastvrij. We komen jaarlijks één of twee maal in dit dorp er kiezen meestal dan voor De Oase. Door de enorme drukte deze hemelvaartsdag kleine kaarten en n langere wachttijd. Maar toen we (als enige binnen) opgemerkt waren ging t vlot. En geloof ons het IS de moeite waard als je moet wachten. Heerlijke tomaten crème soep en snitzel mèt ham en kaas zoals die eigenlijk op de grote kaart staat normaal.
Het ijs dat we bestelde was op, het kaartje werd meteen verwijderd, een alternatief aangeboden maar toen bleek dat dat niet de juiste was gewoon n kinder ijsje gemaakt met hagel en slagroom naar keus. Ik zeg: service!

Enige minpuntje aan t hele verhaal is dat de drie gangen keuze menu's niet gelden bij n Kleine kaart maar het bord nog buiten stond. Je zou dat misleidend kunnen noemen. Niet over zeuren, top tent.
Nicoline B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
De zelfgemaakte appeltaart altijd erg lekker! Nacho s een aanrader,heerlijk. Bediening geweldig,leuk personeel! Ontspannen sfeer.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heel slechte ervaring de eerste keer ok. De tweede keer met de opening van het strandseizoen geen aandacht voor de klanten! Meer als een half uur wachten op een drankje. Vandaag heel rustig maar de mosselen slecht doorgeroerd waardoor 1/3 e van mijn portie niet eetbaar, De kok vindt alles ok ook wat hij heeft terug gezien maakt mij voor leugenaar uit. Echt de allerlaatste keer hier kan elders in de buurt veel beter eten!!!! De kok en de bediening maken een bezoek echt tot een slechte ervaring.