Paviljoen de Meidoorn

Meer informatie over restaurant Paviljoen de Meidoorn

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Mooie uitspanning recht tegenover het bezoekerscentrum Tenellaplas. Groot terras met loungebanken. Vriendelijke en praterige serveerster. Ondanks de drukte werd er redelijk snel uitgeserveerd. Goede uitvalsbasis voor een wandeling door het Voornes Duin of een bezoek aan het openluchtmuseum De Duinhuisjes. Er is voldoende parkeergelegenheid.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Prima eten hier, niet heel bijzonder en ook niet slecht. Vind de ligging wel mooi en de lamsboutjes waren wel lekker...De wijn was perfect, bediening vriendelijk! Wel voor herhaling vatbaar, als ik weer in de buurt ben...:-)
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Vrijdagmiddag eerst lekker geborreld op het zonnige terras van de Meidoorn en genoten van het plankje met Ibericoham...! Aanrader.
Vervolgens gekozen voor de varkenslende met Asperges en roastrib met asperges. Deze laatste combinatie stond niet op de kaart, maar geen probleem. En wat hebben we gesmuld, helemaal super. Goede hoeveelheden, alles mooi op smaak, perfecte garing, super bediening, geen moeite teveel. Daarna een chocoladetaartje met caramelsaus en de koffie compleet. Hemels.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Met twee personen eenvoudige lunch in De Meidoorn. Lekker brood met voor de een carpaccio en voor de ander eigen gerookte, dun gesneden (lees: als carpaccio) rib eye. Mooi vlees, precies goed gerookt, niet te weinig, niet te veel rooksmaak. Daarbij wat herfstbok en genieten kan ook eenvoudig zijn.
De ligging van De Meidoorn tegen de duinen van Oostvoorne/Rockanje is heel mooi, de positionering van het restaurant had beter gekund (meer uitzicht op de duinen en minder op de parkeerplaats).
Het personeel is heel vriendelijk en ruim aanwezig, een adres om terug te komen.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Zaterdagavond zijn we samen bij de Meidoorn gaan eten. Voor degenen die niet zo bekend zijn in deze streek: Paviljoen de Meidoorn ligt middenin een natuurgebied (het is heerlijk wandelen bij de Tenellaplas) en toen wij rond 18.30 u kwamen aanrijden schemerde het en liepen de herten over de weg! Het parkeren is zeker ’s avonds geen probleem: er ligt een mooi groot parkeerterrein recht voor de zaak.
Voor het binnengaan loop je over het mooie beschutte terras (het restaurant heeft een L-vorm) en binnen ziet het er gezellig uit. Wel een klein beetje donker, dat is ook zo als je aan tafel zit op sommige plekken.
Bij het drankje vooraf namen wij boord met diverse smeersels en dat smaakte prima. De kok serveerde ook nog een lekkere amuse van o.a. dadel met spek er om heen.

Wij kozen voor de varkenssateh en deze wordt op een grote spies geserveerd. Het vlees was supermals en de salade erbij was mooi en goed gevuld. Uiteraard kregen we lekkere patatten erbij.

De bediening was correct en vriendelijk en niet te opdringerig aanwezig wat je – vind ik – tegenwoordig steeds vaker ziet. Waarschijnlijk komt dat doordat de taken tegenwoordig vaak opgesplitst worden: de een neemt de bestelling op, de ander komt het brengen, iemand anders voor het opruimen, etcetera. En al deze mensen moeten iets zeggen/vragen, dus ben je ‘de hele avond’ bezig met het beantwoorden van vragen.

Maar, zoals gezegd, dit kwam bij de Meidoorn niet voor.
Een aanrader dus!
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Weer een zomeravond bij de Meidoorn. Verjaardag te vieren. Met zes man op het terras. Heerlijke tafel. In de zon. Prima wijntjes. Vriendelijke bediening. Carpaccio perfect, Sate heerlijk, pannetje mosselen en Italiaans stoofpotje (zeg maar stoofpot). Toetjes met apple crumble. Dat alles voor een schappelijk bedrag. Was de hele horeca in Nederland maar zo soepel.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Vriendelijk personeel en bediening was prima, ook aan de kinderen werd gedacht. Gerechten niet echt bijzonder, wel smakelijk.
Alex A.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Vandaag de lunch gebruikt in dit paviljoen. Natuurlijk prachtig gelegen in de bossen en een ruime gratis parkeerplaats voor de deur. Een allervriendelijkste en professionele bediening door Saskia. Stobbrood met daarbij hele lekkere olijven, tapenade en kruidenboter is n aanrader. De tomaten- en championnensoep goed heet en op heel goed op smaak. Irish coffee zoals deze hoort te zijn. Met Jameson whiskey en echte room. Een zaak om terug te keren!
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Na jaren hier weer eens gegeten. Niet dat we wegbleven wegens de kwaliteit maar het kwam er gewoon niet van. Nu een avondje uit met vrienden en dit was heerlijk in de buurt. Parkeren blijft een heerlijk iets bij de Meidoorn; overvloedig en gratis. Bij binnenkomst mis ik wel de ontvangst maar dat is in Nederland wel vaker zo. We kregen een tafel in het midden van de eetzaal. Naast een soort plantenbak die als geluidswal is neergezet. Ik vind dat niet prettig. De hele avond hoor je het geluid van de andere gasten maar je ziet ze niet. Dat brengt op de akoestiek. Die is dramatisch slecht. Door de grote donkere plavuizen en het hoge plafond hoor je de hele avond een irritant eetzaalgeluid. Dat hoort misschien in een manschappeneetzaal maar niet in een restaurant waar je rustig wilt praten en eten met vrienden. Al met al zorgt die herrie ervoor dat je een uur nadat je weg bent het nog suist in je oren alsof je in de disco bent geweest. De kaart is prima en het eten zelf (we namen wild) was prima. Al vind ik het altijd jammer wanneer er vooraf bij het opnemen gezegd wordt wat er allemaal al niet meer is. Dat komt bij mij toch een beetje over alsof je ergens te laat bent of men aan het bezuinigen is op de keuzemogelijkheden. Een restaurant is geen gaarkeuken waar je moet eten wat de pot schaft. Ik vond dat iets te veel gebeuren die avond. Het toetje maakte zeer veel goed. Warme churro; die kon niet beter. Omdat ik een toetjesmens ben zat ik dus goed. Prijzen vallen mee dus in verhouding zal het allemaal wel kloppen. Samenvattende tips: leg een houten vloer, hang iets demping aan de wanden, ontvang je gasten in de buurt van de deur, voorkom tekorten op de kaart, haal die vreemde geluidswallen weg uit het midden van de eetzaal. Deze recensie leest negatiever dan de avond was, ik realiseer het mij, maar het zijn de feiten zoals ik ze mij herinner. Wie zich totaal niet stoort aan die dingen gaat hier naar een uitstekend restaurant.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Met een groep van 20 mensen gegeten bij de meidoorn, omdat mijn moeder weer 25 jaar getrouwd was. Van te voren gereserveerd en doorgegeven dat er 4 personen graag veganistisch wilde eten. Dat was geen probleem en hier is goed rekening mee gehouden. Voor de "dieronvriendelijke" mensen was er keus uit 2 menuvarianten, vlees of vis. Iedereen was erg tevreden over het eten, smaakte goed, kwam allemaal redelijk tegelijk geserveerd en je glas hoefde nooit leeg te staan. Het veganistische menu was erg lekker en gevarieerd, zonder kleine storende foutjes zoals een serveerster die je dan gewone mayonaise erbij geeft of dat soort dingen.
Aan te bevelen, ook voor mensen met menu-wensen.
Debbi .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Vanavond zijn mijn man en ik hier wezen eten.
Mooie lokatie, gezellig binnen, goede bediening en kaart.
Vooraf hadden wij de carpaccio, deze was werkelijk fenomenaal.
Als hoofdgerecht had mijn man de surf en turf. Heerlijk en groot stuk ossenhaas en ik varkensmedaillons. Ook grote stukken en heerlijk bereid. Als toetje de appeltaart met cappuccino.
Wij hebben genoten en gaan zeker gauw weer een keer eten bij de Meidoorn. Een aanrader!
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Op de (laatste?) mooie herfstdag gegeten bij de Meidoorn. In elk jaargetijde is dit restaurant aan de Tenellaplas gezellig druk. De mooie,groene omgeving trekt veel naturliefhebbers aan. En die willen ook lekker eten. Dat lukt uitstekend bij de Meidoorn.We bestelden "menu 1" met vis. Een goede carpaccio vooraf, die werd geserveerd met een mostersoepje. Daarna een ferme portie nijlbaars, precies goed gebakken, vergezeld van bijpassende groente -van-het-seizoen. Tot slot een grand dessert met een proeverij van o.a. ijs,soesjes en brownies. De chardonnay die erbij werd geschonken was een goede keus. Ondanks de drukte bleef de bediening vriendelijk en attent. Toen kinderen in ons gezelschap klaar waren met eten wilden zij het speeltuintje in, waar wij, achter onze koffie, nog goed zicht op konden houden. Prima!
Ikproef .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Na een desillusie van een jaar of 2 geleden het vanavond nog maar eens geprobeerd. Daar heb ik zeker geen spijt van! Vorige keer werd ik door een jong obertje een beetje uitgelachen op mijn vraag wat er voor vegetarische mogelijkheden was. Zijn antwoord "we flansen wel wat in elkaar" lag me nog steeds in de oren. Nadat ik dit bij reservering gelijk gemeld heb werden we nu uiterst professioneel en vriendelijk geholpen door een vriendelijk dame. Men is wel blij als bij reservering direct gemeld wordt dat er een vegetarisch menu gewenst is. O.k. daar zal ik dus voortaan rekening mee houden. Want dat ik gauw weer terug kom staat vast. Het was een waar culinair feestje wat ik op m'n bord kreeg. Het restaurant ligt echt fantastisch mooi, en handig met een hoogbejaarde vader en moeder naast een parkeerplaats.
Micheal H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Zondag middag 4 augustus ben ik wezen lunchen met 3 personen. We hebben heerlijk buiten op het terras gezeten. De bediening was heel vriendelijk en snel, top dus! Het eten was ook erg lekker we hadden de Italiaanse bol met tonijn salade, maaltijd salade van lauw warme zalm en de boeren boterham met kalfsvlees. Alleen de wespen op het terras was wat minder. Het was onze eerste keer bij de meidoorn maar we komen zeker terug.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Met mooi weer hier gegeten, eerst op het terras , totdat we werden belaagd door vervelende wespen. Tip: plaats een aantal wespen vangers. Binnen is het een gezellig paviljoen, ziet er verzorgd uit. Het eten is netjes, men moet denken aan niveau eetcafé.
Bediening is snel en correct. Voor na een wandeling of fietstocht een prima plek om te zijn.
Patricver .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
enkele weken geleden met heerlijk weer wezen lunchen. Limonade besteld en broodjes rosbief. De glazen werden neergezet en er zaten gelijk drie wespen in ,erg irritant .Daarna op onze broodjes gingen de wespen ook zitten!!toen we tegen de serveerster zeiden van jeetje wat een wespen overlast antwoorde deze mevrouw beetje geirriteerd, maar ja u zit hier alleen maar wij staan er de hele dag in??wij zitten ind maar wij wilden wel gewoon relaxen alleen aan de tafel en niet met 25 wespen helaas.Vond de opmerking van de serveerster niet vriendelijk .De andere serveerster hielp ons wel vriendelijk en gastvrij .
Anke1962 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Wij wonen een steenworp van dit restaurant af. De locatie is adembenemend! Wij klagen nooit over het eten! Mijn man had echter een hoofdgerecht wat uit de helft bestond uit vet. Heb dit verteld aan de bediening en mijn man ook nog eens binnen in het restaurant! Er werd gezegd dat een ander het wel lekker vond! Behoorlijk onprofessioneel dus! Aan de rekening werd dus ook niets gedaan! Geen aanrader dus!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Heerlijk gegeten in dit fraai gelegen restaurant in de duinen. Er is een royaal terras, maar wij kozen om binnen te zitten in een trendy inrichting. Het was er voor een woensdag best druk. We hebben met 6 man a la carte gegeten en het voorgerecht overgeslagen. Na een stokbrood met tapenade en olijf genoten we van de vis van de dag, varkenshaas medaillons, varkenshaassate en roastrib. Na een zalige bosvruchtensorbet voor twee en de rest ging aan de koffie. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Prettige bediening. Voor ons een blijvertje als we nog eens in de buurt zijn.
P K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2013
Leuk paviljoen in Oostvoorns recreatiegebied. Zag er nieuw uit. Inrichting rechtstreeks uit zo'n lifestylewinkel maar daar heb je op een zonnig terras geen last van. De bediening was alert en snel. De lunchgerechten, een tosti en een italiaanse bol met huisgemaakte tonijnsalade waren zoals ze moeten zijn. Niets op aan te merken. Echt een plek om weer eens terug te komen.
Scar38 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Recentelijk gegeten, geholpen door een keurige jongeman, wij kozen voor een proeverij meidoorn, heerlijk ! Daarna een roastrib van 350 gr en chocolade taart na. De jongeman bood ons bij onze keuze een variateit van wijnen aan, en had hier ook goed verstand van, sommelier n de dop.
De prijs was zeer acceptabel en het eten subliem, komen wederom terug als we weer in de buurt zijn , nogmaals chapeau