Paviljoen de Meidoorn

Lang

Jouw recensie over het restaurant Paviljoen de Meidoorn

Eva B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Voorheen kon je hier best goed eten. Laatste tijd loopt de kwaliteit echt enorm terug en krijg je ook steeds minder maar, wel voor een zeer hoge prijs. Na het wandelen was de appeltaart echt onze favoriet. Maar er wordt nu een appeltaart geserveerd die totaal niet lijkt op wat het was. Goedkoopte druipt ervan af, maar de prijs is wederom zeer hoog voor wat je krijgt. Echt erg jammer! Er zou weer meer oog moeten zijn voor de kwaliteit en hoeveelheid. Nu krijg je het gevoel dat het vooral draait om zoveel mogelijk geld binnen krijgen, maar voor minder kwaliteit.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
hier vandaag weer geweest, ondanks dat de vorige keer het alweer minder werdt hier, biefstuk stroganof besteld gevraagd of dit medium kon maar was niet nodig dit werdt automatisch gedaan ? eenmaal aan tafel was deze te rauw de zogenaamde stroganof saus was een onduidelijk roze sausje met geen enkel stukje paprika ook het stukje vlees van 5 bij 5 cm was niet lekker in een pannetje in de boter gebakken maar gewoon op de grill gedaan daarbij stuk of 10 stukjes boon en een minuscuul schaaltje friet 24,95 !!! dit was echt de laatste keer.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Op advies van een kennis een high tea geregeld voor de zaterdagmiddag. Veel aanbod aan verschillende thee soorten, maar de bijpassende hapjes smaakten allen 'neutraal'. De soep vooraf beloofde veel, maar de volgende gerechten smaakten niet zoals gehoopt. Het brood was hard, de zoetigheden smaakten naar hompjes deeg en de bediening was te snel met het aanleveren van nieuwe gerechten. Voor ons geen tweede keer.
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Mooie uitspanning recht tegenover het bezoekerscentrum Tenellaplas. Groot terras met loungebanken. Vriendelijke en praterige serveerster. Ondanks de drukte werd er redelijk snel uitgeserveerd. Goede uitvalsbasis voor een wandeling door het Voornes Duin of een bezoek aan het openluchtmuseum De Duinhuisjes. Er is voldoende parkeergelegenheid.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Prima eten hier, niet heel bijzonder en ook niet slecht. Vind de ligging wel mooi en de lamsboutjes waren wel lekker...De wijn was perfect, bediening vriendelijk! Wel voor herhaling vatbaar, als ik weer in de buurt ben...:-)
Buckets T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Vrijdagmiddag eerst lekker geborreld op het zonnige terras van de Meidoorn en genoten van het plankje met Ibericoham...! Aanrader.
Vervolgens gekozen voor de varkenslende met Asperges en roastrib met asperges. Deze laatste combinatie stond niet op de kaart, maar geen probleem. En wat hebben we gesmuld, helemaal super. Goede hoeveelheden, alles mooi op smaak, perfecte garing, super bediening, geen moeite teveel. Daarna een chocoladetaartje met caramelsaus en de koffie compleet. Hemels.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Met twee personen eenvoudige lunch in De Meidoorn. Lekker brood met voor de een carpaccio en voor de ander eigen gerookte, dun gesneden (lees: als carpaccio) rib eye. Mooi vlees, precies goed gerookt, niet te weinig, niet te veel rooksmaak. Daarbij wat herfstbok en genieten kan ook eenvoudig zijn.
De ligging van De Meidoorn tegen de duinen van Oostvoorne/Rockanje is heel mooi, de positionering van het restaurant had beter gekund (meer uitzicht op de duinen en minder op de parkeerplaats).
Het personeel is heel vriendelijk en ruim aanwezig, een adres om terug te komen.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Zaterdagavond zijn we samen bij de Meidoorn gaan eten. Voor degenen die niet zo bekend zijn in deze streek: Paviljoen de Meidoorn ligt middenin een natuurgebied (het is heerlijk wandelen bij de Tenellaplas) en toen wij rond 18.30 u kwamen aanrijden schemerde het en liepen de herten over de weg! Het parkeren is zeker ’s avonds geen probleem: er ligt een mooi groot parkeerterrein recht voor de zaak.
Voor het binnengaan loop je over het mooie beschutte terras (het restaurant heeft een L-vorm) en binnen ziet het er gezellig uit. Wel een klein beetje donker, dat is ook zo als je aan tafel zit op sommige plekken.
Bij het drankje vooraf namen wij boord met diverse smeersels en dat smaakte prima. De kok serveerde ook nog een lekkere amuse van o.a. dadel met spek er om heen.

Wij kozen voor de varkenssateh en deze wordt op een grote spies geserveerd. Het vlees was supermals en de salade erbij was mooi en goed gevuld. Uiteraard kregen we lekkere patatten erbij.

De bediening was correct en vriendelijk en niet te opdringerig aanwezig wat je – vind ik – tegenwoordig steeds vaker ziet. Waarschijnlijk komt dat doordat de taken tegenwoordig vaak opgesplitst worden: de een neemt de bestelling op, de ander komt het brengen, iemand anders voor het opruimen, etcetera. En al deze mensen moeten iets zeggen/vragen, dus ben je ‘de hele avond’ bezig met het beantwoorden van vragen.

Maar, zoals gezegd, dit kwam bij de Meidoorn niet voor.
Een aanrader dus!
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Vriendelijk personeel en bediening was prima, ook aan de kinderen werd gedacht. Gerechten niet echt bijzonder, wel smakelijk.
Alex A.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Vandaag de lunch gebruikt in dit paviljoen. Natuurlijk prachtig gelegen in de bossen en een ruime gratis parkeerplaats voor de deur. Een allervriendelijkste en professionele bediening door Saskia. Stobbrood met daarbij hele lekkere olijven, tapenade en kruidenboter is n aanrader. De tomaten- en championnensoep goed heet en op heel goed op smaak. Irish coffee zoals deze hoort te zijn. Met Jameson whiskey en echte room. Een zaak om terug te keren!
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Met een groep van 20 mensen gegeten bij de meidoorn, omdat mijn moeder weer 25 jaar getrouwd was. Van te voren gereserveerd en doorgegeven dat er 4 personen graag veganistisch wilde eten. Dat was geen probleem en hier is goed rekening mee gehouden. Voor de "dieronvriendelijke" mensen was er keus uit 2 menuvarianten, vlees of vis. Iedereen was erg tevreden over het eten, smaakte goed, kwam allemaal redelijk tegelijk geserveerd en je glas hoefde nooit leeg te staan. Het veganistische menu was erg lekker en gevarieerd, zonder kleine storende foutjes zoals een serveerster die je dan gewone mayonaise erbij geeft of dat soort dingen.
Aan te bevelen, ook voor mensen met menu-wensen.
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Op de (laatste?) mooie herfstdag gegeten bij de Meidoorn. In elk jaargetijde is dit restaurant aan de Tenellaplas gezellig druk. De mooie,groene omgeving trekt veel naturliefhebbers aan. En die willen ook lekker eten. Dat lukt uitstekend bij de Meidoorn.We bestelden "menu 1" met vis. Een goede carpaccio vooraf, die werd geserveerd met een mostersoepje. Daarna een ferme portie nijlbaars, precies goed gebakken, vergezeld van bijpassende groente -van-het-seizoen. Tot slot een grand dessert met een proeverij van o.a. ijs,soesjes en brownies. De chardonnay die erbij werd geschonken was een goede keus. Ondanks de drukte bleef de bediening vriendelijk en attent. Toen kinderen in ons gezelschap klaar waren met eten wilden zij het speeltuintje in, waar wij, achter onze koffie, nog goed zicht op konden houden. Prima!
ikproef I.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Na een desillusie van een jaar of 2 geleden het vanavond nog maar eens geprobeerd. Daar heb ik zeker geen spijt van! Vorige keer werd ik door een jong obertje een beetje uitgelachen op mijn vraag wat er voor vegetarische mogelijkheden was. Zijn antwoord "we flansen wel wat in elkaar" lag me nog steeds in de oren. Nadat ik dit bij reservering gelijk gemeld heb werden we nu uiterst professioneel en vriendelijk geholpen door een vriendelijk dame. Men is wel blij als bij reservering direct gemeld wordt dat er een vegetarisch menu gewenst is. O.k. daar zal ik dus voortaan rekening mee houden. Want dat ik gauw weer terug kom staat vast. Het was een waar culinair feestje wat ik op m'n bord kreeg. Het restaurant ligt echt fantastisch mooi, en handig met een hoogbejaarde vader en moeder naast een parkeerplaats.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Met mooi weer hier gegeten, eerst op het terras , totdat we werden belaagd door vervelende wespen. Tip: plaats een aantal wespen vangers. Binnen is het een gezellig paviljoen, ziet er verzorgd uit. Het eten is netjes, men moet denken aan niveau eetcafé.
Bediening is snel en correct. Voor na een wandeling of fietstocht een prima plek om te zijn.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Heerlijk gegeten in dit fraai gelegen restaurant in de duinen. Er is een royaal terras, maar wij kozen om binnen te zitten in een trendy inrichting. Het was er voor een woensdag best druk. We hebben met 6 man a la carte gegeten en het voorgerecht overgeslagen. Na een stokbrood met tapenade en olijf genoten we van de vis van de dag, varkenshaas medaillons, varkenshaassate en roastrib. Na een zalige bosvruchtensorbet voor twee en de rest ging aan de koffie. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Prettige bediening. Voor ons een blijvertje als we nog eens in de buurt zijn.
P K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2013
Leuk paviljoen in Oostvoorns recreatiegebied. Zag er nieuw uit. Inrichting rechtstreeks uit zo'n lifestylewinkel maar daar heb je op een zonnig terras geen last van. De bediening was alert en snel. De lunchgerechten, een tosti en een italiaanse bol met huisgemaakte tonijnsalade waren zoals ze moeten zijn. Niets op aan te merken. Echt een plek om weer eens terug te komen.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Altijd heerlijk en gezellig lunchen, vooral als de zon schijnt. Midden in het mooie natuurgebied tussen Oostvoorne en Rockanje. Lekker garnalensoepje met veel garnalen, huisgemaakte tomatensoep en Italiaanse.bol met huisgemaakte tonijnsalade. De kaart is eenvoudig, maar kwalitatief goed, de bediening is de laatste tijd wat minder, erg veel jongeren die te weinig oog hebben voor de gasten.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Heerlijk gelunched in een mooie, natuurrijke omgeving. De kaart is beperkt, maar we komen altijd aan onze trekken. Lekkere garnalen en tomatensoep, met beuin stokbrood. Broodje oude Amsterdammer en rosbief. Bediening is altijd vriendelijk, soms moet je wel even de rijd nemen, gerechten komen niet altijd een vlot door. Maar ach op een mooie zondag maal je daar niet om.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Wij komen hier regelmatig en het is eigenlijk altijd goed, of je nu komt voor koffie met appeltaart, een heerlijk lunch, voor de borrel of diner. Lekker plekje vlakbij de duinen dus ideale uitvalsbasis na een tochtje over het strand. Enige minpuntje is dat het op drukke dagen soms lang duurt voor je bestelling komt.
Buckets T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Afgelopen weekend zijn we met 18 personen, waarvan een aantal slecht ter been weer eens in de Meidoorn gaan eten. Vooraf hebben we carpaccio gegeten, gevolgd door ossenhaas met een soepje tussendoor. Als afsluiting hebben we een grand dessert op zoiets hebben we nog nooit geproefd.. Het was werkelijk geweldig. We werden uitstekend en vriendelijk bediend. Het personeel maakte het feest voor ons! Absoluut voor herhaling vatbaar.