Paviljoen De Leine

Meerweg 62a 9606 PP Kropswolde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paviljoen De Leine

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Op deze winterse dag enorm genoten van de locatie, met een mooi gevarrieerd zicht over het Zuidlaarder meer. En bovenal heerlijk geluncht. Prima mosterd en champignonsoep en twee heerlijk belegde broodjes. Tonijn en warm vlees.
Heerlijke verse jus ( vers geperst) en prima koffie
Onbegrijpelijk dat het hier niet drukker is
Auke S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Via Groupon schnitzel gegeten bij restaurant de Leine. Zeer vriendelijke bediening en de schnitzels van goede kwaliteit. Erg lekker gegeten.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Dit is de mooiste locatie van Noord-Nederland! Vanaf het terras is het uitzicht over het Zuidlaardermeer nergens zo mooi als hier! De bediening is gastvrij, vriendelijk en snel. En de keuken heeft een constante kwaliteit met bij de hoofdgerechten een uitgebreide saladebar! Zeker een aanrader!
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Afgelopen zaterdag met mijn werk een barbecue gehad in Paviljoen de Leine. We hadden 6 verschillende soorten vlees en mochten onbeperkt gebruik maken van het saladebuffet met veel verschillende salades. Vooral de pastasalade was erg lekker. Daar naast was ook de sfeer heel bijzonder. Vanuit het terras heb je prachtig uitzicht op het Zuidlaardermeer en dat de tegels van hout zijn, maakt de sfeer ook zo apart. Verder was alles heel goed verzorgd, dus mijn dank aan het personeel.
BertHaan .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Een bezoek gebracht aan Paviljoen De Leine met een prachtig terras en het uitzicht geweldig.
Koffie gedronken en wat gegeten. Complimenten!!!! Heerlijk en de bediening? Ga zo door.
Ben hier eens eerder geweest en dit is een 100% verbetering de omgeving ziet er ook prachtig uit zo. Ik ben blij verrast en kom hier zeker vaker.
H. T. M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
De Leine, al sinds jaar en dag een bekende aan het Zuidlardermeer. Maar misschien wel een naam van weleer maar nu niet meer.
de voorgerechten zijn te standaard. De Carpaccio was van binnen ijskoud en wederom met sla zonder dressing. de Hollandse garnalen cocktail was pittig geprijst maar verder smaakloos.
De mixed grill van biefstukje, varkenshaas, varkensoester en kipfilet was droog en taai en allemaal wat vlak van smaak.
De zalm lende met een witte wijn dillesaus was wel zeer goed bereid en lekker zacht van smaak.
Prima vis, maar dat was het.
De dessert maar niet meer geprobeerd.
Hier voorlopig uitgegeten
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012

Op het terras gegeten met een prachtig uitzicht over het Zuidlaardermeer met een ondergaande zon. Dit is echt een unieke locatie. Het eten is prima. Ik heb genoten van de saté van ossenhaas met saladebuffet. De anderen vonden de maaltijdsalade De Leine heerlijk. Het is geen topkwaliteit, maar alles bij elkaar is het een prima prijs/kwaliteit. De bediening is ook netjes. Ze zouden iets meer tussendoor aandacht mogen besteden aan de gasten. Bijvoorbeeld wanneer we nog wat willen bijbestellen.
Al met al was het een geslaagde avond. Ik was er een paar jaar niet geweest, maar ik kom nu snel weer terug.