Paviljoen de Krabbeplas

Surfpad 50 3132 TW Vlaardingen Nederland Kaart

Over restaurant Paviljoen de Krabbeplas

Strijk na een uitwaai-wandeling in Vlaardingen lekker rozig neer bij café-restaurant Paviljoen de Krabbeplas. Er is verse koffie en taart en 's avonds is het heerlijk dineren terwijl je geniet van de zonsondergang. Er is een uitgebreide borrelkaart en ook zijn er er diverse arrangementen om uit te kiezen. Besluit met een prachtige ijscoupe en je vertrekt met een vakantiegevoel weer op huis aan.

Meer informatie over restaurant Paviljoen de Krabbeplas

• Pin , Visa card
  • Bar , Wi-Fi
Mitchell L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Vandaag lekker in het zonnetje gezeten op het teras, teras is flink verouderd, slechte stoelen en tafels. Maarja het is lekker weer, na een half uur en 3 keer gevraagd te hebben kon de bestelling nog steeds niet opgenomen worden. Nadat de bestelling eindelijk was opgenomen, wat 2 keer moest gebeuren(de seveerster was de bestelling van 2 drankjes en 2 gerechten vergeten). Een half uur later kregen wij eindelijk onze drankjes. De (vieze) glazen waren gevuld met half ijs en half fris, niet echt de bedoeling volgens mij. Ondertusse roddelde de onproffesionele seveersters over klanten op het teras. Het eten (brood) wat wij even na het drinken kregen was prima! Jammer dat het zo moet gaan. Heerlijke plaats voor in de zomer, personeel heeft nog veel te leren... Ik zal niet snel nog een keer komen! Ik neem volgende keer mijn eigen drankjes en handdoekje mee!
AstridBosch .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Vanavond hebben wij genoten van het heerlijke eten en gastvrijheid bij De Krabbeplas. Alles was even lekker: scholfilet, tongschar en de heerlijke kalfslever....het kon niet beter. Prima, gezellige bediening en dat alles bij een mooie zonsondergang. Super avond gehad !
Gea S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wij vierden de 60e verjaardag van mijn man, met ongeveer 55 mensen. Alles was uitstekend geregeld. Er was een zaaltje voor ons apart, en we konden daarnaast ook gebruik maken van het terras, een grote hoek hiervan was voor ons gereserveerd. We hadden een saladebuffet, met wat warm vlees en rijst. Fantastisch zag het er uit, en smaakte ook uitstekend. Iedereen was er erg enthousiast over. Ook de bediening was vlot, en vriendelijk. Toen bleek dat de kleintjes niet alles lustten van het buffet is nog even snel wat friet voor ze geregeld. Complimenten, en we komen hier zeker nog terug!
Limonsa .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Gisteren zijn wij getrouwd,en hebben ons feestje in paviljoen de krabbeplas
Gevierd alles was heel netjes zelfs
De aankleding was keurig,het eten
Was heerlijk vooral de garnalen we
Hebben genoten van alles ook voor de bruidstaart hadden ze gezorgd ,wij hoefden zelfs niets te doen,gewoon
Fantastisch ,ook het bedrag dat wij moesten betalen viel mee.
De bediening was top
Paviljoen de krabbeplas krijgt van ons een10,
Lies en piet
Bendiny .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Na jaren weer eens gegeten bij Paviljoen de Krabbenplas. Ditmaal met 10 personen. Ondanks het feit dat vrijwel iedereen een andere keuze uit het menu had gemaakt, alles netjes in snel tempo uitgeserveerd. Jammer dat één van de biefstukken ipv "medium" wel héél erg doorbakken op tafel kwam. Deze werd zonder morren vervangen door een wel smakelijk exemplaar. Over het algemeen eet je hier wat je thuis ook eet, alleen met het gemak van dat je het zelf niet hoeft te bereiden. Nagerecht, ijscoupes, springen wel boven de middelmaat uit. Netjes geserveerd in ruime glazen met een flinke inhoud en topping.
Zijderups2 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Even gebeld of we na varend corso nog konden eten. Dat zou 20.30 zijn. Geen enkel probleem.
Gebakken mossen waren schitterend en de portie aan de forse kant en werden geserveerd met zowel friet als heerlijke gebakken aardappels en sla. IJs toe was zoals op het plaatje. Ook dat smaakte verrukkelijk . De dag zat er op en de bediening bleef vlot en attent.
Bleek dat zowel mijn vriendin als ik hier tijdje geleden ook waren geweest en het even zo goed getroffen hadden. Dus is het standaard goed. De locatie doet het bij mooi weer extra goed aan surfplas en strand plus recra. Het terras is ruim opgezet en leent zich uitstekend om de kinderen mee te nemen. Er staan drinkbakken voor de hond. Zeker aan te bevelen. Het geeft beetje vakantie gevoel. Goed = Goed.
Dwight J.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Lekker aan het water met veel frisse lucht. Door het lekker weer was het aardig druk, waardoor het voor 1 persoon rennen is geblazen. desondanks neemt ze wel de moeite om het zo goed en nettjes mogelijk af te handelen. Het eten is goed te doen maar de biefstukken zijn van verschillende groote en vorm waardoor iet te rood is en de ander iets te doorbakken is. Deze fout zou een kok niet mogen maken. Het voor en nagerecht maakte deze fout iets beter, maar zal er helaas niet vaker terugkomen.
Rob .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Lekker eten aan het Vlaardingse surf meer. Wij zijn er via Groupon gekomen en hadden een tafel voor 2 bij het raam. We kregen een vooraf soep hoofdmaaltijd biefstuk met aardappelen en groente en een ijsje na. Prijs kwaliteit was ruim voldoende vandaar ook de 7. Bediening vriendelijk. Was op dat moment erg rust dit is wel anders als het mooi weer is. Grappig was dat deze eetgelegenheid nog niet bekend was bij Iens terwijl deze toch niet nieuw is. (wij Vlaardingers komen hier nog wel eens terug zeker bij een leuke aktie)