Paviljoen de Heksenboom

6,8
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat een heerlijke plek.
We hebben 2.5 week op de aangrenzende camping gezeten en zijn toch wel zo'n 10x bij de heksenboom geweest.
Heerlijk eten, genoeg keuze en goede service. Zowel binnen als buiten vermaak voor de kinderen, waardoor wij volop konden genieten.
Tienus .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Vanmiddag met zijn 2'n soep gegeten na buiten te zijn geweest. Het viel zwaar tegen.
De staatsbospaddenstoelensoep is erg zout met enkele schijfjes champignon erin. De dagsoep, een spinaziesoep met ei en ham, smaakt in zijn geheel niet naar spinazie. Het is zoutig, groen warm water, met zoute stukjes ham.
De chocomelk is ook weinig smaakvol, automaten chocomelk bij een willekeurig kantoor heeft meer smaak.
De service is aardig, weten echter geen raad met ons commentaar. Het decor is leuk, had meer uitgehaald kunnen worden maar zeker niet slecht.
Trea2405 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Heerlijk gegeten. Voorgerecht kip teyaki heerlijk. Trouwens hoofdgerecht en nagerecht ook erg goed. Mals niet droog. Wekpotje creatief en erg lekker. Bediening zoals het hoort: erg vriendelijk, behulpzaam. Komen zeker nog eens terug met z'n viertjes ook al is het een stukje rijden.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Leuk restaurant in het dorp St Anthonis :) Wij waren met zijn 6en en kregen een mooie ronde tafel, dat zit erg gezellig. Het was erg rustig voor een zaterdagavond! Jammer.
Service was goed, gewoon lekker eten in een mooi restaurant met een gevarieerde menukaart.
Niels72 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Gisteren een high tea gehad met een groep van 12. Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding scheef: voor een min of meer standaardprijs voor een hightea (20 euro, met eventuele uitbreidingen voor soep, jus d'orange of prosecco), krijg je echt geen waar voor je geld. Vooral veel zoet, maar te weinig hartig, scones die nog half bevroren waren, en wat zijn nou droge scones zonder de clotted cream??
De ober had vast zijn dag niet, hij gaf ons het gevoel dat we hem tot last waren, toen we vragen stelden (er was gedekt voor 10, terwijl we voor 12 gereserveerd hadden, geen suiker op tafel voor in de thee).
Nee, als je wilt gaan High tea-en, sla dit adres dan over!
De locatie is op zich mooi, ook voor kinderen die even buiten willen spelen.